IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Sport Vorige pagina | Volgende pagina
Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 09-02-2009 17:22 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 9 december 2008 22:03 schreef M. het volgende:
Vette shit, een halve marathon na een jaar. Knap.

17 mei mijn eerste. Hoop op 1:45 (wordt nog hard werken). Kan al wel 11,5 km (hardlooprondje hier) in 55:20 min lopen (kostte wel moeite haha).

Morgen weer


Hoe staat het er nu mee, wil het een beetje vlotten?

Zelf ben ik ook weer begonnen, sinds vorige week twee keer per week, maar deze week probeer ik drie keer per week te gaan. Een keer daarvan intervaltraining. Hopelijk is dat niet teveel van het goede. Gisteren had ik met lopen wel wat last van mijn voet, en ze zijn nu ook een beetje stijf, hopelijk alleen omdat ik net weer begonnen ben.

Voorlopig geen ambitie om wedstrijden te gaan lopen, alleen de Batavierenrace voorlopig, maar belangrijker ook een indelingsdag voor een cursus met een conditieeis. 6 kilometer met tenminste 11 km/h.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-02-2009 17:39 by M. Profiel van M.

Nou, progressie heb ik sinds november niet geboekt, na veel te lange piekdrukte op het werk gedurende heel december en januari + daarop volgende griep. Examentje erbij... Dat hakte er wel in, qua conditie.

Maar na 2 maanden aanmodderen (1, soms max 2 keer per week lopen) zit ik nu bijna twee weken weer op mijn oude trainingsfrequentie en voel ik me ook weer écht fit worden.
Intussen ga ik ook twee extra halve marathons doen, waaronder de CPC op 14 maart.

Morgen voor het eerst weer eens lopen in zwaar kloteweer, de vorige paar keer had ik mazzel. Wat zal ik blij zijn als de zon weer wat vaker doorbreekt .

Qua belastbaarheid heb ik nergens last meer van in ieder geval. Ik kan 1 dag een lange duurloop en de dag daarop voetballen of intervallen en ik heb geen pijn. Vanavond ga ik voetballen en dan morgen rennen, gaat ook goed.

6 km met 11 per uur gaat je gewoon lukken natuurlijk. Als je conditie had, ben je daar zo weer op terug.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 09-02-2009 17:42]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


renYek
Usericon van renYek
Posted 09-02-2009 18:08 by renYek Profiel van renYek

Na enorme drukte en te lange teennagels (daar gaat een apart verhaal mee samen..) nu ook sinds een paar weken weer aan het lopen. Ook met biken trouwens.

Ik hoop gauw weer op mijn oude gemiddelde te zitten met lopen!


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 09-02-2009 18:16 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Momenteel loop ik elke keer voordat ik begin met trainen 8,5 km in een uur tijd. Ga me niet kapot lopen want moet er daarna ook nog 2 spiergroepen aanpakken.
Doe dat wel op een lopende band. Ik haalde als top ongeveer 13km in een uur tijd maar toen was ik 23 jaar en 73 kg. Nu ben ik 36jaar 100kg en haal als ik er ff voor ga trainen nog max 10 km. Maar dan kan je me wegdragen. Dan loop ik op 70% conditie en 30% wilskracht en heb geen zin om daar gestrekt te gaan.


Een kleine snol zit zo vol.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-02-2009 20:12 by M. Profiel van M.

Een uur op de lopende band? De tering, respect, ik zou me dood vervelen haha. Ik gebruik hem alleen voor intervallen maar ga na een half uur al kapot van verveling.

Ik loop nu 11,5 km in een uur en dat gaat ontspannen dus er zit weer schot in.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-02-2009 20:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm ik moet het maar weer eens oppakken, maar k vind het zo kut om met weinig km te beginnen, ik krijg pas voldoening na rond de 10 km intensief lopen. Maarja aangezien ik ook nog extra blessure gevoelig ben zit dat er voorlopig nog niet in


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 09-02-2009 20:31 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Heb een mp3 speler op. Zodra ik in de ritme zit kan k haast slapend lopen. Probleem is alleen dat al 1 mp3 speler kapot is door zweet.


Een kleine snol zit zo vol.


Nix
Usericon van Nix
Posted 09-02-2009 22:14 by Nix Profiel van Nix

Filmpjes tijd!

Bodyjam voor de conditie (sorry, ben niet zo'n hardloper ) (Les Mills)



Gezellig spelen met gewichtjes, a.k.a. bodyshape/bodypump (Les Mills)



Pilates



(het is moeilijker dan het lijkt )


Paaldansen, natuurlijk



[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 09-02-2009 22:15]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 09-02-2009 22:16 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Body Pump is wel gaaf, jammer dat het in bijna elke sport school op dikke zwetende huisvrouwen niveau wordt gedaan.


Against God and Government


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-02-2009 22:56 by M. Profiel van M.

Pilates is ook vette shit. De fitnessinstructeur bij ons gooit dat er wel eens doorheen, über moeilijk, krijg er de vreselijkste spierpijnen van ook.

Godverdomme, 7-7 gespeeld vanavond en ik kon de blaren weer van m'n voeten trekken, daar moet ik toch eens iets op verzinnen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Angela
Usericon van Angela
Posted 10-02-2009 0:53 by Angela Profiel van Angela

Oeh, wie spreekt mijn diep verstopte motivatie aan om weer te gaan sporten? Ik moet zeggen, dit topic werkt wel inspirerend!


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 10-02-2009 1:21 by Jällö Profiel van Jällö

Ja, het zien van die strak afgetrainde dames hierboven werkt goed motiverend.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Angela
Usericon van Angela
Posted 10-02-2009 1:28 by Angela Profiel van Angela

Prrrr. Ik bedoel. Hargh!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 10-02-2009 3:24 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 9 februari 2009 22:56 schreef M. het volgende:
Godverdomme, 7-7 gespeeld vanavond en ik kon de blaren weer van m'n voeten trekken, daar moet ik toch eens iets op verzinnen.


Zaalvoetbal toch? Nu heb ik geen ervaring met zaalvoetbal of die zaalschoenen, maar ik geloof dat ze vrij soepel zijn. Blote voeten zou een optie kunnen zijn als je dat al niet doet, dan niet natuurlijk Of probeer eens andere sok, bijvoorbeeld van die hardloopsokken, Falke bijvoorbeeld of natuurlijk van deze fabrikant ze hebben nu nieuwe sokken en het is fijn spul ben ik nu ook achter, draag het nu ook met hardlopen en het zit echt lekker, de gloveliners zijn ook fijn als gewone handschoen als het niet heel koud is.
Tapen is ook iets wat je zou kunnen overwegen als het op plekken zit waar dat kan en je ruimte er voor over hebt.


Nix
Usericon van Nix
Posted 10-02-2009 10:30 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 9 februari 2009 22:16 schreef Rotzak het volgende:
Body Pump is wel gaaf, jammer dat het in bijna elke sport school op dikke zwetende huisvrouwen niveau wordt gedaan.


Je kunt toch je eigen niveau (gewichten) kiezen?


Ik hoop dat ik daar binnenkort een instructrice cursus mag doen. Lijkt me echt super.




quote:
Op 9 februari 2009 22:56 schreef M. het volgende:
Pilates is ook vette shit. De fitnessinstructeur bij ons gooit dat er wel eens doorheen, über moeilijk, krijg er de vreselijkste spierpijnen van ook.




Je hebt helemaal gelijk! Het is pittig zonder een rooie kop van te krijgen of moe te worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 10-02-2009 10:32]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-02-2009 10:43 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 9 februari 2009 22:14 schreef Nix het volgende:
Filmpjes tijd!


Paaldansen, natuurlijk




Mevrouw renYek polefitnessed ook. Doet ze bijzonder aardig ook nog. Met enige regelmaat wordt het ding hier in de huiskamer vastgeklemd en zwengelen maar. Ik probeer wel eens wat van die dingen na te doen, maar dat is vies zwaar zeg!


Nix
Usericon van Nix
Posted 10-02-2009 10:48 by Nix Profiel van Nix




Het is inderdaad erg zwaar maar super leuk! Ik ga nu naar de 2,5 jaar toe en bijna jaar docente. I love it!


Wat door paal staat er? (materiaal, dikte)


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-02-2009 10:57 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Haha, dat recht naar beneden storten en dan nét boven de grond stoppen is echt ziek. :')


Nix
Usericon van Nix
Posted 10-02-2009 11:05 by Nix Profiel van Nix

Google of kijk op youtube naar 'chinese pole', die zijn pas echt eng


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-02-2009 11:06 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 10 februari 2009 10:48 schreef Nix het volgende:



Het is inderdaad erg zwaar maar super leuk! Ik ga nu naar de 2,5 jaar toe en bijna jaar docente. I love it!


Wat door paal staat er? (materiaal, dikte)


Ze heeft hem van http://www.danspalen.com/ en dan de C&S Standard mobile. Mijn meiske is nu nog geen jaar bezig en had laatst op de sportschool een demo gegeven die van commentaar werd voorzien door Denise Mulder en die zei dat ze haar heel graag op het NK terug ziet volgend jaar omdat ze talent heeft


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 10-02-2009 11:06 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 10 februari 2009 10:43 schreef renYek het volgende:Ik probeer wel eens wat van die dingen na te doen, maar dat is vies zwaar zeg!

Dacht ik toen ik een paar maand terug zo'n horizontaal klimrek zag staan: Hé leuk, daar ga ik even als een aap aan slingeren. Viel dat vies tegen.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Nix
Usericon van Nix
Posted 10-02-2009 11:07 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 10 februari 2009 11:06 schreef renYek het volgende:
Ze heeft hem van http://www.danspalen.com/ en dan de C&S Standard mobile. Mijn meiske is nu nog geen jaar bezig en had laatst op de sportschool een demo gegeven die van commentaar werd voorzien door Denise Mulder en die zei dat ze haar heel graag op het NK terug ziet volgend jaar omdat ze talent heeft



Gaaf zeg! Ik ben benieuwd!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-02-2009 11:10 by renYek Profiel van renYek

Wij ook!


Nix
Usericon van Nix
Posted 10-02-2009 11:23 by Nix Profiel van Nix

Zal er gelijk bij zeggen dat ik geen les geef volgens het Polefitness (c) principe. Ten eerste omdat ik ook zelf niet via dat principe les heb gehad en ten tweede omdat je standaard lessen toegewezen krijgt.


Ik vind juist het zelf bedenken van routines en creatief daarmee wezen leuker . Heb verder ook helemaal geen wedstrijd-doel , misschien ben ik gewoon saai (niet competatief)


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 10-02-2009 11:31 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 10 februari 2009 10:30 schreef Nix het volgende:
Je kunt toch je eigen niveau (gewichten) kiezen?




Dat wel, maar de oefeningen die ze hier doen zijn vooral voor de stugge dikke beer zeg maar, Skullcrushers en dat soort oefeningen worden gewoon weg gelaten, en het tempo is gewoon veel te laag, ja kan dan in je eentje wel sneller gaan, maar dan denken ze allemaal kijk die uitslover.


Against God and Government


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen