IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie deel 4 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-08-2006 10:34 by Mark Profiel van Mark

Daar was ik al bang voor. We hebben echt een geroutineerde middenvelder nodig, maar dat gaat er dus niet meer van komen. Nou ja, in elk geval (hopelijk) Chris Eagles erbij. Hopen dat hij net als David Jones een flinke impact kan maken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 30-08-2006 12:10 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 30 augustus 2006 10:30 schreef Judge M. het volgende:
Morgen (31-8) om 12 uur 's middags voor zover ik weet


12 uur 's avonds dacht ik. Ben benieuwd wie PSV nog gaat binnenslepen vandaag of morgen. Iemand anders dan Kluivert, hoop ik.

En Feyenoord, hadden die geen interesse in Carew?


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-08-2006 12:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 30 augustus 2006 10:23 schreef Judge M. het volgende:
Danny Mathijsen tot het eind van het seizoen gehuurd met een optie tot koop. We zullen zien of het wat wordt. Een extra spits (en nee, geen Geert den Ouden ) kan ook geen kwaad op zich. Het eind van de transfertermijn nadert. Zouden we Leo en Diba houden?
Waarom Boussaboun niet terughalen? Die staat toch ook op een zijspoor bij Feyenoord, zelfs nu Kuyt en Kalou weg zijn. Hij deed het toch behoorlijk goed bij NAC.

Ook begreep ik dat Engelaar heeel misschien weer terugkomt??


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 30-08-2006 12:13 by creature of the nigh Profiel van creature of the nigh

quote:
Op 30 augustus 2006 12:10 schreef TNightmare het volgende:
12 uur 's avonds dacht ik. Ben benieuwd wie PSV nog gaat binnenslepen vandaag of morgen. Iemand anders dan Kluivert, hoop ik.

En Feyenoord, hadden die geen interesse in Carew?


ja maar carew mag niet weg van zijn club


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 30-08-2006 12:20 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 30 augustus 2006 12:12 schreef NecRobert het volgende:
Waarom Boussaboun niet terughalen? Die staat toch ook op een zijspoor bij Feyenoord, zelfs nu Kuyt en Kalou weg zijn. Hij deed het toch behoorlijk goed bij NAC.

Was en wordt nog steeds uitgekotst door het (grote deel van het) NAC publiek. Laat hem maar lekker de tribune warm houden in Rotterdam.

quote:
Ook begreep ik dat Engelaar heeel misschien weer terugkomt??

Is door de Belgische media in de wereld geholpen. Het zou mij behoorlijk verbazen als het zou gebeuren. We spelen namelijk zonder "nr. 10", we hebben net al een middenvelder erbij (Danny Mathijssen, waarvan ik ook niet echt begrijp waarom, overvol middenveld hadden we al, of er moeten spelers vertrekken. Slot bijv.) en Engelaar heeft geen "warme" gevoelens over z'n tijd bij NAC.



creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 30-08-2006 12:32 by creature of the nigh Profiel van creature of the nigh

ajb NIET Kluivert naar PSV


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-08-2006 12:53 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Allbäck is ook nog een mogelijkheid voor Feyenoord. Het wordt wel lastiger om hem te halen aangezien FC Kopenhagen (zijn club dus) wel Champions League speelt en Feyenoord niet.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-08-2006 13:02 by Mark Profiel van Mark

ouch


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-08-2006 13:03 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 augustus 2006 12:53 schreef Tenderstrike het volgende:
Allbäck is ook nog een mogelijkheid voor Feyenoord. Het wordt wel lastiger om hem te halen aangezien FC Kopenhagen (zijn club dus) wel Champions League speelt en Feyenoord niet.
Maar volgens Dirk Kuijt was Feyedinges toch zo'n mooie club met zulke geweldige supporters in zo'n fantastisch stadion? Daar zou Allbäck toch veel liever willen spelen dan in de Champions League..























BWHAHAHAHAHAHAHAHA



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-08-2006 13:11 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Allback komt sowieso niet. Heeft ie al laten weten.

Ben erg benieuwd of er nog iemand gaat komen. Zo niet dan vrees ik voor Feyenoord een tragisch seizoen!





















BWHAHAHAHAHAHHAAHHAAAAAAAAAAAAAA!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-08-2006 13:19 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Als Feyenoord voor het verstrijken van de deadline geen goede spits kan binnenhalen, dan vrees ik inderdaad ook het ergste. Dat is ook een van de grote verschillen tussen Feyenoord en de ploegen die dit seizoen aanspraak mogen maken op de titel; het middenveld bij Feyenoord is veel minder in staat om doelpunten te maken dan het middenveld van die andere ploegen (Cziommer, Cocu, Sneijder). Met meer scorend vermogen op het middenveld zou een spits voor Feyenoord minder noodzakelijk zijn dan het nu is.



Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 30-08-2006 14:16 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 30 augustus 2006 12:20 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Is door de Belgische media in de wereld geholpen. Het zou mij behoorlijk verbazen als het zou gebeuren. We spelen namelijk zonder "nr. 10", we hebben net al een middenvelder erbij (Danny Mathijssen, waarvan ik ook niet echt begrijp waarom, overvol middenveld hadden we al, of er moeten spelers vertrekken. Slot bijv.) en Engelaar heeft geen "warme" gevoelens over z'n tijd bij NAC.

Jezelf quoten, trieste vorm van op jezelf geilen zullen we maar zeggen...

In ieder geval net het gerucht gehoord/gelezen dat Engelaar al gekeurt is en een contract gaat ondertekenen bij ons. Of we gaan 4-4-2 spelen of....tja, eigenlijk geen andere optie want waar moet ie verdomme gaan lopen in een 4-3-3 opstelling.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-08-2006 14:54 by Mark Profiel van Mark

"Volgens de bezoekers van de website van Sportweek is het uitshirt van NEC het lelijkste shirt uit de Eredivisie. Het witte shirt met de geel-blauwe opdruk van Jiba overtreft met 23% van de stemmen met grote voorsprong nummer 2, het uitshirt van rivaal Vitesse."

Nou, zijn we tenminste nog ergens de eerste club van Gelderland mee...

En ik vond het thuis-tenue al zo aartslelijk

Klote-Jiba.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-08-2006 15:47 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 augustus 2006 14:16 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Jezelf quoten, trieste vorm van op jezelf geilen zullen we maar zeggen...

In ieder geval net het gerucht gehoord/gelezen dat Engelaar al gekeurt is en een contract gaat ondertekenen bij ons. Of we gaan 4-4-2 spelen of....tja, eigenlijk geen andere optie want waar moet ie verdomme gaan lopen in een 4-3-3 opstelling.
Sowieso heb ik die 4-3-3 nooit begrepen. Uitgerekend door een TD bedacht die spelend in dat systeem gedegradeerd is . Engelaar er ook nog eens bij zou wel heel veel van het goed zijn maar hem naast Leo in de spits zou zeker niet gek zijn. Liever Orlando dan Tamerus eerlijk gezegd.

Zou dan zoiets moeten worden:

Zoetebier
Elshot - Penders - Zwaanswijk - Mtilliga
Van Gessel/Mathijssen
De Graaf Zonneveld
Diba
Engelaar - Leonardo

En blijft er ook nog een knappe bank over ook trouwens met Slot, Peto, Van Zwam, Sikora, Mathijssen/Van Gessel, Demir, Veenstra en Tamerus

edit: godver, De Graaf vergeten

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 30-08-2006 15:50]



Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 30-08-2006 16:04 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 30 augustus 2006 15:47 schreef Judge M. het volgende:
Sowieso heb ik die 4-3-3 nooit begrepen. Uitgerekend door een TD bedacht die spelend in dat systeem gedegradeerd is . Engelaar er ook nog eens bij zou wel heel veel van het goed zijn maar hem naast Leo in de spits zou zeker niet gek zijn. Liever Orlando dan Tamerus eerlijk gezegd.

Zou dan zoiets moeten worden:

Zoetebier
Elshot - Penders - Zwaanswijk - Mtilliga
Van Gessel/Mathijssen
De Graaf Zonneveld
Diba
Engelaar - Leonardo

En blijft er ook nog een knappe bank over ook trouwens met Slot, Peto, Van Zwam, Sikora, Mathijssen/Van Gessel, Demir, Veenstra en Tamerus

edit: godver, De Graaf vergeten

U vergeet dat Petö, als ie fit is, aanvoerder is. Een aanvoerder zijn vanaf de bank is volgens mij niet aan de orde. Engelaar is geen spits, heeft ie zelf aangegeven omdat ie niet gelukkig was toen ie een tijdje in de spits moest staan bij NAC. Het zou kunnen dat het tegenwoordig anders is, maar naar mijn mening speelde hij ook aanvallende middenvelder bij Genk. Maar we zullen zien, vrijdag ochtend om 00:01 weten we meer....



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-08-2006 21:30 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

'Patrick Kluivert is zeer dicht bij een overgang naar PSV. De 30-jarige spits van Valencia zal volgens Omroep Brabant morgen naar Nederland komen voor de medische keuring.

Volgens voorzitter Westerhof heeft Valencia de voormalig international vrijgegeven. Eerder was Kluivert al tot een akkoord gekomen met PSV.'


Ik weet het niet. Ik denk dat Koeman een grote fout begaat, maar wie weet schopt Kluivert er wel gewoon 25 in. Ben erg benieuwd iig!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-08-2006 21:33 by M. Profiel van M.

Meneer wilde geloof ik 2,4 miljoen per jaar verdienen.

NETTEAU.

Tering.

Da's 46.000 euro per week. Als voetballer ben je natuurlijk 7 dagen per week met je vak bezig dus ca. 6.500 euro per dag. Netto he.
8 uren in een dag, pak 'm beet 820 euro per uur.

Hehe, kut.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-08-2006 21:33 by Smoochy Profiel van Smoochy

Ik ben bang dat het toch uitloopt op een miskoop. Kluivert was een goede voetballer, maar is bij Newcastle niet goed uit de bus gekomen. En in een compititie die hij goed kent, is hij bij Valencia ook op een zijspoor gekomen. Maar ik hoop dat we hem in vervolg bij talpa goed zien spelen. Dan heeft Koeman ook eens wat goeds gekocht.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-08-2006 21:34 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Pfff, Kluivert man. Die gast is al jaren niets meer

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-08-2006 21:35]


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 30-08-2006 21:43 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Daarom ook mooi dat 'ie naar PSV gaat.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-08-2006 21:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Er valt voor Koeman weinig eer te behalen zo lijkt het. Het is een pure gok, aangezien Kluivert de laatste tijd niet eens aan spelen is toegekomen en Koeman dus puur moet uitgaan van zijn vroegere kwaliteiten. Dus als ie goed speelt en veel scoort is het geluk, en als ie belabberd speelt, raakt Koeman zijn geloofwaardigheid volledig kwijt en kan ie de rest van zijn trainersloopbaan wel vergeten. Zijn loopbaan hangt dus af van de heer Patrick Kluivert. [eufemisme]En dat lijkt me nou niet bepaald een zekerheidje...[/eufemisme]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-08-2006 21:46 by M. Profiel van M.



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-08-2006 21:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Feyenoord gaat het doen met afdankertjes:

Feyenoord vindt Buijs nu wel goed genoeg

30/8/2006 21:33

'Er is nog steeds geen nieuwe spits neergestreken in de Rotterdamse Kuip, maar Feyenoord heeft er wel weer een speler bij. De transfer van Danny Buijs (FC Groningen) bevindt zich in de afrondende fase.

Na Philippe Léonard en Dwight Tiendalli is Buijs de derde versterking die Feyenoord vastlegt na het vertrek van Dirk Kuijt naar Liverpool. De 24-jarige middenvelder had bij FC Groningen nog een contract tot 2008, maar kan voor een gelimiteerde transfersom van 750.000 euro vertrekken.

Buijs doorliep eerder de jeugdopleiding bij Feyenoord, maar speelde nooit in het eerste elftal. Na drie jaar actief te zijn geweest bij Excelsior, tekende hij in de zomer van 2004 een contract bij FC Groningen.'

Een ras-feyenoorder dus. Laat die daar maar lekker spelen. Redelijke speler, maar wordt nooit een topper.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 30-08-2006 22:28 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 30 augustus 2006 21:43 schreef Y Draig Goch het volgende:
Daarom ook mooi dat 'ie naar PSV gaat.
dat dacht ik ook al ja



acid
Usericon van acid
Posted 30-08-2006 23:38 by acid Profiel van acid

Nou, wat een aanwinst zeg. Kut Koeman...

Hoop dat Kromkamp en die Egyptenaar nog komen. Kunnen we er misschien nog iets van bakken in de CL. Achja, in ieder geval meer dan 020


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen