IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote Jan's cavia is overleden! (nieuwstopic deel DCLXIII) Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-10-2006 16:23 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

'Keiharde maatregelen'... Zie eerst de dader maar eens te vinden en zie dan nog maar eens echt een schadevergoeding te krijgen. En wat nou als het slachtoffer dood is gegaan doordat ie geen hulp kon krijgen vanwege die relnichten? Op wie verhaal je dat?

Verdomme, niet miepen met schadevergoedingen, maar dreigen met harde acties, neermeppen, neerschieten als die lui dat doen en als ze dat doen, de dreigementen uitvoeren. Eens kijken hoe vaak dat dan nog gebeurt.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 03-10-2006 16:26]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-10-2006 16:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 oktober 2006 16:23 schreef Misanthrope het volgende:
'Keiharde maatregelen'... Zie eerst de dader maar eens te vinden en zie dan nog maar eens echt een schadevergoeding te krijgen. En wat nou als het slachtoffer dood is gegaan doordat ie geen hulp kon krijgen vanwege die relnichten? Op wie verhaal je dat?

Verdomme, niet miepen met schadevergoedingen, dreigen met harde actief, neermeppen, neerschieten als die lui dat doen en als ze dat doen, de dreigementen uitvoeren. Eens kijken hoe vaak dat dan nog gebeurt.


als iemand express/doelbewust een ambulance dienst hindert, en het slachtoffer komt hierdoor te overlijden. In hoeverre kunnen de daders dan voor moord worden aangeklaagd??


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 03-10-2006 16:30 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 3 oktober 2006 16:23 schreef Misanthrope het volgende:
Verdomme, niet miepen met schadevergoedingen, maar dreigen met harde acties, neermeppen, neerschieten als die lui dat doen en als ze dat doen, de dreigementen uitvoeren. Eens kijken hoe vaak dat dan nog gebeurt.


Vaker, want mensen weten wat ze kunnen verwachten, zonder te testen. Een uitdaging is geboren.


Suck my piss


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-10-2006 16:32 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Als ik zo dat bericht lees, tot nu toe niet of nauwelijks. Als ze nu pas komen met 'keiharde maatregelen om dat soort daders op te laten draaien voor de kosten van vernielingen en letsel', dan haal ik daaruit dat ze dat eerst niet deden.

Er was gisteren op tv ook een programma over dit onderwerp. Ambulancepersoneel kwam aan het woord en vertelde dat ze zo wel eens moesten kiezen tussen het helpen van een slachtoffer en daarbij gevaar lopen voor eigen leven of weg te gaan. Ze hebben wel eens gekozen om weg te gaan.

Wat mij betreft mag ambulancepersoneel ook uitgerust worden met spullen om zich te verdedigen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-10-2006 16:33 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 oktober 2006 16:30 schreef skullfuck het volgende:
Vaker, want mensen weten wat ze kunnen verwachten, zonder te testen. Een uitdaging is geboren.
Als je mensen daar treft waar het pijn doet, zullen ze er wel 2 keer over nadenken voordat ze het weer doen.

Weinig mensen zitten te wachten om in elkaar getimmerd of neergeschoten te worden en daarbij ook nog eens in hun portemonnee getroffen te worden.

Dit is hetzelfde als zeggen dat pedofielen die kinderen verkrachten niet gestraft moeten worden, omdat ze dan weten wat ze kunnen verwachten en een uitdaging geboren is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-10-2006 17:00 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 3 oktober 2006 16:27 schreef attila_de_hun het volgende:
als iemand express/doelbewust een ambulance dienst hindert, en het slachtoffer komt hierdoor te overlijden. In hoeverre kunnen de daders dan voor moord worden aangeklaagd??
Niet. Doodslag of dood door schuld.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-10-2006 17:02 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 oktober 2006 17:00 schreef kwelgeest het volgende:
Niet. Doodslag of dood door schuld.
Ik denk dat dat in de praktijk haast onmogelijk is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-10-2006 17:04 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 3 oktober 2006 16:33 schreef Misanthrope het volgende:
Als je mensen daar treft waar het pijn doet, zullen ze er wel 2 keer over nadenken voordat ze het weer doen.

Weinig mensen zitten te wachten om in elkaar getimmerd of neergeschoten te worden en daarbij ook nog eens in hun portemonnee getroffen te worden.

Dit is hetzelfde als zeggen dat pedofielen die kinderen verkrachten niet gestraft moeten worden, omdat ze dan weten wat ze kunnen verwachten en een uitdaging geboren is.


eerste 2 alinea's zijn een uiting van je persoonlijk angsten.


Dat laatste argument is natuurlijk iemand voor het blok zetten. En dat is niet nodig als je verder durft te kijken.

Dus ik koop niet veel voor wat je post.

edit;skullfuck


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-10-2006 17:08 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 oktober 2006 17:04 schreef Schaep het volgende:
eerste 2 alinea's zijn een uiting van je persoonlijk angsten.


Dat laatste argument is natuurlijk iemand voor het blok zetten. En dat is niet nodig als je verder durft te kijken.

Dus ik koop niet veel voor wat je post.

edit;skullfuck
Jij bent ook uniek.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-10-2006 17:18 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 3 oktober 2006 14:52 schreef Heiden het volgende:
Fok, jullie beginnen bijna als echte politici te klinken.
Politiek is eigenlijk een verkapte vrije discussietechniek met als doel zoveel mogelijk woorden te lanceren die een soort verbale orkaan moeten creëren terwijl het eigenlijke onderwerp in het oog van de orkaan compleet onberoerd blijft.
Jullie zijn natuurtalenten.


Je had ook gewoon kunnen zeggen: Praat minder.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 03-10-2006 17:53 by Iskariot Profiel van Iskariot

Grootschalige rellen bij betoging neonazi's

Uitgegeven: 3 oktober 2006 17:37
Laatst gewijzigd: 3 oktober 2006 17:38
LEIPZIG - Een betoging van ongeveer tweehonderd aanhangers van de bekende Duitse neonazi Christian Worch is in de Duitse stad Leipzig uitgelopen op grootschalige rellen. Dat meldden Duitse media dinsdag. Zeventig mensen zijn aangehouden nadat een tegendemonstratie van 2000 linkse antifascisten uit de hand was gelopen.

Ongeveer 1500 antifascisten waren volgens de politie betrokken bij de rellen. Ze wierpen barricades op en staken een politieauto in de brand.

Politici, politieke partijen, vakbonden en kunstenaars hadden opgeroepen tot een vreedzaam protest tegen de rechtsextremisten.


Wie was nou het tuig?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-10-2006 18:01 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Wie waren nu de echte fascisten?

De nazi's niet, dat zijn geen fascisten. De antifascisten wel, die gedragen zich als fascisten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 03-10-2006 22:48 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Je wordt uiteindelijk waar je tegen bent he?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-10-2006 22:53 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 oktober 2006 22:48 schreef Phriar het volgende:
Je wordt uiteindelijk waar je tegen bent he?
Lijkt me sterk dat ik ooit GroenLinks ga worden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-10-2006 22:56 by Heiden Profiel van Heiden

Zeg nooit nooit.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-10-2006 22:58 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 oktober 2006 22:56 schreef Heiden het volgende:
Zeg nooit nooit.
Nooit, Heiden, nooit zal ik een GroenLinkser worden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-10-2006 23:02 by Heiden Profiel van Heiden

Mooi zo.
En laat me nooit iets anders horen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-10-2006 23:09 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 oktober 2006 23:02 schreef Heiden het volgende:
Mooi zo.
En laat me nooit iets anders horen.
Ik heb een deal met wat mensen dat als ik bepaalde karaktertrekken of ideeen begin te vertonen, dat ze me een flinke schop onder m'n kont mogen geven. Een van die situaties is als ik GroenLinkser zou worden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-10-2006 9:53 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Een van mijn grote helden is vandaag 50 geworden:






Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 04-10-2006 9:53 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Is dat Dhr van Breukelen?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-10-2006 10:05 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 oktober 2006 9:53 schreef Murdering Monk het volgende:
Is dat Dhr van Breukelen?



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-10-2006 11:15 by Mark Profiel van Mark

Nederlandse mariniers slaags in Noorwegen

DEN HAAG - Enkele tientallen Nederlandse mariniers zijn afgelopen weekend in het plaats Karasjok in het noorden van Noorwegen slaags geraakt met de plaatselijke bevolking.

De koninklijke marechaussee stelt een onderzoek in, in samenwerking met de Noorse politie, aldus een defensiewoordvoerder woensdag.

Dat de vechtpartij zou hebben plaatsgevonden toen de mariniers de toegang tot een plaatselijke discotheek werd geweigerd, zoals de Telegraaf meldt, kan hij niet bevestigen. Ook kan de woordvoerder niet zeggen of er mariniers zijn aangehouden.

De mariniers maken deel uit van een groep van tweehonderd die op oefening is in het noorden van Noorwegen. ‘We oefenen daar ieder jaar, dus we willen de relatie met de plaatselijke bevolking graag goed houden. Dit soort vervelende incidenten kunnen we dan ook zeker niet gebruiken’, aldus de woordvoerder.

++++++++++++++

Allemaal gympen aan? Ofwel dit was het Speciale bataljon der naturalisanten, aka Divisie 'Menselijk Schild'.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-10-2006 11:19 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Neerlandsch hoop in bange dagen...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-10-2006 11:41 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

foute coke zeker?


Suck my piss


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-10-2006 11:42 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

LOOOOL!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen