IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Sport Vorige pagina
Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 01-07-2009 17:36 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 30 juni 2009 17:04 schreef ElitE het volgende:
ah ik zou echt zo graag willen klimmen en er is hier een enorme klimmuur in de buurt(uithof), maar k moet eerst maar even naar een fysiotherapeut vanwege mn polsen, toch wel erg belangrijk bij klimmen hehe.


Redelijk wel ja, maar het ligt ook erg aan het niveau wat je klimt en de grepen en hoe je die belast.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 01-07-2009 17:37 by Nimbus Profiel van Nimbus

Oh en Jelle, veel leuk vrouwelijk schoon afgelopen weekend, inclusief gespierd lichaam.

En de finales:

http://vimeo.com/5396705

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 01-07-2009 17:41]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-07-2009 18:10 by MMayo Profiel van MMayo

Zoiets?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 01-07-2009 18:15 by Nimbus Profiel van Nimbus

Neej....


Nix
Usericon van Nix
Posted 01-07-2009 21:02 by Nix Profiel van Nix

Overdrijven is nooit goed


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-07-2009 21:03 by MMayo Profiel van MMayo

Volgens mij was het best een sexy deerne voor ze ging sporten.


Nix
Usericon van Nix
Posted 01-07-2009 21:04 by Nix Profiel van Nix

Pffffff het was veel te warm in de zaal vanavond. Maar 1,5 uur gesport i.p.v. 3.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 01-07-2009 21:32 by Jelle Profiel van Jelle

quote:
Op 1 juli 2009 17:37 schreef Nimbus het volgende:
Oh en Jelle, veel leuk vrouwelijk schoon afgelopen weekend, inclusief gespierd lichaam.
Sportsters zijn leuk maar ik zie liever iets te weinig dan teveel spieren hoor!

Hier dan een foto van mijn nieuwe klimtouw en m'n schoonbroertje in actie.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 01-07-2009 21:37 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Haha,vet! Gewoon wat random exercise in je schuur.


Verrassend triviaal


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 01-07-2009 21:52 by Jelle Profiel van Jelle

Jazekers, georganiseerde sport of fitness is echt niks voor mij maar dit is erg vet.
Ik heb er ook nog van die gymnastiek ringen hangen, daar kun je eigenlijk nog meer en zwaarder mee trainen.
...oh en op de achtergrond (van de foto) natuurlijk mijn fierljepstok, niet onbelangrijk.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 01-07-2009 21:58 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Cool. Fierljeppen lijkt me echt verrekte moeilijk.
Voor de grondtrainingen van mijn sport maken we geregeld gebruik van een zelf gefabriceerd voorwerp dat zo hoog en zo lang is als een paard, gemaakt van gelaste olievaten en een onderstel, met aan de bovenkant twee handgrepen. Erg goed voor kracht- leningheid-, en valtrainingen of het oefenen van pyramides bouwen. (En blauwe plekken, zo nu en dan.) Selfmade for teh win.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 01-07-2009 21:58]


Verrassend triviaal


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 01-07-2009 23:06 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 1 juli 2009 21:03 schreef MMayo het volgende:
Volgens mij was het best een sexy deerne voor ze ging sporten.


Dat de meeste mensen al op jonge leeftijd aan sport beginnen werpt wel een heel vreemd licht op deze post. :')


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-07-2009 23:47 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Zo, heel bizar: h-k en ik squashen sinds ongeveer april vorig jaar. Tot en met december zat er langzaamaan progressie in maar van januari tot april zat ik doordeweeks in een hotel voor een opdrachtgever aan de andere kant van NL dus geen squash in die tijd. In Mei weer de draad opgepakt en na een week of 3 inkomen schiet het niveau opeens enorm omhoog! Ballen die we anders misten, worden nu niet alleen gehaald maar ook tactisch beantwoord en rally's worden steeds heviger. Niet alleen meer rossen (oke, soms is het gewoon even fijn, ook al verlies je je punt dan, maar uiteindelijk gaat het ons toch niet om het winnen) maar gewoon goed tactisch nadenken en presteren. Ik ben der happy mee


Je moeder.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-07-2009 7:43 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 1 juli 2009 23:06 schreef WhiteRider het volgende:
Dat de meeste mensen al op jonge leeftijd aan sport beginnen werpt wel een heel vreemd licht op deze post. :')


Ghehe ligt eraan hoe oud ze nu is en wanneer ze begonnen is :')


renYek
Usericon van renYek
Posted 02-07-2009 7:52 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 1 juli 2009 23:47 schreef karnivoor het volgende:
Zo, heel bizar: h-k en ik squashen sinds ongeveer april vorig jaar. Tot en met december zat er langzaamaan progressie in maar van januari tot april zat ik doordeweeks in een hotel voor een opdrachtgever aan de andere kant van NL dus geen squash in die tijd. In Mei weer de draad opgepakt en na een week of 3 inkomen schiet het niveau opeens enorm omhoog! Ballen die we anders misten, worden nu niet alleen gehaald maar ook tactisch beantwoord en rally's worden steeds heviger. Niet alleen meer rossen (oke, soms is het gewoon even fijn, ook al verlies je je punt dan, maar uiteindelijk gaat het ons toch niet om het winnen) maar gewoon goed tactisch nadenken en presteren. Ik ben der happy mee


Squash lijkt mij erg stoer! Ik heb vroegah redelijk fanatiek badminton gespeeld (3x in de week trainen en in het weekend competitie) maar ben op een gegeven moment zo vaak door mijn enkels gegaan dat de lol er af is om iedere paar maanden weer met een dikke poot thuis te zitten. Het zelfde zou ik met squash ook hebben (snelle rally's, snel van richting veranderen...knak, daar gaat de enkel weer) en ik kan het me niet permiteren om vaak uit de running te liggen.

Vroeger met voetballen, skateboarden, badminton iedere keer weer door een enkel heen gegaan. Sinds ik op de kleuterschool zo'n gymzaalbank op mijn pootjes heb gekregen is dat gewoon een zwakker plek bij mij

Daarom nu wat veiligere sporten voor mij (MTB, hardlopen)


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-07-2009 8:11 by jbassist Profiel van jbassist

Gister half uur hard gelopen, maandag weer 2 uur krachttraining, en dit vandaag en morgen nog es


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 02-07-2009 8:20 by Jelle Profiel van Jelle

Is 2 uur krachttraining niet wat te veel van het goede? Of sta je dan de helft van de tijd te rusten? (steeds een minuutje bijvoorbeeld)


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 02-07-2009 8:22 by drdennuz Profiel van drdennuzhttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 1 juli 2009 23:47 schreef karnivoor het volgende:
Zo, heel bizar: h-k en ik squashen sinds ongeveer april vorig jaar. Tot en met december zat er langzaamaan progressie in maar van januari tot april zat ik doordeweeks in een hotel voor een opdrachtgever aan de andere kant van NL dus geen squash in die tijd. In Mei weer de draad opgepakt en na een week of 3 inkomen schiet het niveau opeens enorm omhoog! Ballen die we anders misten, worden nu niet alleen gehaald maar ook tactisch beantwoord en rally's worden steeds heviger. Niet alleen meer rossen (oke, soms is het gewoon even fijn, ook al verlies je je punt dan, maar uiteindelijk gaat het ons toch niet om het winnen) maar gewoon goed tactisch nadenken en presteren. Ik ben der happy mee


Ik ken het, na het sporten overdenk je de dingen nog.. zodoende train je je vaardigheden op een of andere manier ook wanneer je niet aan het sporten bent.. Zo'n rustperiode kan voor sporten soms juist beter zijn... Vergelijk het een beetje met het halen van je rijbewijs; Ik heb bijv. 20 lessen gehad over een periode van 7 maanden.. Maar durf te wedden dat ik NOOIT was geslaagd met 10 uur les per dag en na 2 dagen examen..

Zometeen maar weer ff lekker de sportschool in.. waar ik nog fatsoenlijk kan sporten ivm de aanwezigheid van climate control... Heerlijk vergeleken met de vorige sportschool waar de nooduitgang open kon

[Dit bericht is gewijzigd door drdennuz op 02-07-2009 8:23]


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-07-2009 8:28 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 2 juli 2009 8:20 schreef Jelle het volgende:
Is 2 uur krachttraining niet wat te veel van het goede? Of sta je dan de helft van de tijd te rusten? (steeds een minuutje bijvoorbeeld)


Ik ben niet de meeste snelle bij zwaardere dingen neem ik mijn rust wel.
Soms ga ik ook wel voor snel en doe ik alles wat ik wil el rapido in een half uur, ook lekker..

Hardlopen viel me wel mee btw! half uurtje in de warmte doorrennen viel me 100% mee.. nieuwe schoenen hielpen daar ook bij though..


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-07-2009 8:41 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Straks maar weer eens naar de sportschool. Is ook alweer even geleden en gezien mijn blessure lijken wat aansterkingoefeningen (leg press, etc) me geen slecht idee.



Silence
Usericon van Silence
Posted 02-07-2009 9:25 by Silence Profiel van Silence

Ja, karate heeft een zomerstop. Moet maar even een lege ruimte/zaal/buitenplaats/park vinden waar ik mijn kata's kan blijven oefenen, zonder te veel bezoekers bitte. *denkt*


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-07-2009 9:34 by Count Steel Profiel van Count Steel

Hoppa, dat was bijna 10 km in nog geen uur!
Wel 20 liter vocht kwijt, maar dat was pure alcohol (Graspop) *water*


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 02-07-2009 9:39 by drdennuz Profiel van drdennuzhttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 2 juli 2009 9:25 schreef Silence het volgende:
Ja, karate heeft een zomerstop. Moet maar even een lege ruimte/zaal/buitenplaats/park vinden waar ik mijn kata's kan blijven oefenen, zonder te veel bezoekers bitte. *denkt*


Je kunt een kate op 2 vierkante meter grond toch prima uitvoeren? Gewoon de houdingen maken zonder daadwerkelijk de stap te zetten

welke band btw?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-07-2009 13:16 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 juli 2009 8:41 schreef Judge M. het volgende:
Straks maar weer eens naar de sportschool. Is ook alweer even geleden en gezien mijn blessure lijken wat aansterkingoefeningen (leg press, etc) me geen slecht idee.
Zo dat was lekker . Damn ik heb nog nooit zoveel zweet verloren volgens mij



Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 02-07-2009 13:16 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen