IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie deel 4 Vorige pagina | Volgende pagina
creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 17-08-2006 12:47 by creature of the nigh Profiel van creature of the nigh

quote:
Op 17 augustus 2006 12:43 schreef Mark het volgende:
Die is zo eerste keeper. Hij is veel beter dan die Stekelenburg. Gentenaar is een koning





Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 17-08-2006 12:51 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 17 augustus 2006 12:43 schreef Mark het volgende:
Die is zo eerste keeper. Hij is veel beter dan die Stekelenburg. Gentenaar is een koning


Als hij zo goed was, waarom moest hij dan weg bij Dortmund??


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-08-2006 12:52 by Mark Profiel van Mark

@creature of the very near: Zegt u het eens?

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 17-08-2006 12:54]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-08-2006 12:53 by Mark Profiel van Mark

Misschien spraken ze geen Nederlands?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 17-08-2006 12:55 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 17 augustus 2006 12:53 schreef Mark het volgende:
Misschien spraken ze geen Nederlands?


Vast wel..Ebi en Van Marwijk spreken aardig Nederlands haha....



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-08-2006 13:05 by Mark Profiel van Mark

Nou, hij schijnt het toch niet slecht gedaan te hebben hoor:

"Dass Dennis Gentenaar geht, sehen viel Fans mit einem weinenden Auge, da er Weidenfeller während dessen Verletzungspause mehr als ersetzte und laut kicker.de der sechstbeste Torwart der Liga war. Er kam als Ersatz für Bernd Meier, der vor der Saison 05/06 als zweiter Torwart zum BVB kam, sich am Anfang der Spielzeit das Kreuzband riss, spielte dann als Ersatz für Roman Weidenfeller, der sich in der Rückrunde am Meniskus operieren ließ und geht jetzt zu Ajax – als Ersatz."

God mag weten wat Van Marwijk bezield heeft.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-08-2006 13:12 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 augustus 2006 12:20 schreef Mark het volgende:
Mogen ze wel snel mee zijn ook, die nieuwe spits. Competitie start in een week of twee en ze zitten zonder Kalou en Kuijt

Ik hoor dat Adriano nog in de verkoop is? Crespo en Ibrahimovitsj zijn inmiddels gestald bij Inter. Of smolarek terughalen.
Dat maakt Cruz dus overbodig.. Appeltje, eitje..



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-08-2006 13:14 by Mark Profiel van Mark

Oh, nog eentje:

"In Dortmund lag een uitstekend nieuw tweejarig contract op hem te wachten en ook zijn oude club in Nijmegen toonde interesse. Toch koos hij voor Ajax.

''Ik had ook best graag bij Dortmund willen blijven. NEC was ook serieus in de race, maar toen Ajax eenmaal echt serieus werd, was de keuze snel gemaakt. Dit is mijn kans om ooit nog bij een Nederlandse topclub terecht te komen.''

Vorige week donderdag sprak Gentenaar met Ajax. Technisch directeur Martin van Geel en trainer Danny Blind waren duidelijk: ze wilden een ervaren doelman die als stand-in voor eerste keeper Maarten Stekelenburg kan fungeren. Niets meer en niets minder. Gentenaar: ''Ajax heeft eigenlijk hetzelfde gezegd als Dortmund vorig jaar. Ze willen me hebben als tweede man. Wat dat betreft is het voor mij precies hetzelfde als een jaar geleden.''"


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-08-2006 13:15 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 17 augustus 2006 13:12 schreef Judge M. het volgende:
Dat maakt Cruz dus overbodig.. Appeltje, eitje..



Oh goden, niet Cruz weer.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-08-2006 14:04 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 augustus 2006 13:15 schreef Mark het volgende:
Oh goden, niet Cruz weer.
Het is een klootzak (en zou om die reden uitstekend bij Feyenoord passen ) maar hij heeft toch een goede progressie geboekt in Italie.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-08-2006 15:47 by altx Profiel van altx

quote:
Op 17 augustus 2006 12:51 schreef Smoochy het volgende:
Als hij zo goed was, waarom moest hij dan weg bij Dortmund??


Echt weer zo van, hij speelt nu bij Ajax, dus dan zal hij wel afgedankt zijn door zijn oude club.

Maar zoals je ondertussen al wel gelezen hebt... hij *moest* dus echt niet weg bij Dortmund.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 17-08-2006 18:02 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 17 augustus 2006 12:16 schreef Smoochy het volgende:
Hmmm met 18 miljoen kan Feyenoord weer een spits aantrekken, maar wie o wie?
Charisteas is te koop



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 17-08-2006 18:19 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Niet erg want Gunn moet zondag thuis tegen Feyenoord


Even kijken dan in welk shirt Nevland speelt... Dat van de varkens of van de kakkerlakken...

[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 19-08-2006 10:04]


Bareuh...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 20-08-2006 11:52 by Mark Z Profiel van Mark Z

Eerste drie punten zijn binnen! Wat een graf weer was het in Tilburg zeg.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 20-08-2006 12:23 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 17 augustus 2006 15:47 schreef altx het volgende:
Echt weer zo van, hij speelt nu bij Ajax, dus dan zal hij wel afgedankt zijn door zijn oude club.

Maar zoals je ondertussen al wel gelezen hebt... hij *moest* dus echt niet weg bij Dortmund.


Als je een keer gewoon oplet ipv direct weer probeert wijs te doen. Ik zat al een poos met Mark te lullen over voetbal en die smiley, maakte het niet echt serieus. Ik wordt zo moe van gasten als jouw die niet begrijpend kunnen lezen en maar blaten als een kip zonder kop.

[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 20-08-2006 12:24]


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-08-2006 12:23 by mental Profiel van mental

Godver, verloren van Vitesse en volgende week tegen Fc Utrecht. Daar zie ik ons ook nog niet zo snel winnen, ook al verloor utrecht van Stillem.


Fuck the world and fuck you


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 20-08-2006 12:24 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 17 augustus 2006 18:19 schreef De Ulk het volgende:
Even kijken dan in welk shirt Nevland speelt... Dat van de varkens of van de kakkerlakken...


In het FC shirt natuurlijk, jij padlarve.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-08-2006 12:25 by mental Profiel van mental

kelere, sommige lui letten ook echt nooit op idd, feyenoord heeft allang geen intresse meer in Nevland


Fuck the world and fuck you


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 20-08-2006 12:28 by Smoochy Profiel van Smoochy

Natuurlijk is het niet erg dat Kuyt en Kalou niet meer meedoen. Heheh, ook leuk dat Hofs, en Castelen geblesseerd of geschorst zijn. Ik zie kansen voor FC vanmiddag in de Groene Hell....Ik zal ze verbaal steunen tenminste. Heb er best zin in...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-08-2006 12:33 by mental Profiel van mental

Het is groningen van harte gegund

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 20-08-2006 12:34]


Fuck the world and fuck you


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 20-08-2006 12:36 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 20 augustus 2006 12:33 schreef mental het volgende:
Het is groningen van harte gegund


Ze moeten dan met 2-0 of 3-1 winnen dan staat Sparta boven Feyenoord hehe.. /Koffie/


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-08-2006 12:37 by mental Profiel van mental

we gaan de wedstrijden zeker kijken vanavond hehehe


Fuck the world and fuck you


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 20-08-2006 12:38 by Smoochy Profiel van Smoochy

Heb het vorig seizoen maar een paar keer bekeken, die reclame de hele tijd en dat geanalyseer van Ruud met zijn touchscreen..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 20-08-2006 12:38 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Scorebord journalistiek, geflatteerd...nah, komt niet echt overtuigend over bij een 8-1 nederlaag. Gelukkig volgende week zondag tegen Ajax een herkansing, die hebben toch een prutser rondlopen in de spits.

En gelukkig hebben we een trainer die zo'n schande uitstekend kan verwoorden: "...kan gebeuren..." en uiteraard het grootste jeuk-verhaal van de laatste tijd: "ik heb lichtpuntjes gezien".



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-08-2006 12:39 by mental Profiel van mental

quote:
Op 20 augustus 2006 12:38 schreef Smoochy het volgende:
Heb het vorig seizoen maar een paar keer bekeken, die reclame de hele tijd en dat geanalyseer van Ruud met zijn touchscreen..


de reclame blokken zijn nu slechts 4 minuten ipv vorig seizoen, 8...als ik voetbal international moet geloven that is.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen