IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : krakers... Volgende pagina
Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 26-08-2002 14:22 by Count Profiel van Counthttp://komt eraan...

ik had gisteren iets gezien dicht bij me oude huis in hilversum

zaten er stuk of 20 kraakpanders of hoe dat ook heet en die hadden alemaal met graffiti de muren onder gespoten met "smoke crack and worship "satan" maar wat zijn dat nou voor mensen

--edit: titel aangepast--

[Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 26-08-2002 16:29]


fear me! why?..just do it!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 26-08-2002 14:24 by Heosphoros Profiel van Heosphoros

Dat zijn mensen die kraken.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 26-08-2002 14:24 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

Mensen die wanhopig aandacht zoeken en het nu dus ook krijgen.


bla...bla...bla...


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 26-08-2002 14:25 by Count Profiel van Counthttp://komt eraan...

echt gtrappig zah je ze gezamelijk tande poetsen en goede morgen zeggen maja vindt t maar vaag van die mensen... dat WAS!
namelijk een bejaarden tehuis alemaal van die flatjes en die moetsen gesloopt worden
nu zitten al die freaks in die huizjes


fear me! why?..just do it!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-08-2002 14:26 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 26 augustus 2002 14:22 schreef Count het volgende:
maar wat zijn dat nou voor mensen

Mysanthropische nihilisten.


G.
Usericon van G.
Posted 26-08-2002 14:28 by G. Profiel van G.

graffiti heeft niks met kraken te maken


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 26-08-2002 14:29 by DimmuChild Profiel van DimmuChild

quote:
Op 26 augustus 2002 14:22 schreef Count het volgende:
maar wat zijn dat nou voor mensen




Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-08-2002 14:29 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Treehugger!


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 26-08-2002 14:30 by Count Profiel van Counthttp://komt eraan...

vaage mensjes...


fear me! why?..just do it!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-08-2002 14:31 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 26 augustus 2002 14:22 schreef Count het volgende:
wat zijn dat nou voor mensen


Waarom ben je het ze niet gaan vragen?

Anyway, volgens mij zijn het gewoon een stel luitjes die zin hadden om te kutten in een leegstaand gebouw.


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 26-08-2002 14:39 by Count Profiel van Counthttp://komt eraan...

nope... het waren mensen van een jaar of 30 denk ik enne ze stonden in hun piama's

ze wonen er echt voor nu dan


fear me! why?..just do it!


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 26-08-2002 14:40 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

Kraakers zijn hippies en hippies moeten dood.



Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 26-08-2002 14:47 by Wishmaster Profiel van Wishmasterhttp://www.vincearts.com

als je even krap bij geld zit en toch onderdak wil hebben, kan je naar de gemeente gaan, vragen of je een bepaald pand mag 'kraken' als anti-krakers... zodat er geen andere mensen in gaan zitten... je betaalt dan een laag bedrag per maand/jaar en je hebt kans op een zeeeeer groot huis + elctrische tijd/water... ik ken iemand die 't doet met een hele zooi vrienden die lui zitten in een boerderij met allemaal bandleden, hebben een teringgrote eigen oefenruimte ter beschikking, kunnen er de hele dage terecht, en betalen geen drol!
Eens in de zoveel tijd komt iemand van de gemeente langs de boel even checken, kijken of je het wel netjes houd enzo...
die lui zitten er al anderhalf jaar... je hebt alleen wel kans dat je er uit gegooit word omdat het pand verkocht word, maar dat word meestal ruim van tevoren bekend gemaakt...

je hoort er bijna nooit van, maar bijna niemand weet dat 't kan.. anders deed iedereen 't wel

[Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 26-08-2002 14:48]


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 26-08-2002 14:52 by zwartdoornroosje Profiel van zwartdoornroosje

pfff en ooh wat zijn we allemaal weer true dat we allemaal een teringhekel hebben aan alle krakers!!!
das echt triest hoor
Ik kraak regelmatig pandjes, niet om er in te wonen, maar gewoon om er relaxed te zitten met wat vrienden.
zo'n pand wordt verder toch neit gebruikt- wat is dan het probleem?
EN gelijk als je dus kraakt ben je dom&stom en probeer je aandacht te trekken??


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 26-08-2002 14:52 by Count Profiel van Counthttp://komt eraan...

ik wist dat dat kon mijn stief zus woont bij zo'n gozer heel normaal iemand en die deed dat ook altijd maar die had een hele vleugel van een school


fear me! why?..just do it!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-08-2002 15:06 by Snaack Profiel van Snaack

Wel eens gezien dat gasten een voormalig bordeel gekraakt hadden, super de luxe grote kamers met op elke kamer een jacuzi, et cetera! Heersch!

En volgens mij was Tuschinski (schrijf je dat zo ) in A'dam ook gekraakt, totdat het gerenoveerd werd.. Een woonkamer de grootte van een voetbalveld, heersch!


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 26-08-2002 16:26 by XPositiveX Profiel van XPositiveXhttp://www.myspace.com/timxsmit

hey stoer topic. ik heb tijdens mijn vakantie ook een paar keer in een kraakpand geslapen.. wat zijn dat voor mensen? meestal punkers.. soms activisten.. soms luie donders. en soms volluk wat alleen maar drugs wil.

de activisten heersen.

[Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 26-08-2002 16:28]


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 26-08-2002 16:31 by LordJohn_2 Profiel van LordJohn_2

Kraken....de oplossing voor woningzoekende


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 26-08-2002 16:55 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 26 augustus 2002 14:22 schreef Count het volgende:
ik had gisteren iets gezien dicht bij me oude huis in hilversum

zaten er stuk of 20 kraakpanders of hoe dat ook heet en die hadden alemaal met graffiti de muren onder gespoten met "smoke crack and worship "satan" maar wat zijn dat nou voor mensen

--edit: titel aangepast--


Daar ik zelf aardig wat krakers ken, zo ik zeggen, waarschijnlijk hebben ze gewoon melig lopen doen... (daar zijn ze HEEL goed in namenlijk...)


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 26-08-2002 17:04 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 26 augustus 2002 14:52 schreef zwartdoornroosje het volgende:
pfff en ooh wat zijn we allemaal weer true dat we allemaal een teringhekel hebben aan alle krakers!!!
das echt triest hoor
Ik kraak regelmatig pandjes, niet om er in te wonen, maar gewoon om er relaxed te zitten met wat vrienden.
zo'n pand wordt verder toch neit gebruikt- wat is dan het probleem?
EN gelijk als je dus kraakt ben je dom&stom en probeer je aandacht te trekken??


Doe even relaxed man. We staan toch niet met hooivorken en brandende fakkels voor je deur ofzo ? Kraak on, baby !!!


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 26-08-2002 17:15 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

quote:
Op 26 augustus 2002 14:52 schreef zwartdoornroosje het volgende:
pfff en ooh wat zijn we allemaal weer true dat we allemaal een teringhekel hebben aan alle krakers!!!
das echt triest hoor
Ik kraak regelmatig pandjes, niet om er in te wonen, maar gewoon om er relaxed te zitten met wat vrienden.
zo'n pand wordt verder toch neit gebruikt- wat is dan het probleem?
EN gelijk als je dus kraakt ben je dom&stom en probeer je aandacht te trekken??


Joh! ik ga altijd relax met vrienden bij iemand thuis zitten... ik bedoel daar hoef ik niet eerst een pand voor te kraken, word je nog moe van ook, ken de bedoeling niet wezen


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 26-08-2002 17:25 by 1i1ith Profiel van 1i1ith

Ik heb zelf nooit een pand gekraakt. Maar ik woon wel in een voormalig kraakpand en ik ken ook wel wat "krakers". De krakers die ik ken zijn "idealistische" krakers, zij kraken panden om te wonen en daarmee aan te geven dat er nog steeds een zekere mate van woningnood is, en om niet alle leegstaande gebouwen in de handen van projectontwikkelaars met euro tekens in de ogen te laten vallen. Er zijn echter ook krakers die gewoon goedkoop willen wonen en veel bier willen drinken en drugs gebruiken.

Het pand waar ik nu woon (Sporty Voleg en Mischief Mira ook) was vroeger een ziekenhuis. Nu wonen er veel verschillende mensen (van (ex)kraker tot werkende mensen, van kunstenaar tot student) voor weinig geld, doordat we het onderhoud en beheer van het pand in eigen eigen handen hebben. De operatiekamers zijn oefenruimtes geworden, verder is er een bioscoop, dagcafe, bar en ateliers. Voor mij is het de perfecte manier van wonen. Ik kan mijn eigen leven leven , maar ik bent ook deel van een gemeenschap waaraan ik geacht wordt mijn steentje bij te dragen. Eigenlijk net als in de "buitenwereld" maar zo'n woon/ werkpand als het ORKZ is het veel tastbaarder en kan ik het ook meer doen op een manier die bij mij past, met mijn idealen. En daarnaast vind ik het onwijs kicken om in zo'n groot pand te wonen wat we met een steletje freaks al bijna 23 jaar draainde weten te houden.

In mijn ogen zijn krakers dus goed bezig, al zitten er ook rotte appels tussen (zoals overal). Zelf zou ik niet snel kraken omdat ik nogal aan mijn kamer ben gehecht. Maar door kraakacties ontstaan soms alternatieve woonvormen, waarvan het ORKZ een voorbeeld is en die ik zal ondersteunen.



1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 26-08-2002 17:25 by 1i1ith Profiel van 1i1ith

....dubbele post.....

[Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 26-08-2002 17:26]



SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 26-08-2002 17:31 by SilentSinner Profiel van SilentSinner

quote:
Op 26 augustus 2002 14:40 schreef General Skullfucker het volgende:
Kraakers zijn hippies en hippies moeten dood.


val zelf dood. closed minded shithead


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 26-08-2002 17:32 by Heosphoros Profiel van Heosphoros

HAha.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-08-2002 17:37 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 26 augustus 2002 17:31 schreef SilentSinner het volgende:
val zelf dood. closed minded shithead

ben je nou kraker of hippie? of alle 2



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen