IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : krakers... Vorige pagina | Volgende pagina
Grindmaster?Flesh???
Usericon van Grindmaster?Flesh???
Posted 04-02-2006 11:13 by Grindmaster?Flesh??? Profiel van Grindmaster?Flesh???http://www.massiveassault.net

Ik krijg steeds meer de indruk dat misdaad loont.
Werkende en geschoolde buitenlanders die hier jaren wonen worden er uit geflikkerd.
En de kansloze gevaarlijke criminelen onder de buitenlanders schijnen hier niet weg te mogen.
Oprotten met die vals honden.
En als dat niet kan, gewoon keihard aanpakken.
In Nederland zijn we gewoon veel te schijterig.








Grindmaster?Flesh???
Usericon van Grindmaster?Flesh???
Posted 04-02-2006 11:20 by Grindmaster?Flesh??? Profiel van Grindmaster?Flesh???http://www.massiveassault.net

Veel kampers schijnen ook veel op te lossen met geweld.
Met als uitkomst dat ze minder belasting betalen dan een ander.
Wat ik al zij: misdaad loont.
Maar ik vind kraken prima, dat dan weer wel.
Ik ben ook een echte Nederlander wat dat betreft.
Lekker krom en dwars.



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-02-2006 11:23 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ik heb niet zulke goede ervaringen met krakers, en dan doel ik vooral op die uitgemergelde stinkende crust figuren. Een student die een woonruimte nodig heeft daar heb ik totaal geen probleem mee.
Hier zitten momenteel ook wat krakers, knap hoe ze binnen een maand heel dat gebouw naar de ziekte kunnen helpen, trieste gasten zijn het.


Against God and Government


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-02-2006 11:32 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 februari 2006 11:23 schreef Rotzak het volgende:
Ik heb niet zulke goede ervaringen met krakers, en dan doel ik vooral op die uitgemergelde stinkende crust figuren. Een student die een woonruimte nodig heeft daar heb ik totaal geen probleem mee.
Hier zitten momenteel ook wat krakers, knap hoe ze binnen een maand heel dat gebouw naar de ziekte kunnen helpen, trieste gasten zijn het.


Hier in Zwolle staat een prachtig vrijstaand huis, deze wilde men weer verkopen maar bleek onverkoopbaar omdat krakers het huis van binnen en buiten totaal naar de tering hebben geholpen. Ontlasting op de muren en overal op de grond in het huis, gaten in de muren enzovoorts. Onbegrijpelijk!!

Kijk en dit vind ik dan wel een zeer goed iets http://www.omslag.nl/wonen/kraken.html#De_Oude_Ambachtsschool._Zwolle


Grindmaster?Flesh???
Usericon van Grindmaster?Flesh???
Posted 04-02-2006 11:47 by Grindmaster?Flesh??? Profiel van Grindmaster?Flesh???http://www.massiveassault.net

[quote]Op 4 februari 2006 11:32 schreef MMayo het volgende:
Hier in Zwolle staat een prachtig vrijstaand huis, deze wilde men weer verkopen maar bleek onverkoopbaar omdat krakers het huis van binnen en buiten totaal naar de tering hebben geholpen. Ontlasting op de muren en overal op de grond in het huis, gaten in de muren enzovoorts. Onbegrijpelijk!!

Vieze stink krakers moeten ook oprotten.
Dat zijn gewoon asocialen.
Als ze toch met stront willen spelen, kun je ze beter in een varkens hok dumpen.
Deze rondlopende cadavers geven de krakers in het algemeen een slechte naam.

[Dit bericht is gewijzigd door Grindmaster?Flesh??? op 04-02-2006 16:30]



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-02-2006 12:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 4 februari 2006 1:33 schreef Chelman het volgende:
Tsja...gasten met een Nederlands paspoort krijg je niet weg, hoe hoog of laag je niet springt.

Stel je zou genaturaliseerden hun paspoort afpakken....hoe ver ga je dan? 3e generatie? 4e? Wat is DE Nederlander? 100 jaar geleden bestond zoiets als een paspoort nog niet eens.

Het concept van 'natie' stamt uberhaupt pas uit de XIXe eeuw. Daarvoor had je feoedale cq. despotische vorstendommen die geregeerd werden door degene met de meeste invloed. Een 'pure' natie bestond toen ook niet en het is een waanidee om te denken dat dat nu kan.

Het ontnemen van nationaliteit leidt ertoe dat je heel veel lastige vragen moet beantwoorden voordat je ermee begint. En dan heb ik het nog niet eens over de formeel-juridische problemen.

De oplossing ligt ergens anders....maar daar is het nu te laat voor. ...in de zin dat ik nu naar bed ga....


tsja, als mogelijk antwoord op je vraag... jij voelt jezelf toch Pool?? Maar voor Polen geldt hetzelfde verhaal als voor Nederland vermoed ik wat betreft een natie zijnde . Ik voel me op en top Nederlander. Maar bij mij, en ik vermoed, net als bij jou, is het meer een "state-of-mind". Gewoon trots/gelukkig op de streek waarin jij bent geboren en waar je roots liggen(ik voel me eerder west-brabander overigens maar Nederlander is gewoon practischer). Ik stoor mezelf aan het hypocriete bij vele buitenlanders. In de pers/gesprek is het in het "moederland" (ook bij de zoveelste generatie) veeeel beter allemaal. Nou, pak dan gewoon je spullen en vertrek. Ik denk dat dat het meest storende is bij vele "echte" nederlanders. Juist dat zich willen afzetten tegen datgene dat ze wel omarmt in principe. ik durf dat gerust te typen want IEDERE Nederlander/immigrant krijgt kansen genoeg.
paspoorten afpakken is inderdaad geen optie, dat kan tot nare uitwassen gaan leiden dus ik ben zeer benieuwd naar jouw oplossing want ik weet er zo een-twee-drie geen.


Grindmaster?Flesh???
Usericon van Grindmaster?Flesh???
Posted 04-02-2006 12:27 by Grindmaster?Flesh??? Profiel van Grindmaster?Flesh???http://www.massiveassault.net

Een ieder die het kraken zonder er ook maar iets van te weten verafschuwd.
Moet zich eens afvragen hoe een Baroeg, Vera, Goudvishal of een Atak (om er is een klein aantal te noemen)= ontstaan.
Als je zo principieel tegen kraken bent, blijf dan uit dit soort cultureel centra.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-02-2006 12:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 4 februari 2006 12:27 schreef Grindmaster?Flesh??? het volgende:

Moet zich eens afvragen hoe een Baroeg, Vera, Goudvishal of een Atak (om er is een klein aantal te noemen)= ontstaan.


door een bouwbedrijf neem ik aan??


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-02-2006 12:32 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 februari 2006 12:27 schreef Grindmaster?Flesh??? het volgende:
Als je zo principieel tegen kraken bent, blijf dan uit dit soort cultureel centra.



Vieze stink krakers moeten oprotten..


Meervoudige persoonlijkheidje ofzo?


Grindmaster?Flesh???
Usericon van Grindmaster?Flesh???
Posted 04-02-2006 12:45 by Grindmaster?Flesh??? Profiel van Grindmaster?Flesh???http://www.massiveassault.net

Meervoudige persoonlijkheidje ofzo? [/quote]

Dat ook, maar jij leest maar half.



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-02-2006 13:50 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Er zit natuurlijk een verschil tussen krakers en krakers. Maar dat drugspand hiero, mogen ze van mij part aansteken met die gasten er nog in.


Against God and Government


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-02-2006 13:57 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hier ligt een taak



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-02-2006 14:14 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 februari 2006 1:33 schreef Chelman het volgende:
Tsja...gasten met een Nederlands paspoort krijg je niet weg, hoe hoog of laag je niet springt.

Stel je zou genaturaliseerden hun paspoort afpakken....hoe ver ga je dan? 3e generatie? 4e? Wat is DE Nederlander? 100 jaar geleden bestond zoiets als een paspoort nog niet eens.

Het concept van 'natie' stamt uberhaupt pas uit de XIXe eeuw. Daarvoor had je feoedale cq. despotische vorstendommen die geregeerd werden door degene met de meeste invloed. Een 'pure' natie bestond toen ook niet en het is een waanidee om te denken dat dat nu kan.

Het ontnemen van nationaliteit leidt ertoe dat je heel veel lastige vragen moet beantwoorden voordat je ermee begint. En dan heb ik het nog niet eens over de formeel-juridische problemen.

De oplossing ligt ergens anders....maar daar is het nu te laat voor. ...in de zin dat ik nu naar bed ga....
Er zijn er heel veel, ook zoveeltste generatie, met een dubbele nationaliteit. Die voelen zich blijkbaar toch anders dan de autochtone Nederlander. Als deze de fout in gaan mogen ze van mij vertrekken. Voor tuig, autochtoon of allochtoon, met alleen een Nederlands paspoort wordt het idd een stuk moeilijker maar heropvoedingskampen met dwangarbeid lijkt mij wel wat.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-02-2006 14:52 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 4 februari 2006 12:28 schreef attila_de_hun het volgende:
door een bouwbedrijf neem ik aan??

Zonder Krakers was er geen metal geweest in Arnhem, over sad but true gesproken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-02-2006 14:55 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Hoe stoer is Fort Pannerden dan! En zo wordt het tenminste nog een beetje onderhouden ook.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-02-2006 17:52 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 4 februari 2006 11:20 schreef Grindmaster?Flesh??? het volgende:
Veel kampers schijnen ook veel op te lossen met geweld.


Oh, you bastard! I fuckin' hate pikeys!

Ja, wat dat betreft zijn het net negers, je ziet elke dag op het nieuws wat ze allemaal verkeerd doen maar degenen die je in het echte leven kent zijn meestal eigenlijk best tof. Maar dat merk je natuurlijk niet als je ze benaderd alsof ze je elk moment neer kunnen steken, dat hebben mensen over het algemeen wel door. Het heeft allemaal te maken met uitstraling.

Vlakbij mij oude huis stond een woonwagenkamp vol hippies, die deden geen vlieg kwaad hoor.


Grindmaster?Flesh???
Usericon van Grindmaster?Flesh???
Posted 05-02-2006 3:13 by Grindmaster?Flesh??? Profiel van Grindmaster?Flesh???http://www.massiveassault.net

quote:
Op 4 februari 2006 17:52 schreef Schaep het volgende:
Oh, you bastard! I fuckin' hate pikeys!

Ja, wat dat betreft zijn het net negers, je ziet elke dag op het nieuws wat ze allemaal verkeerd doen maar degenen die je in het echte leven kent zijn meestal eigenlijk best tof. Maar dat merk je natuurlijk niet als je ze benaderd alsof ze je elk moment neer kunnen steken, dat hebben mensen over het algemeen wel door. Het heeft allemaal te maken met uitstraling.

Vlakbij mij oude huis stond een woonwagenkamp vol hippies, die deden geen vlieg kwaad hoor.


De hippies bij jou uit de buurt zijn nog geen kampers bij mij uit de buurt.
Tuurlijk heb je daar ook goeie tussen zitten.
Waar ik het over heb, is de politie schijtend benauwd voor.
Daarbij, ben ik van alle culturen thuis, aangezien ik in een multiculturele buurt woon, en ik omgang heb met alle soorten groeperingen.
Ik scheer geen enkele groepering over 1 kam,
maar over de ''rotte appels'' in wat van cultuur of afkomst dan ook, heb ik geen goed woord over.














Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-02-2006 18:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Verbod op kraken in stroomversnelling

Uitgegeven: 21 februari 2006 18:24
Laatst gewijzigd: 21 februari 2006 18:31

DEN HAAG - Minister Dekker (VROM) zet vaart achter plannen om het antikraakbeleid aan te scherpen. Het CDA en haar eigen VVD zetten haar deze dagen onder druk om daar eindelijk werk te maken. Het CDA verwijt Dekker (VROM) een lakse houding.

VVD-collega Kamp (Defensie) zal woensdag tijdens een verkiezingscampagne in Nijmegen een fors pleidooi houden voor het tegengaan van kraakpraktijken. Minister Dekker kondigde vorig jaar zomer aan dat zij samen met minister Donner (Justitie) scherpere regels tegen het kraken aan.

Kraakpanden en leegstaande gebouwen veroorzaken verloedering van wijken, was haar redenering. Bovendien lossen kraakpraktijken het tekort op de woningmarkt niet op.

hoppa


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 21-02-2006 19:11 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

Kraakpanden en leegstaande gebouwen veroorzaken verloedering van wijken, was haar redenering.

Lekker duidelijk zo, als het niet word gekraakt staat het leeg, wat wil ze nou


Spel vouten zijn cool!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-02-2006 16:25 by Chelman Profiel van Chelman

En er komt meer actie op dit front:

quote:

VVD wil zo snel mogelijk verbod op kraken

Ook de VVD heeft zich nu duidelijk uitgesproken voor een kraakverbod. Kraken moet verboden worden, want het is 'onjuist en onrechtvaardig', zei VVD-minister Henk Kamp tijdens een verkiezingsbijeenkomst in Nijmegen.

'Stelen mag niet en je mag ook niet het gebruiksrecht van een gebouw stelen,' zei Kamp woensdag op de verkiezingsbijeenkomst, die werd gehouden in het kader van de gemeenteraadsverkiezingen van 7 maart. De VVD wil een totaalverbod op kraken, ook als een huis langer dan een jaar leeg staat.


Problemen
Eerder vroeg het CDA al om een verbod op kraken. 'In Duitsland en Belgiƫ is kraken ook verboden. Kraken zorgt voor problemen en trekt buitenlanders aan. Ook zijn de krakersfeesten niet bevorderlijk voor het imago van bedrijfsterreinen,' zei CDA-kamerlid Jan ten Hoopen. In Amsterdam bood het kraakpand Vrankrijk in de Spuistraat onderdak aan een inmiddels veroordeelde ETA terrorist.

Ook de LPF wil een kraakverbod. LPF-kamerlid Max Hermans noemde het eerder al te gek om los te lopen dat ondernemers bij het ministerie van Economische Zaken een brochure kunnen downloaden waarin staat hoe ze kunnen voorkomen dat een bedrijfspand wordt gekraakt. Een bedrijfspand kraken is nu alleen strafbaar als het pand minder dan een jaar leegstaat.

Regels
Vorig jaar kondigde het kabinet strengere regels aan tegen kraken, maar daarvan is tot nu toe niet veel terecht gekomen. Eind januari zei de woordvoerder van VVD-minister Sybilla Dekker dat de minister 'op korte termijn' nieuwe maatregelen zal presenteren die het kraken moeten tegengaan. Vandaag praat de Kamer opnieuw over een mogelijk kraakverbod


Bron: Elsevier donderdag 23 februari 2006

Goed nieuws dus.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-02-2006 16:26 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-02-2006 16:48 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Mooi, eindig de onrechtmatige bezetting van particuliere huizen!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-02-2006 17:31 by Chelman Profiel van Chelman

Ik was zo blij dat ik gelijk een genuanceerd stukje schreef.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-02-2006 17:42 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 4 februari 2006 11:32 schreef MMayo het volgende:
Hier in Zwolle staat een prachtig vrijstaand huis, deze wilde men weer verkopen maar bleek onverkoopbaar omdat krakers het huis van binnen en buiten totaal naar de tering hebben geholpen. Ontlasting op de muren en overal op de grond in het huis, gaten in de muren enzovoorts. Onbegrijpelijk!!

Kijk en dit vind ik dan wel een zeer goed iets http://www.omslag.nl/wonen/kraken.html#De_Oude_Ambachtsschool._Zwolle


hm dan moet ik de stemwijzer maar weer overnieuw doen, dacht dat dat een fatsoenlijk iets was hehe


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-02-2006 17:44 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 21 februari 2006 19:11 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Kraakpanden en leegstaande gebouwen veroorzaken verloedering van wijken, was haar redenering.

Lekker duidelijk zo, als het niet word gekraakt staat het leeg, wat wil ze nou



niemand heeft last van een leegstaand gebouw


Je moeder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen