IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie deel 4 Vorige pagina | Volgende pagina
acid
Usericon van acid
Posted 16-06-2006 2:00 by acid Profiel van acid

Ben benieuwd hoe het seizoen volgend jaar gaat verlopen. Je weet het natuurlijk nooit. Het lijkt erop dat de leegloop bij PSV dit jaar eens écht mee gaat vallen (enkel Alex moet nog even bijtekenen). Ik hoop dat PSV twee goede backs haalt, zich versterkt met een écht goede middenvelder (of Vayrynen meer de kans geeft) en een extra aanvaller (aangezien Thompson, Beasley en Sibon hoogstwaarschijnlijk weg gaan. En Robert zal ook wel definitief verkocht worden.)

Verder erg benieuwd wat AZ gaat doen volgend jaar; ze hebben al gigantisch ingekocht (uit m'n hoofd; Cziommer, Gudjonsson, Luirink, Mendes, Jenner + nog 3).

Voor Feyenoord is het hopen dat ze goede aanvallers aantrekken (Tomasson?). Veel plezier met Lucius.

En 020, die bakken er vast weer niets van


"Jullie stemmen Pechtold!!"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-06-2006 12:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Verder erg benieuwd wat AZ gaat doen volgend jaar; ze hebben al gigantisch ingekocht (uit m'n hoofd; Cziommer, Gudjonsson, Luirink, Mendes, Jenner + nog 3).
Zelfs Dudek schijnt nu volop in de picture te zijn bij AZ.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-06-2006 15:40 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Dirk Scheringa: de Nederlandse Abramovich



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 16-06-2006 15:53 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 15 juni 2006 20:36 schreef Mies het volgende:
hij heeft iig veel mogelijkheden volgend seizoen:

.......................Stekelenburg.....................
........................Gentenaar.......................

...Ogararu.......Stam......Vermaelen......Emanuelson
...Boakye.......Heitinga.....Grygera.......Lindenbergh

.........Gabri........Maduro.......Sneijder
........Sarpong.......Perez.........Garcia

.......Rosales.......Huntelaar.......Rosenberg
.......De Mul........Charisteas........Babel


Ik verwacht Mitea op linksvoor, Perez kan daar ook. Snijder kan ook nog in het centrum. Heitinga kan ook nog op rechtsback. Maar zo'n sterke! en brede selectie kan absoluut geen kwaad, zeker als je weer zoveel uitvallers hebt zoals vorig seizoen.

quote:

Ajax stelt beleidsplan 2006-2011 vast


Amsterdam, 15 juni 2006



De directie van Ajax heeft vandaag haar beleidsplan 2006-2011 vastgesteld. In het plan zijn op het sportieve vlak de volgende doelstellingen opgenomen: 1) Eens per twee jaar landskampioen, 2) Structureel behoren tot de beste zestien voetbalclubs van Europa. Daarnaast kent Ajax de financiële doelstelling de omzet jaarlijks met 5 à 6% te laten groeien.

De waarden die aan het plan ten grondslag liggen zijn:

1) Ajax inspireert en bindt zijn fans aan zich over de hele wereld
2) Ajax wint met aanvallend, creatief en dominant voetbal
3) Ajax kent een professioneel topsportklimaat met zijn unieke jeugdopleiding
4) Ajax garandeert continuïteit door een gezonde bedrijfsvoering te koppelen aan het bewaken van zijn historische clubcultuur
5) Ajax neemt actief zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid.

De strategische beleidshoekstenen zijn gefocust op voetbal, bedrijfsvoering, supporters en club en organisatie.

Maarten Fontein: “Met dit plan willen we Ajax blijvend terugbrengen naar de top. Ik ben er van overtuigd dat we met gebruik van teamgeest, saamhorigheid en clubliefde er in zullen slagen dit ambitieuze plan te realiseren.”


[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 16-06-2006 15:54]



Daops
Usericon van Daops
Posted 16-06-2006 16:10 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 16 juni 2006 15:40 schreef Judge M. het volgende:
Dirk Scheringa: de Nederlandse Abramovich
+1


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-06-2006 16:21 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 juni 2006 16:10 schreef Daops het volgende:
+1
Als er iemand recht van spreken op dit punt heeft dan ben jij het wel lijkt me. Wat is er inmiddels de afgelopen 3 jaar al die kant uit gegaan? Mathijssen, Jaliens, andere Mathijssen, Sektioui, Augustien, Dembele en dan vergeet ik er vast noge en paar...



Daops
Usericon van Daops
Posted 16-06-2006 16:41 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 16 juni 2006 16:21 schreef Judge M. het volgende:
Als er iemand recht van spreken op dit punt heeft dan ben jij het wel lijkt me. Wat is er inmiddels de afgelopen 3 jaar al die kant uit gegaan? Mathijssen, Jaliens, andere Mathijssen, Sektioui, Augustien, Dembele en dan vergeet ik er vast noge en paar...
Landzaat bijvoorbeeld. Laten we het erop houden dat Dagobert Dirk met Willem III Alkmaar hier niet zo geliefd is..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-06-2006 18:37 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 juni 2006 16:41 schreef Daops het volgende:
Dagobert Dirk met Willem III Alkmaar


Humor in Stilburg.. Hoe bestaat het..



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 16-06-2006 18:52 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 16 juni 2006 15:53 schreef Azagthoth het volgende:
Ik verwacht Mitea op linksvoor, Perez kan daar ook. Snijder kan ook nog in het centrum. Heitinga kan ook nog op rechtsback. Maar zo'n sterke! en brede selectie kan absoluut geen kwaad, zeker als je weer zoveel uitvallers hebt zoals vorig seizoen.


o ja, Mitea was ik helemaal vergeten



Daops
Usericon van Daops
Posted 20-06-2006 13:44 by Daops Profiel van Daops

"Willem II presenteert vanmiddag, naast Mohammed Messoudi, ook Ibrahim Kargbo als nieuwe speler. De Tilburgse club bereikte overeenstemming met FC Brussels over de afkoopsom van het nog één jaar doorlopende contract van de verdediger. Kargbo te­kent voor twee jaar met een optie voor nog twee seizoenen."

Netjes, het lijkt er zowaar op dat er echt goed ingekocht gaat worden weer..

Men zou ook bezig zijn met Wamberto, heb daar mn twijfels over..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-06-2006 15:52 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Piet de Visser is toch al lang en breed weg bij jullie? En dan nog half Afrika leegplukken?



Daops
Usericon van Daops
Posted 20-06-2006 16:10 by Daops Profiel van Daops

Meer de belgische competitie. Zijn meestal toch wel goede aankopen (De Vlieger, Caluwe, Dembele). Las dat Kargbo uit de feyenoord-jeugd komt trouwens. Afijn, kan me niet schelen waar ze vandaan komen. Als er maar gepresteerd gaat worden.

Piet de Visser.. dat waren de tijden..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-06-2006 17:15 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Een enorm vermakelijke man. Studio Sport is genieten als hij te gast is..



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-06-2006 0:38 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

En Ernie Brandts wordt onze nieuwe trainer. Als ik zag hoe gepassioneerd Volendam speelde dan heb ik er wel vertrouwen in. Nu Graham Arnold nog als assistent en een paar goede versterkingen en ik ben tevreden



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-06-2006 13:04 by Mark Profiel van Mark

Van ForzaNEC.nl:

"In een kort gesprek met Edwin de Graaf heeft hij tegenover ForzaNEC laten weten dat hij dit weekend de knoop wil doorhakken. Er is natuurlijk wel een maar...

Edwin de Graaf heeft naar eigen zeggen een ''heel goed gesprek'' gehad met NEC deze week. Een leuke bijkomstigheid is de komst van Youssef El-Akchaoui, waar hij bij Den Haag vrienden mee is geworden.

Naast dat gesprek met NEC heeft de Graaf met nog een Nederlandse Eredivisieclub gesproken.
''Deze week wil ik de knoop doorhakken om beide clubs duidelijkheid te verschaffen,'' aldus de Graaf, die zegt NEC een mooie club te vinden.

NAC Breda is volgens de bronnen van ForzaNEC de andere gegadigde om Edwin de Graaf in te lijven."


Tsk, wie wil er nou naar NAC


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-06-2006 22:00 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 juni 2006 13:04 schreef Mark het volgende:
Tsk, wie wil er nou naar NAC
Diba want die heeft tot 2010 bijgetekend



Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 25-06-2006 23:42 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 25 juni 2006 22:00 schreef Judge M. het volgende:
Diba want die heeft tot 2010 bijgetekend

Kan niet bepaald zeggen dat ik daar zo blij mee ben. Wordt eens tijd dat ie een constant niveau over een heel seizoen laat zien ZONDER het gejank, gezeik, zielig doen, arrogant zijn, zijn beklag doen in de krant, natrappen en meerdere van dat soort vervelende karaktertrekken.

Misschien dat Edwin de Graaf een paar keer onder z'n prima donna reet wil schoppen. Nog mooier zou zijn dat Graham Arnold assistent wordt...en bij elk verkeerd iets Diba effe apart neemt voor een goed potje Australian Football.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 26-06-2006 0:06 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 16 juni 2006 12:55 schreef NecRobert het volgende:
Zelfs Dudek schijnt nu volop in de picture te zijn bij AZ.Verder erg benieuwd wat AZ gaat doen volgend jaar; ze hebben al gigantisch ingekocht (uit m'n hoofd; Cziommer, Gudjonsson, Luirink, Mendes, Jenner + nog 3).


Welke Gudjonsson...????


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 26-06-2006 0:13 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 26 juni 2006 0:06 schreef Smoochy het volgende:
Welke Gudjonsson...????

Joey, oud speler van RKC (deed het daar behoorlijk goed), ging toen naar Real Betis als ik me niet vergis. Komt over van Leicester City waar hij een leutig doelpunt van de middellijn scoorde. Net gezien dat de fans van de Foxes hem toezongen als "We have joy, we have fun, we have Joey Gudjohnson. He's got style, he's got flair, he's Icelandic we dont care"

Nee, zelfs Dirk krijgt het niet voor elkaar om Eidur te halen Goeie zet van Barcelona om hem te halen als vervanger van Larsson.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-06-2006 8:30 by altx Profiel van altx

quote:
Op 26 juni 2006 0:13 schreef Vampire Ricardo het volgende:
(...)

Nee, zelfs Dirk krijgt het niet voor elkaar om Eidur te halen Goeie zet van Barcelona om hem te halen als vervanger van Larsson.


Volgens mij heet die ook Gudjohnsen... Maar ja, klinkt allemaal hetzelfde he...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-06-2006 12:25 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

De Graaf nu dus definitief voor 4 seizoenen naar de mooiste club van Nederland



Daops
Usericon van Daops
Posted 26-06-2006 12:46 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 26 juni 2006 12:25 schreef Judge M. het volgende:
De Graaf nu dus definitief voor 4 seizoenen naar de mooiste club van Nederland
Staat nog niks op Tilbo.com hoor


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-06-2006 13:14 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 20 juni 2006 13:44 schreef Daops het volgende:
"Willem II presenteert vanmiddag, naast Mohammed Messoudi, ook Ibrahim Kargbo als nieuwe speler. De Tilburgse club bereikte overeenstemming met FC Brussels over de afkoopsom van het nog één jaar doorlopende contract van de verdediger. Kargbo te­kent voor twee jaar met een optie voor nog twee seizoenen."

Netjes, het lijkt er zowaar op dat er echt goed ingekocht gaat worden weer..

Men zou ook bezig zijn met Wamberto, heb daar mn twijfels over..



Krijgen wel een probleem tijdens de ramadan.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-06-2006 13:46 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 26 juni 2006 13:14 schreef Mark Z het volgende:
Krijgen wel een probleem tijdens de ramadan.
LOL!



Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 26-06-2006 17:07 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 26 juni 2006 8:30 schreef altx het volgende:
Volgens mij heet die ook Gudjohnsen... Maar ja, klinkt allemaal hetzelfde he...

Dat was toch wel duidelijk in mijn post? Zo niet, ja..die heet ook Gudjohnsen. Na een slepende blessure niet meer goed bevonden door PSV. Kan toch raar lopen...

Willem II kan onderhand omgedoopt worden tot Turnhout-Noord met al die Belgen. Zonder gekheid, Willem II kan leuk uit de hoek komen aangezien ze grotendeels, voor Nederlandse voetballiefhebbers, onbekende namen hebben aangetrokken. Maar de pleuris kan ook uitbreken als het slecht gaat, teveel Marokkaanse spelers. Kunnen schitterend de show stelen als het goed gaat, als het slecht gaat zijn het grote stoorzenders. Of zoals Henk ten Cate bij NAC zei "Ik wil niet meer dan 1 of 2 Marokkaanse spelers in mijn selectie, meer dan 2 betekent rotzooi in de tent".



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen