IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie deel 4 Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-09-2006 0:21 by mental Profiel van mental

Chelman blaat dus maar weer wat in het rond!


Fuck the world and fuck you


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 01-09-2006 0:22 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 1 september 2006 0:16 schreef acid het volgende:
Achja, nu weet ik wel wie er naast je in bed ligt vanacht

*bereid zich voor op the jack*


Jij naarling


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 0:26 by Heiden Profiel van Heiden

Zyklon B geeft pas bij 26,5 graden celsius gas af. En daar schijnen ze dus mensen mee vergast te hebben in totaal onverwarmde gaskamers in Polen, een land waar het nou niet echt vaak warmer als 26,5 graden celsius word.
Of die verhalen van vergassen met dieseluitlaatgassen in Treblinka, hahahaha. Je kunt helemaal niet doodgaan aan dieseluitlaatgassen. Ok, het stinkt en je longen zijn er niet gelukkig mee, maar je schijnt er gewoon niet vergast mee kunnen worden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-09-2006 0:26 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Feyenoord was vorig seizoen al de schlemiel gebleken; dit seizoen krijgen ze het nú al voor elkaar


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-09-2006 0:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 1 september 2006 0:26 schreef Heiden het volgende:
Zyklon B geeft pas bij 26,5 graden celsius gas af. En daar schijnen ze dus mensen mee vergast te hebben in totaal onverwarmde gaskamers in Polen, een land waar het nou niet echt vaak warmer als 26,5 graden celsius word.
Of die verhalen van vergassen met dieseluitlaatgassen in Treblinka, hahahaha. Je kunt helemaal niet doodgaan aan dieseluitlaatgassen. Ok, het stinkt en je longen zijn er niet gelukkig mee, maar je schijnt er gewoon niet vergast mee kunnen worden.


straks gans de Feyenoord-side naar Charismateas met Trabantjes en maar gassen


signature


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-09-2006 0:33 by Heiden Profiel van Heiden

Op die leugenachtige site van Yad Vashem zie je zo'n oude jood glashard beweren dat ze honderden mensen binnen 4 minuten vergasten met diesel. Kan gewoon niet.
Diezelfde jood is vrij bekend, hij heeft ook in Nurenberg keihard meineed zitten plegen en daarmee heel wat Duitsers aan de galg weten te krijgen.
En dat filmpje van hem op Yad Vashem, gaat 'ie er ook nog wat tranen bij zitten te produceren over dingen die gewoon keihard uit zijn duim zijn gezogen, die gluiperige jood.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-09-2006 1:27 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Engelaar (RC Genk) naar Twente dus

is goede speler, goede trap en pass, zeer technisch aangelegd, maar wil blijkbaar niet altijd z'n best doen daardoor geraakte hij ook uit de gratie bij Genk


Faustian Spirit of the Earth


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-09-2006 9:09 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 1 september 2006 1:27 schreef cataclysm child het volgende:
Engelaar (RC Genk) naar Twente dus

is goede speler, goede trap en pass, zeer technisch aangelegd, maar wil blijkbaar niet altijd z'n best doen daardoor geraakte hij ook uit de gratie bij Genk
Dat was ook bij zijn vorige club het geval

En Chelman: Denk je dat de play-offs voor een UEFA-cup ticket haalbaar zijn dit seizoen?



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-09-2006 10:15 by Smoochy Profiel van Smoochy

Die Vagner Love vond ik al niet zo topper, Maar Charisteas haha. Hoe komen ze erop, belangrijker hoe kom je er vanaf. Ronald en Erwin zien zeker nog steeds een topper in hem. Het wordt tijd dat de Koemannen gewoon lekker een balletje gaan trappen achter in de tuin, duidelijk geen goed coach materiaal.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


acid
Usericon van acid
Posted 01-09-2006 12:00 by acid Profiel van acid

Van Ronald Koeman ben ik nooit een fan geweest (helaas). Erwin Koeman heeft het bij RKC en vorig jaar bij Feyenoord wel aardig gedaan. Alleen die transfers van beide .. oh oh, janken met de pet op.

Ik zag nog liever Eric Gerets terugkeren bij PSV, of Huub Stevens ofzo.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-09-2006 12:41 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

En de Stillems doen het met afgedankte bejaarden:
quote:
dildo.com schreef:
Naast Geert den Ouden heeft Willem II vandaag nog een andere speler aangetrokken. Het gaat hierbij om de 32 jarige verdedigende middenvelder Edwin Hermans. Hermans speelt op dit moment bij Fortuna Sittard. Hermans is geboren in Goirle. De linksback speelde in zijn verleden voor RKTVV Tilburg, PSV, Eindhoven, FC Volendam, MVV, Fortuna Sittard en De Graafschap.
Doe RBC de groeten komend jaar Daops


[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 01-09-2006 12:41]



creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 01-09-2006 12:44 by creature of the nigh Profiel van creature of the nigh

gvd!! Kluivert naar PSV


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-09-2006 13:01 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ik denk eigenlijk dat Kluivert het toch best goed gaat doen; ik weet niet, heb zo'n voorgevoel.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Daops
Usericon van Daops
Posted 01-09-2006 13:58 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 1 september 2006 12:41 schreef Judge M. het volgende:
En de Stillems doen het met afgedankte bejaarden:
Doe RBC de groeten komend jaar Daops

Ai, wat een gewaagde opmerkingen weer zo vroeg in het seizoen. Maar goed, gezien de huidige positie van NAK op de ranglijst heb jij alle reden om optimistisch te zijn

Maar ik moet het hier ook nog wel zien ja.. Heb het eerder gezegd, met deze selectie kan het alle kanten op. Te vroeg nog om iets over te zeggen..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-09-2006 14:10 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 1 september 2006 0:26 schreef Heiden het volgende:
Zyklon B geeft pas bij 26,5 graden celsius gas af. En daar schijnen ze dus mensen mee vergast te hebben in totaal onverwarmde gaskamers in Polen, een land waar het nou niet echt vaak warmer als 26,5 graden celsius word.



Aangezien het holocaust topic dicht is en Heiden dit toch weer graag aan wil zwengelen in een totaal onverwant topic, even een korte of-topic reactie (op het gevaar af van een mod interventie, maar ik weet niet waar anders een correctie hierop te plaatsen):

Hoewel Zyklon B inderdaad vloeibaar is bij kamertemperatuur, is het een vloestof met een zeer hoge dampdruk (denk aan water dat gasvormig is bij 100 graden, maar al bij veel lagere temperaturen zul je waterdamp in de lucht hebben (drink maar eens een kop koffie). Dit effect geldt vele malen sterker voor HCN).
De officiele blootstellings-richtlijnen:

2-5 ppm = geur-grens
4-7 ppm = limiet voor veilig werken
20-40 ppm = lichte symptomen van vergiftiging na enkele uren
45-54 ppm = tolereerbaar voor 30 min - 1 uur zonder significante verschijnselen
100-200 ppm = dodelijk binnen een uur
300 ppm = dodelijk op korte termijn, zonder behandeling
450-1810 = dodelijk in 5-15 minuten

En dan nu een grafiekje voor de dampdruk:


Mag je zelf 300 ppmv opzoeken.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 01-09-2006 14:11]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-09-2006 14:14 by Mark Profiel van Mark

En weer ontopic:

Hoera, we hebben Chris Eagles!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 01-09-2006 14:15]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-09-2006 15:23 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl




spectre
Usericon van spectre
Posted 01-09-2006 15:26 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 1 september 2006 0:26 schreef Heiden het volgende:
Zyklon B geeft pas bij 26,5 graden celsius gas af. En daar schijnen ze dus mensen mee vergast te hebben in totaal onverwarmde gaskamers in Polen, een land waar het nou niet echt vaak warmer als 26,5 graden celsius word.
Of die verhalen van vergassen met dieseluitlaatgassen in Treblinka, hahahaha. Je kunt helemaal niet doodgaan aan dieseluitlaatgassen. Ok, het stinkt en je longen zijn er niet gelukkig mee, maar je schijnt er gewoon niet vergast mee kunnen worden.
Wil je misschien als testpersoon fungeren? Kunnen we testen of dat waar is.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-09-2006 16:09 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 1 september 2006 15:23 schreef Judge M. het volgende:



Ja dat zei die Jorien VD H in studio voetbal, dat er wel iemand was die Feyenoord zou opkopen a la chelski


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-09-2006 1:55 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

@ Heiden, Mark und Spectre: Ontopic.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-09-2006 16:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

NAC: Brandts ligt ook overhoop met Diba

5/9/2006 16:01

Anouar Diba is dinsdag weggestuurd van de training van NAC Breda. De 23-jarige linkspoot kreeg het aan de stok met coach Ernie Brandts.
De twee ruzieden een paar keer voordat de maat vol was voor Brandts. Woensdag staat er een gesprek met de clubleiding gepland om te zien hoe het nu verder moet.

Brandts botste dit seizoen ook al met Leonardo, eveneens 23, aanvaller en linkspoot. De Braziliaan werd door NAC voor één wedstrijd geschorst en miste daardoor het openingsduel met AZ (8-2 nederlaag).


Stelletje verwende kutkinderen daar bij NAC.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-09-2006 16:24 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Ik dacht even dat die laatste zin nog bij het nieuwsbericht hoorde

Maar + 1 wel dus



Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 05-09-2006 16:59 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Mijn mening over Diba heb ik meer dan eens geventileerd, wat met deze actie weer wordt bevestigd. Mooie is dat Diba Brandts een amateur noemde bij het verlaten van het trainingsveld, als we de statistieken van de beide voetballers naast elkaar leggen.....Goh Diba, wanneer was jouw WK finale ook alweer?



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-09-2006 17:09 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Diba en Leonardo zijn echt van die middelbare schoolvriendjes die achter de rug om de leraar voor schut proberen te zetten. Laten ze eerst maar eens een school afmaken stelletje kutpubers.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-09-2006 11:43 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Godverdomme dat was even genieten in de Galgenwaard gisteren

Bij vlagen echt geweldig voetbal de eerste helft, tweede helft was minder maarja toen stond het al 5-0

UTEREG!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen