IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord? Vorige pagina | Volgende pagina
rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 12-05-2002 20:11 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

Je moet ook helemaal geen zelfmoord plegen! Vervelende tijden gaan over. En het leuke is dat het allemaal vanzelf gebeurt. Je hoeft er alleen maar op te wachten.
Je kunt het ook versnellen. Verhuis, leer nieuwe mensen kennen, ga op reis iets van de wereld zien. Dat werkt allemaal echt stukken beter dan jezelf van kant maken.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-05-2002 20:13 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Naaldje lenen en iets chemisch in je aderen stoppen. Je kunt er ook lucht in spuiten, maar dat werkt niet altijd helemaal 100%.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 12-05-2002 20:17 by soepkoeltoer Profiel van soepkoeltoer

quote:
Op 12 mei 2002 20:11 schreef rajackar het volgende:
Je moet ook helemaal geen zelfmoord plegen! Vervelende tijden gaan over. En het leuke is dat het allemaal vanzelf gebeurt. Je hoeft er alleen maar op te wachten.
Je kunt het ook versnellen. Verhuis, leer nieuwe mensen kennen, ga op reis iets van de wereld zien. Dat werkt allemaal echt stukken beter dan jezelf van kant maken.


sommige mensen proberen het mischien ook wel jaren lang, alleen het lukt niet altijd om het leven te verbeteren. en dat voelt dan zo kansloos zodat er verder helemaal geen zin heeft om te blijven leven.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-05-2002 20:20 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

dan is de kans groot dat ze iets in hun leven behouden wat dit veroorzaakt, ze beginnen dus niet echt helemaal op nieuw, misschien omdat dat toch nog te eng is.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 12-05-2002 20:29 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 12 mei 2002 20:20 schreef ghoulliette het volgende:
dan is de kans groot dat ze iets in hun leven behouden wat dit veroorzaakt, ze beginnen dus niet echt helemaal op nieuw, misschien omdat dat toch nog te eng is.

Waarom altijd denken in oorzaak-gevolg patronen? Iedereen begint altijd opnieuw en maakt er het beste van. Daarom plegen mensen geen zelfmoord.
Waarom denkt iedereen altijd dat zelfmoordenaars sukkels zijn die hun problemen niet kunnen oplossen? Heeft er absoluut niks mee te maken!


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-05-2002 20:38 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 12 mei 2002 20:29 schreef mislyd het volgende:
Waarom altijd denken in oorzaak-gevolg patronen? Iedereen begint altijd opnieuw en maakt er het beste van. Daarom plegen mensen geen zelfmoord.
Waarom denkt iedereen altijd dat zelfmoordenaars sukkels zijn die hun problemen niet kunnen oplossen? Heeft er absoluut niks mee te maken!


Volledig mee eens!
Ikzelf kan mijn problemen wel oplossen, maar wil het gewoon niet.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-05-2002 20:39 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

kijk dat heet nou pubertijd.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-05-2002 20:40 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 12 mei 2002 20:39 schreef ghoulliette het volgende:
kijk dat heet nou pubertijd.


En jij verdient een klap in je gezicht atm!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-05-2002 20:40 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Scherp...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 12-05-2002 20:41 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Maar ik zei net dat problemen er NIETS mee te maken hebben.

nevermind-


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-05-2002 20:42 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 12 mei 2002 20:41 schreef mislyd het volgende:
Maar ik zei net dat problemen er NIETS mee te maken hebben.
nevermind-
Maar ja, wie begrijpt JOU?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-05-2002 20:44 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 12 mei 2002 20:41 schreef mislyd het volgende:
Maar ik zei net dat problemen er NIETS mee te maken hebben.

nevermind-


Dat is persoonlijk imho.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 12-05-2002 20:45 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 12 mei 2002 20:38 schreef Slechtheid het volgende:
Volledig mee eens!
Ikzelf kan mijn problemen wel oplossen, maar wil het gewoon niet.

Anderzijds begrijp ik dit wel.. als bijzaak dan.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-05-2002 20:47 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 12 mei 2002 20:45 schreef mislyd het volgende:
Anderzijds begrijp ik dit wel.. als bijzaak dan.


Iid, er zijn meestal erg veel redenen die alleen gecombineerd leiden tot zelfmoord.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 12-05-2002 20:53 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 12 mei 2002 20:13 schreef Greycloak het volgende:
Naaldje lenen en iets chemisch in je aderen stoppen. Je kunt er ook lucht in spuiten, maar dat werkt niet altijd helemaal 100%.

Iets chemisch.. en als je pech hebt en het verkeerde produkt kiest, brand je langzaam op, volledig bij bewustzijn.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-05-2002 20:58 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Wat is de ph-waarde van bloedplasma?
Is het zuur of base?

Als het zuur is moet je een middel tot base PH stof nemen.
Als het base is moet je een middel tot zure PH stof nemen.

[Dus niet een extreem base of zuur produkt nemen].


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-05-2002 21:00 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 12 mei 2002 20:53 schreef mislyd het volgende:
Iets chemisch.. en als je pech hebt en het verkeerde produkt kiest, brand je langzaam op, volledig bij bewustzijn.
It's better to burn out than to fade away!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Tequila the Hun
Heaven is where you find it.
Usericon van Tequila the Hun
Posted 12-05-2002 21:39 by Tequila the Hun Profiel van Tequila the Hun

Ik oordeel nooit over zelfmoord, Ik kan het soms begrijpen soms niet. Iedereen gaat anders met zijn/haar problemen om, verschillende ervaringen hebben verschillend effect op verschillende mensen.
Pest is dat tegenwoordig niemand leert om met zijn gevoelens en emoties om te gaan, laat staan met slechte ervaringen of angsten. En als je daardoor/daarnaast ook nog eens depressief bent....

Als je depressief bent zijn de dalen enorm veel dieper, en de toppen enorm veel lager. Waardoor je niet van dingen kan genieten als mensen die niet depressief zijn. Waardoor je niet dezelfde gevoelens en emoties hebt overde dingen die je meemaakt. Wat bij veel mensen dus voor ongegrip zorgt. Depressieve mensen worden vaak gezien als aanstellers etc, maar wat de mensen die dat zeggen vaak vergeten is dat een depressie waar dan ook door veroorzaakt voor een compleet andere belevingswereld zorgen. Ik denk ook dat veel mensen dat niet willen zien.

Wat iemand anders al eerder opmerkte, zelfmoordenaars willen vaak niet zo zeer dood, maar willen dat de shit stopt. En dan moet je een keuze maken, maar als je al zolang in de shit zit is een positieve keuze enorm moeilijk, en word vaak ook als negatief (moedeloos...het helpt toch niet gevoel) gezien. en dan blijft vaak zelfmoord over als enige optie...

Veel mensen die dit soort dingen nooit van dichtbij hebben meegemaakt zien het vaak als de makkelijkste weg, als laf etc.
Een ding moet je je dan wel realiseren. Zelfmoord gaat rechtstreeks tegen het sterkste menselijk instinct in, de drang naar onsterfelijkheid, waarvan uit vrijwel elk menselijk handelen gebeurd. De wil om te leven is zo sterk aanwezig in ieder mens, dat om die te overwinnen je enorm diep moet zitten om zelfmoord te plegen.
En op een bepaalde manier dus ook erg sterk.

Ik heb ooit eens een mooi gezegde gehoord, geen idee meer waarvan: 'Heaven is where you find it'
Ik kan me daar helemaal mee vinden, en denk dat hetzelfde voor de hel geld.


If brute force doesn't solve the problem, you're not using enough.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 13-05-2002 0:11 by DimmuChild Profiel van DimmuChild

Zeer mooi gesproken.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 13-05-2002 0:18 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Inderdaad.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 13-05-2002 0:41 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

afzondering helpt wel .vaak zijn het depressieve gevoelens van anderen die je oppikt,en die kunnen opstapelen bij de problemen die je zelf hebt en de problemen nog groter maken dan ze al zijn . vooral ook als je dicht bijelkaar woont in een stad . ook daarom is het belangrijk dat je je soms afzondert in de natuur .
je leert zo de zaken in een ander perspectief zien en het brengt je in evenwicht .
als ik me afzonder, of in gedachte afzonder gaan veel nare gevoelens weg .


[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 13-05-2002 0:43]



KoRaX
Usericon van KoRaX
Posted 15-05-2002 23:35 by KoRaX Profiel van KoRaX

OE!.....OE!...STRAK JA WEER JA....een forum over zelfmoord..hehe..dusssss...mensen die zelfmoord plegen zijn of zwak van geest of hebben te veel te verduren gekregen..ik zelf zou het nooit kunnen (biologische beveiliging) en vind dat mensen hier in nederland niet het recht hebben om het zelf te doen tenzij je al bijna sterfend bent of te veel fisieke pijn lijd.hoe durfen mensen in dit land wel niet te zeggen over hoe moeilijk ze het hebben....maar aan de andere kant zorgt zelfmoord wel voor meer ruimte...dus zeg ik maar als je het wil doen doe het dan goed...en lukt het je niet dan is het nog niet je tijd om te gaan..en ik lul nou te veel...hehe


zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 15-05-2002 23:46 by zjosuah Profiel van zjosuah

Langs de andere kant, ik ben eigenlijk best blij dat m'n vader zelfmoord heeft gepleegd...
sommige mensen verdienen gewoon niet beter


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-05-2002 23:47 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Hmm het 'recht'? Wie vraagt er om recht? Het gaat toch helemaal niet om recht? Als je het doet ben je dood, dan is het te laat voor 'recht'. En als je het niet doet, gebeurt er niets.

Van mij mogen mensen zelfmoord plegen hoor, hun feestje.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-05-2002 1:22 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ik vind dat als mensen zo nodig zelfmoord willen plegen daar niet over moeten gaan lopen miepen, doe er wat aan. dus of los je probleem, of problemen op, of doe het gewoon. ik wordt zo moe van de zogenaamde deprisieve ik wil zo graag aandacht mensen. echt er zijn ergere dingen hoor dan jou probleempjes. waardeer gvd nu eens wat je hebt.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen