IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : krakers... Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-03-2006 22:52 by M. Profiel van M.

quote:
Op 2 maart 2006 22:48 schreef jbassist het volgende:
het geld wat ze besparen in die 2 jaar aan huur e.d hoefen ze niet voor te werken waardoor ze zich meer kunnen storten op het studeren waardoor het best mogelijk later jou werkgever wordt

Ik zie in ieder geval dat het studeren bij jou achterwege is gebleven...

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 02-03-2006 22:52]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-03-2006 22:53 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 2 maart 2006 22:48 schreef Jenje het volgende:
denk niet dat iemand een crimineel in dienst neemt ... of in dienst zou moeten nemen ...


nee joh? terwijl je nog in een kraakpand woont.. ok.. een jonge die ik ken heeft ook in zijn kraakpandtijd als postbode gewerkt maar meneer hield serieus geld over na en tijdens zijn studie en verdient nu bakken met geld als mondhygienist, ga me niet vertellen dat die jonge het niet slim gespeeld heeft


[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 02-03-2006 22:54]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-03-2006 22:53 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 2 maart 2006 22:52 schreef M. het volgende:
Ik zie in ieder geval dat het studeren bij jou achterwege is gebleven...

ik blame msn en forums


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-03-2006 22:54 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 maart 2006 22:53 schreef jbassist het volgende:
nee joh? terwijl je nog in een kraakpand woont.. ok.. een jonge die ik ken heeft ook in zijn kraakpandtijd als postbode gewerkt maar meneer hield serieus geld over na en tijdens zijn studie en verdient nu bakken met geld als mondhygienist, ga me niet vertellen dat die jonge het niet slim gespeeld heeft

Nee, want dankzij zo'n krakersverleden zal hij ook niet verder komen. Bovendien is het een egoistische eikel dat hij, terwijl hij geld had, toch overging tot stelen van ruimte.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2006 22:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 maart 2006 22:53 schreef jbassist het volgende:
nee joh? terwijl je nog in een kraakpand woont.. ok.. een jonge die ik ken heeft ook in zijn kraakpandtijd als postbode gewerkt maar meneer hield serieus geld over na en tijdens zijn studie en verdient nu bakken met geld als mondhygienist, ga me niet vertellen dat die jonge het niet slim gespeeld heeft

Wees er maar trots op ja, je onttrekken aan je wettelijke verplichtingen.



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-03-2006 22:55 by jbassist Profiel van jbassist

als jij lekker wil ploeteren doe je dat toch?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-03-2006 22:57 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 maart 2006 22:55 schreef jbassist het volgende:
als jij lekker wil ploeteren doe je dat toch?
Dat zal ik zeker doen, maar dan moet niet een of andere zogenaamd beschaafd iemand mijn eigendom stelen, omdat ik zogenaamd niet verantwoord met MIJN eigendom zou omgaan.

Trouwens, voor de liefhebbers, een deel van ons tuinhuis wordt al jaaááááren niet meer gebruikt. Pas alleen wel op dat je mij niet tegenkomt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2006 22:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 maart 2006 22:55 schreef jbassist het volgende:
als jij lekker wil ploeteren doe je dat toch?
Wat ben jij een gruwelijke luie flikker, graag een beetje op je krent zitten en teren op geld van een ander ...

Zou mooi zijn als er in elk kraakpand een busje Zyklon B losgaat ...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-03-2006 23:00 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 2 maart 2006 22:59 schreef Jenje het volgende:
Zou mooi zijn als er in elk kraakpand een busje Zyklon B losgaat ...


Ban hem! een nazi!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2006 23:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 maart 2006 23:00 schreef Burzum het volgende:
Ban hem! een nazi!
Nee mijn onkruid staat ZO hoog (laat hoogte zien door middel van rechter arm ...)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-03-2006 23:04 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 maart 2006 23:01 schreef Jenje het volgende:
Nee mijn onkruid staat ZO hoog (laat hoogte zien door middel van rechter arm ...)
Beetje droog hoor.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 02-03-2006 23:09 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 2 maart 2006 22:55 schreef jbassist het volgende:
als jij lekker wil ploeteren doe je dat toch?


Bedenk wel he, voordat je ooit eens in een kraakpand beland, dat de kans dat je daar toegang hebt tot MySpace niet zo groot is.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 02-03-2006 23:17 by Bonnie Profiel van Bonnie

quote:
Op 2 maart 2006 17:15 schreef 1i1ith het volgende:
In dat licht vind ik dat het leeg laten staan van woon/werkruimte diefstal van ruimte.


Hippie.
Mensen kopen een stuk grond. Als daar een stuk afval met een dak op staat.... lekker boeiend. Betekent m.i. nog niet dat anderen daar gratis gebruik van mogen maken van die betaalde ruimte.




Grindmaster?Flesh???
Usericon van Grindmaster?Flesh???
Posted 02-03-2006 23:27 by Grindmaster?Flesh??? Profiel van Grindmaster?Flesh???http://www.massiveassault.net

Vera, Baroeg, Atak, Goudvishal en talloze cultureel centra in Nederland zijn onstaan van uit het kraken.

Vinden jullie dat niet erg vervelend om te horen





Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-03-2006 23:29 by Snaack Profiel van Snaack

De meeste jongerencentra stinken dan ook naar rottende dreadlocks.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 02-03-2006 23:34 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 maart 2006 23:29 schreef Snaack het volgende:
De meeste jongerencentra stinken dan ook naar rottende dreadlocks.




True!



Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 02-03-2006 23:37 by Bonnie Profiel van Bonnie

quote:
Op 2 maart 2006 23:27 schreef Grindmaster?Flesh??? het volgende:
Vera, Baroeg, Atak, Goudvishal en talloze cultureel centra in Nederland zijn onstaan van uit het kraken.

Vinden jullie dat niet erg vervelend om te horen





ik haat cultuur




Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-03-2006 23:52 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 2 maart 2006 23:01 schreef Jenje het volgende:
Nee mijn onkruid staat ZO hoog (laat hoogte zien door middel van rechter arm ...)


ROFL!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 03-03-2006 7:50 by 1i1ith Profiel van 1i1ith

quote:
Op 2 maart 2006 23:17 schreef Bonnie het volgende:
Hippie.
Mensen kopen een stuk grond. Als daar een stuk afval met een dak op staat.... lekker boeiend. Betekent m.i. nog niet dat anderen daar gratis gebruik van mogen maken van die betaalde ruimte.


Ok, nog één keer.................... Het land, de grond, de ruimte, daar moeten we met zijn allen wonen en leven. Ik vind dat we daar netjes en sociaal mee om moeten gaan. Een huis kopen en daar wonen prima. Maar een stuk grond bezet houden met een leeg pand vind ik asociaal.

*en daar komen ze weer: Ja maar, het is diefstal, krakers stinken, gaan ze maar aan het werk kunnen ze een huis kopen, en meer van die kortzichtige blablablablabla*



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-03-2006 8:17 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 2 maart 2006 17:14 schreef Chelman het volgende:
En metal 'rebels'? Heb je last van een verlate puberteit?


En ik maar denken dat we een elitaire groep liberalen waren....

Stemt lijst 1 !


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-03-2006 8:21 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 2 maart 2006 17:37 schreef Chelman het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat bijvoorbeeld moorden niet vervolgd mag worden omdat sommige mensen (Stalin, Mao, Lenin, Charles Manson, Jeffrey Dahmer, Mohammed B. etc.) een andere visie hierover hebben?



Ik denk dat zulk gedachtengoed het toch verdomde goed doet bij de Halsema's en tomaten gooiers van Nederland hoor.
Die mensen zouden eigenlijk gewoon dwang TBS moeten krijgen ipv een zetel in de kamer...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-03-2006 8:30 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 2 maart 2006 13:29 schreef Chelman het volgende:

De 25.000 was uiteraard bruto.

En over het verhaal "hier in de buurt kan je niks vinden onder XXX.XXX": Dat is dus een KEUS die je maakt. Haarlem is duur, Heemsteede-Aerdenhout is nog duurder en Bloemendaal ook. Je kiest er voor om daar in de buurt te wonen. Je kan ook ergens anders wonen waar je wel voor 150.000 rooie een nette huis kan kopen.


En dan nog te bedenken dat tot 30.000 bruto als de lage inkomensgroep gezien wordt...
Kortom, argumenten dat minima niet kunnen kopen zijn onzin Je kan rond die 25.000 ook nog koopsubsidie aanvragen. (Hoe onzinnig ik die regeling ook mag vinden)

Locatie is een keuze. Ik zie gelukkig weinig heil in het bewonen van een lap grond die hip is. Ik zie verder ook niet iets in Haarlem wat het zo verdomde aantrekkelijk zou moeten maken....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-03-2006 12:55 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 maart 2006 7:50 schreef 1i1ith het volgende:
Ok, nog één keer.................... Het land, de grond, de ruimte, daar moeten we met zijn allen wonen en leven. Ik vind dat we daar netjes en sociaal mee om moeten gaan.
Tsjakkaaaaa! Daarom hebben we in dit land omgangsnormen en omgangssystemen ontwikkeld. Als jullie krakers liever een anarchistische manier van omgang met ruimte willen, dan verwijs ik jullie graag naar andere landen, waar het nog wel zo werkt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 03-03-2006 12:58 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 3 maart 2006 12:55 schreef Misanthrope het volgende:
Tsjakkaaaaa! Daarom hebben we in dit land omgangsnormen en omgangssystemen ontwikkeld. Als jullie krakers liever een anarchistische manier van omgang met ruimte willen, dan verwijs ik jullie graag naar andere landen, waar het nog wel zo werkt.


ahahahaha


vooral dat jullie


Suck my piss


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-03-2006 13:13 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

GroenLinks ziet woonruimte in kantoren
Uitgegeven op woensdag 01 maart 2006 om 19:45:13, bijgewerkt om 20:21:04

(Novum) - Leegstaande kantoorpanden moeten worden verbouwd tot koopwoningen voor starters, kamers voor studenten en sociale woningbouw. Dat plan lanceerde GroenLinks woensdag in Groningen. De partij schat dat twee miljoen vierkante meter kantoorruimte kan worden verbouwd. Op die manier kunnen volgens GroenLinks veertigduizend nieuwe woningen worden gerealiseerd.


Nederland beschikt volgens de oppositiepartij over een 'spookstad vol overtollige kantoren'. Zes miljoen vierkante meter kantoorruimte zou momenteel leegstaan. Experts schatten volgens GroenLinks dat een derde van die leegstaande gebouwen nooit wordt verkocht. "Nu er in Nederland dringend behoefte is aan 170 duizend extra woningen is het cruciaal om dit soort kansen met beide handen aan te grijpen", stelt GroenLinks.

Minister van Volkshuisvesting Sybilla Deker (VVD) wil ook dat meer leegstaande kantoorpanden worden omgebouwd tot woonruimte, zei ze in juni vorig jaar. Volgens de bewindsvrouw zijn daarvoor voldoende maatregelen, maar ontbreekt het bij gemeenten en ontwikkelaars vaak aan kennis. De minister pleitte ervoor leegstaande gebouwen van de Rijksgebouwendienst vrij te geven voor woningen.

In november schreef ze in een brief aan de Tweede Kamer dat onder meer een belastingkantoor in Haarlem, de rechtbank in Roermond en het voormalig Rijkskantoor in Middelburg kunnen worden omgebouwd. Ook wil zij eind maart met een handleiding komen voor gemeenten, bedrijven en marktpartijen, die ingaat op 'aandachtspunten binnen de bouw- en fiscale regelgeving'.

De gemeenten, die het bestemmingsplan voor gebouwen vaststellen, staan 'open' voor het plan van GroenLinks. "We vinden het idee het bestuderen waard", zegt woordvoerder Erica Vis van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten. "We moeten wel goed kijken hoe we dit systeem kunnen uitwerken. Het zou een oplossing zijn voor de krappe woningmarkt op het moment. Maar dan moeten we eerst met alle betrokkenen praten."

De GroenLinks-fractie in Rotterdam wil driehonderdduizend vierkante meter leegstaande kantoorruimte verbouwen tot zesduizend starterswoningen. Gemeenteraadslid Arno Bonte meent dat 'de scheefgroei tussen kantoorbouw en woningbouw om een actieve rol van de politiek vraagt'.


Nou er staat flink wat ruimte leeg....


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen