IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel VII Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-01-2005 15:31 by Chelman Profiel van Chelman



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-01-2005 16:21 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

Vandalen steken Kabouterboom in brand

BEEK - Onbekenden hebben dinsdag de dikste boom van Nederland in de Heerlijkheid Beek in brand gestoken. De brandweer kon voorkomen dat de 450 jaar oude zogenoemde Kabouterboom in vlammen opging, maar de kastanje heeft wel forse schade opgelopen volgens natuuropzichter H. Hengeveld.

De Kabouterboom heeft een stamomtrek van 8.50 meter. De boom heeft een immens, deels bovengronds wortelstelsel. Ook heeft de voet van de stam veel gaten en spleten. Daaraan dankt de kastanjeboom zijn naam. Maar de spleten lopen hier en daar door tot in de kern van de eeuwenoude boom. Vuur dat wordt aangestoken in zo'n gat of spleet kan de hele boom via de binnenkant in brand steken.



Bron: Nu.nl

Grmlb... mongolen...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-01-2005 16:24 by Chelman Profiel van Chelman

Nee....kabouters.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-01-2005 16:32 by Schaep Profiel van Schaep

In brand steken die lui.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 11-01-2005 16:32 by Chantalie Profiel van Chantalie

ik snap wat voor lol je daaraan beleeft, aan het in de fik steken van zo'n boom


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 11-01-2005 16:49 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 11 januari 2005 16:32 schreef Chantalie het volgende:
ik snap wat voor lol je daaraan beleeft, aan het in de fik steken van zo'n boom

Jij wel


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 11-01-2005 16:50 by Chantalie Profiel van Chantalie

oeps, ik bedoelde uiteraard ik snap niet........


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Odal
Usericon van Odal
Posted 11-01-2005 16:51 by Odal Profiel van Odalhttp://www.hammerarts.cjb.net



steek die lui zelf ff in de vik. Ik hecht meer waarde aan zo'n über boom dan aan die kansloze sukkels.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 11-01-2005 18:43 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

nu weet ik weer waarom ik gedroomt heb over kabouters die brandend rondrenden in blinde angst terwijl om hen heen de volledige wereld in dante's inferno leek te veranderen.

lekker productief zo'n mooie boom affikken, gewoon zonde dat er van die mafketels rondlopen die dat een leuk tijdsverdrijf vinden...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 11-01-2005 18:45 by Iskariot Profiel van Iskariot

Zwaar busongeluk met Nederlandse pelgrims

Uitgegeven: 11 januari 2005 14:10
Laatst gewijzigd: 11 januari 2005 17:25
RIYAD - Een bus met Nederlandse pelgrims is op weg naar Mekka verongelukt. Eén Nederlandse is daardoor om het leven gekomen en circa dertig anderen raakten gewond. Het Saudische dagblad Okaz en de internetpagina van Arab News hebben dit dinsdag bericht.

De bus met circa veertig Nederlanders van Marokkaanse komaf verongelukte op 90 kilometer afstand van de stad Medina, circa 750 kilometer ten westen van de hoofdstad Riyad. De bus reed in zuidwestelijke richting van de Medina naar Mekka, beide heilige plaatsen in het islamitische geloof.

Klapband

Arab News berichtte dat de bus verongelukte als gevolg van een klapband. De gewonden zijn overgbracht naar het Koning Fahd Hospitaal in Medina waar de gouverneur van de gelijknamige provincie hen bezocht. Arab News meldde 33 gewonden onder wie negen ernstig gewonden.



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-01-2005 18:48 by aerodis Profiel van aerodis

nu krijgen alle familieleden natuurlijk subsidie om naar de slachtoffers toe te gaan en gelijk 4 weken doorbetaald verlof alsmede een geit om te slachten.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-01-2005 18:49 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Die smiley doet het em


spelfout weggehaald...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-01-2005 18:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 januari 2005 18:48 schreef aerodis het volgende:
nu krijgen alle familieleden natuurlijk subsidie om naar de slachtoffers toe te gaan en gelijk 4 weken doorbetaald verlof alsmede een geit om te slachten.

bovendien komt er een TV actie om geld in te zamelen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sleipnir
Usericon van Sleipnir
Posted 12-01-2005 9:39 by Sleipnir Profiel van Sleipnir

Indonesië wil buitenlandse hulptroepen weg
JAKARTA - Indonesië wil buitenlandse hulptroepen zo snel mogelijk weghebben uit de door de zeebeving getroffen provincie Atjeh. Volgens de Indonesische vice-president mogen de hulpverleners uiterlijk nog drie maanden blijven.


De buitenlandse troepen moeten meteen vertrekken als zij hun missie hebben voltooid, citeerden Indonesische media vice-president Kalla. "Drie maanden zijn genoeg. Hoe eerder ze vertrekken hoe beter", aldus Kalla. Hij wil dat ze worden vervangen door buitenlandse medici en ingenieurs.

De aanwezigheid van buitenlandse troepen in Atjeh, onder meer uit de Verenigde Staten, Australië en Singapore is in het grootste moslimland ter wereld een gevoelige kwestie. Indonesië heeft militairen uit andere landen altijd op grote afstand willen houden.

Bovendien strijden opstandelingen in Atjeh al jaren voor onafhankelijkheid. Tot kort na de verwoestende zeebeving op 26 december was de provincie op de noordpunt van het eiland Sumatra verboden gebied voor buitenlanders.

Dinsdag stelden de Indonesische autoriteiten al grenzen aan de bewegingsvrijheid van hulpverleners. Zij hebben van hogerhand toestemming nodig om de steden Banda Atjeh en Muelaboh te kunnen verlaten.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-01-2005 9:49 by Snaack Profiel van Snaack

Als ze het zo willen kunnen ze het zo krijgen, oprotten en snel ook.


Sleipnir
Usericon van Sleipnir
Posted 12-01-2005 9:50 by Sleipnir Profiel van Sleipnir

Dat dacht ik dus ook.........


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-01-2005 9:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Geld ook terug storten dan, de ondankbare (zee)honden


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 12-01-2005 11:24 by Chantalie Profiel van Chantalie

wat een mieperts


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 12-01-2005 11:26 by Staalman Profiel van Staalman

Het is toch godver te gek voor woorden!!!! Laat ze lekker verzuipen daar, ondankbare mongolen!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-01-2005 12:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

je kan die landjes wel allemaal als erg zielig bestempelen maar dat zijn ze niet, India en Thailand willen toch ook geen financiele hulp.

stop giro 555


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-01-2005 12:38 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 12 januari 2005 11:26 schreef Staalman het volgende:
Het is toch godver te gek voor woorden!!!! Laat ze lekker verzuipen daar, ondankbare mongolen!


prachtige woordkeuze!


Bruce Banner


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-01-2005 12:42 by Mark Profiel van Mark

Nu die troepen daar toch zitten laat ze meteen maar doorstoten naar Jakarta. De VS zal nu wel spijt hebben dat ze ons destijds gedwongen hebben Indonesie onafhankelijkheid te verlenen

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 12-01-2005 12:42]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-01-2005 13:42 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 11 januari 2005 12:20 schreef attila_de_hun het volgende:

De politie hoopt de twee hoofddaders snel op te kunnen sporen. Er bestaan namelijk video-opnamen waar de twee op staan. Het zou gaan om jongens van circa 16/17 jaar.


Ja en dan krijgen ze slechts te horen dat het niet mag. Een vriend van mij heeft dat ook een keer gehad. Na een vercjtpartij met vijf haakneuzen heeft hij aangifte gedaan en toen zij 'gepakt' waren kregen ze een voorwaardelijke taakstraf.

Het wordt echt hoog tijd dat er erg veel allochtonen het land uit gezet worden!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Sleipnir
Usericon van Sleipnir
Posted 12-01-2005 14:21 by Sleipnir Profiel van Sleipnir

quote:

Het wordt echt hoog tijd dat er erg veel allochtonen het land uit gezet worden!

Misschien wil Indonesie ze wel hebben, ze zijn er daar aardig wat kwijt.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-01-2005 14:26 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 januari 2005 13:42 schreef kwelgeest het volgende:
Ja en dan krijgen ze slechts te horen dat het niet mag. Een vriend van mij heeft dat ook een keer gehad. Na een vercjtpartij met vijf haakneuzen heeft hij aangifte gedaan en toen zij 'gepakt' waren kregen ze een voorwaardelijke taakstraf.

Het wordt echt hoog tijd dat er erg veel allochtonen het land uit gezet worden!


Niet perse alochtonen.
Van vietnamezen, chinezen, polen (op één na) etc hebje toch geen last? Dan heb ik er verder geen moeite mee. Maar noordafrikanen is heel wat anders.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen