IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Sport Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 18-03-2009 12:16 by Nix Profiel van Nix

Tijd voor twee paar nieuwe sportschoenen. Lastig vind ik dat altijd; ik ga denk ik op zoek naar dansschoenen en meer 'fitness'-schoenen.

Zucht.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-03-2009 15:18 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 maart 2009 12:16 schreef Nix het volgende:
Tijd voor twee paar nieuwe sportschoenen. Lastig vind ik dat altijd; ik ga denk ik op zoek naar dansschoenen en meer 'fitness'-schoenen.

Zucht.
Wat een ellende.. En dan ging het WK Polefitness ook al niet door vanwege de kredietcrisis.. Arme Nix toch :knuffel:



renYek
Usericon van renYek
Posted 18-03-2009 15:23 by renYek Profiel van renYek

Godsamme ja, wat baalde mevrouw renYek daarvan!
Als goedmaker hebben ze de stad maar leeggekocht met 4 meiden..


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-03-2009 15:23 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl



Dat doen ze anders nooit zeker?



renYek
Usericon van renYek
Posted 18-03-2009 15:25 by renYek Profiel van renYek

Sinds ik 67% van het gemeenschappelijke inkomen facilitair houdt ze daar wel rekening mee ja


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-03-2009 15:30 by Nix Profiel van Nix

Ik baalde ook ja. Nu de kaarten bij Free Records Shop langsbrengen om 't geld terug te krijgen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-03-2009 18:34 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik zit er sterk aan te denken om hier aan mee te gaan doen: http://servicemodule.efocus.nl/?pag=2042/

De marathon hoef ik op zich niet te lopen maar een wat gerichte opbouw lijkt me wel wat



Nix
Usericon van Nix
Posted 04-04-2009 11:43 by Nix Profiel van Nix

Gister weer een demonstratie en mini workshop gegeven. VETTTTT!

Super gezellig, ging super goed, super enthousiaste mensen, super complimentjes gekregen. Ik wil nog een keer!




I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 06-04-2009 21:03 by Hagal Profiel van Hagal

Sinds een tijd niet echt regelmatig meer aan het rennen geweest, nu maar eens opstarten aan de hand van podcasts van Evy Gruyaert. Zij coacht je zeg maar in 28 lessen om 5 km (of 10) te kunnen lopen. Net les 1 achter de rug, ze heeft wel een heerlijk belgisch accentje

ik merk het trouwens enorm dat ik 15 extra kilo's meesjouw, het valt me veel zwaarder dan toen ik 2 jaar geleden regelmatig aan het rennen was.

[Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 06-04-2009 21:07]


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-04-2009 21:15 by Mark Profiel van Mark

Aan het voetballen geslagen met werk. Morgen weer. Tering jantje wat ben ik uit vorm dezer dagen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


renYek
Usericon van renYek
Posted 07-04-2009 8:29 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 16 maart 2009 9:30 schreef renYek het volgende:
Gaat er iemand meedoen met de halve marathon van Zwolle op 13 juni? Waldrock heeft toch een kut-programma, dus dat is geen excuus

www.halvemarathonzwolle.nl

Start om 20:15. Lekker in de avond, dus aangename temperatuur waarschijnlijk en in ieder geval geen brandende zon dan.

Ik heb me zojuist ingeschreven

NB: sorry voor het omhoogtrappen van dat andere 8 jaar geleden overleden topic..


Het gaat lekker hiet De zondag na bovenstaande post 10 km gelopen en vervolgens 1.5 week met een pijnlijke rechtervoet gezeten. Afgelopen zondag weer rustig gaan lopen, maar weer last van die voet


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 07-04-2009 8:35 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Ben eindelijk weer eens begonnen met sporten. Keer of 3-4 per week naar de sportschool (cardio en kracht), met uiteraard de juiste voeding. Bevalt weer goed! Ik snap weer waarom ik dat altijd zo prettig vond.
Daarnaast elke donderdagavond op de squashbaan, maar dat telt niet mee.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


renYek
Usericon van renYek
Posted 07-04-2009 9:01 by renYek Profiel van renYek

Good busy Paulus!

Nu het in de avond wat langer licht is, ben ik ook weer meer op de MTB te vinden Ik moet nu ook wel, aangezien ik met hardlopen voorlopig mijn voet teveel belast.

En achter renYek jr. aanrennen is ook al bijna sport op zich zeg. Damn, van wakker worden tot bedtijd is dat 200% pure energie wat daar afspat hehe


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 07-04-2009 9:06 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Ik heb er een tijdje tegenaan zitten hikken, omdat ik effe kwijt was waarom sporten ook weer zo relaxed was, maar nu weet ik het weer.

De eerste week even rustig opbouwen (cardio, gevolgd door langdurige split sets met lager gewicht). Vanaf volgende week weer op een wat normalere manier (split sets, korter met meer gewicht). Doel is om droger te trainen en wat meer massa.

Vanavond weer! Lekker.

Edit: Is het bij jou in de buurt een beetje relaxed MTBen ?

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 07-04-2009 9:06]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


renYek
Usericon van renYek
Posted 07-04-2009 9:11 by renYek Profiel van renYek

Hier is het redelijk vlak, maar wel rustig (platteland he ). Redelijk wat bos. Als ik echt de bruut uit wil hangen, rijd ik naar de Brunsummerheide (met das Auto 30 minuten). Daar is het echt stoer biken. Redelijk pittige stukken ook.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 07-04-2009 9:13 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Hmmm, bos..

Ik mag ook graag lange stukken wandelen; MP3-spelertje in de oren en een uurtje of twee stevig stappen. Helaas is hier weinig bos in de buurt. (in ieder geval niet een bos dat met de fiets makkelijk te bereiken is).


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


renYek
Usericon van renYek
Posted 07-04-2009 9:16 by renYek Profiel van renYek

Dat is weer het nadeel van een stad he. Ik kan hier 2 uur fietsen/lopen/rennen zonder een verkeerslicht tegen te komen (alleen als ik een N-weg over zou willen).


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 07-04-2009 9:18 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Stad, stad.. dat vind ik wat gulle omschrijving van dit groot uitgevallen dorp..

Tja, lijkt me ook wel lekker. Middle of nowhere.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


renYek
Usericon van renYek
Posted 07-04-2009 9:24 by renYek Profiel van renYek

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wessem

2210 inwoners (3 jaar geleden) en er wordt hier amper gebouwd, dus heel erg veel meer zullen het er nu niet zijn. Wij wonen in de "nieuwe" wijk (eind '70).

Zoveel wonen er in jouw straat al bijna


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 07-04-2009 9:28 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Da's inderdaad wel.. een gehucht. Maar wel een stad!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


renYek
Usericon van renYek
Posted 07-04-2009 9:32 by renYek Profiel van renYek

Ja, daar kom ik ook net achter hehe.
Het heeft wel wat als je bij bakker komt en iedereen groet je. Laatst bij de lokale wooninrichtingboer gordijnen besteld en dan staat er op de bon gewoon "Monique" (frau renYek) en dan weet men voldoende.

Maar goed: sport. Ik baal van mijn poot en ga me dus voorlopig maar op biken richten om de voet wat tot rust te laten komen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-04-2009 9:50 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 april 2009 8:35 schreef Illusione het volgende:
Ben eindelijk weer eens begonnen met sporten. Keer of 3-4 per week naar de sportschool (cardio en kracht), met uiteraard de juiste voeding.
Dat voedingsaspect staat bij mij op een bijzonder laag pitje. Op welk punt is daar eigenlijk winst te behalen



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 07-04-2009 9:54 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 7 april 2009 9:50 schreef Judge M. het volgende:
Dat voedingsaspect staat bij mij op een bijzonder laag pitje. Op welk punt is daar eigenlijk winst te behalen


Op elk punt. Verkeerde voeding, of op de juiste momenten kan al snel tot gevolg hebben dat je weinig tot geen vooruitgang merkt/ziet in je ontwikkeling.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-04-2009 9:59 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

hmmz.. Me daar toch eens verder in gaan verdiepen dan



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 07-04-2009 10:09 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Gewoon op de sportschool vragen. Kweenie hoe ze dat bij jou doen, maar ik heb gewoon gevraagd wat een goed voedingsschema is, hebben ze in twintig minuutjes wel voor je opgesteld, als je aan kan geven wat je doel is.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen