IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie deel 4 Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-08-2006 23:46 by mental Profiel van mental

pfff, dat natrappen heeft wel lang genoeg geduurd, homo. moet maar zien of PSV de eerste ronde doorkomt. zoveel kans geef ik ze niet.


Fuck the world and fuck you


acid
Usericon van acid
Posted 30-08-2006 23:55 by acid Profiel van acid

Oei, meneer is op z'n teentjes getrapt. Nou, ik ben erg beledigd. Dus nu een glas limonade met prik, en dan naar bed!


"Jullie stemmen Pechtold!!"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-08-2006 23:56 by mental Profiel van mental

ach rot toch op, zeg het eens tegen een ajax fan in zijn bek ofzo haha.kijken of je dan nog zo'n grootbek bent


Fuck the world and fuck you


acid
Usericon van acid
Posted 31-08-2006 0:03 by acid Profiel van acid

Nou, nou nou... lees mijn opmerking nog eens terug. Wat is daar zo schokkend aan?

Mijn gedachten betreffende die club gaan nog veel verder. Jij bent degene die jezelf niet kan beheersen hoor, truttekut.

Maargoed, PSV heeft ondertussen Tardelli binnen gehaald. Een of andere spits. Dat betekend vast dat Kluivert afgekeurd wordt.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 31-08-2006 0:05 by mental Profiel van mental

o.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 31-08-2006 0:05 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Tardelli? zegt me zo even niets. Waar komt die gast vandaan dan?


acid
Usericon van acid
Posted 31-08-2006 0:06 by acid Profiel van acid

Heb het net even nagezocht. Oorspronkelijk van Sao Paulo (komt trouwens op huurbasis). Maar speelde laatste jaar bij Betis, waar hij nog tegen AZ heeft gescoord.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-08-2006 7:19 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 30 augustus 2006 16:04 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Maar we zullen zien, vrijdag ochtend om 00:01 weten we meer....


De deadline is om 12.00 ('s middags dus)



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-08-2006 10:07 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 augustus 2006 7:19 schreef Tenderstrike het volgende:
De deadline is om 12.00 ('s middags dus)
Nee, toch middernacht.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 31-08-2006 12:25 by Smoochy Profiel van Smoochy

Idd, en Feyenoord heeft Buijs overgenomen van FC Grunn..ach ja kan je er niet van winnen koop je toch gewoon wat uit een winnend team.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-08-2006 12:26 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Hmm, ik dacht gisteren ergens gelezen te hebben dat het 12.00 was. Dat geeft Feyenoord in ieder geval weer 12 uur extra

Laatste transferberichten:

quote:
Het Belgische Racing Genk en FC Twente hebben een akkoord bereikt over de transfer van middenvelder Orlando Engelaar. Indien FC Twente voor donderdagnacht een akkoord bereikt met de Rotterdammer speelt Engelaar komend seizoen voor de Tukkers.

Engelaar kan bij Racing Genk niet meer op speelminuten rekenen. Genk gaf dan ook al aan dat bij een goed bod de Nederlander zou mogen vertrekken. Naast FC Twente toonden ook Willem II en NAC Breda serieuze interesse.


quote:
Vier clubs hebben interesse in Vitesse-speler Richard Knopper. De speler is bij de Arnhemmers overbodig geworden, maar heeft nog altijd geen club gevonden. Gisteren ketste een transfer naar het Engelse Preston North End af.


"Stoke City speelt nog, daar hebben we donderdag weer contact mee. Ook een andere club uit het Championship heeft interesse. En er zijn twee Nederlandse clubs waar hij naartoe zou kunnen, maar het is kort dag om zaken te doen", aldus de zaakwaarnemer van Knopper



quote:
Opeens lijkt de carriere van Ali Elkhatabbi (29) voorbij. De oud speler van Sparta, SC Heerenveen, AZ en afgelopen seizoen RBC Roosendaal, zit sinds eind vorig seizoen werkeloos thuis.


Alleen NAC Breda deed de in Nederland geboren Marokkaan een aanbieding. Elkhatabbi vond alleen het voorstel van de club uit Breda onaanvaardbaar. "Ik loop lang genoeg in de voetballerij rond om te weten wat een fantsoenlijk voorstel is. Aan de andere kant ben ik blij dat ze Uberhaupt interesse hebben getoond, want verder heb ik niets gehoord, Jammer."


quote:
Joost Terol gaat FC Utrecht verlaten en zal de kleuren van Sparta gaan verdedigen. De doelman die bij de Utrechters overbodig is geworden hoeft alleen nog medisch gekeurd te worden, voordat de transfer definitief is.


Afgelopen seizoen was Terol nog eerste doelman van Utrecht, maar hij was niet onomstreden. In de voorbereiding op het huidige seizoen werd hij voorbijgestreefd door Michel Vorm en Franck Grandel, waarop Foeke Booy hem degradeerde tot derde keeper.

Bij Sparta zal hij de strijd aangaan met René Ponk, ook een voormalige doelman van FC Utrecht.



quote:
Nordin Wooter verhuist naar Sivaspor. De zaakwaarnemer van de Nederlandse voetballer, Hakim Slimani, heeft dit gisteren bekend gemaakt. De voormalig speler van Ajax heeft een contract voor drie seizoenen getekend bij de Turkse voetbalclub.

De 30-jarige Wooter, die eerder speelde voor Ajax, Real Zaragoza, Watford, RBC Roosendaal, Sporting Braga en Anorthosis Famagusta, komt transfervrij over van Panathinaikos. Wooter vertrok bij de Griekse club omdat hij het niet eens werd met de clubleiding over een nieuw contract.



quote:
Het is Feyenoord nog steeds niet gelukt om een opvolger aan te trekken voor Dirk Kuijt. Eerder bleken Julio Ricardo Cruz en Claudio Pizarro onhaalbaar te zijn voor de Rotterdammers, en nu is ook Ivan Klasnic van Werder Bremen afgevallen.

Het afketsen van de transfer is te wijten aan de hoge transfersom van 6 miljoen euro en de salariseisen van de 26-jarige Klasnic. Feyenoord heeft nog tot middernacht vandaag om een nieuwe spits te contracteren. Om 00:00 uur vannacht sluit namelijk de transfermarkt.





Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 31-08-2006 12:29 by Smoochy Profiel van Smoochy

Klasnic hahaha....laat ze Forsell nemen maar wat denken ze nu. ZO groot is Feyenoord niet meer.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-08-2006 13:23 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

En Brian Pinas naar NAC. Eindelijk een echte linksbuiten om zo nodig 4-3-3 te gaan spelen..



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-08-2006 14:15 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
ADO Den Haag neemt Pascal Bosschaart per direct over van Feyenoord. De speler komt het eerste seizoen op huurbasis, daarna maakt hij de definitieve overstap en zal dan drie seizoenen aan de Haagse club verbonden zijn.


Bosschaart was regelmatig basisspeler bij Feyenoord, maar stond wel regelmatig ter discussie. In de voorbereiding verloor hij de concurrentieslag met Royston Drenthe en na het aantrekken van de Belgische verdediger Léonard leek zijn rol helemaal uitgespeeld.

"De keuze voor ADO Den Haag was voor mij vrij gemakkelijk. Los van het feit dat ik zowel de trainer als diverse spelers al persoonlijk ken, ben ik ervan overtuigd dat deze club goed bij mij past. ADO is immers - net als mijn vorige clubs FC Utrecht en Feyenoord - een echte volksclub. Ik ben een speler die altijd voorop gaat in de strijd en een dergelijke strijdlust wordt door de trouwe aanhang van zulke clubs verwacht", aldus Bosschaart.


Mooi zo, opgeruimd staat netjes



[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 31-08-2006 14:15]



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-08-2006 14:40 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Volgens Teletekst is Damarcus Beasley (PSV) verhuurd aan Manchester City, die op hun beurt weer Andy Cole hebben verkocht aan Portsmouth



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 31-08-2006 14:54 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 31 augustus 2006 12:25 schreef Smoochy het volgende:
Idd, en Feyenoord heeft Buijs overgenomen van FC Grunn..


quote:
ach ja kan je er niet van winnen koop je toch gewoon wat uit een winnend team.



Dear dirty delightful old drunken old days


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 31-08-2006 15:12 by Smoochy Profiel van Smoochy

En net gelezen dat Jan Kromkamp waarschijnlijk ook naar PSV gaat, en Patrick K medisch is gekeurd.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-08-2006 15:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Kromkamp is al rond.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 31-08-2006 16:10 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Ik hoop echt dat het doorgaat, kluivert naar psv, hebben we iig weer genoeg om over te praten!


Dear dirty delightful old drunken old days


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-08-2006 16:17 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

De die-hard PSV-ers hebben er iig geval de grootste moeite mee dat zo'n miskwal als Kluivert in hun shirt gaat spelen.



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 31-08-2006 16:18 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Ruzie in de tent bij PSV. Heerlijk.


Dear dirty delightful old drunken old days


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-08-2006 16:27 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik durf bij deze de voorspelling wel aan dat AZ dit jaar kampioen gaat worden.



acid
Usericon van acid
Posted 31-08-2006 17:14 by acid Profiel van acid

"Patrick Kluivert lijkt op het eerste oog afgekeurd te zijn door PSV, althans dit meldt het Radio 1 Journaal. De spits zou door problemen aan de knie niet fit genoeg zijn. Donderdag volgt nog een herkeuring."

Yes!!!!


"Jullie stemmen Pechtold!!"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 31-08-2006 17:56 by mental Profiel van mental

quote:
Op 31 augustus 2006 17:14 schreef acid het volgende:
"Patrick Kluivert lijkt op het eerste oog afgekeurd te zijn door PSV, althans dit meldt het Radio 1 Journaal. De spits zou door problemen aan de knie niet fit genoeg zijn. Donderdag volgt nog een herkeuring."

Yes!!!!


gaaf ! kunnen we weer anti patrick kluivert liedjes zingen


Fuck the world and fuck you


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-08-2006 18:16 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 31 augustus 2006 17:14 schreef acid het volgende:
"Patrick Kluivert lijkt op het eerste oog afgekeurd te zijn door PSV, althans dit meldt het Radio 1 Journaal. De spits zou door problemen aan de knie niet fit genoeg zijn. Donderdag volgt nog een herkeuring."

Yes!!!!
Dat meen je niet...jezus dat zou weer typisch zijn


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen