IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Sport Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-05-2007 10:29 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik wil verdomme gaan hardlopen maar mijn knie is niet te peilen. Van de week is hij ingetaped maar dat hielp weinig en de tape liet los. Gisteren een klein sprintje getrokken om de trein te halen meteen reactie van mijn knie. Kutzooi!

Donderdag maar eens bij het TU/e sportcentrum langs voor een sportkaart. Dan maar veel spinning en crosstraining doen zolang hardlopen niet gaat



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-05-2007 11:26 by M. Profiel van M.

Waarschijnlijk zul je dan onder het mes moeten, balen man. Geblesseerd zijn suckt sowieso enorm.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ishstar
Usericon van ishstar
Posted 09-06-2007 16:20 by ishstar Profiel van ishstar

heb 2 jaar op volleybal gezeten. we zijn toen nog kampioen van noord nederland geworden.
ik ben nu sport schutster. ja ja, met geweer.
als je het eigelijk wel een sport mag noemen


What do you have to say if you know you know nothing


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 09-06-2007 16:24 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 9 juni 2007 16:20 schreef ishstar het volgende:
heb 2 jaar op volleybal gezeten. we zijn toen nog kampioen van noord nederland geworden.
ik ben nu sport schutster. ja ja, met geweer.
als je het eigelijk wel een sport mag noemen

Gevaarlijk


ishstar
Usericon van ishstar
Posted 09-06-2007 16:46 by ishstar Profiel van ishstar

zeker als je een vrouw bent
had laatst een wedstrijd. heb alle
mannen eruit geschoten. waren ze niet blij mee
haha


What do you have to say if you know you know nothing


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 10-06-2007 20:10 by LLphotograph Profiel van LLphotographhttp://www.LLvizion.com

Ik heb jaren lang gevoetbald! Was altijd erg gezellig totdat t team helemaal veranderd werd... Toen ben ik maar gestopt


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-06-2007 0:48 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 10 juni 2007 20:10 schreef LLphotograph het volgende:
Ik heb jaren lang gevoetbald! Was altijd erg gezellig totdat t team helemaal veranderd werd... Toen ben ik maar gestopt


idem !


Faustian Spirit of the Earth


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 26-06-2007 13:16 by Jällö Profiel van Jällö

Sinds een maand zwem ik elke dag 30 tot 60 baantjes.
Oftewel eindelijk een geschikte sport gevonden.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-06-2007 17:24 by M. Profiel van M.

Vandaag deze lelijkerd:



uitgetest bij het hardlopen. Het is de Sennheiser PMX-70 en ik kan hem iedereen aanraden die op zoek is naar goede oordopjes voor tijdens het sporten. Goed geluid, natuurlijk geen high-end maar wel gewoon lekker. Ding zit mij in ieder geval prima, dopjes gaan niet irriteren of zo. Belangrijkst: ze kunnen tegen zweet, het blijft goed klinken en prima in je oor zitten, ook als je al een tijd bezig bent. Topaankoop . Ca. 40 pleuro bij bol.com.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-06-2007 18:29 by Nimbus Profiel van Nimbus

Ah goede tip.
Ik ben nog opzoek naar doppen voor tijdens het hardlopen. Sowieso ben ik nog opzoek naar nieuwe doppen voor mijn ipod nano. Die doppen die er standaard bijzitten zijn niet heel geweldig en nu ik door mijn schuimpjes heen ben die er om kunnen, zitten ze helemaal ruk. Sony heeft wel goede in-ears, maar dat lijkt me in het verkeer niet zo verstandig.

Maar de laatste tijd loop ik bijna niet meer muziek, het ging op een gegeven moment een beetje storen, zonder gaat nu ook goed. Kan het tempo steeds iets hoger leggen en ik heb er een paar routes bij.
Handige link: http://www.afstandmeten.nl kun je je route nameten en zo grof je snelheid uitrekenen.
Wat ik nog wel aan het overwegen ben is een hartslag/gps horloge. Die kun je uitlezen in de pc en zo je route, snelheid en afstand terugzien. Ook leuk is dat het ding aangeeft op een eerder gelopen route wat je positie is ten op zichte van de vorige keer qua tijd.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-06-2007 18:30 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 27 juni 2007 17:24 schreef M. het volgende:
Vandaag deze lelijkerd:



uitgetest bij het hardlopen. Het is de Sennheiser PMX-70 en ik kan hem iedereen aanraden die op zoek is naar goede oordopjes voor tijdens het sporten. Goed geluid, natuurlijk geen high-end maar wel gewoon lekker. Ding zit mij in ieder geval prima, dopjes gaan niet irriteren of zo. Belangrijkst: ze kunnen tegen zweet, het blijft goed klinken en prima in je oor zitten, ook als je al een tijd bezig bent. Topaankoop . Ca. 40 pleuro bij bol.com.

Met een lang snoer zo te zien. Ik heb meermaals oordoppen gekocht, maar ik erger me kapot aan snoertjes die te kort zijn.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-06-2007 19:06 by M. Profiel van M.

@Whiteridert: het is niet zo heel lang hoor, 1.2m geloof ik.
quote:
Op 27 juni 2007 18:29 schreef Nimbus het volgende:
Maar de laatste tijd loop ik bijna niet meer muziek, het ging op een gegeven moment een beetje storen, zonder gaat nu ook goed. Kan het tempo steeds iets hoger leggen en ik heb er een paar routes bij.
Handige link: http://www.afstandmeten.nl kun je je route nameten en zo grof je snelheid uitrekenen.
Wat ik nog wel aan het overwegen ben is een hartslag/gps horloge. Die kun je uitlezen in de pc en zo je route, snelheid en afstand terugzien. Ook leuk is dat het ding aangeeft op een eerder gelopen route wat je positie is ten op zichte van de vorige keer qua tijd.

Zonder muziek gaat ook prima ja maar mét gaat de tijd nog iets sneller vind ik zelf. Het hangt natuurlijk wel een beetje van het soort muziek af.
Stoere site, ik gebruikte eerst altijd map24.nl maar deze draait op google maps. Meteen satellietfoto erbij, fascinerend... en veel makkelijker in het gebruik .
Zo'n hartslaghorloge koop ik wel als het nodig gaat worden (eerst maar een echt goede basisconditie opbouwen, ik kan nu drie kwartier achter elkaar hardlopen zonder pijntjes en zonder echt moe te worden), dan kan je op hartslag gaan trainen enzo. Van dat gedoe met die tijden zou ik denk ik vooral erg opgefokt worden .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-06-2007 22:07 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 27 juni 2007 19:06 schreef M. het volgende:
@Whiteridert: het is niet zo heel lang hoor, 1.2m geloof ik.

Zonder muziek gaat ook prima ja maar mét gaat de tijd nog iets sneller vind ik zelf. Het hangt natuurlijk wel een beetje van het soort muziek af.
Stoere site, ik gebruikte eerst altijd map24.nl maar deze draait op google maps. Meteen satellietfoto erbij, fascinerend... en veel makkelijker in het gebruik .
Zo'n hartslaghorloge koop ik wel als het nodig gaat worden (eerst maar een echt goede basisconditie opbouwen, ik kan nu drie kwartier achter elkaar hardlopen zonder pijntjes en zonder echt moe te worden), dan kan je op hartslag gaan trainen enzo. Van dat gedoe met die tijden zou ik denk ik vooral erg opgefokt worden .


Ik neem mijn mp3-speler ook niet zo vaak meer mee omdat ik in mijn hardloopoutfit geen zakken heb en dan gaat het snoertje weer in de weg zitten en dan gaan de dopjes weer uit je oren
Ik hoop dat mijn conditie nu wel aardig op peil is, twee keer in de week drie kwartier hardlopen en twee keer in de week Kung-Fu moet wel helpen. Hardlopen is nu wel drie kwartier vol te houden op een redelijk tempo zonder echt uitgeput te zijn. Wel heb ik dat mijn benen en enkels wat stijf aanvoelen en af en toe wat pijntjes in mijn voeten, maar dat is vooral bij mijn oude schoenen. Denk dat ik nu helemaal over ga op mijn nieuwe. Afgelopen keer ging het wel lekker op wat zijsteek na, deed nu iets meer dan een half uur over een stuk waar ik normaal zo een drie kwartier over doe.
Die tijden zijn wel leuk als je wat competitiegerichter bezig bent, maar je kunt je je er ook te veel door laten leiden en als je gewoon rustig wilt lopen is dat niet echt bevorderlijk.
Misschien dat ik nog ga deelnemen aan de vier mijl van Groningen of aan de Batavierenrace(een estafette van Nijmegen naar Enschede door studenten)
Heb jij nog ambities om een afstand/loop te gaan lopen?

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 27-06-2007 22:18]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-06-2007 22:31 by M. Profiel van M.

quote:
Op 27 juni 2007 22:07 schreef Nimbus het volgende:
Ik neem mijn mp3-speler ook niet zo vaak meer mee omdat ik in mijn hardloopoutfit geen zakken heb en dan gaat het snoertje weer in de weg zitten en dan gaan de dopjes weer uit je oren

Ah, ik heb een iRiver spelert en die komen met een band voor om je arm. Klik de speler erop vast en laat het snoertje de mouw van je shirt inlopen en bij je hals weer naar buiten, super praktisch .

quote:
Misschien dat ik nog ga deelnemen aan de vier mijl van Groningen of aan de Batavierenrace(een estafette van Nijmegen naar Enschede door studenten)
Heb jij nog ambities om een afstand/loop te gaan lopen?

Stoer. Mijn eerste ambitie is om "het grote rondje" op het werk in één keer te kunnen lopen, dat is 11.4 km. Ik doe nu "het kleine rondje" van 7.2 en thuis heb ik er één van 8.7. Ik kan ze na anderhalf jaar sukkelen met de schenen nu met gemak lopen dus ik verwacht over een maand of twee naar de 11.4 te gaan (is ook een kwestie van zelfvertrouwen en ik vertrouw de schenen nog steeds niet helemaal, ondanks pijnvrij lopen intussen).
Zodra ik op plusminus 1 à 1.5 uur duurloop zit gaan we de snelheid opvoeren, volgend jaar wordt het (misschien) tijd voor wedstrijdlopen .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


renYek
Usericon van renYek
Posted 28-06-2007 8:20 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 27 juni 2007 22:31 schreef M. het volgende:
Ah, ik heb een iRiver spelert en die komen met een band voor om je arm. Klik de speler erop vast en laat het snoertje de mouw van je shirt inlopen en bij je hals weer naar buiten, super praktisch .


Stoer. Mijn eerste ambitie is om "het grote rondje" op het werk in één keer te kunnen lopen, dat is 11.4 km. Ik doe nu "het kleine rondje" van 7.2 en thuis heb ik er één van 8.7. Ik kan ze na anderhalf jaar sukkelen met de schenen nu met gemak lopen dus ik verwacht over een maand of twee naar de 11.4 te gaan (is ook een kwestie van zelfvertrouwen en ik vertrouw de schenen nog steeds niet helemaal, ondanks pijnvrij lopen intussen).
Zodra ik op plusminus 1 à 1.5 uur duurloop zit gaan we de snelheid opvoeren, volgend jaar wordt het (misschien) tijd voor wedstrijdlopen .


Hoe lang sport jij al M.?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-06-2007 9:10 by M. Profiel van M.

quote:
Op 28 juni 2007 8:20 schreef renYek het volgende:
Hoe lang sport jij al M.?

Ik ben nu zo'n anderhalf jaar "echt" aan het sporten. Eerst heb ik nog enkele jaren alleen wat vrijblijvend geklooid in de fitnessruimte, na 7 jaar *niets* aan sport gedaan te hebben.

Ik ben nu wel verslaafd .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


renYek
Usericon van renYek
Posted 28-06-2007 9:21 by renYek Profiel van renYek

hehe, nou ik heb 10 jaar niks gedaan en ben sinds vorig jaar Maart fanatiek aan het sporten (Mountainbiken en hardlopen, vooral de laatste eigenlijk).

Ik heb de smaak ook goed te pakken moet ik zeggen. Tip: op zondag als je wakker wordt na het zuipen een uurtje gaan hardlopen. Eerst heb je het gevoel alsof je gaat overlijden, maar na een kwartiertje gaat het wel en als je klaar bent en gedouche hebt en ontebeten hebt ben je alle ellende die alcohol verzoorzaakt kwijt. Ik doe het iedere keer


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-06-2007 9:29 by M. Profiel van M.

O goede tip, dat ga ik morgenochtend proberen na Cynic haha. Meteen daarna door naar de bruiloft van mijn broertje, wordt lachen .

(ik heb dat één keer eerder gedaan, tot vier uur zuipen en de volgende morgen om half negen mountainbiken in het Limburgse land. Kater ging inderdaad weg, kwam tegen half zes weer terug )


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


renYek
Usericon van renYek
Posted 28-06-2007 9:44 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 28 juni 2007 9:29 schreef M. het volgende:
O goede tip, dat ga ik morgenochtend proberen na Cynic haha. Meteen daarna door naar de bruiloft van mijn broertje, wordt lachen .

(ik heb dat één keer eerder gedaan, tot vier uur zuipen en de volgende morgen om half negen mountainbiken in het Limburgse land. Kater ging inderdaad weg, kwam tegen half zes weer terug )


Ik ben ook daar
Overigens ga ik niet meer biken na het zuipen. Iets te gevaarlijk..


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-07-2007 2:04 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Ben voor het eerst in een jaar nog eens gaan tennissen. Ondanks dat ik rook en maar een keer of 5 per jaar tennis ging het redelijk goed.

We hebben 2 uur en half gespeeld en het ging nog eigenlijk. Overigens won ik met 6-3 4-6 7-6


Faustian Spirit of the Earth


Nix
Usericon van Nix
Posted 07-07-2007 9:56 by Nix Profiel van Nix

Ik zou eigenlijk ook wel willen leren hardlopen. Mooi bos naast 't huis en het enige dat ik er doe is mountainbiken. Misschien begin ik nog eens aan de opbouw, maar komende 2 maanden in ieder geval nog niet (gezondheidsredenen). Misschien dat ik het na die 2 maanden ga 'vieren' door te beginnen met leren hardlopen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


renYek
Usericon van renYek
Posted 07-07-2007 12:23 by renYek Profiel van renYek

Er valt niet veel aan te leren, maar begin rustig


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-07-2007 12:25 by mental Profiel van mental

Volgende week weer sportschool.


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-07-2007 12:25 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 7 juli 2007 12:25 schreef mental het volgende:
Volgende week weer sportschool.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-07-2007 12:27 by mental Profiel van mental

Echt waar.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen