IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie deel 4 Vorige pagina | Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 20-09-2006 19:53 by Smoochy Profiel van Smoochy

Ik schat W2 toch wel hoger in dan een stelletje amateurs maar misschien zagen ze toch nog aanknopingspunten ivm de blessure..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-09-2006 19:56 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Ze hebben maar met 2-0 geworden, de 1-0 viel 20 minuten voor tijd. Dus zoveel hoger zijn ze blijkbaar niet in te schatten.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-09-2006 20:00 by M. Profiel van M.

quote:
Op 20 september 2006 19:25 schreef Smoochy het volgende:
ik snap ook niet dat zo speler geen rust krijgt voor een bekerwedstrijdje tegen amateurs.

ZO'N speler. Niet "zo", verdomme nog aan toe.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 20-09-2006 20:03 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 20 september 2006 19:24 schreef Tenderstrike het volgende:
Jammer voor Willem II (en natuurlijk ook voor El Hamdaoui zelf)! Ik denk dat ze het moeilijk gaan krijgen, ze waren toch best afhankelijk van zijn bevliegingen.





LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 20-09-2006 20:05 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 20 september 2006 20:00 schreef M. het volgende:
ZO'N speler. Niet "zo", verdomme nog aan toe.


Het is nog altijd zo`n ipv al die hoofdletters.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Daops
Usericon van Daops
Posted 21-09-2006 13:10 by Daops Profiel van Daops

Godver, kom je thuis van vakantie.. heeft je club van Excelsior verloren en is een van de beste spelers voor de rest van het seizoen uitgeschakeld..

Laten we hopen dat de derby tegen de homo´s uit Breda wat verlichting biedt.. Gelukkig zijn zij er vaak om ons in moeilijke tijden weer te doen lachen


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-09-2006 13:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Zonde van El Hamdaoui! Een van de weinige lichtpuntjes bij Willem II.

Jullie gaan het weer moeilijk krijgen dit jaar vrees ik.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 21-09-2006 13:53 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 21 september 2006 13:10 schreef Daops het volgende:
Laten we hopen dat de derby tegen de homo´s uit Breda wat verlichting biedt.. Gelukkig zijn zij er vaak om ons in moeilijke tijden weer te doen lachen

De laatste jaren hebben we jullie weinig laten lachen in ieder geval. Of het moet gaan om de ludieke acties. Behoudens de wanprestatie in de uitwedstrijd, toen hadden we net zo goed 11 willekeurige mensen van de straat kunnen plukken...dan was er misschien nog meer passie geweest.

Maar laat dat "lachen" maar aan ons over, alleen al hoe jullie met elkaar omgaan
"jongens, het is al jaren bekend dat wij KUT SUPPORTERS hebben! zeker naar uitwedstrijden! zelden massaal erheen, en we noemen het de derby en alles, maar gaan? homaar! deze week wel weer spandoekjes op het trainingsveld zeker! bespaar je de moeite en steun je club uit is een keer! 254... ik schaam me diep , maar ja...zal wel aan mij liggen! dus met zijn alle die grote mond op internet houden en is wat doen!
voor degene die wel gaan: tot vrijdag!"


en

Ik ben er de afgelopen week achter gekomen, dat die vele clubs met hun oordeel over ons eigenlijk gewoon gelijk hebben: Wij zijn S T I L L E M II uit S T I L B U R G , diegene die niet snappen waarom, hebben een enorme plaat voor hun kop.

Jammer dat jullie op deze manier wel het gras voor onze voeten wegmaaien . Neem niet weg dat het voor ons harstikke mooi is dat 1 van de betere spelers geblesseerd is geraakt.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-09-2006 14:00 by Mark Profiel van Mark

Potverdikke hee, we hebben zowaar weer eens een wedstrijd gewonnen, en nog wel met 2-0, tegen het roemruchte en gevreesde EVV Echt!

Die beker kan ons nu toch niet meer ontgaan


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 21-09-2006 14:33 by Daops Profiel van Daops

@Ricardo: Kom op, da´s wel erg selectief geknipt en geplakt. Als ik effe op De Rat of Bside-rats ga kijken kan ik ook wel een paar citaten vinden waarin sommige van jullie supporters zichzelf ook stil vinden. Beetje hetzelfde als dat er bij ons ook vast wel een paar homo's op de tribune zitten. Even een voorbeeld van De Rat dan:

"Inderdaad. En dat is al een hele tijd zo; het publiek bij NAC leeft MASSAAL mee op de volgende momenten:
1. Een speler is aan de bal die (a) met problemen is weggegaan bij NAC, (b)naar NAC zou komen maar nu ergens anders goed speelt, (c) goed speelt bij de tegenstander (Van Galen, Van Bommel, De Ceulaer).
2. Willem II of Feyenoord staat achter in een ander stadion.
3. Het publiek van de uitclub laat zich horen.
4. NAC speelt een goede wedstrijd en wint. In dit geval is het voornamelijk zo dat er een soort jolige Oranjesfeer (vaak met waves, vaak niet helemaal terecht) ontstaat en ALTIJD is dit pas de laatste 5 of 10 minuten.

Op de momenten dat NAC het nodig heeft, wordt er maar zeer matig meegeleefd en inderdaad, als je wat probeert, dan sta je alleen. Of het is gelijk weer stil. Ik weet ook wel dat de sfeer ook (zeer!) nadelig is beinvloed door het schijtvoetbal dat we voorgeschoteld hebben gekregen in de afgelopen 2 jaar maar daarvoor was het ook niet altijd best.
Het fanatieke, meelevende, opzwepende NAC-sfeertje is al een hele tijd niet aanwezig. Ik hoop dat het terugkomt. Wanneer zien we nou eens in dat we VEEL MEER bereiken als we allemaal massaal achter ons team gaan staan in plaats van een beetje lopen te zeiken op internet en tijdens de wedstrijden op elkaar of op andere teams???"


Boeit verder ook niet, vind het wel lachen dat geklooi over en weer. Is ook het leuke van die rivaliteit, beide clubs doen niet onder voor elkaar qua fanatisme, beleving en (helaas) de laatste jaren tegenvallende resultaten. Ok, wij pakken af en toe wel een succesje mee (champions league, UEFA cup, bekerfinale) en hebben een gezonde financiele huishouding.. dat tot daar aan toe

Wel een geluk van die blessure voor jullie ja, we zullen zien. Maar ik hou zeker mn hart vast met zo'n seizoensstart weer..

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 21-09-2006 14:33]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-09-2006 15:08 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 september 2006 14:33 schreef Daops het volgende:
Maar ik hou zeker mn hart vast met zo'n seizoensstart weer..
Komt helemaal goed. Komend seizoen een daverende seizoensstart..




















.. in de Jupiler league



Daops
Usericon van Daops
Posted 21-09-2006 15:14 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 21 september 2006 15:08 schreef Judge M. het volgende:
Komt helemaal goed. Komend seizoen een daverende seizoensstart..


.. in de Jupiler league
Je weet dat dit gevaarlijk is om te zeggen hè.. Ik herinner me iets van eind vorig seizoen met een clubke uit Oss..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-09-2006 15:49 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 september 2006 15:14 schreef Daops het volgende:
Je weet dat dit gevaarlijk is om te zeggen hè..
Hoe dat zo?

quote:
Ik herinner me iets van eind vorig seizoen met een clubke uit Oss..
En 1 uit Volendam. Tegen wie speelden jullie ook alweer nacompetitie?



Daops
Usericon van Daops
Posted 21-09-2006 15:55 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 21 september 2006 15:49 schreef Judge M. het volgende:
Hoe dat zo?
Nou, jullie wreven ons het hele seizoen in dat we zouden degraderen. En uiteindelijk kwamen jullie er (tot groot vermaak) zelf dichterbij dan wij. Mijn punt: het is vroeg in het seizoen en de kansen kunnen per week keren.

quote:

En 1 uit Volendam. Tegen wie speelden jullie ook alweer nacompetitie?
Zwolle en de Graafschap.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 21-09-2006 15:55]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-09-2006 16:10 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 september 2006 15:55 schreef Daops het volgende:
Nou, jullie wreven ons het hele seizoen in dat we zouden degraderen. En uiteindelijk kwamen jullie er (tot groot vermaak) zelf dichterbij dan wij. Mijn punt: het is vroeg in het seizoen en de kansen kunnen per week keren.
Ja maar nu ligt dat anders

quote:
Zwolle en de Graafschap.
Volgend jaar weer



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-09-2006 10:35 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl



Ik had persoonlijk liever Diba voor Rigters en Sikora voor Pinas gezien maar zo is het ook wel best

Damn, wat een middenveld hebben we toch



Jebes
Usericon van Jebes
Posted 22-09-2006 10:38 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

En wat een prachtig doelpuntensaldo...


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-09-2006 10:45 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

shut up

Laatste 2 wedstrijden iig mooi gewonnen en de nul gehouden



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-09-2006 11:06 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Het middenveld van Willem II klinkt wel erg exotisch als je het vergelijkt met het middenveld van NAC.



Daops
Usericon van Daops
Posted 22-09-2006 11:16 by Daops Profiel van Daops

Dat geldt een beetje voor het hele team. Vind het toch jammer dat we een elftal hebben waarvan de meerderheid buitenlander is. Een club als Willem II had altijd wel een paar spelers uit de eigen opleiding in de selectie. Toch makkelijker om je mee te identificeren. Maar goed, als dit team punten gaat pakken zeikt er niemand meer..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-09-2006 11:17 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ze hebben er al 3

En na vanavond nog steeds



Daops
Usericon van Daops
Posted 22-09-2006 11:24 by Daops Profiel van Daops

Ik ga niet roepen dat we met dit team wel effe 3 punten komen pakken, maar we wachten rustig af..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-09-2006 12:12 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Goed plan

Whahaha, wat een ontzettende kneuzen lopen er toch rond op Dildo.com



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-09-2006 13:52 by Smoochy Profiel van Smoochy

Sorry maar Groningen gaat er met de winst vandoor aanstaandde zondag...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Daops
Usericon van Daops
Posted 22-09-2006 16:30 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 22 september 2006 12:12 schreef Judge M. het volgende:
Whahaha, wat een ontzettende kneuzen lopen er toch rond op Dildo.com
Ja, jullie hebben maar geluk dat jullie ze niet hebben rondlopen


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen