IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie deel 4 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-08-2006 12:59 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 24 augustus 2006 2:23 schreef Mies het volgende:
*hap*
Doordat Ajax nu verloren heeft worden er ook minder punten gehaald voor de Uefa coëfficiënt. Als we hier nog een plaats zakken mogen er nog maar 3 clubs mee doen aan de Uefa Cup, waardoor de kansen op Europees voetbal voor FC Utrecht ook weer kleiner worden.


Volgens mij moeten we twee of drie plaatsen zakken voor dat gebeurt en de kans daarop is miniem omdat het gat met de nummer 8/9 redelijk groot is. Een plek stijgen om onze vaste 2e CL plek terug te winnen lijkt ook een utopie, dus ik denk dat deze redenatie weinig mensen tot nadenken zal stemmen. Zelf vind ik het wel jammer, maar als je al verliest van Kopenhagen dan heb je eigenlijk ook niks te zoeken in de CL.

Hadden we AZ maar gehad, zoals het hoorde.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-08-2006 13:17 by altx Profiel van altx

quote:
Op 24 augustus 2006 12:59 schreef Mark het volgende:
Volgens mij moeten we twee of drie plaatsen zakken voor dat gebeurt en de kans daarop is miniem omdat het gat met de nummer 8/9 redelijk groot is. Een plek stijgen om onze vaste 2e CL plek terug te winnen lijkt ook een utopie, dus ik denk dat deze redenatie weinig mensen tot nadenken zal stemmen. Zelf vind ik het wel jammer, maar als je al verliest van Kopenhagen dan heb je eigenlijk ook niks te zoeken in de CL.

Hadden we AZ maar gehad, zoals het hoorde.


Ik ben voor Ajax, maar het erge is, ik ben het nog met je eens ook.

Laat ze zich eerst maar eens richten op de nationale competitie. Dat kostte vorig jaar al moeite genoeg...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Daops
Usericon van Daops
Posted 24-08-2006 17:36 by Daops Profiel van Daops

HSV legt Mathijsen vast

Uitgegeven: 24 augustus 2006 16:46
Laatst gewijzigd: 24 augustus 2006 17:09

AMSTERDAM - AZ raakt een week voor het verstrijken van de transferdeadline zijn verdediger Joris Mathijsen kwijt, meldt de club op az.nl. De international verhuist naar het Duitse HSV, waar hij de opvolger is van Boulahrouz, die eerder deze week vertrok naar Chelsea.

Mathijsen trainde donderdag al mee bij de club waar ook Rafael van der Vaart en Nigel de Jong onder contract staan. Later in de middag presenteert de Duitse Champions League-deelnemer zijn aanwinst middels een persconferentie. Mathijsen tekent een contract voor vier jaar.

Het is nog niet bekend of de Alkmaarse club voor Mathijsen een vervanger aantrekt. Trainer Louis van Gaal beschikt met Luirink, Obdam en Jaliens over drie centrale verdedigers.

Eerder kwam de verdediger uit voor Willem II. De HSV-aankoop maakt mogelijk zondag al zijn debuut, als zijn nieuwe club het opneemt tegen Hertha BSC.

Mooi, levert Willem II ook weer een paar ton op


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-08-2006 20:55 by Smoochy Profiel van Smoochy

Speelt hij ook champions league, goed ervaring opdoen voor het NL elftal..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-08-2006 21:04 by Smoochy Profiel van Smoochy

Feyenoord ontkent dreiging faillissement

anp | Gepubliceerd op 24 augustus 2006, 20:58
Laatst bijgewerkt op 24 augustus 2006, 21:02

ROTTERDAM - In een lange verklaring op de eigen website heeft het bestuur van Feyenoord donderdag berichten over een faillissementsdreiging in 2005 krachtig ontkend. ,,Belachelijk en insinuerend'', betoogde financieel directeur Onno Jacobs.


Hij reageerde op publicaties van RTV Rijnmond. Volgens de regionale omroep was het bankroet van Feyenoord in de zomer van 2005 vrijwel onafwendbaar geweest als één van de vele schuldeisers het faillissement had aangevraagd.

RTV Rijnmond baseerde zich op de jaarcijfers van de Rotterdamse volksclub over het seizoen 2004-2005. Daarin staat een schuld vermeld van 40,3 miljoen euro. Die zware last bestond voor driekwart uit kortlopende schulden, die in principe binnen twee jaar afgelost moeten zijn. Omdat Feyenoord ruim een jaar geleden fors verlies leed, kon de club onmogelijk aan die betalingsverplichting voldoen.

Momentopname

,,Het in de jaarcijfers gepubliceerde tekort van 40 miljoen euro was niet meer dan een momentopname en is het totaal van schulden'', legde Jacobs uit. ,,RTV Rijnmond is om welke reden dan ook vergeten het totaal van vorderingen daar tegenover te zetten. Als je dat wel doet, bedraagt het tekort geen 40 maar 25 miljoen euro.''

Jacobs: ,,Daarbij moet men ook bedenken dat alle contractspelers bij elkaar slechts voor 13 miljoen euro op de balans stonden. Dat is een heel conservatief cijfer, want experts kwamen uit op een totale waarde van 50 miljoen. Dat is de stille reserve van Feyenoord, die niet in de boeken voorkomt.''

Jacobs erkende dat Feyenoord gedurende een jaar externe bronnen heeft aangewend om kortlopende schulden te betalen. ,,Er zat een tijdelijk hiaat in onze liquide middelen. Maar onze afspraken met externe geldschieters zijn altijd helder en duidelijk. Zij krijgen geldende rentes en die komen ook in de boeken terecht. Maar bijvoorbeeld voorzitter Jorien van den Herik, die in ons voetbalproject in Ghana investeerde, heeft nooit die investering en ook nooit die rente opgeëist of ontvangen. Verhalen daarover zijn de grootste flauwekul en stemmingmakerij.''



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Daops
Usericon van Daops
Posted 25-08-2006 12:00 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 24 augustus 2006 20:55 schreef Smoochy het volgende:
Speelt hij ook champions league, goed ervaring opdoen voor het NL elftal..
Tja, in Alkmaar is die kans niet zo groot. Als ie maar niet te goed wordt, want dan hoeft Marco hem niet meer


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-08-2006 13:14 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 24 augustus 2006 12:59 schreef Mark het volgende:
Zelf vind ik het wel jammer, maar als je al verliest van Kopenhagen dan heb je eigenlijk ook niks te zoeken in de CL.

Ja sorry hoor, maar dat is altijd zo makkelijk gezegd. Voetbal is nou eenmaal een moeilijk te voorspellen sport. Ajax was de betere ploeg, maar verloor door twee knullige individuele fouten van Emanuelson en een nog knulliger eigen doelpunt. Om dan meteen te gaan roepen dat ze daardoor niks in de CL te zoeken hebben, gaat mij wat te ver. Zulke dingen gebeuren nou eenmaal.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 25-08-2006 13:16 by Smoochy Profiel van Smoochy

Nou nou ik ben het wel een beetje met mark eens, ik bedoel een club als ajax moet gewoon zo club als kopenhagen over de knie leggen. Dat ze dan genekt worden door persoonlijke fouten ja dat is jammer, maar ze hadden het in de eerste helft al af moeten maken.

Vandaag loting Uefa, komt dat nog op tv weet iemand dat?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-08-2006 13:27 by altx Profiel van altx

quote:
Op 25 augustus 2006 13:14 schreef NecRobert het volgende:
Ja sorry hoor, maar dat is altijd zo makkelijk gezegd. Voetbal is nou eenmaal een moeilijk te voorspellen sport. Ajax was de betere ploeg, maar verloor door twee knullige individuele fouten van Emanuelson en een nog knulliger eigen doelpunt. Om dan meteen te gaan roepen dat ze daardoor niks in de CL te zoeken hebben, gaat mij wat te ver. Zulke dingen gebeuren nou eenmaal.


Op dat niveau mag je zulke persoonlijke fouten niet maken, simpel.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-08-2006 13:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ik vind het gewoon altijd zo kort door de bocht door meteen te roepen dat ze het niveau niet aankunnen na één ongelukkige wedstrijd (okee het was niet goed, maar Kopenhagen was nóg minder). Een goed resultaat bij voetbal hangt van zoveel verschillende factoren af! Als de kansen erin waren gevlogen had het gewoon 3-0 geweest kunnen zijn en had iedereen Ajax weer op handen gedragen en goede kansen toegedicht om een ronde verder te komen in de CL. Zo gaat dat nou eenmaal. Soms zit het mee...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-08-2006 13:45 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Als Ajax echt zo goed geweest was dan hadden ze ook wel wat ruimer gewonnen in de uitwedstrijd.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-08-2006 13:47 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 25 augustus 2006 13:27 schreef altx het volgende:
Op dat niveau mag je zulke persoonlijke fouten niet maken, simpel.
Zelfs de allergrootsten maken dit soort fouten. Alleen pas wanneer het afgestraft wordt, valt iedereen er overheen en 'kan de speler het niveau nog niet aan'. Daarom heb ik ook altijd zo'n schijthekel aan zo'n 80% van het voetbalgelul (analyseren noemen ze het) op tv en in andere media. De ene week zeggen ze dit, de andere week dat.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 25-08-2006 13:48 by Smoochy Profiel van Smoochy

nou ja ik wil alleen weten in welke poule FC Groningen komt.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-08-2006 13:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 25 augustus 2006 13:48 schreef Smoochy het volgende:
nou ja ik wil alleen weten in welke poule FC Groningen komt.
Zie Europees voetbal topic.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 25-08-2006 13:52 by Smoochy Profiel van Smoochy

Voetbal: Meerdink vervangt Robben bij Oranje

anp | Gepubliceerd op 25 augustus 2006, 13:15
Laatst bijgewerkt op 25 augustus 2006, 13:22

ZEIST - Bondscoach Marco van Basten heeft Martijn Meerdink opgenomen in de selectie van het Nederlands elftal voor de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Luxemburg en Wit-Rusland op 2 en 6 september. De aanvaller van AZ vervangt Arjen Robben, die een kuitblessure heeft.


Robben liep de blessure afgelopen week op bij Chelsea. Het is nog onduidelijk of hij een verrekking heeft of dat er een klein scheurtje in zijn kuit zit. Als de blessure meevalt, kan Robben tegen de Wit-Russen alsnog meedoen.

Van Basten selecteerde 22 spelers. In vergelijking met de vriendschappelijke interland tegen Ierland op 15 augustus, met een selectie van achttien spelers, zijn er vijf wijzigingen. Naast Meerdink zijn dat Giovanni van Bronckhorst, Khalid Boulahrouz, Wesley Sneijder en Ryan Babel.

Schorsingen

Van Bronckhorst en Boulahrouz misten door een schorsing het duel in Dublin.Tegen Luxemburg zijn beide spelers nog steeds geschorst, maar in het duel met Wit-Rusland mogen ze weer meedoen. Sneijder liet het duel tegen de Ieren lopen wegens de zwangerschap van zijn vrouw. Babel werd destijds niet opgeroepen.

Doel: Edwin van der Sar (Manchester United), Henk Timmer (Feyenoord). Verdediging: Khalid Boulahrouz (Chelsea), Joris Mathijsen (HSV), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Andre Ooijer (Blackburn Rovers). Middenveld: Theo Janssen (Vitesse), Nigel de Jong (HSV), Denny Landzaat (Wigan Athletic), Stijn Schaars (AZ), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (HSV). Aanval: Ryan Babel (Ajax), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuijt (Liverpool), Martijn Meerdink (AZ), Robin van Persie (Arsenal), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic).




SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-08-2006 14:15 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 augustus 2006 13:52 schreef Smoochy het volgende:
Doel: Edwin van der Sar (Manchester United), Henk Timmer (Feyenoord). Verdediging: Khalid Boulahrouz (Chelsea), Joris Mathijsen (HSV), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Andre Ooijer (Blackburn Rovers). Middenveld: Theo Janssen (Vitesse), Nigel de Jong (HSV), Denny Landzaat (Wigan Athletic), Stijn Schaars (AZ), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (HSV). Aanval: Ryan Babel (Ajax), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuijt (Liverpool), Martijn Meerdink (AZ), Robin van Persie (Arsenal), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic).
OK, wat moeten we met 3 linksbacks? En wat doet Nigel de Jong toch keer op keer in de selectie?

Doe een beetje moeite om Stam, Van Bommel en Cocu terug te halen.

edit: Babel even over het hoofd gezien

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 25-08-2006 14:16]



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-08-2006 14:18 by mental Profiel van mental

ik snap nu echt niets meer van de heer Van Basten....


Fuck the world and fuck you


creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 25-08-2006 14:31 by creature of the nigh Profiel van creature of the nigh

Van Nistelrooy moet terug!!!!!!!!!!!!!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-08-2006 14:34 by mental Profiel van mental

Rot toch op. die arrogante fuckface mag blijven waar ie zit.


Fuck the world and fuck you


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-08-2006 15:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

OK, nu VoH en Ooijer weg zijn dus definitief geen PSV spelers meer in de selectie. Goeie zaak


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-08-2006 16:00 by altx Profiel van altx

quote:
Op 25 augustus 2006 14:15 schreef Judge M. het volgende:
OK, wat moeten we met 3 linksbacks? En wat doet Nigel de Jong toch keer op keer in de selectie?

Doe een beetje moeite om Stam, Van Bommel en Cocu terug te halen.

edit: Babel even over het hoofd gezien


Zo slecht is De Jong niet. Ik verbaas me nu meer over de selectie van Meerdink... Okay, Robben is geblesseerd. Maar Meerdink? Sorry hoor. Bij AZ doet-ie 't re-de-lijk, maar ook niet veel meer dan dat.

Stam moet terug inderdaad. Van Bommel hoeft voor mij niet zo nodig...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-08-2006 16:44 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 augustus 2006 15:52 schreef NecRobert het volgende:
OK, nu VoH en Ooijer weg zijn dus definitief geen PSV spelers meer in de selectie. Goeie zaak
Cocu is gestopt als international dus dan blijft er weinig soeps meer over. Misschien Lamey ooit nog eens maar dan heb je het wel ver gehad vrees ik.



Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 25-08-2006 16:48 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Lamey

Ik denk dat Aissati en Afellay meer kans maken, mochten ze voor Oranje kiezen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-08-2006 16:54 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Damn, hoe kan ik die vergeten

Vooruit ik heb een excuus als niet-PSV-aanhangende inwoner van Eindhoven



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 25-08-2006 17:10 by Smoochy Profiel van Smoochy

Ik denk wel dat ze in het Oranje gaan voetballen, ze zitten ook al in Jong Oranje, en ze zijn hier opgegroeid dus zijn nederlands geschoolt in de voetballerij, daardoor denk ik dat ze voor Oranje kiezen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen