IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie deel 4 Vorige pagina | Volgende pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 26-06-2006 17:50 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 26 juni 2006 17:07 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Willem II kan onderhand omgedoopt worden tot Turnhout-Noord met al die Belgen. Zonder gekheid, Willem II kan leuk uit de hoek komen aangezien ze grotendeels, voor Nederlandse voetballiefhebbers, onbekende namen hebben aangetrokken. Maar de pleuris kan ook uitbreken als het slecht gaat, teveel Marokkaanse spelers. Kunnen schitterend de show stelen als het goed gaat, als het slecht gaat zijn het grote stoorzenders. Of zoals Henk ten Cate bij NAC zei "Ik wil niet meer dan 1 of 2 Marokkaanse spelers in mijn selectie, meer dan 2 betekent rotzooi in de tent".
Vooralsnog hebben we ook maar 2 spelers van marokkaanse afkomst (en nog 2 belgen). Maar ze zijn inderdaad een grotere kans op problemen. Ook in Breda herinnert men zich vast nog wel een Abdellaoui..

We zullen zien verder. Ik vind het wel jammer dat we straks onderhand een compleet buitenlands elftal hebben staan. Vooralsnog geen enkele speler die doorstroomt uit onze (normaal uitstekende) jeugdopleiding.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-06-2006 18:42 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 26 juni 2006 17:50 schreef Daops het volgende:
Vooralsnog geen enkele speler die doorstroomt uit onze (normaal uitstekende) jeugdopleiding.
Klinkt bekend alhoewel ik bij ons bij de jeugdopleiding mijn vraagtekens heb. Op de B-jeugd na speelt komend seizoen voor zover ik het weet geen enkel jeugdelftal op het hoogste niveau. Hopelijk kan onze kersversie technisch directeur Ernie Stewart hier eens een fatsoenlijk lange termijn beleid voor ontwikkelen zodat er in de toekomst ook weer eens wat jeugd naar het eerste elftal weet door te stromen. Momenteel is dat een drama in elk geval. Veel verder dan RBC (Kerstens) of Baronie en aanverwanten komt men meestal niet.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-06-2006 19:06 by altx Profiel van altx

quote:
Op 26 juni 2006 17:07 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Dat was toch wel duidelijk in mijn post? Zo niet, ja..die heet ook Gudjohnsen. (...)


Die gozer waarover het ging, heet Gudjonsson...

Maar zoals ik al zei, in dat brabbeltaaltje van hun klinkt toch alles hetzelfde...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 26-06-2006 20:26 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 26 juni 2006 17:50 schreef Daops het volgende:
Vooralsnog hebben we ook maar 2 spelers van marokkaanse afkomst (en nog 2 belgen).

3 als ik het goed heb: Hadouir, Messoudi en El Hamdaoui. Maar ik dacht in eerste instantie dat het er meer waren. Ik dacht dat er sowieso er nog 1 bij zat van de jeugdspelers die ze een contract hadden aangeboden.

quote:
Maar ze zijn inderdaad een grotere kans op problemen. Ook in Breda herinnert men zich vast nog wel een Abdellaoui..

Laatst nog een interview van gelezen. "Ik heb tot nu toe bij alle clubs waar ik heb gespeeld geen betere voetballer gezien dan mijzelf" en "Dat het bij clubs fout is gegaan was meestal mijn fout" en meer van dat soort zelfverheerlijking. Hopelijk vliegt ie de bak nog in vanwege fraudepraktijken bij een postkantoor hier in Breda. Kan ie de zeep een paar keer laten vallen....

Persoonlijk heb ik het niet op de karakters van spelers met een Marokkaanse achtergrond. Overschatten zichzelf en vinden hun eigen "trots" belangrijker dan het team. Van Diba heb ik legio voorbeelden, net zoals onze vorige "super spits" Boussabon, Boussabank voor intimi. Maar wat ook zo'n Sinouh loopt te janken vanuit Cyprus (vond zichzelf te goed voor RKC, verlengde daarom contract niet, maar niemand wou hem (of zijn eisen waren te hoog)...ging naar Cyprus toe en nam maar effe een flink aantal keepers op de korrel die in zijn ogen vele malen slechter waren dan hem). AZ had ook een international, linksback genaamd El Hadrioui. Die was dus niet te coachen door Moens. Elke keer als Moens wat zei, ging 2 vingers de lucht, zei dat hij 2 WK's had gespeeld en riep dat Moens z'n mond moest houden.

Wel uitstekende zaalvoetballers overigens.

quote:
We zullen zien verder. Ik vind het wel jammer dat we straks onderhand een compleet buitenlands elftal hebben staan. Vooralsnog geen enkele speler die doorstroomt uit onze (normaal uitstekende) jeugdopleiding.

Toevallig heb ik 2 Willem II supporters op m'n werk, waarvan 1 het supporter gebeuren nogal fanatiek volgt. De geluiden zijn nogal negatief om dezelfde reden die jij ook al aangaf. Indentificeren met het elftal is heel belangrijk of je moet het verdomd goed doen, dan kan je met zo'n elftal nog wegkomen. Tijd zal het leren...

quote:
Op 26 juni 2006 19:06 schreef altx het volgende:
Die gozer waarover het ging, heet Gudjonsson...

Maar zoals ik al zei, in dat brabbeltaaltje van hun klinkt toch alles hetzelfde...

Voordat ik het ging posten (mijn eerste post over Joey) keek ik effe wat naslagwerk na wat nu precies zijn achternaam was. Zelfde geld voor Eidur. Ook na googlen kom ik op dit moment niet achter wat nu precies de goede achternaam is van beide, aangezien je hits vind met Gudjonsson en Gudjohnsen. Ik hoop dat ze het zelf wel weten...



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 29-06-2006 18:20 by Smoochy Profiel van Smoochy

Voetbal: AZ haalt Didulica binnen

anp | Gepubliceerd op 29 juni 2006, 17:44
Laatst bijgewerkt op 29 juni 2006, 17:51

WENEN - Doelman Joey Didulica speelt de komende voetbalseizoenen bij AZ. De Kroatische international heeft in Alkmaar een contract voor vier jaar ondertekend. Dat heeft een woordvoerder van AZ donderdagmiddag bevestigd.


Eerder op de dag maakte de Oostenrijkse club Austria Wien, waar de 28-jarige keeper tot medio 2007 onder contract stond, de transfer al bekend.

Didulica, die tussen 1999 en 2003 eigendom was van Ajax, reageerde opgetogen op zijn terugkeer in de eredivisie. ,,Het is voor mij een geweldige uitdaging om voor AZ te spelen. De competitie is sterk en dat geeft mij de kans weer een stap voorwaarts te zetten''.

Didulica, geboren in Australië, heeft drie jaar bij Austria Wien gekeept. Bij het WK in Duitsland was hij reservedoelman in de Kroatische ploeg. Voor Ajax keepte hij zeventien wedstrijden in de eredivisie.

Door de komst van Didulica lijkt het vertrek van Henk Timmer (34) nabij. De derde doelman van Oranje verlengde vorig seizoen zijn contract nog tot medio 2008 in Alkmaar. Hij liet echter onlangs weten geen trek te hebben in een concurrentiestrijd om de eerste keeperspositie bij AZ.


Henk iets voor Utrecht ????


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 29-06-2006 18:29 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Eerder iets voor Feyenoord denk (en hoop) ik. Ik vind het wel raar dat hij zo weinig krediet heeft (blijkbaar) bij AZ. Toch één van de beste keepers in Nederland.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-06-2006 23:21 by mental Profiel van mental

Bij feyenoord is vast wel plek voor Timmer. ze houden daar immers van spelers die op hun eindje lopen, zoals Van Hooijdonk, Kollka,en nog een zooi.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-06-2006 0:45 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 29 juni 2006 18:20 schreef Smoochy het volgende:



Henk iets voor Utrecht ????


Terol heerscht.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-06-2006 7:09 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 29 juni 2006 23:21 schreef mental het volgende:
Bij feyenoord is vast wel plek voor Timmer. ze houden daar immers van spelers die op hun eindje lopen, zoals Van Hooijdonk, Kollka,en nog een zooi.


Van Kolkka snap ik het inderdaad ook niet. Dat ze Van Hooijdonk nog aantrokken was meer een sympathieke actie dan een investering in de toekomst.

@ Burzum: En Grandel dan?



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-06-2006 20:11 by Smoochy Profiel van Smoochy

Voetbal: Menzo trainer FC Volendam

anp | Gepubliceerd op 29 juni 2006, 22:45
Laatst bijgewerkt op 29 juni 2006, 22:51

VOLENDAM - Trainer Stanley Menzo stapt over van AGOVV naar FC Volendam. De oud-doelman van onder meer Ajax, PSV en Oranje volgt Ernie Brandts op, die naar NAC Breda is vertrokken.


Met zijn nieuwe baan in Volendam legt de 42-jarige coach zijn functie als keeperstrainer bij het Nederlands elftal neer.

Menzo haalde vorig seizoen in zijn eerste jaar als hoofdcoach in de eerste divisie een periodetitel met AGOVV. In de play-offs kon de club uit Apeldoorn geen promotie naar de eredivisie afdwingen.






SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-06-2006 20:13 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 29 juni 2006 23:21 schreef mental het volgende:
Bij feyenoord is vast wel plek voor Timmer. ze houden daar immers van spelers die op hun eindje lopen, zoals Van Hooijdonk, Kollka,en nog een zooi.


Kolka..hmmm dat is wel een slechte investering, laat ze wat jonge talenten opkopen die niet bij hun eigen club aan spelen komen. Bijvoorbeeld die middenvelder bij AZ Medjunhanin ofzo.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-06-2006 20:24 by mental Profiel van mental

ahum, niet dus, daar blijf je van af.


Fuck the world and fuck you


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-06-2006 20:36 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 30 juni 2006 20:13 schreef Smoochy het volgende:
Kolka..hmmm dat is wel een slechte investering, laat ze wat jonge talenten opkopen die niet bij hun eigen club aan spelen komen. Bijvoorbeeld die middenvelder bij AZ Medjunhanin ofzo.


die gaat toch ook op huurbasis naar Sparta? die willen ze bij AZ vast niet kwijt



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-07-2006 14:36 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

FC Utrecht geeft spits Amuneke een kans

3/7/2006 14:14

Onyekachi Kevin Amuneke krijgt de kans een contract bij FC Utrecht te verdienen. De Nigeriaanse aanvaller is mogelijk een oplossing voor de magere bezetting van de vleugels.

Amuneke, die vorig jaar actief was op het jeugd-WK, heeft twee weken om zich te bewijzen. De negentienjarige aanvaller is bezig aan zijn derde seizoen bij het Zweedse Landskrona BoIs.

Om het verlies van Dave van den Bergh (naar Kansas City Wizards) op te vangen deed FC Utrecht pogingen Stein Huysegems, Anouar Diba en Julien Jenner naar de Galgenwaard te halen. Het drietal aanvallers koos echter voor andere aanbiedingen.




NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-07-2006 14:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Blij?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-07-2006 15:35 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 juli 2006 14:44 schreef NecRobert het volgende:
Blij?


Nouja we zullen zien, hij heeft twee weken.
Opzich moet er wel een vervanger komen voor VD Bergh.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-07-2006 15:35]


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-07-2006 15:36 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

In Tiendalli en Braafheid heeft Utrecht al twee goede vleugelspelers



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-07-2006 15:38 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 juli 2006 15:36 schreef Tenderstrike het volgende:
In Tiendalli en Braafheid heeft Utrecht al twee goede vleugelspelers


Dat zijn verdedigers, eikel

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-07-2006 15:38]


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-07-2006 15:41 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Ik geloof dat Ze Roberto nog een club zoekt



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-07-2006 15:43 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hehe, iets met de hele begroting opslokken


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-07-2006 15:44 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Hehe, iets met een begroting die sowieso niet groot genoeg is om hem te kunnen betalen



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-07-2006 15:50 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja, we zijn niet allemaal joden he


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-07-2006 15:53 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Feyenoord (toch wel een beetje mijn club ) is qua budget voor nieuwe aankopen denk ik nog wel vergelijkbaar met Utrecht



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-07-2006 19:04 by mental Profiel van mental

een beetje je club ? het is OF helemaal je club of helemaal niet !


Fuck the world and fuck you


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-07-2006 19:43 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Ik hou van voetbal, maar het kan me niet gek veel schelen wie er spelen. Ik ben ook welgeteld 1x naar Feyenoord geweest. Vorig jaar in de Kuip naar Feyenoord-AZ geweest. Was op zich wel leuk, maar ik zie mezelf er niet veel vaker zitten.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen