IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie deel 4 Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-08-2006 12:36 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

VD Meyde is ook weer de lul trouwens, hehe.

Eerst al dat gezeik in die disco en gisteren is er bij hem ingebroken, waarbij o.a twee auto's, een aantal rolexen en zijn hond gejat zijn.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 15-08-2006 12:37 by aerodis Profiel van aerodis

lmao @ hond


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-08-2006 12:44 by Mark Profiel van Mark

En ze vragen losgeld voor de hond ook nog


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-08-2006 12:47 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Een van de meest overschatte voetballers ooit die v/d Meyde.

Wel zielig voor de hond..



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-08-2006 12:49 by Mark Profiel van Mark

Hij heeft ook een waarschuwing gehad van zijn club dat hij zich professioneler moet gedragen. Inderdaad een erg overschatte voetballer.

Ze blijven in de Engelse kranten trouwens aan hrem refereren als 'Dutch international'. voor zover ik weet heeft-ie al in geen tijden meer in het Nederlands elftal gestaan, toch?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 15-08-2006 13:27 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 15 augustus 2006 12:25 schreef Burzum het volgende:
Wij komen met de autocombi hehehe, mijn pa rijden en ik sixpacks opzuipen.

Prima geregeld


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-08-2006 14:23 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 augustus 2006 12:49 schreef Mark het volgende:
Ze blijven in de Engelse kranten trouwens aan hrem refereren als 'Dutch international'. voor zover ik weet heeft-ie al in geen tijden meer in het Nederlands elftal gestaan, toch?
`Dat is inderdaad alweer even geleden ja. Is volgens mij zijn plaats kwijtgeraakt aan Castelen als ik het wel heb. Niet dat dat zoveel beter is maar toch..



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-08-2006 14:52 by Mark Profiel van Mark

Misschien even een nors berichtje insturen naar de Metro dat wij nederlanders er niet van gediend zijn dat het engelse gepeupel zomaar aanneemt dat iedereen die in hun competitie voetbalt ook automatisch een plaats in de Oranje Elite krijgt toebedeeld. Ongeinformeerd schavuitsel!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-08-2006 15:17 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Dude, you said "Metro"...

Alhoewel een plek in de selectie voor Arjen de Zeeuw zeer wenselijk was geweest sinds het vertrek van Jaap Stam.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-08-2006 16:53 by Mark Profiel van Mark

De Nederlandse Metro is overgenomen uit Engeland. Ze hebben hem hier ook

Maar inderdaad is de kwaliteit even belabberd. Hopen dus maar dat de meer gedegen dagbladen niet dezelfde fout maken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-08-2006 21:47 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Jezus, ik dacht nog even een helft Oranje mee te pikken.

Tot die van Cuijlenborg (of hoe die berenbeffer ook heet), met zijn jodenbek het nodig vond om te melden dat Huntelaar nu al beter is dan V. Nistelrooy

Het realisme is weer ver te zoeken, meneer kopt geheel vrijstaand een balletje in, nou, nou dan heb je je bewezen hoor.

Kreeg gelijk krampen in de darmstreek en mijn wijsvinger bewoon zich ook trillerig richting de uitknop op de afstandbediening.

Doei.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-08-2006 21:49 by M. Profiel van M.

Hij líep zich wel erg goed vrij he. Maar idd, die Ierse verdediging zat goed te slapen.

Hij heeft er nog één gemaakt trouwens, dat was een wat knappere goal. Ik vind hem tot nu toe heel erg goed en hij kan inderdaad beter worden dan een van Nistelrooy. Maar het kan ook slechter. De tijd zal het leren, het talent is er iig .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-08-2006 21:56 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Dat zal allemaal best wel, maar een beetje voorbarige reactie van die knakker, niet?

V. Nistelrooy heeft zich toch al op het hoogste niveau bewezen en meneer Huntelaar maakt een doelpuntje in een oefeninterland en hij doet net of het de nieuwe Cruijf is.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-08-2006 21:57 by M. Profiel van M.

Die Kruimelkots is dan ook een gaylord deluxe ja, klopt. Ik snap trouwens steeds minder van de beslissingen van Van Basten.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-08-2006 22:00 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Anders ik wel ja. V Nistelrooy hoort er gewoon bij met of zonder Huntelaar. Nee, dan nemen we Venegoor mee
Zelfs Makaay is nog een betere optie wat mij betreft.

Over V. Bommel nog maar te zwijgen...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-08-2006 22:01 by altx Profiel van altx

quote:
Op 16 augustus 2006 21:56 schreef Burzum het volgende:
Dat zal allemaal best wel, maar een beetje voorbarige reactie van die knakker, niet?

V. Nistelrooy heeft zich toch al op het hoogste niveau bewezen en meneer Huntelaar maakt een doelpuntje in een oefeninterland en hij doet net of het de nieuwe Cruijf is.


Hoezo voorbarig?

Dat Huntelaar niet eerder zijn kunsten heeft kunnen vertonen op internationaal niveau, daar kan hij zelf ook niks aan doen...

En tot nu toe heeft Huntelaar sowieso al wel aangetoond dat hij altijd en overal kan scoren, of een ploeg nu goed draait of niet...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-08-2006 22:02 by M. Profiel van M.

@Burzum: Klopt.

Intussen wel 2 goals & 2 assists voor de heer Huntelaar. Je kunt niet ontkennen dat het een bijzondere speler is denk ik (ook kijkend naar z'n goals per wedstrijd over de afgelopen 3, 4 seizoenen).

Maar wat is dat Ierland slap...

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 16-08-2006 22:02]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-08-2006 22:03 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 16 augustus 2006 22:01 schreef altx het volgende:

En tot nu toe heeft Huntelaar sowieso al wel aangetoond dat hij altijd en overal kan scoren, of een ploeg nu goed draait of niet...


Bij Ajax ja, niet bij Manchester United...

Ga je me nu vertellen dat je hem gelijk geeft?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-08-2006 22:09 by mental Profiel van mental

blijkbaar.


Fuck the world and fuck you


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-08-2006 22:12 by altx Profiel van altx

quote:
Op 16 augustus 2006 22:03 schreef Burzum het volgende:
Bij Ajax ja, niet bij Manchester United...

Ga je me nu vertellen dat je hem gelijk geeft?


Van Nistelrooij had een aantal spelers van wereldklasse om zich heen, dat maakt het relatief toch wat makkelijker.

En Huntelaar zorgde er in zijn eentje voor dat Ajax wedstrijden won die ze niet eens verdienden om te winnen.

Dus wat wil je nu precies zeggen?



Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-08-2006 22:14 by aerodis Profiel van aerodis

quote:
Op 16 augustus 2006 22:12 schreef altx het volgende:
Van Nistelrooij had een aantal spelers van wereldklasse om zich heen, dat maakt het relatief toch wat makkelijker.




Ja, en ook een shitload aan wereldspelers tegenover zich.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-08-2006 22:17 by altx Profiel van altx

quote:
Op 16 augustus 2006 22:14 schreef aerodis het volgende:
Ja, en ook een shitload aan wereldspelers tegenover zich.


Huntelaar scoorde tegen Inter ook dus hij heeft al laten zien dat hij dat kan.

En ik wil wedden dat als hij bij Manchester United zou gaan spelen, hij zeker niet minder zou scoren als wat hij bij Ajax doet.



Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-08-2006 22:19 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 16 augustus 2006 22:12 schreef altx het volgende:

Dus wat wil je nu precies zeggen?




Dat hij zich in een grote competitie nog niet bewezen heeft.


quote:
Op 16 augustus 2006 22:14 schreef aerodis het volgende:
Ja, en ook een shitload aan wereldspelers tegenover zich.


+1


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-08-2006 22:26 by mental Profiel van mental

Argh, nu gaat iedereen Van basten weer de hemel in prijzen natuurlijk, bah.


Fuck the world and fuck you


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 16-08-2006 22:28 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Ja man, verschrikkelijk


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen