IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie deel 4 Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-08-2006 22:28 by M. Profiel van M.

quote:
Op 16 augustus 2006 22:26 schreef mental het volgende:
Argh, nu gaat iedereen Van basten weer de hemel in prijzen natuurlijk, bah.

Bwahaha, ik had liever gezien dat-ie met 3-0 van de Ieren op de broek krijgt maar wel van die Portugese lijers had gewonnen.

Die Ieren waren niet eens op het WK, pfff.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-08-2006 22:28 by altx Profiel van altx

quote:
Op 16 augustus 2006 22:19 schreef Burzum het volgende:
Dat hij zich in een grote competitie nog niet bewezen heeft.

+1


Maar dat is geen geldig argument om te zeggen dat hij minder goed is dan Van Nistelrooij.

Begrijp me niet verkeerd. Ik weet best dat Van Nistelrooij clubtopscorer van Manchester United is (en dat maakt hem automatisch een van de beste spitsen ter wereld). Maar dat Ajax bashen is ook weer nergens voor nodig.

Kijk terug in de geschiedenis en je ziet dat Huntelaar in ieder geval ongeveer dezelfde ontwikkeling doormaakt als Van Nistelrooij. Hij is toch wel minstens zo goed als Van Nistelrooij op die leeftijd. En of hij beter is dan Van Nistelrooij nu? Tsja, het scheelt in ieder geval niet heel veel, naar mijn mening.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-08-2006 22:31 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 16 augustus 2006 22:28 schreef altx het volgende:
Maar dat is geen geldig argument om te zeggen dat hij minder goed is dan Van Nistelrooij.

Begrijp me niet verkeerd. Ik weet best dat Van Nistelrooij clubtopscorer van Manchester United is (en dat maakt hem automatisch een van de beste spitsen ter wereld). Maar dat Ajax bashen is ook weer nergens voor nodig.

Kijk terug in de geschiedenis en je ziet dat Huntelaar in ieder geval ongeveer dezelfde ontwikkeling doormaakt als Van Nistelrooij. Hij is toch wel minstens zo goed als Van Nistelrooij op die leeftijd. En of hij beter is dan Van Nistelrooij nu? Tsja, het scheelt in ieder geval niet heel veel, naar mijn mening.


Volgens mij bash ik ajax hier nergens? Ik bedoel alleen dat de competities in Engeland, Italie en Spanje wel even andere koek zijn dan die in Nederland.
Tuurlijk kan Huntelaar een hele grote worden, maar ik wel hem eerst wel eens in een van bovengenoemde competities aan het werk zien.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-08-2006 1:22 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Ik zie hem liever nog een paar jaartjes bij Ajax werken




Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 17-08-2006 7:34 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Dirk Kuijt naar Liverpool.

De 26-jarige Feyenoord-speler zal naar alle waarschijnlijkheid vrijdag of zaterdag een contract tekenen voor vier jaar. Dat melden De Telegraaf en het AD donderdag.

Kuyt zelf was al weken akkoord met de Engelse bekerwinnaar, maar het lukte beide clubs niet overeenstemming te bereiken over de transfersom. Uiteindelijk betaalt Liverpool ongeveer 18 miljoen euro voor Kuyt. Dat is het hoogste bedrag dat de Rotterdamse club ooit voor een speler ontving.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-08-2006 10:31 by Mark Profiel van Mark

Ik hoorde dat Newcastle ook in de race was voor Kuijt. Zal mij benieuwen wat het gaat worden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 17-08-2006 11:53 by Smoochy Profiel van Smoochy

Nou wat zou jij doen als je kon kiezen tussen The Reds of The Magpies..

Ik wist het wel..Liverpool natuurlijk...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-08-2006 12:07 by Mark Profiel van Mark

Uiteraard. Liverpool is als woonplaats zowieso ook zwaar te prefereren boven Newcastle. Bovendien had Kuijt geloof ik zelf al gezegd dat hij niet zoveel interesse had in Newcastle. Maar goed, als ze met meer geld over de brug willen komen dan Liverpool...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-08-2006 12:08 by M. Profiel van M.

Kuijt had juist gezegd de voorkeur te geven aan Newcastle.

quote:
Voorkeur

Dirk Kuyt zei dat hij de voorkeur geeft aan Newcastle. "Ik weet behoorlijk veel van Newcastle. Ze zijn een typische Engelse club met een grote supportersschare. Ik zou een overgang naar Liverpool zeker overwegen. De kans is groot dat ze de groepsfase van de Champions League halen, een competitie waarin ik graag zou willen spelen. Maar toch is Newcastle mijn eerste keus."


Maar goed... gaaf voor hem iig dat zijn droom uitkomt


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 17-08-2006 12:10 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 17 augustus 2006 12:08 schreef M. het volgende:
Kuijt had juist gezegd de voorkeur te geven aan Newcastle.



Maar goed... gaaf voor hem iig dat zijn droom uitkomt


Is Shearer daar nu trainer?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-08-2006 12:11 by Mark Profiel van Mark

Dat is vreemd. in het AD stond:

"Het gonsde al dagen in Rotterdam: Kuyt vertrekt naar de boorden van de Mersey. En het is nog waar ook. Hij tekent vrijwel zeker op vrijdag, het kan ook op zaterdag zijn, een contract dat hem voor vier jaar zal binden aan de Champions League-winnaar van 2005.

Newcastle United, dat een opvolger zoekt voor de gestopte Shearer, zou ook een flink bod op hem willen doen, maar de club uit het noorden van Engeland valt niet in de categorie droomclubs van Kuyt."


Het is nu trouwens blijkbaar officieel dat hij naar Liverpool gaat, voor 18 miljoen euri.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 17-08-2006 12:12 by Smoochy Profiel van Smoochy

Voetbal: Kuijt voor vier jaar naar Liverpool

anp | Gepubliceerd op 17 augustus 2006, 11:44
Laatst bijgewerkt op 17 augustus 2006, 11:52

ROTTERDAM - Dirk Kuijt heeft zijn toptransfer. De 26-jarige spits van Feyenoord stapt onmiddellijk over naar Liverpool, waar hij een vierjarig contract tekent. Kuijt zelf was al enige tijd rond met de 'Reds'. Beide clubs kwamen deze week tot een akkoord over de afkoopsom.


Kuijt had in Rotterdam nog een contract tot de zomer van 2009. Feyenoord en Liverpool doen geen mededelingen over de transfersom. De aanvaller wordt donderdag in Liverpool gekeurd. ,,Ik verlaat Feyenoord met gemengde gevoelens. Liverpool is voor mij de droomclub waar ik naar uitkeek'', aldus Kuijt op de clubsite.

DVHN zegt het ook..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-08-2006 12:13 by M. Profiel van M.

.

Hm. Bizar

http://www.nu.nl/news/803654/41/%27Kuyt_geeft_voorkeur_aan_Newcastle_United%27.html

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 17-08-2006 12:15]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 17-08-2006 12:16 by Smoochy Profiel van Smoochy

Hmmm met 18 miljoen kan Feyenoord weer een spits aantrekken, maar wie o wie?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-08-2006 12:18 by Mark Profiel van Mark

Altijd leuk, conflicterende media. Iemand heeft zijn huiswerk weer eens niet goed gedaan!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 17-08-2006 12:19 by Smoochy Profiel van Smoochy

Komt er op neer nu dus dat Feyenoord niet meespeelt om de prijzen dit seizoen. De aankopen die ze hebben gedaan zie ik niet als meerwaarde op het team.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-08-2006 12:20 by Mark Profiel van Mark

Mogen ze wel snel mee zijn ook, die nieuwe spits. Competitie start in een week of twee en ze zitten zonder Kalou en Kuijt

Ik hoor dat Adriano nog in de verkoop is? Crespo en Ibrahimovitsj zijn inmiddels gestald bij Inter. Of smolarek terughalen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 17-08-2006 12:26 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 17 augustus 2006 12:20 schreef Mark het volgende:
Mogen ze wel snel mee zijn ook, die nieuwe spits. Competitie start in een week of twee en ze zitten zonder Kalou en Kuijt

Ik hoor dat Adriano nog in de verkoop is? Crespo en Ibrahimovitsj zijn inmiddels gestald bij Inter. Of smolarek terughalen.


Die begint dit weekend al...

Niet erg want Gunn moet zondag thuis tegen Feyenoord


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-08-2006 12:30 by Mark Profiel van Mark

Zo snel al.

Baal echt als een stekker dat ik geen wedstrijden meer kan zien hier. Misschien een 10-minuten samenvatting van de hele Eredivisie-week maandagnacht op eurosport of zoiets, en dat is het dan wel. Als ik al die mazzel heb


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 17-08-2006 12:35 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 17 augustus 2006 12:30 schreef Mark het volgende:
Zo snel al.

Baal echt als een stekker dat ik geen wedstrijden meer kan zien hier. Misschien een 10-minuten samenvatting van de hele Eredivisie-week maandagnacht op eurosport of zoiets, en dat is het dan wel. Als ik al die mazzel heb


Ik wou zeggen Talpa maar, bedacht me net je woont in Engeland. Internet misschien...?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-08-2006 12:37 by Mark Profiel van Mark

Ja, zit ik ook aan te denken. Even kijken wat de stream-kwaliteit is. Een heel seizoen zonder een N.E.C. wedstrijd te kunnen zien ga ik niet trekken


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 17-08-2006 12:38 by Smoochy Profiel van Smoochy

Zit GEntenaar nu bij Ajax?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-08-2006 12:40 by Mark Profiel van Mark

Dacht dat-ie naar Dortmund gegaan was, al is hij daar inmiddels misschien weer weg?

Verrek, het klopt inderdaad! Dat wist ik helemaal niet joh

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 17-08-2006 12:42]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 17-08-2006 12:42 by Smoochy Profiel van Smoochy

Ja heb gekeken, hij zit bij Ajax..hmmm 3e keepers te spelen achter Maarten en Kenneth..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-08-2006 12:43 by Mark Profiel van Mark

Die is zo eerste keeper. Hij is veel beter dan die Stekelenburg. Gentenaar is een koning


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen