IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Sport Vorige pagina | Volgende pagina
renYek
Usericon van renYek
Posted 10-02-2009 11:49 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 10 februari 2009 11:23 schreef Nix het volgende:
Zal er gelijk bij zeggen dat ik geen les geef volgens het Polefitness (c) principe. Ten eerste omdat ik ook zelf niet via dat principe les heb gehad en ten tweede omdat je standaard lessen toegewezen krijgt.


Ik vind juist het zelf bedenken van routines en creatief daarmee wezen leuker . Heb verder ook helemaal geen wedstrijd-doel , misschien ben ik gewoon saai (niet competatief)


Dat laatste is ook leuker. Voor die demo wat ik vertelde heeft ze ook zelf wat verzonnen en omdat ze niet alleen maar wedstrijden willen doen, willen ze nu met 4 fanatieke meiden een soort demo team gaan vormen. Zelf dingen ontwikkelen en verzinnen. Hebben ze wat om naar toe te werken.


Nix
Usericon van Nix
Posted 10-02-2009 12:13 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 10 februari 2009 11:49 schreef renYek het volgende:
Dat laatste is ook leuker. Voor die demo wat ik vertelde heeft ze ook zelf wat verzonnen en omdat ze niet alleen maar wedstrijden willen doen, willen ze nu met 4 fanatieke meiden een soort demo team gaan vormen. Zelf dingen ontwikkelen en verzinnen. Hebben ze wat om naar toe te werken.




Klinkt errrrg leuk!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-02-2009 12:16 by renYek Profiel van renYek

Jeps, ik vond het ook een leuk idee. Grappig is dat die 4 meiden ook allemaal een hele eigen stijl hebben en ook uiterlijk totaal verschillende zijn (Chinese meid, rode meid, brunette en die blonde van mij).

Kan dus best leuk worden


Nix
Usericon van Nix
Posted 10-02-2009 12:17 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 10 februari 2009 11:31 schreef Rotzak het volgende:
Dat wel, maar de oefeningen die ze hier doen zijn vooral voor de stugge dikke beer zeg maar, Skullcrushers en dat soort oefeningen worden gewoon weg gelaten, en het tempo is gewoon veel te laag, ja kan dan in je eentje wel sneller gaan, maar dan denken ze allemaal kijk die uitslover.


Het tempo (singles, 2-2 en 3-1) zijn vastgesteld door Les Mills zelf. Tenzij je het algemene tempo bedoelt van de gehele lessen en tempo van cluster. Daarin heb je helemaal gelijk.

Bij Bodyjam (ook les mills) is een cluster van maar liefst 3!!! maanden. Dan werk je naar één routine. Lang..


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 10-02-2009 18:23 by Nimbus Profiel van Nimbus

Peib, dacht ik even een intervaltraining te gaan doen, was de sintelbaan veel te nat, dus maar doorlopen voor wat duurloop. Maar mijn voeten zijn toch nog niet helemaal hersteld van zondag, ik voel ze nu ook wel, maar tijdens het lopen toch voornamelijk mijn hakken/hielen.

Maar wel een Gripmaster gekocht, dus lekker mijn onderarmen en handen trainen.



[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 10-02-2009 18:24]


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-02-2009 19:39 by renYek Profiel van renYek

Kun je dan weer tijdens het lopen doen dan


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 10-02-2009 19:46 by Nimbus Profiel van Nimbus

Hoop dat het donderdag weer beter is, want dan wilde ik eigenlijk een duurloop doen.


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-02-2009 19:51 by renYek Profiel van renYek

Hoe lang/ver?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 10-02-2009 19:56 by Nimbus Profiel van Nimbus

Dat weet ik nog niet zeker, maar ik denk aan zo'n 6 kilometer en dan in een half uur, om mijn doel in het oog te houden. Misschien iets verder met 7-8 km.


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-02-2009 20:00 by renYek Profiel van renYek

Wat is je doel en hoe lang ben je bezig?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 10-02-2009 20:06 by Nimbus Profiel van Nimbus

Mijn doel is voorlopig om de conditietest op de indelingsdag voor een cursus te halen en dat is 6 kilometer met een gemiddelde van tenminste 11 km/h. daarna is de Batavierenrace, loop dit jaar en afstand van 8.9 km en daar hoop ik wel 12 km/h gemiddeld te lopen, het is vrij vlak achter elkaar.
Daarna hoop ik het uit te kunnen bouwen naar langer en een hoger tempo maar een duidelijk doel na deze heb ik niet.
Ik ben nu twee weken bezig sinds een lange tijd niet te hebben hardgelopen, daarvoor heb ik een jaar lang twee keer in de week gelopen. Ben in de tussentijd wel blijven sporten maar dat was voornamelijk kracht en ander soort duur, geen cardio dus.


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-02-2009 20:22 by renYek Profiel van renYek

Nou lekker dat je weer bezig bent dan
Ik heb de Bata de afgelopen 2 jaar gelopen. Erg gezellig 1e keer middagploeg, 2e keer nachtploeg en dat beviel me erg goed zo in de nacht.

Ik loop nu zo'n 2,5 jaar ongeveer. De laatste paar maanden amper gelopen echter door een hoop andere shite (ziekte/dood in de familie en daardoor enorm veel op en neer gereis boven op mijn toch al 1000km autorijden in de week, huisverkoop, huiskoop, verbouwing, studie vriendin - en daardoor meer huistaken bij mij etc. etc.) Nu weer bezig iedere week (ook mountainbiken weer opgepikt). Ik heb nu een loopmaatje met wie ik iedere maandagavond ga lopen. Gisteren een uurtje op pad geweest op relaxed tempo. Mijn "oude" tijd zat rond de 55 minuten op 12.5 km (ik had toen een vast rondje dat ik vaker voor werk liep).

1 keer heb ik een halve marathon gelopen, maar dat was een beetje erg vroeg (was net een half jaar aan het trainen toen.) Desondanks wel een redelijke tijd (1h45m). Nu loop ik wat verstandiger gelukkig hehe. Wellicht van de zomer weer eens die afstand lopen.

Wat wel ik wel lekker vind nu ik verhuisd ben naar een klein gat in het midden van Limburg, is dat je hier nergens verkeerslichten tegenkomt (behalve als je een n-weg kruist) dus je kunt hier "eindeloos" lopen zonder daar rekening mee te hoeven houden

Hoe dan ook: ik ben blij dat ik weer bezig ben en dat het me zonder kleerscheuren is gelukt om weer in het ritme te komen!

[Dit bericht is gewijzigd door renYek op 10-02-2009 20:23]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-02-2009 22:27 by M. Profiel van M.

Goed bezig Keyner.

Ik heb vandaag buiten hardgelopen, godverdomme dat had ik niet moeten doen. Nog nooit in zulk pokkeweer gelopen. Vanaf moment 1 dacht ik "waarom doe ik dit eigenlijk". Goed voor de mentale weerbaarheid zullen we maar denken maar ik heb geen seconde plezier gehad! Ja in de douche na afloop.
Halve marathon in 1m45, dat is mijn doel in mei -- gelukkig heb ik een paar tests van te voren. Vandaag voelde ik me een ouwe kerel iig.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-02-2009 22:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Regen houd me vaak wel tegen om te beginnen, maar als je eenmaal bezig bent kan die regen ook wel lekker zijn. moet het niet te gek worden natuurlijk want met zeiknatte kleren loopt wel erg zwaar.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-02-2009 22:35 by M. Profiel van M.

Regen vind ik niet zo erg (natuurlijk niet in katoen of zo lopen, dan gaat het inderdaad fout).

Wind, dat is killing met hardlopen wat mij betreft (zoals vandaag).

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 10-02-2009 22:36]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-02-2009 22:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ah jah ik loop eigenlijk altijd in lange broek, zelfs in de zomer vind ik dat meestal geen probleem(nu moet ik zeggen dat ik nooit echt lange afstanden heb gedaan in de zomer.)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 10-02-2009 22:54 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

quote:
Op 10 februari 2009 22:27 schreef M. het volgende:
Goed bezig Keyner.

Ik heb vandaag buiten hardgelopen, godverdomme dat had ik niet moeten doen. Nog nooit in zulk pokkeweer gelopen. Vanaf moment 1 dacht ik "waarom doe ik dit eigenlijk". Goed voor de mentale weerbaarheid zullen we maar denken maar ik heb geen seconde plezier gehad! Ja in de douche na afloop.
Halve marathon in 1m45, dat is mijn doel in mei -- gelukkig heb ik een paar tests van te voren. Vandaag voelde ik me een ouwe kerel iig.


Ik heb vandaag exact hetzelfde gedaan, een duurloop van 12 km in voorbereiding voor de halve marathon die ik in Wenen ga lopen. Het ging opvallend goed, de laatste kilometers werd ik echter geplaagd door flinke regen en wind. Maar toen ik bijna op het einde van mijn training zat, kreeg ik weer nieuwe energie en realiseerde ik me, dat ik vlot nog 5 km of meer erbij had kunnen lopen. Desondanks een prima tijd van 1(h):09(m):40(sec).
Als het zo doorgaat, dan kan ik op de lange afstanden, uiteindelijk nog wat meer op snelheid gaan trainen.
Doel in Wenen is om rond de 2 uur te lopen op de halve marathon, zou mooi zijn als ik daaronder kan komen.


an evil incarnation of DEATH!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-02-2009 22:59 by M. Profiel van M.

Dat lukt je natuurlijk, ik bedoel, 1 uur 9 maal anderhalf is nog onder de uur en drie kwartier, en dan was vandaag nog zwaar klote om te lopen ook. Ik heb het bij 7,5 km gehouden, met als verzachtende omstandigheid dat ik nog helemaal stijf was van het voetbal gisteravond.

Ga je hier nog in NL een halve marathon doen? Ik ben te vinden bij de CPC op 14 maart in Den Haag, de Jaarbeursmarathon een maand later in Utrecht en weer een maand later in Leiden (hopelijk bij 20 graden of zo -- dan loop ik het lekkerst).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 10-02-2009 23:27 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

quote:
Op 10 februari 2009 22:59 schreef M. het volgende:
Dat lukt je natuurlijk, ik bedoel, 1 uur 9 maal anderhalf is nog onder de uur en drie kwartier, en dan was vandaag nog zwaar klote om te lopen ook. Ik heb het bij 7,5 km gehouden, met als verzachtende omstandigheid dat ik nog helemaal stijf was van het voetbal gisteravond.

Ga je hier nog in NL een halve marathon doen? Ik ben te vinden bij de CPC op 14 maart in Den Haag, de Jaarbeursmarathon een maand later in Utrecht en weer een maand later in Leiden (hopelijk bij 20 graden of zo -- dan loop ik het lekkerst).


Indien ik die constante gemiddelde snelheid tijdens de halve marathon kan behouden, dan gaat het inderdaad een hele mooie tijd worden, in dat geval zou het 1(h):43(m):5(sec) zijn.
Het plan is om in ieder geval de halve marathon in Eindhoven voor de 2de keer te gaan lopen.
De rest is optioneel, maar de halve marathons die jij loopt klinken zeker interessant!

Een van mijn andere doelstellingen is het lopen (geen hardlopen) van de Kennedymars (80 km), dus daarvoor mag ik ook nog "aan de bak" qua trainingen

(reken/editmodus/AAN) echter klopt het niet helemaal van die tijd ,want 12 km * 1.5 = 18 km en niet de vereiste 21.1 km. Om het op basis van mijn prestatie van vandaag te berekenen moet je weten hoeveel min. ik heb gelopen per km. Dat was 5(m):48(sec) per km * 21.1 km = 1(h):55(m):63(sec). Dus uiteindelijk wel < 2 uur (reken/editmodus/UIT).
Maar goed dit even terzijde



[Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 10-02-2009 23:42]


an evil incarnation of DEATH!


renYek
Usericon van renYek
Posted 11-02-2009 7:49 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 10 februari 2009 22:59 schreef M. het volgende:
Dat lukt je natuurlijk, ik bedoel, 1 uur 9 maal anderhalf is nog onder de uur en drie kwartier, en dan was vandaag nog zwaar klote om te lopen ook. Ik heb het bij 7,5 km gehouden, met als verzachtende omstandigheid dat ik nog helemaal stijf was van het voetbal gisteravond.

Ga je hier nog in NL een halve marathon doen? Ik ben te vinden bij de CPC op 14 maart in Den Haag, de Jaarbeursmarathon een maand later in Utrecht en weer een maand later in Leiden (hopelijk bij 20 graden of zo -- dan loop ik het lekkerst).


Thx ik vind het lekkerst om te lopen als het zo tussen de 0 en 10 graden is. Duurt even voordat ik opwarm, maar bevalt me prima. Hoewel ik goed tegen de warmte kan, heb ik het met hardlopen toch vaker wat zwaarder als het 20+ graden is. Ik ben totaal geen koukleum (met 10 graden op de MTB in kort tenue en blote voeten in de schoenen gaat me prima af bijvoorbeeld).

Ach, zo heeft ieder z'n prettige omstandigheden he.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 11-02-2009 8:24 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

quote:
Op 11 februari 2009 7:49 schreef renYek het volgende:
Thx ik vind het lekkerst om te lopen als het zo tussen de 0 en 10 graden is. Duurt even voordat ik opwarm, maar bevalt me prima. Hoewel ik goed tegen de warmte kan, heb ik het met hardlopen toch vaker wat zwaarder als het 20+ graden is. Ik ben totaal geen koukleum (met 10 graden op de MTB in kort tenue en blote voeten in de schoenen gaat me prima af bijvoorbeeld).

Ach, zo heeft ieder z'n prettige omstandigheden he.


Ja, je hebt inderdaad gelijk, het is een stuk zwaarder als de temperatuur zo boven de 18 graden uitkomt.
Dat heb ik ook ondervonden tijdens mijn 1ste halve marathon, toen was het rond de 19 graden.
14 graden is een prettige looptemperatuur. Maar in Wenen gaat het waarschijnlijk ook rond de 18 graden zijn, het is dan zweten en dat tekort aan vocht moet je snel aanvullen om niet uitgedroogd te raken.
Een te kort aan vocht heeft razendsnel een negatieve invloed op je loopprestatie


an evil incarnation of DEATH!


renYek
Usericon van renYek
Posted 11-02-2009 8:46 by renYek Profiel van renYek

Uhuh. Ik heb eens met 30 graden 15 km gelopen. Volgens mij ben ik toen 6 kg afgevallen zeg. Na het badderen een biertje en ik stond op de kop zeg.

Maar goei, wellicht vanavond rondje lopen. Zal afstand eens meten en tijd bijhouden. Morgen update


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 17-02-2009 16:00 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Woei! Vandaag een training gehad van de trainer van het nationale team. Erg veel bruikbare tips meegekregen en ik heb nu al spierpijn, haha. Bovendien heeft ze bij de juiste mensen zitten drammen dat ik als solist moet gaan starten op wedstrijden. Mooi zo.


Verrassend triviaal


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 17-02-2009 16:12 by Jällö Profiel van Jällö

welke sport?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 17-02-2009 16:36 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Voltige. Turnen en acrobatiek op een galopperend paard.


Verrassend triviaal


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen