IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie deel 4 Vorige pagina | Volgende pagina
chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 19-05-2006 11:08 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 17 mei 2006 23:28 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Ik hoop voor je dat je dit niet serieus bedoeld, anders is het te lachwekkend voor woorden. "Persoonlijke aanval"...Blijf vooral in die zandbak, de wereld erbuiten is iets te heftig voor je.


wat ik wou zeggen was: "sterf een gruwelijke langzame dood", maar ja, dan moet ik misschien net als heiden naar de muur *bibber*

quote:
On topic: Ben benieuwd naar welke club Leonardo vertrekt. Nu we (weer) teruggaan naar 4-3-3 (kapitaalvernietiging de afgelopen 12 maanden....eerst buitenspelers verkopen/transfervrij laten vertrekken met nog een contract van 3 jaar omdat er 4-4-2 gespeeld gaat worden, voor dat systeem weer spelers halen, om daarna weer alles om te gooien...) is er geen plek voor Leonardo. Linksbuiten wil hij niet meer spelen want NAC gaf hem eindelijk de kans om in de spits te laten spelen...en spits in een 4-3-3- met voorzetten van de flanken, dat gaat ook niet werken. Strik eromheen, cashen en gaan. En Mark de Vries halen, heeft net zoveel talent in z'n hele lijf als Leonardo in z'n rechter wenkbrauw...maar wel uitermate geschikt voor 4-3-3, met de juiste spelers aan de zijkanten.

En uiteraard wie de nieuwe trainer wordt. Er zijn nu onderhand zoveel namen genoemd dat elke speler in de selectie wel een privé trainer heeft. Laatste naam die in de wandelgangen wordt genoemd: Gert Aandewiel.
Weer een naam waarvan je hoopt dat die het zeker niet wordt....een leuk 2e seizoenshelft met Haarlem vind ik nu niet bepaald een geweldige garantie.


ik blijf het vreemd vinden dat werknemers kunnen weigeren een bepaalde functie te vervullen

als de trainer je linksbuiten zet, speel je linksbuiten, maar wat ik er van begrijp zijn dit soort dingen wel meer een probleem bij leonardo

Mark de Vries zou misschien best wel een goeie kunnen zijn voor NAC idd



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-05-2006 11:21 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 17 mei 2006 17:13 schreef Daops het volgende:
Je kon erop wachten..

Mogelijk corruptie in Nederlands betaald voetbal

Uitgegeven: 17 mei 2006 15:26
Laatst gewijzigd: 17 mei 2006 16:37

AMSTERDAM - Justitie onderzoekt omkopingspraktijken binnen het Nederlandse betaald voetbal. Dat heeft het Openbaar Ministerie in Den Haag woensdag bevestigd na berichten hierover van hoofdredacteur van Voetbal International Johan Derksen. Volgens een woordvoerder gaat het om een oriënterend onderzoek. In het belang van het onderzoek wil justitie geen nadere details vrijgeven.

Maandag zei Derksen in het televisieprogramma Voetbal Insite dat mogelijke corruptiepraktijken in Nederland worden onderzocht. Daarbij zouden gokkers in het buitenland grote bedragen hebben ingezet op wedstrijden in het Nederlandse betaald voetbal. In Duitsland en België zijn eerder zulke praktijken aan het licht gekomen.


Derksen vertelde dat een van zijn redacteuren als getuige is gehoord in de zaak. Volgens Derksen zijn mogelijk clubs in de Eerste Divisie en 'aan de onderkant van de Eredivisie' betrokken.

Turkije

De hoofdredacteur zei dat de redactie van Voetbal International opvallend vaak is gebeld vanuit Turkije, met de vraag naar de tussenstanden van relatief onbelangrijke wedstrijden in de Eerste Divisie. Volgens hem is het voor justitie erg moeilijk om bewijzen rond te krijgen in de zaak. Justitie wilde deze informatie niet bevestigen. Ook Derksen wilde woensdag verder niets kwijt over de zaak.




En vandaag worden Fc Utrecht, Willem II en Ado genoemd in de krant


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 19-05-2006 11:24 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Rijdt Grandel toevallig in een Ferari?



Daops
Usericon van Daops
Posted 19-05-2006 11:51 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 19 mei 2006 11:21 schreef Burzum het volgende:
En vandaag worden Fc Utrecht, Willem II en Ado genoemd in de krant
Tering, eerst maar eens afwachten hoe het allemaal loopt. Voorzitter van Willem II ontkent in ieder geval dat de club benaderd is door justitie.

Leuk stukje entertainment zo tussen de playoffs en het WK..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-05-2006 12:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ik zie eigenlijk Theo Janssen er wel op aan...maar dat is puur op gevoel


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Daops
Usericon van Daops
Posted 19-05-2006 12:34 by Daops Profiel van Daops

ik zou daar graag Yassine Abdellaoui aan toevoegen..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 19-05-2006 17:12 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 19 mei 2006 11:08 schreef chriz het volgende:
wat ik wou zeggen was: "sterf een gruwelijke langzame dood", maar ja, dan moet ik misschien net als heiden naar de muur *bibber*

Dus bij jou staat een kreet als "sterf..." op hetzelfde niveau als iemand niet serieus nemen vanwege een uitspraak van de desbetreffende persoon. hmmmmmkay.....

quote:
ik blijf het vreemd vinden dat werknemers kunnen weigeren een bepaalde functie te vervullen. als de trainer je linksbuiten zet, speel je linksbuiten, maar wat ik er van begrijp zijn dit soort dingen wel meer een probleem bij leonardo

Sowieso kan dat in de voetballerij (in het verleden meerde malen voorgekomen), neem niet weg dat het in dit geval de nuance anders ligt. Leonardo was nooit een linksbuiten, maar is door Feyenoord daar altijd geposteerd vanwege z'n snelheid maar ook vanwege het aantal kg van Leonardo. Als spits zou hij het onderspit delven.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-05-2006 17:29 by Mark Profiel van Mark

Zit hier in Engeland ook echt van alles verstoken verdikke. Heeft iemand iets gehoord van de juistheid van het bericht dat Zuiverloon naar N.E.C. komt? Misschien Leonardo ook nog als het even kan?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-05-2006 17:46 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 19 mei 2006 17:29 schreef Mark het volgende:
Zit hier in Engeland ook echt van alles verstoken verdikke. Heeft iemand iets gehoord van de juistheid van het bericht dat Zuiverloon naar N.E.C. komt? Misschien Leonardo ook nog als het even kan?
Overgang Zuiverloon naar NEC aanstaande

16/5/2006 9 :56

NEC is de voornaamste kandidaat om Gianni Zuiverloon komend seizoen onderdak te bieden. De Feyenoorder moet de vervanger worden van Björn van der Doelen.

Ondanks een goed seizoen bij RKC Waalwijk, waar hij na de komst van Danny Mathijssen echter steeds vaker op de bank belandde, ligt er voor Zuiverloon bij Feyenoord weinig speeltijd in het verschiet.

RKC wilde graag nog een jaar door met Zuiverloon, die echter gezien zijn rol op het tweede plan in het slot van de competitie voor een andere club opteert. NEC is die club, zo laat het zich aanzien.

NEC neemt Zuiverloon voor één jaar op huurbasis over van Feyenoord, waar diens contract nog twee jaar doorloopt. In Nijmegen treft de middenvelder in Mario Been een trainer aan die hij nog kent van tijd bij Jong Feyenoord.


Bron: vi.nl

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 19-05-2006 17:46]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-05-2006 16:25 by Smoochy Profiel van Smoochy

Voetbal: Ten Cate maakt zich sterk voor Davids

anp | Gepubliceerd op 22 mei 2006, 16:03
Laatst bijgewerkt op 22 mei 2006, 16:12

AMSTERDAM - Henk ten Cate, de nieuwe trainer van Ajax, maakt zich sterk om Edgar Davids terug te halen naar Amsterdam. ,,Voor spelers die we graag willen hebben, doe ik alle moeite'', liet de 51-jarige coach maandag bij zijn presentatie in de ArenA weten.


Ten Cate, die voor het nieuwe seizoen tenminste drie spelers wil aantrekken, noemde Davids een uitstekende voetballer. ,,Hij heeft bovendien veel ervaring en hij wil die ervaring ook overbrengen. We hebben een jonge spelersgroep die nog veel kan leren. Davids zou daarin een belangrijke rol kunnen spelen.''

De oud-international staat nog onder contract bij Tottenham Hotspur. Ajax wil hem graag overnemen, maar wacht nog op een positief bericht vanuit Londen. ,,De bal ligt bij Edgar'', liet technisch directeur Martin van Geel weten. ,,Meestal doet hij iets goed met de bal. Ik hoop nu ook.''





SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-05-2006 16:44 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 19 mei 2006 17:46 schreef NecRobert het volgende:
NEC is de voornaamste kandidaat om Gianni Zuiverloon komend seizoen onderdak te bieden. De Feyenoorder moet de vervanger worden van Björn van der Doelen.



Geweldig! Dank u!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-05-2006 16:46 by altx Profiel van altx

quote:
Op 22 mei 2006 16:25 schreef Smoochy het volgende:
Voetbal: Ten Cate maakt zich sterk voor Davids

anp | Gepubliceerd op 22 mei 2006, 16:03
Laatst bijgewerkt op 22 mei 2006, 16:12

AMSTERDAM - Henk ten Cate, de nieuwe trainer van Ajax, maakt zich sterk om Edgar Davids terug te halen naar Amsterdam. ,,Voor spelers die we graag willen hebben, doe ik alle moeite'', liet de 51-jarige coach maandag bij zijn presentatie in de ArenA weten.


Ten Cate, die voor het nieuwe seizoen tenminste drie spelers wil aantrekken, noemde Davids een uitstekende voetballer. ,,Hij heeft bovendien veel ervaring en hij wil die ervaring ook overbrengen. We hebben een jonge spelersgroep die nog veel kan leren. Davids zou daarin een belangrijke rol kunnen spelen.''

De oud-international staat nog onder contract bij Tottenham Hotspur. Ajax wil hem graag overnemen, maar wacht nog op een positief bericht vanuit Londen. ,,De bal ligt bij Edgar'', liet technisch directeur Martin van Geel weten. ,,Meestal doet hij iets goed met de bal. Ik hoop nu ook.''






Zouden we dan eindelijk een trainer hebben die het wel begrijpt?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-05-2006 17:52 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ten Cate... dat waren tijden... Hopelijk kunnen we dat over een aantal jaar ook zeggen over wat op dit moment de voornaamste kandidaat lijkt te zijn...







*roffel*








Gert Aandewiel!





















KUTBESTUUR!!!



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-05-2006 13:58 by Smoochy Profiel van Smoochy

Farfán volgend seizoen naar HSV

--------------------------------------------------------------------------------

De geruchten omtrent de transfer van PSV'er Jefferson Farfán naar Hamburger SV lijken steeds hardnekkiger te worden. Volgens Peruaanse media heeft de Duitse club een bod van ongeveer 16,5 miljoen euro op de international gedaan. Intimi rond de PSV'er spreken zelfs al van een definitieve overgang.

"Jefferson zal volgend seizoen voor HSV spelen. Alles is al geregeld", aldus een bekende van Farfán tegenover de Peruaanse krant El Bocon. De topscorer verblijft momenteel in eigen land waar hij de conditie op peil houdt bij zijn oude club Alianza Lima.

HSV ziet in Farfán de ideale opvolger van de naar Bayer Leverkusen vertrokken Sergej Barbarez. De nummer drie uit de Bundesliga zit boven de door PSV ingeschaalde waarde. De Eindhovenaren willen minimaal 15 miljoen euro op tafel zien voor La Foquita.

Alianza Lima heeft ook nog baat bij de verkoop van de oud-speler aangezien ze voor 15% in bezit zijn van de transferrechten en dus ongeveer 2,5 miljoen euro dollar zouden kunnen ontvangen bij een eventuele transfer.

De krant maakt verder melding dat PSV een afwachtende houding aanneemt binnen deze ontwikkelingen. Barcelona zou ook nog in de race zijn voor de 21-jarige spits, waarmee de prijs nog verder wordt opgedreven.

Bron: Voetbalzone.nl


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


acid
Usericon van acid
Posted 23-05-2006 18:00 by acid Profiel van acid

Ik hoop, ik hoop echt héééél erg dat dit gerucht niet waar is aangezien er in een eerder stadium bekend werd gemaakt dat Farfan enkel naar een echte topclub zou willen na PSV, en dat niet in HSV ziet.

[Dit bericht is gewijzigd door acid op 23-05-2006 18:01]


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-05-2006 19:32 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 23 mei 2006 18:00 schreef acid het volgende:
Ik hoop, ik hoop echt héééél erg dat dit gerucht niet waar is aangezien er in een eerder stadium bekend werd gemaakt dat Farfan enkel naar een echte topclub zou willen na PSV, en dat niet in HSV ziet.


Als ze goed betalen en dat doen ze wel lijkt mij, zit Farfan volgend jaar in Duitsland.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-05-2006 20:21 by mental Profiel van mental

iemand nog voetbal insite gekeken gister ? kelere het lijkt wel of dat dat programma per aflevering slechter wordt, zeker als je het naast een gweldig programma als studio voetbal legt.het is dat van hanegem en derksen er zitten, anders keek ik het niet.


Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-05-2006 18:17 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Kalou naar Chelsea. Houdoe en bedankt



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 27-05-2006 18:21 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 27 mei 2006 18:17 schreef Judge M. het volgende:
Kalou naar Chelsea. Houdoe en bedankt


Ja kan hij daar lekker op de bank zitten...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-05-2006 14:24 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Godverdegloeiende graftering! Juul naar Utrecht..



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-05-2006 14:29 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 19 mei 2006 17:46 schreef NecRobert het volgende:
Overgang Zuiverloon naar NEC aanstaande

16/5/2006 9 :56

NEC is de voornaamste kandidaat om Gianni Zuiverloon komend seizoen onderdak te bieden. De Feyenoorder moet de vervanger worden van Björn van der Doelen.

Bron: vi.nl



En toen ging hij naar Heerenveen

NIETS kunnen ze bij N.E.C. Pruts-bestuur. Dus 5 of 6 basis-spelers weg en nog niet eens een beginnend uitzicht op nieuwe spelers, plus nog geen shirt-sponsor. Wordt weer een leuk seizoen komend jaar. Doen wij dit jaar wel een Willem-II'tje


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 31-05-2006 14:41 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 31 mei 2006 14:24 schreef Judge M. het volgende:
Godverdegloeiende graftering! Juul naar Utrecht..

Behalve dat het bedrag lachwekkend laag is (half miljoen) laat NAC zien dat er absoluut geen beleid is. Men wil 4-3-3 gaan spelen en dan laat je 1 van de publiekslievelingen gaan en de enige rechtsbuiten in de selectie. Juul is een ruwe diamant die met de juiste trainer tot mooie dingen in staat is. Had liever gezien dat ze Diba verkopen dan Jenner. Met Juul was vast wel te praten over verlening van z'n contract (volgend jaar liept die af) voor een jaar, zodat ie een jaar een volledig seizoen kon spelen. Of laat tenminste zien dat je als bestuur je best hebt gedaan om hem binnen te houden. De passieve houding van het bestuur (niet alleen qua spelers, ook qua nieuwe trainer) is om gek van te worden.

Is het daadwerkelijk rond, dan heeft Utrecht de nieuwe rechtsbuiten van Nederland binnen...want ik ben er 100% van overtuigd dat ie binnen een aantal jaar minimaal 1 interland achter z'n naam heeft staan.

De uitverkoop is begonnen....



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 31-05-2006 15:07 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 27 mei 2006 18:21 schreef Smoochy het volgende:
Ja kan hij daar lekker op de bank zitten...


Hij schijnt waarschijnlijk verhuurt te worden ivm werkvergunning. Misschien zelfs naar Lyon die misschien v. Nistelrooy ook halen, zou wel eens net dat beetje kunnen zijn dat lyon nog nodig heeft



Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 31-05-2006 16:58 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

quote:
Op 27 mei 2006 18:17 schreef Judge M. het volgende:
Kalou naar Chelsea. Houdoe en bedankt


Hij wou naar Sparta, maar die hadden net al Yannis vastgelegt



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-06-2006 14:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Inderdaad nog een kleine kans voor NAC om Europa in te gaan.


Loting moet NAC UEFA Cup-ticket opleveren

2/6/2006 14:05

Zweden mag als winnaar van het Europese Fair Play Klassement een extra deelnemer afvaardigen in de UEFA Cup. Gefle IF is de gelukkige.
De UEFA heeft nog twee tickets te verdelen onder de landen met een hoge klassering. Ook Nederland maakt nog een kans als nummer zes in het Fair Play Klassement. NAC Breda, dat namens de Eredivisie meedingt, heeft negen concurrenten bij de loting voor de extra plaatsen in de UEFA Cup.

Finland (IFK Mariehamn), België (KSV Roeselare), Estland (JK Jammeka Tartu), Letland (FK Riga), Noorwegen (SK Brann), Zwitserland (FC Aarau), Slovenië (nog niet bekend), Wales (Haverfordwest County AFC) en Duitsland (Borussia Dortmund) zijn de andere gegadigden. De loting staat voor zondag op het programma.


Geniaal!






Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen