IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie deel 4 Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-08-2006 0:56 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 22 augustus 2006 0:34 schreef Smoochy het volgende:
Wat moet Feyenoord weer met een 32 jarige speler..pfff wie koopt daar in. En dan hadden ze al Kolkka gekocht ook zonde van je geld..


maar wel eentje met veel karakter en vechtlust


Faustian Spirit of the Earth


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-08-2006 0:59 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Mja, de meeste Belgen vluchten snel weg uit de Kuip: Bart Goor, Thomas Buffel en Pieter Collen vliegt ook van hot naar her...



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-08-2006 2:19 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

hoe doet Huysegems het eigenlijk?


Faustian Spirit of the Earth


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-08-2006 11:55 by Smoochy Profiel van Smoochy

Hij heeft nog niet gescoord maar wel met 3-0 verloren..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-08-2006 11:56 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 22 augustus 2006 11:55 schreef Smoochy het volgende:
Hij heeft nog niet gescoord maar wel met 3-0 verloren..



Wrijf het er maar in!


Bruce Banner


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-08-2006 12:04 by altx Profiel van altx

quote:
Op 22 augustus 2006 11:55 schreef Smoochy het volgende:
Hij heeft nog niet gescoord maar wel met 3-0 verloren..


Heeft-ie uberhaupt al een bal aangeraakt?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-08-2006 12:04 by Smoochy Profiel van Smoochy

Ja hij had een schotje op doel..maar bas redde redelijk..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-08-2006 12:08 by altx Profiel van altx

quote:
Op 22 augustus 2006 12:04 schreef Smoochy het volgende:
Ja hij had een schotje op doel..maar bas redde redelijk..


Ik denk dat we Feyenoord maar punten moeten gaan geven als ze uberhaupt over de middenlijn komen... Anders wordt het helemaal zo pijnlijk...

Hmmm, leuk dat leedvermaak.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-08-2006 12:13 by Smoochy Profiel van Smoochy

Eerst afwachten wat ze dit weekend doen in eigen huis met eigen publiek erbij. Spelen ze dan nog zo beroerd, dan kunnen we zeggen dat ze dit jaar niet mee doen om de prijzen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Daops
Usericon van Daops
Posted 22-08-2006 12:48 by Daops Profiel van Daops

Misschien wel een beetje erg vroeg om na 2 speelronden al zulke conclusies te trekken..

Maar, in het verlengde hiervan: wat zijn de prognoses? Altijd leuk om aan het einde van het seizoen te zien hoe verkeerd je zat

De mijne:
1) PSV
2) Ajax
3) AZ



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-08-2006 12:53 by Smoochy Profiel van Smoochy

1. Ajax
2. Psv
3. AZ
4. Roda
5. Feyenoord
6. Twente
7. Groningen
8. Heerenveen
9. Utrecht
10. NEC
11 Willem II
12 NAC
13 Ado
14 Sparta
15 Heracles
16 Vitesse
17 Heracles
18 Excelsior


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-08-2006 13:03 by Smoochy Profiel van Smoochy

Voetbal: Vooronderzoek naar actie Van Hooijdonk

anp | Gepubliceerd op 22 augustus 2006, 10:57
Laatst bijgewerkt op 22 augustus 2006, 11:02

ZEIST - De aanklager betaald voetbal heeft een vooronderzoek ingesteld naar de vermeende elleboogstoot van Feyenoorder Pierre van Hooijdonk in de wedstrijd tegen FC Groningen van afgelopen zondag. Dat meldde dinsdag de voetbalbond KNVB.


Van Hooijdonk trof in een luchtduel Arnold Kruiswijk in het gezicht, maar werd niet bestraft door scheidsrechter Temmink.

De aanklager heeft ook Anouar Hadouir in het vizier. De speler van Willem II ging zaterdag in de wedstrijd tegen FC Utrecht op de buik van Hans Somers staan, maar kreeg geen straf van scheidsrechter Van Egmond.

Van Hooijdonk en Hadouir krijgen tot volgende week maandag de tijd een verklaring af te geven. Mede aan de hand daarvan bepaalt de aanklager of hij de spelers een strafvoorstel doet.




SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-08-2006 13:13 by altx Profiel van altx

quote:
Op 22 augustus 2006 12:48 schreef Daops het volgende:
Misschien wel een beetje erg vroeg om na 2 speelronden al zulke conclusies te trekken..

Maar, in het verlengde hiervan: wat zijn de prognoses? Altijd leuk om aan het einde van het seizoen te zien hoe verkeerd je zat

De mijne:
1) PSV
2) Ajax
3) AZ




Hmz, laat me even ja... Vorig jaar was ik 1 van degenen die het steeds moesten ontgelden...


Mijn prognose:
1) Ajax
2) PSV
3) AZ


Alhoewel AZ eigenlijk als 2e zou moeten (kunnen) eindigen, maar ik verwacht dat ze op pakweg driekwart van het seizoen weer net zo'n slechte reeks zullen neerzetten als vorig seizoen. Dan is PSV toch een stuk constanter.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-08-2006 13:50 by Smoochy Profiel van Smoochy

Voetbal: Feyenoord aast op Tiendalli

anp | Gepubliceerd op 22 augustus 2006, 13:18
Laatst bijgewerkt op 22 augustus 2006, 13:27

UTRECHT - Feyenoord wil Dwight Tiendalli van FC Utrecht overnemen. Dat zei voorzitter Jan Willem van Dop van de Utrechtse voetbalclub dinsdag.


De 20-jarige rechtsback speelde de afgelopen twee jaar in de Domstad en genoot zijn jeugdopleiding bij Ajax. De jeugdinternational heeft nog een driejarig contract bij de Utrechters: ,,Er is blijkbaar interesse. Nu moeten we kijken of beide clubs eruit kunnen komen'', zei Van Dop.




SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 22-08-2006 14:03 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 22 augustus 2006 13:50 schreef Smoochy het volgende:
Voetbal: Feyenoord aast op Tiendalli

anp | Gepubliceerd op 22 augustus 2006, 13:18
Laatst bijgewerkt op 22 augustus 2006, 13:27

UTRECHT - Feyenoord wil Dwight Tiendalli van FC Utrecht overnemen. Dat zei voorzitter Jan Willem van Dop van de Utrechtse voetbalclub dinsdag.


De 20-jarige rechtsback speelde de afgelopen twee jaar in de Domstad en genoot zijn jeugdopleiding bij Ajax. De jeugdinternational heeft nog een driejarig contract bij de Utrechters: ,,Er is blijkbaar interesse. Nu moeten we kijken of beide clubs eruit kunnen komen'', zei Van Dop.





Utrecht is gek als ze hem nu al laten gaan. Nog een jaartje of 2 en ze kunnen hem voor veel geld aan een buitenlandse club verkopen, waardoor hij direct niet meer tegen hun gebruikt kan worden in de eredivisie.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-08-2006 14:18 by Mark Profiel van Mark

Potdikke zeg, 8-1

Dan valt ons 3-1 verlies tegen PSV ineens weer een heel stuk mee. Ik heb toch wat hoop geput uit de eerste helft. Hoog tweede rijtje, misschien zelfs een plaats in het eerste rijtje aan het eind van het jaar moet er wel inzitten, al vrees ik dat we niet gaan meedoen voor de play-offs (zijn die er uberhaupt nog steeds?).

mijn prognose:

1) PSV
2) Ajax
3) AZ
4) FC Groningen
5) Feyenoord
6) Heerenveen
7) FC Utrecht
8) Roda JC
9) FC Twente
10) N.E.C.
11) Willem II
12) fietstassen
13) Heracles
14) NAC
15) ADO
16) Excelsior
17) RKC
18) sparta


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-08-2006 14:30 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

En Leo zijn we dus ook kwijt aan NEC. Sjongejongejonge besluiteloos, ruggegraatloos, visieloos en NIET daadkrachtig kutbestuur!!

De club gaat naar de klote goddomme



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-08-2006 14:31 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

RKC zal niet zo laag eindigen, denk ik.

1. PSV
2. AZ
3. Groningen
4. Ajax
5. Feyenoord


Bruce Banner


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-08-2006 14:36 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 22 augustus 2006 14:30 schreef Judge M. het volgende:
En Leo zijn we dus ook kwijt aan NEC.


:dans en spring:



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-08-2006 14:38 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 22 augustus 2006 14:36 schreef Mark het volgende:
:dans en spring:




Dans niet te voorbarig 1 schopje hij zit weer in de ziekenboeg..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-08-2006 14:40 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Het is nog niet officieel bekend gemaakt maar ga er maar vanuit dat het zo zal zijn.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-08-2006 14:40 by Mark Profiel van Mark

Leo heeft tot dusverre alleen nog maar gehuild of gefaald, het moet ooit toch een keer tot hem doordringen dat men verwacht dat hij voetbalt. Onze Mario zal hem dat ongetwijfeld even fijntjes uitleggen. Ik heb er alle vertrouwen in!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-08-2006 14:56 by Smoochy Profiel van Smoochy

Hij voetbalt een paar wedstrijden goed, voelt zich weer de ster gaat tegen Mario in. En verdwijnt weer op de bank, gaat mokken en komt dan weer terrecht bij een andere club.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-08-2006 15:16 by Mark Profiel van Mark

Potdikke, 750.000 euri. Als het echt doorgaat vanmiddag dan is dat weer een aardige rib uit het lijf. Heeft Boekhoorn weer de portemonnee getrokken of zo? ik dacht dat het bestuur nog altijd overhoop lag met de externe financiers.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-08-2006 15:36 by Mark Profiel van Mark

Hoor nu trouwens berichten dat Leonardo naar Belgie verkast zou zijn...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen