IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie deel 4 Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 10-05-2006 15:28 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 10 mei 2006 12:40 schreef Judge M. het volgende:
Streep dan de naam van Ten Cate maar door als opvolger als dit een belangrijk criterium is. Ten Cate bouwt op zijn verdediging.


Misschien heeft hij het een en ander af kunnen kijken bij Barca. Het lijkt mij dat, mocht Ten Cate de opvolger van Blind worden, dit soort dingen van tevoren aan meneer Ten Cate wordt duidelijk gemaakt.



lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 10-05-2006 21:54 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:

'We hebben Danny altijd gesteund', verklaarde Ajax-voorzitter John Jaakke woensdagochtend tijdens de persconferentie over het ontslag van de coach. 'Ook toen Ajax negende stond, anders hadden we nooit de play-offs en de beker kunnen winnen.'

'We hebben Danny rustig laten werken. Geen trainer van Ajax heeft met dergelijke resultaten zo rustig kunnen werken. We hebben als leiding in het belang van Ajax moeten denken en daarom deze beslissing genomen.' Dat was geen makkelijk besluit, aldus Jaakke: 'Danny is een echte Ajacied. Dit gaat je niet in de koude kleren zitten.'

Technisch directeur Martin van Geel voegde daaraan toe dat Blind volgens hem de 'juiste man' is, 'maar op dit moment bij Ajax niet op de juiste plaats'.

Blind had de clubleiding in de laatste weken meerdere malen verweten geen open kaart te spelen over zijn toekomst, ook al was het de Zeeuwse trainer al duidelijk dat hij zou moeten vertrekken. 'Dat hebben we overwogen. Uiteindelijk hebben we dat niet gedaan om zo onbelast mogelijk de play-offs en de bekerstrijd in te gaan', verklaarde Van Geel.



Wat is die Jaakke toch een smerige hond zeg


no text supplied


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 10-05-2006 22:57 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 10 mei 2006 12:40 schreef Judge M. het volgende:
Streep dan de naam van Ten Cate maar door als opvolger als dit een belangrijk criterium is. Ten Cate bouwt op zijn verdediging.

Dit klopt niet. Ook bij NAC predikte hij aanvallend voetbal, net zoals bij Vitesse. Buitenspelers, een spelverdeler en veelal combinatievoetbal. In de tijd dat ie bij ons zat kwamen de driehoekjes en 1x raken vaak naar voren, mits hij het materiaal in handen heeft om dit te doen. Moet bij Ajax geen probleem zijn. Reken maar op dat Perez een belangrijke pion gaat worden in zijn tactiek.

En Maaskant naar NAC? Vind ik nog een begrijpelijke keuze. Qua vrije trainers loopt er vrij weinig tot niets boeiends rond. Kom je allemaal in de categorie Gert Kruys, Mark Wotte etc. Dan heb ik nog liever een Simon Kistemaker of Fritz Korbach. Iedereen rondom de club wil van Hanegem zien...uiteraard lijkt me dat een uitstekende trainer. Maar onbetaalbaar voor een club als NAC. Dan is Maaskant, gezien de prijs/kwaliteit verhouding + het feit dat hij weet wat "NAC" is voor Breda, een logische keuze. Dat ie Willem II niet aan het voetballen heeft gekregen zegt me effe niks. Elke trainer heeft zoiets wel op z'n cv staan. Het laatste half jaar van RBC wil ik helemaal niet meerekenen, want welke trainer had dat wel op de rails gekregen...en er was een moment dat ze toch nog gevaarlijk dichtbij kwamen bij Willem II.

Wordt het Maaskant, dan krijgt ie van mij de voordeel van de twijfel.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-05-2006 23:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Misschien iets voor Blind?...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-05-2006 11:40 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 mei 2006 23:38 schreef NecRobert het volgende:
Misschien iets voor Blind?...
NAC schijnt idd 1 van de 2 clubs te zijn die Blind een aanbod gedaan hebben. De fietstassen zijn de anderen volgens de geruchten..



Daops
Usericon van Daops
Posted 11-05-2006 12:45 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 10 mei 2006 22:57 schreef Vampire Ricardo het volgende:
en er was een moment dat ze toch nog gevaarlijk dichtbij kwamen bij Willem II.
Eh, wanneer was dit dan? Voor zover ik me kan herinneren is RBC nooit een serieuze bedreiging geweest.

Ondanks dat Maaskant hier slecht gepresteerd heeft, denk ik nog steeds wel dat ie de kwaliteiten heeft om een goede trainer te worden.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-05-2006 12:56 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Hij heeft er met RBC iig voor gezorgd dat Willem II niet gedegradeerd is.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-05-2006 14:55 by Daops Profiel van Daops

Da's een positieve kijk erop ja. Je kunt ook zeggen dat ie twee clubs in 1 seizoen in degradatienood heeft gebracht

Lees net dat Kolkka en Galasek niet terugkomen naar Willem II. Jammer, vooral de laatste had ik graag terug zien komen. Hij schijnt naar het buitenland te gaan


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 11-05-2006 17:01 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 11 mei 2006 12:45 schreef Daops het volgende:
Eh, wanneer was dit dan? Voor zover ik me kan herinneren is RBC nooit een serieuze bedreiging geweest.


Als ik me niet vergis zou RBC op gelijke hoogte komen als ze de wedstrijd Willem II - RBC zouden winnen (u weet nog...de schwalbe van Kerekes). Gelijke hoogte noem ik vrij dichtbij.

Wielaert niet naar NAC. Dit geval "voelt" zich ineens niet meer lekker bij de keuze die hij in januari had gemaakt en een 4-jarig contract had ondertekent. Hmmm, Lok weg...en nu wil hij ook niet. Dat iemand aanvoerder is met zo'n karakter.



Daops
Usericon van Daops
Posted 11-05-2006 17:28 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 11 mei 2006 17:01 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Als ik me niet vergis zou RBC op gelijke hoogte komen als ze de wedstrijd Willem II - RBC zouden winnen (u weet nog...de schwalbe van Kerekes). Gelijke hoogte noem ik vrij dichtbij.
Net ff opgezocht: als RBC deze wedstrijd had gewonnen was het gat drie punten geweest, maar men verloor en de achterstand werd dus 9 punten


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-05-2006 18:01 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 mei 2006 17:01 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Wielaert niet naar NAC. Dit geval "voelt" zich ineens niet meer lekker bij de keuze die hij in januari had gemaakt en een 4-jarig contract had ondertekent. Hmmm, Lok weg...en nu wil hij ook niet. Dat iemand aanvoerder is met zo'n karakter.
Godver ik lees het net ook ja! Hoofdstuk zoveel uit het grote boek "Bestuurlijke dwalingen" door de heren T. Mommers en W. v/d Hoeven. Opsodemieteren met dat kutbestuur



Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 11-05-2006 21:53 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 10 mei 2006 21:54 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Wat is die Jaakke toch een smerige hond zeg

Wat had de directie dán moeten doen? Vlak voor het einde van de competitie Blind afleiden met de boodschap dat er na dit seizoen geen plaats meer voor hem is? Danny moet zich niet aanstellen, hij wist van tevoren wat voor een club hij ging coachen en bovendien wilde hij dit jaar verantwoordelijk gesteld worden voor de resultaten. Een vierde plaats is in dat opzicht voor Ajax een wanprestatie voor welke de bekerwinst slechts een doekje voor het bloeden is.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 12-05-2006 3:54 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

Ik doelde op "we hebben Danny Blind altijd gesteund"


no text supplied


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 12-05-2006 9:21 by Smoochy Profiel van Smoochy

Maar is het nu zeker dat Ronald Koeman naar PSV gaat?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 12-05-2006 9:24 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 12 mei 2006 9:21 schreef Smoochy het volgende:
Maar is het nu zeker dat Ronald Koeman naar PSV gaat?


Ja, hij is gister officieel gepresenteerd aan de pers.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 12-05-2006 9:26 by Smoochy Profiel van Smoochy

Nou ben benieuwd of er nog aankopen worden gedaan door R.K.

Simao is wel goed voor PSV lol


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 12-05-2006 15:06 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 11 mei 2006 17:28 schreef Daops het volgende:
Net ff opgezocht: als RBC deze wedstrijd had gewonnen was het gat drie punten geweest, maar men verloor en de achterstand werd dus 9 punten

3 punten noem ik vrij dichtbij



Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 13-05-2006 11:03 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Het is ook nooit een dag saai/rustig bij ons....goed ingelichte bronnen geven aan dat Tony Adams de nieuwe trainer van NAC gaat worden.

In de categorie "denk je dat je alles meegemaakt hebt...."



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-05-2006 11:46 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 13 mei 2006 11:03 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Het is ook nooit een dag saai/rustig bij ons....goed ingelichte bronnen geven aan dat Tony Adams de nieuwe trainer van NAC gaat worden.

In de categorie "denk je dat je alles meegemaakt hebt...."


En ik las vanmorgen op TXT dat Earnest Stewart NAC's eerste technisch directeur wordt. Ik wist trouwens niet dat die afgelopen jaar bij VVV werkzaam was.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 13-05-2006 11:51 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 13 mei 2006 11:46 schreef TNightmare het volgende:
En ik las vanmorgen op TXT dat Earnest Stewart NAC's eerste technisch directeur wordt. Ik wist trouwens niet dat die afgelopen jaar bij VVV werkzaam was.

Eerste halfjaar als speler, daarna als TD. We zullen zien...Earnie en Tony schijnen volgens de berichtgevingen een enorm netwerk te hebben.

Aan de ene kant kan je het hebben over "ervaring" bij deze 2 rasvoetballers, aan de andere kant heb ik een goed gevoel als het gaat om "instelling". Ik denk niet dat je bij Tony moet verzaken of de boel moet verstieren. Met waarschijnlijk John Karelse en Koos Waslander (moest eerst weg onder het bewind van Lok) als assistent trainers heb je een blok staan van 3 personen die je nog lachend over de omheining schoppen als je loopt te kloten......heerlijk!



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-05-2006 13:57 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Adil Ramzi blijft niet

FC Utrecht heeft de optie om Adil Ramzi van AZ over te nemen niet gelicht. Dat betekent dat er na een huur periode van een half seizoen een einde komt aan het verblijf van Ramzi in Utrecht.

'Adil heeft een wezenlijke bijdrage geleverd aan de resultaten in de tweede helft van het afgelopen seizoen', aldus trainer Foeke Booy. 'Zijn aanvallende impulsen hebben ons team zeker versterkt. Hij is heel ambitieus en wil graag in de internationale top voetballen. Enerzijds is het jammer dat hij ons nu verlaat. Anderzijds moeten we reëel zijn, als je weet dat zijn ambitie elders ligt.'

Dat de sportieve prestaties van Adil Ramzi niet onopgemerkt zijn gebleven, blijkt wel uit het feit dat hij, voor het eerst sinds twee jaar, weer geselecteerd is voor het nationaal team van Marokko. De aanvaller vertrekt maandag met de Marokkaanse selectie naar de Verenigde Staten voor een oefenwedstrijd tegen de Amerikaanse nationale ploeg.

FC Utrecht wenst Adil nog veel succes in zijn sportieve carrière.


Eerlijk gezegd ben ik er niet rouwig om dat hij weg gaat. Ik vond hem niet echt sterk spelen, met als uitzondering de uitwedstrijd tegen ajax dan. ZAl mijn broertje zo even berichtje sturen, zal hij blij mee zijn. Hij heeft nogal een hekel aan Ramzi hehehe.


Daops
Usericon van Daops
Posted 13-05-2006 17:56 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 12 mei 2006 15:06 schreef Vampire Ricardo het volgende:
3 punten noem ik vrij dichtbij
Ja, maar het gat is nooit minder dan 6 geweest.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 14-05-2006 13:34 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 13 mei 2006 17:56 schreef Daops het volgende:
Ja, maar het gat is nooit minder dan 6 geweest.

Het ging om het feit dat RBC richting Willem II kroop en bij de onderlinge confrontatie een gevoelige tik kon uitdelen, vandaar ook mijn reactie "en er was een moment dat ze toch nog gevaarlijk dichtbij kwamen bij Willem II." Dat je dat afwimpeld met "ja maar het gat is nooit minder dan 6 geweest" en "Eh, wanneer was dit dan? Voor zover ik me kan herinneren is RBC nooit een serieuze bedreiging geweest." geeft meer aan dat je de realiteit even uit het oog had verloren. Neem niet weg dat het surplus aan kwaliteit bij Willem II vele malen hoger is dan bij RBC. Al moet de tandem van Wijk/Zwamborn toch echt eens gaan beginnen met nieuwe mensen aan te trekken want de leegloop + de mensen die mogen vertrekken is vrij groot. Wel een goede zet om Bobson er nu eindelijk eens buiten te flikkeren. Een drama die gast.

@Burzum: Ramzi is een voetballer die je kan missen als kiespijn. Bij die gast moet je de hele tijd op eieren lopen om er maar voor te zorgen dat ie zich "gerespecteerd" voelt. Technisch uiteraard meer dan een gemiddelde voetballer, mentaal niet meer dan een huilebalk, want het ligt nooit aan hem dat ie ergens niet aan de bak komt.



Daops
Usericon van Daops
Posted 15-05-2006 17:23 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 14 mei 2006 13:34 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Het ging om het feit dat RBC richting Willem II kroop en bij de onderlinge confrontatie een gevoelige tik kon uitdelen, vandaar ook mijn reactie "en er was een moment dat ze toch nog gevaarlijk dichtbij kwamen bij Willem II." Dat je dat afwimpeld met "ja maar het gat is nooit minder dan 6 geweest" en "Eh, wanneer was dit dan? Voor zover ik me kan herinneren is RBC nooit een serieuze bedreiging geweest." geeft meer aan dat je de realiteit even uit het oog had verloren. Neem niet weg dat het surplus aan kwaliteit bij Willem II vele malen hoger is dan bij RBC. Al moet de tandem van Wijk/Zwamborn toch echt eens gaan beginnen met nieuwe mensen aan te trekken want de leegloop + de mensen die mogen vertrekken is vrij groot. Wel een goede zet om Bobson er nu eindelijk eens buiten te flikkeren. Een drama die gast.

Ik reageerde slechts op je opmerking dat RBC dichtbij kwam of zelfs op gelijke hoogte konden komen. Puur feitelijk hebben ze 1 week op 6 punten gestaan (ik geloof zelfs met een wedstrijd meer gespeeld). De realiteit uit het oog verliezen.. niet bepaald. Heel het seizoen was dramatisch slecht, op de eindsprint na gelukkig. Met dit spelersmateriaal mag je je schamen met een 17e plek.

Maar goed, het ziet er naar uit dat er een heel ander team zal komen het nieuwe seizoen. We zullen zien, heb vertrouwen in van Wijk. Bobson mag van mij ook weg.. heeft niet veel laten zien.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-05-2006 14:20 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Heeft PSV 14 miljoen voor Nistelrode?

'Van Nistelrooij mag alleen weg voor 14 miljoen'

Uitgegeven: 16 mei 2006 15:27
Laatst gewijzigd: 16 mei 2006 18:14
AMSTERDAM - Ruud van Nistelrooij mag alleen weg bij Manchester United voor een bedrag van minstens veertien miljoen euro. Als geen club bereid is dat bedrag op tafel te leggen, blijft de Nederlandse spits bij de Mancunians. Dat meldt de Britse krant The Sun dinsdag.

Manchester United-trainer Alex Ferguson zou gedreigd hebben 'Van the Man' op de tribune te laten wegkwijnen als de speler een gereduceerde afkoopsom probeert af te dwingen.

Volgens The Sun zijn PSV, AC Milan, Internazionale en Olympique Lyon voor Van Nistelrooij in de markt. De Franse landskampioen wordt als de meest serieuze kandidaat gezien en zou bereid zijn de gevraagde transfersom voor de 29-jarige aanvaller te betalen.

Bekoeld

De verhouding tussen Van Nistelrooij en Ferguson is de afgelopen tijd danig bekoeld. De Nederlander werd door de Schotse trainer uit de selectie gezet voor de laatste competitiewedstrijd van het seizoen tegen Charlton Athletic. Ook bij het afscheidsduel voor Roy Keane, die eerder vertrok na een breuk met Ferguson, was Van Nistelrooij niet welkom op Old Trafford.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen