IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Sport Vorige pagina | Volgende pagina
obscenum
Usericon van obscenum
Posted 29-08-2003 14:25 by obscenum Profiel van obscenumhttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

quote:
Op 29 augustus 2003 14:20 schreef anonymous het volgende:
Denk niet dat je techniek dan echt goed zal zijn. Maar, dat maakt jou misschien niet zoveel uit?


bij ons op training gebruiken we ook vuisten maar da's maar voor 10%, 90% benenwerk dus techniek heb ik toch al een beetje


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-08-2003 14:26 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 29 augustus 2003 14:20 schreef anonymous het volgende:
Denk niet dat je techniek dan echt goed zal zijn. Maar, dat maakt jou misschien niet zoveel uit?

je kunt bewegingen toch wel redelijk leren denk ik, als je jezelf gewoon kunt zien in een spiegel terwijl je bezig bent.
Door tijd gebrek ben ik gestopt met taekwondo , fitnessen doe ik nog wel vol op.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 29-08-2003 14:27 by obscenum Profiel van obscenumhttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

quote:
Op 29 augustus 2003 14:26 schreef FireFox het volgende:
je kunt bewegingen toch wel redelijk leren denk ik, als je jezelf gewoon kunt zien in een spiegel terwijl je bezig bent.
Door tijd gebrek ben ik gestopt met taekwondo , fitnessen doe ik nog wel vol op.

hoe lang heb je taekwondo gedaan??? ik ben nu al bezig van september 1996 en kwil nog iets doen waar ik wat meer mijn vuisten kan gebruiken...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-08-2003 14:44 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 29 augustus 2003 14:27 schreef obscenum het volgende:
hoe lang heb je taekwondo gedaan??? ik ben nu al bezig van september 1996 en kwil nog iets doen waar ik wat meer mijn vuisten kan gebruiken...

jaartje of euhm 5 denk ik


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 29-08-2003 14:50 by obscenum Profiel van obscenumhttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

quote:
Op 29 augustus 2003 14:44 schreef FireFox het volgende:
jaartje of euhm 5 denk ik

dan had je blauw/rood of zo van gordel toen je stopte???


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-08-2003 14:52 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 29 augustus 2003 14:50 schreef obscenum het volgende:
dan had je blauw/rood of zo van gordel toen je stopte???

blauwe slip, vond sparren belangrijker dan tools lopen


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 29-08-2003 14:57 by obscenum Profiel van obscenumhttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

quote:
Op 29 augustus 2003 14:52 schreef FireFox het volgende:
blauwe slip, vond sparren belangrijker dan tools lopen


same here!!!! sparren rules!!! kutexamens hé... kheb laatste 2 examens nie meegedaan... kloop al 1,5 jaar met rood rond terwijl ik al zwart had kunnen hebben maar ik heb gewoon geen zin om die theoretische nest te blokken


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-08-2003 14:59 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 29 augustus 2003 14:57 schreef obscenum het volgende:
same here!!!! sparren rules!!! kutexamens hé... kheb laatste 2 examens nie meegedaan... kloop al 1,5 jaar met rood rond terwijl ik al zwart had kunnen hebben maar ik heb gewoon geen zin om die theoretische nest te blokken

zwart moet je idd, die koreaanse termen uit het hoofd leren niet ? Toch vind ik Taekwondo één van de leukste vechtsporten, ik heb ook bv karate en jijitsu (schrijf ik nooit goed) geprobeerd maar dat was (vond ik) veel minder leuk.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 29-08-2003 15:04 by obscenum Profiel van obscenumhttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

quote:
Op 29 augustus 2003 14:59 schreef FireFox het volgende:
zwart moet je idd, die koreaanse termen uit het hoofd leren niet ? Toch vind ik Taekwondo één van de leukste vechtsporten, ik heb ook bv karate en jijitsu (schrijf ik nooit goed) geprobeerd maar dat was (vond ik) veel minder leuk.


is inderdaad heel fijn... wat wel cool is is dat onze club TAEFUN noemt en de fun sta er niet voor niks in word veel gelachen, helemaal niet streng in vergelijking met andere clubs en maar goed ook, en ook tof eraan is dat het meerendeel allemaal metalheadz zijn Erik (zanger Prejudice) & Ivan (bassist Exterminator) trainen bij ons


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 08-11-2003 17:43 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Justin Hennin is dus weer nr. 1 in het vrouwentennis. Da's de tweede keer dat ze zoiets presteert na het nemen van medicamenten op doktersvoorschrift. Griep? Laat me nie lacheuh!


mvg wk10


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-11-2003 18:05 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Who gives a fuck! Vrouwentennis is sowiezo klote, waar is de competitie? Nergens!
Mannen spelen veel beter en er is meer competitie, conclusie! Veel interessanter om te kijken!


"This one is older than shit, heavier than time!"


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 08-11-2003 18:07 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Wat ik bedoel 0tolerence is dat dat bleke justinwormding naar mijn bescheiden mening doping gebruikt.


mvg wk10


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-11-2003 18:08 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 8 november 2003 18:07 schreef windkracht10 het volgende:
Wat ik bedoel 0tolerence is dat dat bleke justinwormding naar mijn bescheiden mening doping gebruikt.


Ja dat snap ik, daarop zei ik. Who gives a fuck


"This one is older than shit, heavier than time!"


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 08-11-2003 18:08 by windkracht10 Profiel van windkracht10

'k


mvg wk10


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 08-11-2003 18:34 by EVILinetje Profiel van EVILinetje

Heb vroeger (van mijn 4 jaar tot 9 jaar) nog geturnd, ben daar toen mee gestopt om naar de muziekschool te gaan. Een kleine 2 jaar geleden ben ik met buikdansen begonnen. Dit jaar een stop wegens praktische redenen; kan mijn uren van mijn werk niet aanpassen op de cursus. Volgend jaar terug, want da is echt superzalig de max!!!

[Dit bericht is gewijzigd door EVILinetje op 08-11-2003 18:35]


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 08-11-2003 18:52 by Morbidaeth Profiel van Morbidaeth

ik heb een aantal jaren getennist.. en euh.. ik drum


wuust robuust


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 08-11-2003 20:48 by Lothar Profiel van Lothar

Ik heb jaren lang aan volleybal gedaan en daarna ben ik rugby gaan spelen. Helaas heb ik nu geen tijd meer om te sporten, heb t druk genoeg met school.

[Dit bericht is gewijzigd door Lothar op 08-11-2003 20:49]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-02-2004 20:54 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Na zes jaar niet gesport te hebben fitness ik nu twee maanden. Ik begin het nu ook leuk te vinden in het begin was er geen reet aan, dan is het vooral moeilijk en lastig (na vijf minuten hijgen als een stoomfiets, dan voel je je wel triest natuurlijk).
Maar m'n buikje begint te verdwijnen, vanmiddag weer lekker vier kilometer hardlopen en veel krachttraining achter de rug en ik doe nu ook thuis aan hardlopen. Jezelf fitter voelen worden is ook wel behoorlijk relaxed.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 06-02-2004 20:57 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

quote:
Op 6 februari 2004 20:54 schreef Dwaallicht het volgende:
Na zes jaar niet gesport te hebben fitness ik nu twee maanden. Ik begin het nu ook leuk te vinden in het begin was er geen reet aan, dan is het vooral moeilijk en lastig (na vijf minuten hijgen als een stoomfiets, dan voel je je wel triest natuurlijk).
Maar m'n buikje begint te verdwijnen, vanmiddag weer lekker vier kilometer hardlopen en veel krachttraining achter de rug en ik doe nu ook thuis aan hardlopen. Jezelf fitter voelen worden is ook wel behoorlijk relaxed.



Ben zelf al 1 maand aan het fitnessen, ik heb behoorlijk veel conditie eigenlijk, ik hijg namelijk niet als een stoomfiets (wat dat dan ook mag zijn) Ik ga echter veel liever voetballen maar dat mag niet...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 06-02-2004 21:03 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik zwem af en toe



Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 06-02-2004 21:03 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Ah ja...
Fitness.
Leuk hoor, al zie ik het nut niet in van die fietsen en loopbanden. Als ik zoiets wil dan stap ik wel op mijn fietsje, of ga gewoon een end joggen over de dijken hier.
Fitness is echter wél leuk om de krachttraining, en het is sowieso wel aardig om een paar keer per week te lachen om de "bikkels" die zich met zijn allen ophouden rond de bankdruk sectie, om vervolgens veel te zwaar, de oefening op een heel foute manier uit te zien voeren.
En dan ook nog elkaar gaan staan "verbeteren".


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-02-2004 21:07 by altx Profiel van altx

quote:
Op 6 februari 2004 21:03 schreef Rasputin het volgende:
Ah ja...
Fitness.
Leuk hoor, al zie ik het nut niet in van die fietsen en loopbanden. Als ik zoiets wil dan stap ik wel op mijn fietsje, of ga gewoon een end joggen over de dijken hier.
Fitness is echter wél leuk om de krachttraining, en het is sowieso wel aardig om een paar keer per week te lachen om de "bikkels" die zich met zijn allen ophouden rond de bankdruk sectie, om vervolgens veel te zwaar, de oefening op een heel foute manier uit te zien voeren.
En dan ook nog elkaar gaan staan "verbeteren".


Hehe, een maat van me maakt er ook altijd een wedstrijdje van wie het hoogste gewicht kan doen, maar hij doet dan wel altijd de oefening maar half...

Je zal maar per ongeluk een keertje de beweging wel goed doen, is niet zo goed voor je spieren denk ik...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-02-2004 21:07 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 6 februari 2004 21:03 schreef Rasputin het volgende:
Ah ja...
Fitness.
Leuk hoor, al zie ik het nut niet in van die fietsen en loopbanden. Als ik zoiets wil dan stap ik wel op mijn fietsje, of ga gewoon een end joggen over de dijken hier.

Hehe, om op mezelf zoiets te gaan doen was voor mij te eh, hoe zeg je dat, 'hoogdrempelig'. Pas na twee maanden begin ik een beetje goeie zin te krijgen omdat ik wat vertrouwd raak met wat ik kan en wat ik nog niet kan (heel wat).

Als het weer aantrekt kan ik nog meer gaan lopen buiten . Kan ik me bij het fitness meer op kracht richten.

Ik fitness trouwens op het werk, ideaal, we hebben zo'n instructeur ingehuurd die je persoonlijk begeleidt en er is een teringzooi aan apparaten etc. Werk klaar, ff fitnessen op de 14e, paar uur per week en dat voor 16 pleuro per maand.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-02-2004 21:09 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 augustus 2003 14:27 schreef obscenum het volgende:
hoe lang heb je taekwondo gedaan??? ik ben nu al bezig van september 1996 en kwil nog iets doen waar ik wat meer mijn vuisten kan gebruiken...


Karate is dan de aanrader; heeft meer 50/50 stoot/trap verhouding (ligt er wel aan welke stijvariant je traint); verder zijn de vormen voor 90% hetzelfde als Shotokan karate (geldt ook voor Kenpo maar daar dragen ze van die coole zwarte pakken)

quote:
Op 6 februari 2004 20:54 schreef Dwaallicht het volgende:
Na zes jaar niet gesport te hebben fitness ik nu twee maanden. Ik begin het nu ook leuk te vinden in het begin was er geen reet aan, dan is het vooral moeilijk en lastig (na vijf minuten hijgen als een stoomfiets, dan voel je je wel triest natuurlijk).
Maar m'n buikje begint te verdwijnen, vanmiddag weer lekker vier kilometer hardlopen en veel krachttraining achter de rug en ik doe nu ook thuis aan hardlopen. Jezelf fitter voelen worden is ook wel behoorlijk relaxed.


Nice! Ikzelf fitness nu ong. anderhalf jaar en het is idd lekker als je je afgebeuld hebt (endorfine); heb je ook je eetpatroon erop aangepast?
Helaasch vor mij blijft het hier ff bij want ik kan me met deze hoornvliesontsteking niet permitteren dat m'n bril van m'n harses afgetrapt wordt tijdens een partijtje sparren.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-02-2004 21:11]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 06-02-2004 21:09 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

quote:
Op 6 februari 2004 21:07 schreef Dwaallicht het volgende:
Hehe, om op mezelf zoiets te gaan doen was voor mij te eh, hoe zeg je dat, 'hoogdrempelig'. Pas na twee maanden begin ik een beetje goeie zin te krijgen omdat ik wat vertrouwd raak met wat ik kan en wat ik nog niet kan (heel wat).

Als het weer aantrekt kan ik nog meer gaan lopen buiten . Kan ik me bij het fitness meer op kracht richten.

Ik fitness trouwens op het werk, ideaal, we hebben zo'n instructeur ingehuurd die je persoonlijk begeleidt en er is een teringzooi aan apparaten etc. Werk klaar, ff fitnessen op de 14e, paar uur per week en dat voor 16 pleuro per maand.


Godver, ik betaal 35 euro per maand... En dat ook alleen maar omdat het buiten koud is...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen