IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie deel 4 Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-08-2006 15:44 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 augustus 2006 15:36 schreef Mark het volgende:
Hoor nu trouwens berichten dat Leonardo naar Belgie verkast zou zijn...
Ik lees het ook net ja. Mja, liever naar Belgie dan naar een Nederlandse club natuurlijk.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-08-2006 15:47 by Mark Profiel van Mark

Bij NEC lijken ze er anders toch redelijk zeker van dat hij naar ons komt. Hoe TV&Co nu ineens op Belgie komt is mij een raadsel. Verwarrend allemaal


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-08-2006 15:49 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Dat komt omdat er bij NAC nooit maar dan ook werkelijk nooit eens iets fatsoenlijk naar buiten gebracht wordt.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-08-2006 15:59 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Zozo Mark, ook al op BSR aan het posten geslagen?



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-08-2006 16:27 by Mark Profiel van Mark

Ik probeer overal mijn info vandaan te krijgen en op ForzaNEC zitten ze in het duister, dus BRS leek mij een logische plek

Maar ik houd het beleefd hoor


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-08-2006 16:47 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Er netjes

En Tiendalli is nu definitief naar Feyedinges



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-08-2006 18:47 by Smoochy Profiel van Smoochy

bij de Utrechters. ,,We zijn heel blij met Dwight', aldus technisch manager Peter Bosz. ,,Hij is een hele talentvolle speler die nog wel moet doorgroeien. Daarvoor krijgt hij bij Feyenoord de kans.''

Ook Tiendalli reageerde verheugd op zijn overgang: ,,Voor mij is dit een geweldige stap. Feyenoord is zo'n grote club en heeft zo'n grote achterban, daar droom je van. Het is een stap omhoog en ik kijk er enorm naar uit om voor deze club te gaan schitteren en mijn steentje bij te dragen aan succes.'' Als de medische keuring goed verloopt, sluit Tiendalli zich donderdag aan bij de selectie.

Transfer Léonard

Feyenoord rondde dinsdag ook de transfer af met de Belgische international Philippe Léonard. De 32-jarige linksback tekende een contract voor twee jaar. Léonard komt van Standard Luik. Hij wilde daar zijn verbintenis niet verlengen. ,,Hij zal eerst even helemaal fit moeten worden, maar daarna brengt hij veel ervaring mee'', zei Bosz. Feyenoord zoekt ook nog versterkingen voor het middenveld en de voorhoede


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-08-2006 19:18 by Smoochy Profiel van Smoochy

Nou ja de beste verdediging is de aanval zeggen ze altijd bij Feyenoord denken ze daar anders over blijkbaar.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-08-2006 19:48 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 22 augustus 2006 16:47 schreef Judge M. het volgende:
Er netjes

En Tiendalli is nu definitief naar Feyedinges


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 22-08-2006 20:07 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Het wordt eens tijd dat het verwend kind uit Brazilië eens door gaat hebben dat ie goffernondeju een salaris krijgt en daarvoor best wel een tegenprestatie mag leveren. We hebben al niks aan hem gehad in de nacompetitie en ook nu is in het middelpunt van irritatie en achterlijk gedrag vanaf de voorbereiding.

Dat sterrengedrag voor iemand die nog geen ene kut heeft gepresteerd begint me aardig de strot uit te hangen. Ik weet het nog goed, z'n eerste interview in het shirt van NAC: "Ik hoef me voor geen enkele club te bewijzen, alleen bij Real Madrid of Barcelona". En dat komt uit de mond van iemand die in 3 jaar tijd 6 wedstrijden had gespeeld. Effe een weekje terugsturen naar de sloppenwijken van Rio de Janeiro...komt ie misschien weer terug op aarde. Irritant beukenhouten bijzettafeltje dat ie is....

Wat ik wil? Een spits uit de oude Second Division (tegenswoordigs League One) van Engeland die, net voor dat het beginsignaal klinkt, even z'n voortanden komt inleveren bij Ernie Brandts en met een knipoog zegt "Ik vreet ze op!". En dat ie het nog doet ook!




hey, ik loop eens een keer niet te foeteren op Diba.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-08-2006 20:17 by Smoochy Profiel van Smoochy

Nou ja Ernie zei ook na een 8-1 nederlaag kan gebeuren..Moet je daar nu tevreden mee zijn zo trainer.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 22-08-2006 20:22 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 22 augustus 2006 20:17 schreef Smoochy het volgende:
Nou ja Ernie zei ook na een 8-1 nederlaag kan gebeuren..Moet je daar nu tevreden mee zijn zo trainer.


Ik herhaal

quote:
Op 20 augustus 2006 12:38 schreef Vampire Ricardo het volgende:
...En gelukkig hebben we een trainer die zo'n schande uitstekend kan verwoorden: "...kan gebeuren..." en uiteraard het grootste jeuk-verhaal van de laatste tijd: "ik heb lichtpuntjes gezien".


Antwoord op je vraag?



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-08-2006 20:23 by Smoochy Profiel van Smoochy

Ja..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 22-08-2006 20:29 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 22 augustus 2006 20:23 schreef Smoochy het volgende:
Ja..

Feit blijft dat Leonardo een recidivist is als het gaat om slecht gedrag, ongeacht wat Brandts heeft gedaan de eerste competitiewedstrijd. Vorig jaar elke wedstrijd gezeur met de scheids, op het hoofd staan van Leweikabessy, ruzie in de kleedkamer vanwege geen inzet, ruzie met de trainer omdat ie geen linksbuiten wil spelen, ruzie met de trainer omdat ie geen inzet toont op de training en daarna wegloopt.

Maar onze sterspeler blijft nog geschorst als ie zich niet aan de regels wilt houden (dus verkopen). Na het gesprek met Brandts en Stewart bleek Leonardo nog niet te weten of ie zich aan de regels wou houden, hij wou bedenktijd.

In ieder geval succes gewenst naar de supporters toe en de technische staf van z'n volgende club. Als ie nu eens door had dat ie iets aan z'n karakter moet doen...



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-08-2006 20:29 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 22 augustus 2006 20:29 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Feit blijft dat Leonardo een recidivist is als het gaat om slecht gedrag, ongeacht wat Brandts heeft gedaan de eerste competitiewedstrijd. Vorig jaar elke wedstrijd gezeur met de scheids, op het hoofd staan van Leweikabessy, ruzie in de kleedkamer vanwege geen inzet, ruzie met de trainer omdat ie geen linksbuiten wil spelen, ruzie met de trainer omdat ie geen inzet toont op de training en daarna wegloopt.

Maar onze sterspeler blijft nog geschorst als ie zich niet aan de regels wilt houden (dus verkopen). Na het gesprek met Brandts en Stewart bleek Leonardo nog niet te weten of ie zich aan de regels wou houden, hij wou bedenktijd.

In ieder geval succes gewenst naar de supporters toe en de technische staf van z'n volgende club. Als ie nu eens door had dat ie iets aan z'n karakter moet doen...


Hij gaat naar NEC toch.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 22-08-2006 20:34 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 22 augustus 2006 20:29 schreef Smoochy het volgende:
Hij gaat naar NEC toch.

Zolang niks officieel is, want RC Genk zit ook nog in de running. En hij kan nog altijd bij NAC blijven, mits...



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-08-2006 20:35 by Smoochy Profiel van Smoochy

Hij hoort wel in Belgie thuis denk ik..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-08-2006 10:44 by Mark Profiel van Mark

Gezeik

Leo was al zo goed als rond met NEC, gaat NAC lopen zeuren dat ze hem niet aan een directe concurrent willen verkopen.

En ondertussen hebben ze er geen probleem mee om halverwege het seizoen Zonneveld bij ons weg te kapen.

Nou ja, halen we toch gewoon Eagles van Man U. Al zal dat ook wel weer op niks uitlopen. We zijn dezer dagen erg goed in transfers verneuken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-08-2006 12:17 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 augustus 2006 10:44 schreef Mark het volgende:
Leo was al zo goed als rond met NEC, gaat NAC lopen zeuren dat ze hem niet aan een directe concurrent willen verkopen.
Gezien het degradatievoetbal wat NAC gaat spelen zijn ze wellicht geen concurrenten maar ik kan me indenken dat het geen enkele club lekker zou zitten als een speler de ballen er ineens bij jou inschiet in plaats van namens jou. Dus naar het buitenland ermee als hij toch zo nodig wegmoet. Zullen we het dan ook even over de smerige spelletjes van Mario Been hebben die dit alles in gang gezet heeft? Laten we maar niet doen he...

quote:
En ondertussen hebben ze er geen probleem mee om halverwege het seizoen Zonneveld bij ons weg te kapen
Halverwege was de transfer rond. Zonneveld heeft gewoon het seizoen afgemaakt. Niet zeiken. Ik verwacht overigens wel dat hij dit seizoen de smaakmaker zal gaan worden. Vorig jaar was hij bijna het hele seizoen gebleseerd. Hebben we meer oud-EnIeSee-ers last van. Marcel Koning anyone?

quote:
We zijn dezer dagen erg goed in transfers verneuken.
Bestuur overnemen wat daar nog beter in is? Die van ons kunnen het de andere kant op ook: Afkoopsommen betalen bij het leven om vervolgens iedereen voor een stevige handdruk en een bosje konthaar de deur uit te laten lopen.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-08-2006 12:20 by altx Profiel van altx

quote:
Op 22 augustus 2006 20:22 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Ik herhaal



Antwoord op je vraag?


Hey, niet zo negatief. Jullie hebben tenminste gescoord in de eerste wedstrijd.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-08-2006 13:07 by Smoochy Profiel van Smoochy

Voetbal: Ooijer alsnog naar Blackburn Rovers

anp | Gepubliceerd op 22 augustus 2006, 18:08
Laatst bijgewerkt op 22 augustus 2006, 18:19

EINDHOVEN - PSV en Blackburn Rovers hebben dinsdag alsnog een akkoord over de transfersom voor André Ooijer bereikt. De verdediger is inmiddels naar Engeland vertrokken, waar hij een meerjarig contract zal ondertekenen.


De 32-jarige Ooijer stond al geruime tijd in de belangstelling van de Engelse club. Blackburn Rovers wilde de vraagprijs van PSV echter niet betalen. Ooijer meldde zich vervolgens ziek en werd door trainer Ronald Koeman uit de selectie gezet.

,,Uiteindelijk hebben we toch het bedrag gekregen dat we wilden hebben'', aldus voorzitter Rob Westerhof van PSV. ,,We zijn daarom tevreden. Ooijer is ook blij en Blackburn Rovers heeft er een uitstekende verdediger bij.''

Drie miljoen euro

Ooijer, voor wie Blackburn Rovers zo'n drie miljoen euro betaalt, debuteerde in het seizoen 1997/1998 bij PSV. Hij speelde sindsdien 192 competitieduels voor de Eindhovense club. Hij is onder bondscoach Marco van Basten tot een basisspeler van het Nederlands elftal uitgegroeid.

Jan Vennegoor of Hesselink krijgt nog een paar dagen de tijd om tot een akkoord met Celtic te komen. ,,We zijn er met Celtic uit'', aldus Westerhof. ,,Maar met Jan en de Schotse club ligt het allemaal iets moeilijker. We willen snel weten hoe dat afloopt. We moeten namelijk een vervanger halen wanneer Vennegoor of Hesselink vertrekt.''





SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-08-2006 16:07 by Smoochy Profiel van Smoochy

Voetbal: Deense verdediger Dickoh naar FC Utrecht

anp | Gepubliceerd op 23 augustus 2006, 15:38
Laatst bijgewerkt op 23 augustus 2006, 15:47

UTRECHT - FC Utrecht heeft zich woensdag versterkt met Francis Dickoh. De 23-jarige Deense verdediger komt over van FC Nordsjaelland. Hij tekende een contract voor vier seizoenen.


Dickoh speelt sinds 2003 voor Nordsjaelland, dat uitkomt in de hoogste Deense divisie. Daarvoor voetbalde hij bij Farum BK. Dickoh heeft een Deense moeder en een Ghanese vader, waardoor hij over twee paspoorten beschikt.




SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-08-2006 18:40 by Smoochy Profiel van Smoochy

Voetbal: 'HSV wil Mathijsen na vertrek Boulahrouz'

anp | Gepubliceerd op 23 augustus 2006, 18:24
Laatst bijgewerkt op 23 augustus 2006, 18:32

HAMBURG - De Duitse voetbalclub Hamburger SV wil verdediger Joris Mathijsen overnemen van AZ. De 26-jarige Nederlandse international moet zijn landgenoot Khalid Boulahrouz vervangen. Boulahrouz vertrok onlangs naar Chelsea. Bij Hamburger SV spelen Rafael van der Vaart en Nigel de Jong.


Dinsdag plaatste de club zich voor het hoofdtoernooi van de Champions League na een gelijkspel (1-1) bij Osasuna. Na afloop van die wedstrijd verklaarde trainer Thomas Doll dat HSV het te verdienen geld in de Champions League wil gebruiken voor drie of vier nieuwe aankopen.

De grootste prioriteit bij Hamburger SV ligt centraal in de verdediging. Naast Boulahrouz vertrok eerder de Belg Daniël van Buyten naar Bayern München. Vincent Kompany, een andere centrale Belgische verdediger, raakte dinsdag tegen Osasuna geblesseerd. Hij kan waarschijnlijk voorlopig niet spelen.

Mathijsen is voor Doll en HSV de eerste keuze als nieuwe centrale verdediger. De club heeft ongeveer 6 miljoen euro over voor de oud-Willem II'er. Voor Mathijsen ligt een contract voor vier jaar klaar. De clubleiding van AZ overlegt momenteel in Duitsland met een delegatie van de Duitse club.




SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-08-2006 22:06 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Kopenhagen heeft een wereldspits:

Vermaelen!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-08-2006 22:07 by mental Profiel van mental



Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen