IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie deel 4 Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-09-2006 16:32 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 september 2006 16:30 schreef Daops het volgende:
Ja, jullie hebben maar geluk dat jullie ze niet hebben rondlopen
Helaas posten er ook een aantal op BSR ja:

"Reactie door WillemII geschreven op 22-09-2006 15:13:03
COME ONE WILLEMII SGEIT AAN BREDA KOM OM HALF 7 BIJ CAFE UT HOEKSKE VECHTE JULLIE GAAN ERAAN KUT NACCERS"

Ow nee, wacht dat is er eentje van jullie



Daops
Usericon van Daops
Posted 22-09-2006 16:36 by Daops Profiel van Daops

Haha, ach zo'n manneke heeft het gewoon zwaar met z'n puberteit en beperkte intellectuele vermogens . Iedere club heeft ze.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 22-09-2006 16:50 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Heb er verdomd veel zin in!
Lang geleden overigens dat ik vol vertrouwen richting NAC-Willem II ga. Snap alleen de (eventuele) schorsing van Baelum niet.

Direct rood in bekerwedstrijd c.q. schorsing van meer dan 1 wedstrijd is ook meteen een schorsing voor de Eredivisie?

Ook de eerste keer in lange tijd dat er geen ludieke actie is, of er liggen straks allemaal handdoeken in het uitvak m.b.t. `afdroog` praktijken op het veld.



Daops
Usericon van Daops
Posted 22-09-2006 16:56 by Daops Profiel van Daops

Het doet pijn om te zeggen, maar ik geef jullie meer kans. Onze complete voorhoede is weg door blessures en schorsingen.. Daarbij de wisselvallige vorm. Moeilijk..

En ja, da's vaag van die schorsing. Ik dacht dat bekertoernooi en competitie los van elkaar stonden. Inderdaad opvallend dat er van beide kanten geen ludieke akties zijn. Misschien eentje op het laatst..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-09-2006 16:59 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 september 2006 16:56 schreef Daops het volgende:
Het doet pijn om te zeggen, maar ik geef jullie meer kans. Onze complete voorhoede is weg door blessures en schorsingen.. Daarbij de wisselvallige vorm. Moeilijk..
Man, jullie hebben Geert den Ouden!




































WHOEHAHAHAHAHAHAHA!!!



Daops
Usericon van Daops
Posted 22-09-2006 17:01 by Daops Profiel van Daops



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-09-2006 17:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

hehehe


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-09-2006 19:25 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Voor het eerst in tijden kan ik vrijdagavond weer eens voetbal kijken. Ik hoop dat NAC wint, op de een of andere manier kunnen die bij mij op meer sympathie rekenen dan Willem II.



Daops
Usericon van Daops
Posted 23-09-2006 12:15 by Daops Profiel van Daops

OK, 0-0 dus bij de derby der derby's. Vind het een terecht resultaat gezien het wedstrijdbeeld. Willem II was gedwongen behoudend te spelen met een half B-team, en NAC overtuigde ook niet op een mooie aanval met Leonardo na. Voor ons toch een mooi resultaat.

De echte winnaar was toch het publiek, op tv zag je dat beide kanten er een prachtige sfeer van maakten ondanks het slechte spel.

@Judge: had juist die Den Ouden jullie toch bijna gefopt met zn halve kopbal in de laatste minuut


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-09-2006 12:17 by Smoochy Profiel van Smoochy

Wat moeten ze toch met die kerekes wat een aanfluiting.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Daops
Usericon van Daops
Posted 23-09-2006 12:20 by Daops Profiel van Daops

Inderdaad, die kwam met 20 kg overgewicht terug van vakantie. Echte professionele instelling.. Gelukkig liet van Wijk hem ook niet spelen.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 23-09-2006 12:27 by Mark Z Profiel van Mark Z

0-0 is geen slecht resultaat voor Willem II nee.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 23-09-2006 12:31 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Wat een saaie wedstrijd zeg

Die kopbal van Den Ouden in de laatste minuut snapte ik ook niet helemaal; Wilde hij nou op doel koppen of wilde hij em terugleggen?



acid
Usericon van acid
Posted 23-09-2006 12:32 by acid Profiel van acid

Maar wat een dramatische wedstrijd om te zien; slaapwekkend.

Snap ook niet waarom Willem II weer zoveel middelmatige spelers gekocht heeft. Den Ouden, wat een drama die gast. Ik snap dat niet; in de eerste divisie lopen heel wat aanvallers/spitsen rond die wel mee kunnen bij Willen II denk ik (Slory, van Beukeringen, Powell, Murat, Tuyp, Ketting om er maar eens wat te noemen).

Vanavond Ado. Moet goed te doen zijn; degradatiekandidaat no. 1

Ben ook erg benieuwd wat Feyenoord tegen Excelsior gaat doen. Dat Excelsior is zo gek nog niet; leuk en gebalanceerd elftal i.t.t Feyenoord.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 23-09-2006 19:38 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 23 september 2006 12:15 schreef Daops het volgende:
OK, 0-0 dus bij de derby der derby's. Vind het een terecht resultaat gezien het wedstrijdbeeld.

Au contraire, we hebben 2 punten verloren, jullie 1 punt gewonnen. Als er een doelpunt gescoord moest worden, had ie door NAC gescoord moeten worden in deze draak van een wedstrijd (alleen spannend zat vanaf de tribunes natuurlijk, voor de neutrale toeschouwer was het niet bepaald genieten, maar dat is onderhand de trademark van de wedstrijden op vrijdagavond)

quote:
Willem II was gedwongen behoudend te spelen met een half B-team, en NAC overtuigde ook niet op een mooie aanval met Leonardo na. Voor ons toch een mooi resultaat.

Dat de Stillems behoudend moesten spelen is begrijpelijk. Maar ik denk dat onze Tilburgse vrienden zich toch even achter de oren moeten krabben want er zat werkelijk totaal geen idee, strategie of bedoeling achter elke bal. Uiteraard is een excuus als "we missen zoveel spelers" mogelijk, maar een voetballer zelf heeft ook een basis voetbalintelligentie. Niet dat NAC de meest geweldige spelers op dat vlak heeft rondlopen maar ik bespeurde bij ons nog een aantal keren een driehoekje en looplijnen.

Aanvallend overtuigde wij inderdaad niet, het is duidelijk dat als Leonardo z'n dag niet heeft of minder zin heeft om iets te doen, dat de aanval niks waard is. Pinas is behalve een middelmatige voetballer een linksbuiten zonder een goede voorzet en kan z'n man niet voorbij (tikkie terug zit wat dat betreft wel goed in z'n spel). Rigters wil wel, maar is volgens mij titelhouder "Langzaamste Neger".

Behalve een 10 minuten in de 2e helft controleerde NAC het middenveld en daarmee ook het spel over de gehele wedstrijd.

quote:
De echte winnaar was toch het publiek, op tv zag je dat beide kanten er een prachtige sfeer van maakten ondanks het slechte spel.

TV en live in stadion blijken 2 verschillende beelden te brengen. Om een bepaald sfeer beeld te creëren zetten ze een microfoon bij het uitvak om zo, mogen er minimale klanken uit komen, dit toch op een sfeervolle manier uit te zenden. Viel me ook al op na NAC-Ajax, maar kreeg dit ook van supporters te horen van andere clubs. Toevallig na de wedstrijd nog even met 2 collega's gesproken die beide een Tricolores hart hebben, de ene zat naast het Willem II vak, de ander weer aan de overkant van diegene die ik net beschreef. Zij gaven aan dat de 300 supporters amper tot niet te horen waren. Pogingen tot inzetten van een liedje (hé, jullie gaan vooruit ) was er wel degelijk, maar alles stierf een snelle en geruisloze dood. En dit zijn dan uitspraken van rasechte Tilburgers die jarenlang naar Willem II gaan.

quote:
had juist die Den Ouden jullie toch bijna gefopt met zn halve kopbal in de laatste minuut

Al potentiële nieuwe spelers op het oog om in de winterstop aan te nemen? Jullie zullen het hard nodig hebben.

Conclusie: Het voelt als een verloren wedstrijd.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-09-2006 3:02 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Daops: van harte met het punt. En dat meen ik.

Johan Derksen zei het terecht in de rust: WII is gekomen voor de 0-0. Het enige wat ze doen is met 11 man gruwelijk in de weg lopen en die tactiek heeft gewerkt. Verder hadden Diba en Sikora in de basis moeten beginnen voor Rigters en Pinas. Ik zei het vooraf al, tijdens de wedstrijd werd pijnlijk duidelijk waarom. Valencia had het eind van de wedstrijd nooit gehaald als hij vanaf het begin Diba als directe tegenstander had gehad.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-09-2006 3:07 by mental Profiel van mental



[Dit bericht is gewijzigd door mental op 24-09-2006 3:25]


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-09-2006 3:12 by mental Profiel van mental



[Dit bericht is gewijzigd door mental op 24-09-2006 3:26]


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-09-2006 3:12 by mental Profiel van mental

kanker twente, jezus.ik begin die klootzak van een vloet echt te haten, heeft die gast dan echt geen verstand van voetbal ??? verdomme mensen, ik ben hier echt compleet ziek van...misschien kunnen we wel weer winnen straks van Achilles'29.....verdomme,worden we dan weer het lachertje van de eredivisie ????


Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-09-2006 3:18 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

1 keer is genoeg hoor



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-09-2006 3:25 by mental Profiel van mental

nou je het zegt. mijn computer deed wat vreemd, hehehe, moment.


Fuck the world and fuck you


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-09-2006 12:01 by Smoochy Profiel van Smoochy

Die Vloet roept maar wat en kijkt dan verbaasd rond..weg met die gast..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-09-2006 22:59 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Heerlijke wedstrijd vandaag en niet te vergeten een verdiende overwinning


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-09-2006 23:28 by Smoochy Profiel van Smoochy

Je wint pas verdiend als je via een goed lopende aanval een winnend doelpunt maakt.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-09-2006 23:31 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 24 september 2006 23:28 schreef Smoochy het volgende:
Je wint pas verdiend als je via een goed lopende aanval een winnend doelpunt maakt.


Onzin natuurlijk.

Heb je de wedstrijd gezien?



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen