IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie deel 4 Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-04-2006 14:40 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Dat is een bekend probleem. Zo heb ik slechts een paar wedstrijden mogen genieten van Rade Bogdanovic indertijd. Man, wat kon die vent voetballen.

Het is ook nog maar de vraag of Leo komend seizoen nog in Breda te bewonderen is. Maar Dembele is wat bij betreft persoonlijk verantwoordelijk voor de wederopstanding van jullie clubje want anders was het een droeve bedoeling geweest denk ik.



Daops
Usericon van Daops
Posted 25-04-2006 15:52 by Daops Profiel van Daops

Tja, is nou eenmaal zo bij de wat kleinere clubs. Een uitblinker hou je niet lang. In het geval van Dembele zullen we er in ieder geval nog een mooie som geld aan overhouden, wat weer wat perspectief geeft.

Hij heeft vooral de 2e seizoenshelft veel gered voor ons. Beetje zoals Huntelaar met Ajax. Maar ook Redan, Kerekes en Reuser lijken eindelijk de vorm te pakken te hebben. Maar goed, ben er nog niet gerust op.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-04-2006 15:56 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Geldt niet alleen voor kleinere clubs natuurlijk. Alleen de écht grote clubs zoals Madrid of Milan kunnen hun spelers behouden. Zo werkt het nou eenmaal.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Daops
Usericon van Daops
Posted 25-04-2006 16:01 by Daops Profiel van Daops

Jep, ook op grotere schaal werkt het zo. Ook Ajax en PSV raken hun toppers kwijt, kunnen ze alleen vaker wat langer behouden omdat ze meer te bieden hebben.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 25-04-2006 17:03 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 25 april 2006 7:48 schreef Psychonaut het volgende:
Laat ook maar. Tot volgend seizoen!

Moet ook alles uitleggen ook he....Zwolle heeft 2x verloren, dus uitgeschakeld. Kunnen niet meer promoveren naar de eredivisie....De volgende keer dat je de term "verzameling intelligentia" gebruikt, gelieve zelf eerst nagaan wat de betekenis is.

En nu zonder gekheid, of Mommers nu vertrekt of blijft. Het moet vrijdagavond gebeuren! En het is al triest zat dat we daar 3 wedstrijden voor nodig hebben. Maar ben benieuwd hoe Top Oss nu gaat spelen aangezien er nu ook druk komt op hun kant. Eerst was het een "toetje" en "genieten van 15000 supporters", nu is het "verdomme, het komt heel dicht bij nu" en "dit is een kans die je eigenlijk niet mag verprutsen".

En benieuwd of er nog NAC supporters naar Oss mogen afreizen. De burgemeester daar zit er in ieder geval niet op te wachten...



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-04-2006 17:08 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 april 2006 17:03 schreef Vampire Ricardo het volgende:
En benieuwd of er nog NAC supporters naar Oss mogen afreizen. De burgemeester daar zit er in ieder geval niet op te wachten...
Grote kans van niet en terecht lijkt me zo. En bij NAC de supporters maar klagen over detectiepoortjes, pasfotoregistratie en weet ik het wat nog meer. Moeten ze vooral zo door blijven gaan.



Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 25-04-2006 17:14 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 25 april 2006 17:08 schreef Judge M. het volgende:
Grote kans van niet en terecht lijkt me zo. En bij NAC de supporters maar klagen over detectiepoortjes, pasfotoregistratie en weet ik het wat nog meer. Moeten ze vooral zo door blijven gaan.

Net bekend geworden, dat er inderdaad kaartjes zijn voor NAC supporters. En inderdaad, detectiepoortjes etc. zijn gewoon loze ideeën.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-04-2006 17:17 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Het is me wel goed. Ik duik vrijdagavond de kroeg in en ik verneem de uitslag wel als ik weer eens tot leven kom. Ik heb het even helemaal gehad na gisteren.



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-04-2006 20:02 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

AJX - GRO
ik ben benieuwd


Bruce Banner


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 26-04-2006 20:34 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

1-0 achter al godkolerefuckkutshit!


Spel vouten zijn cool!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-04-2006 20:35 by M. Profiel van M.

O, is dat vanavond al, jammer. Want ik ga zometeen natuurlijk Barça-Milan kijken. Hopelijk net zo'n wereldpot als vorige week.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-04-2006 20:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 26 april 2006 20:34 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
1-0 achter al godkolerefuckkutshit!


En ook Heerenveen 1-0 voor. Heerschend.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 26-04-2006 20:36]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 26-04-2006 21:00 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 26 april 2006 20:35 schreef NecRobert het volgende:


En ook Heerenveen 1-0 voor. Heerschend.

Hell yeah!! Heerenveen moet verdomme Europa in via de play offs!!!
...
..
.
Waarom?
...
..
.
Geloof me, ik vind het echt een ongeloofelijk verhaal
...
..
.
Maar NAC kan Europa in gaan ALS Heerenveen Europa in gaat via de play offs.

Het zou dit absurd verlopen seizoen helemaal compleet maken. Een clubleiding dat in alle opzichten faalt. Een personeelsbeleid waar een duiventilhouder zijn vingers bij af zou likken. Op de vooravond van degradatie verkeren, etc etc. Het zou dan ook eens zomaar kunnen gebeuren dat we ons komende zomer mogen opmaken voor een Europees avontuur..

En hoe dat zo.. ? Een klassement waar wij, in tegenstelling tot de reguliere competitie, het liefst fier en stijf onderaan zouden willen staan: Het Fair-Play Klassement. Er worden criteria gehanteerd als spelopvatting, houding ten aanzien van de scheidsrechter, het gedrag van het publiek, overtredingen en de gele en rode kaarten.. Op dit moment bekleden wij daar de 10e plaats met een waardering van 7.88. Van deze lijst is feyedinges de aanvoerder, gevolgd door, az, psv, fc volendam, excelsior, heerenveen, vvv, mvv en fc zwolle. Landen die op basis van gespeelde wedstrijden op Europees niveau gemiddeld boven de 8 staan, komen in aanmerking voor een ticket dat recht geeft op deelname aan de eerste voorronde van de Uefa cup. Aanvoerder van deze lijst is België, dat daardoor automatisch recht heeft op een ticket. De Uefa heeft daarnaast nog 2 tickets te verdelen over 11 andere landen, die net als Nederland hoger dan een 8 hebben gescoord. Dit gebeurt door middel van een loting.

Omdat az, psv en feyenooit al verzekerd zijn van Europees voetbal en eerstedivisionisten niet mee mogen doen komt heerenveen met hun 6e plaats in het betreffende klassement als eerste in aanmerking voor deze loting, En dan komt ie ----- > Echter, weet heerenveen zich in de komende weken via de play offs te kwalificeren voor Uefa voetbal, schuift deze plek automatisch door naar de volgende gegadigde op de lijst: NAC Breda.. en kunnen we ons, ongeacht we degraderen of niet (!!!), schrap zetten voor een spannende loting.

We zullen eerst maar eens die loterij van overmorgen op die akker in oss afwachten..



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-04-2006 23:19 by mental Profiel van mental

aiaiaiaiaiaiaiai...dat utrecht. arme Burzum


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-04-2006 23:20 by mental Profiel van mental

quote:
Op 26 april 2006 20:35 schreef M. het volgende:
O, is dat vanavond al, jammer. Want ik ga zometeen natuurlijk Barça-Milan kijken. Hopelijk net zo'n wereldpot als vorige week.


U zei ????


Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-04-2006 23:39 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 26 april 2006 21:00 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Hell yeah!! Heerenveen moet verdomme Europa in via de play offs!!!
...
..
.
Waarom?
...
..
.
Geloof me, ik vind het echt een ongeloofelijk verhaal
...
..
.
Maar NAC kan Europa in gaan ALS Heerenveen Europa in gaat via de play offs.

Het zou dit absurd verlopen seizoen helemaal compleet maken. Een clubleiding dat in alle opzichten faalt. Een personeelsbeleid waar een duiventilhouder zijn vingers bij af zou likken. Op de vooravond van degradatie verkeren, etc etc. Het zou dan ook eens zomaar kunnen gebeuren dat we ons komende zomer mogen opmaken voor een Europees avontuur..

En hoe dat zo.. ? Een klassement waar wij, in tegenstelling tot de reguliere competitie, het liefst fier en stijf onderaan zouden willen staan: Het Fair-Play Klassement. Er worden criteria gehanteerd als spelopvatting, houding ten aanzien van de scheidsrechter, het gedrag van het publiek, overtredingen en de gele en rode kaarten.. Op dit moment bekleden wij daar de 10e plaats met een waardering van 7.88. Van deze lijst is feyedinges de aanvoerder, gevolgd door, az, psv, fc volendam, excelsior, heerenveen, vvv, mvv en fc zwolle. Landen die op basis van gespeelde wedstrijden op Europees niveau gemiddeld boven de 8 staan, komen in aanmerking voor een ticket dat recht geeft op deelname aan de eerste voorronde van de Uefa cup. Aanvoerder van deze lijst is België, dat daardoor automatisch recht heeft op een ticket. De Uefa heeft daarnaast nog 2 tickets te verdelen over 11 andere landen, die net als Nederland hoger dan een 8 hebben gescoord. Dit gebeurt door middel van een loting.

Omdat az, psv en feyenooit al verzekerd zijn van Europees voetbal en eerstedivisionisten niet mee mogen doen komt heerenveen met hun 6e plaats in het betreffende klassement als eerste in aanmerking voor deze loting, En dan komt ie ----- > Echter, weet heerenveen zich in de komende weken via de play offs te kwalificeren voor Uefa voetbal, schuift deze plek automatisch door naar de volgende gegadigde op de lijst: NAC Breda.. en kunnen we ons, ongeacht we degraderen of niet (!!!), schrap zetten voor een spannende loting.

We zullen eerst maar eens die loterij van overmorgen op die akker in oss afwachten..

Ik had het gelezen ja. Geniaal

Heerenveen ftw!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-04-2006 0:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 26 april 2006 23:39 schreef Judge M. het volgende:
Ik had het gelezen ja. Geniaal

Heerenveen ftw!
You're welcome


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-04-2006 0:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 26 april 2006 23:20 schreef mental het volgende:
U zei ????
Niet dan? Man, het was weer hoogstaand! Vooral de eerste helft was op een enorm hoog tempo, vooral van Barcelona's kant!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-04-2006 1:11 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

GODVER!!

Nouja, volgend seizoen beter.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 27-04-2006 2:47 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Groningen goed weg gekomen vandaag, maar aslnog een mooie dag.

Afscheid van Hatem Trabelsi, Yannis Anastasiou, Hans Vonk, Steven Pienaar, Juanfran en Tomás Galásek was bijzonder mooi.

De steun naar Danny Blind, ongveer de hele wedstrijd lang, minstens net zo mooi. Schandalig hoe zo'n bestuur een ras-Ajacied behandeld.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-04-2006 7:15 by M. Profiel van M.

quote:
Op 26 april 2006 23:20 schreef mental het volgende:
U zei ????

Europa Cup. LOL ja, zeer verwerpelijk, ik weet het, sorry, hehehehehe. Hahahahaha. Hohohohoho.


Ik zal m'n leven beteren


Mooi dat Groningen niet Europees gaat, die hebben daar toch niks te zoeken.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 27-04-2006 7:16]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 27-04-2006 8:07 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 27 april 2006 7:15 schreef M. het volgende:
Europa Cup. LOL ja, zeer verwerpelijk, ik weet het, sorry, hehehehehe. Hahahahaha. Hohohohoho.


Ik zal m'n leven beteren


Mooi dat Groningen niet Europees gaat, die hebben daar toch niks te zoeken.

Pff ze hebben een wedstrijdje verloren. Groningen is de laatste tijd voor hun doen gezien de laatste jaren een hele goede weg ingeslagen. Ze doen het goed


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 27-04-2006 8:26 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 27 april 2006 7:15 schreef M. het volgende:
Mooi dat Groningen niet Europees gaat, die hebben daar toch niks te zoeken.


Huhuhuhuhu

Is de UEFA Cup niet meer Europees tegenwoordig?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-04-2006 10:07 by M. Profiel van M.

Oh ja dat was ik vergeten hehehehehehehehehe.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-04-2006 10:22 by kwelgeest Profiel van kwelgeest



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen