IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : krakers... Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-02-2006 14:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 februari 2006 14:25 schreef Grindmaster?Flesh??? het volgende:
Ik heb het niet over een parteculiere woning (dus niet met het bordje te koop in de tuin).
Maar over een woning van de staat.
Of vind jij het nodig dat een kantoorpand 2 jaar leegstaat in deze tijd van woningnood.
Om wat voor reden is het beter om er maar gewoon niks mee te doen.



Ik vind ook dat dat NIET kan maar het is ook NIET mijn bezit. Ik vind ook dat mijn buurman weinig "recht"heeft op een gitaar want hij doet er niks mee behlave wat kattengejank produceren.
onze maatschappij is zeer duidelijk gericht op de rechten van iemands bezit en dat moet tot op erg hoge hoogten gerechtvaardigt blijven, anders stort onze gehele maatschappij ineen tot een anarchie of erger.
maar de meeste gemeente moeten natuurlijk gewoon optreden tegen woningnood(alhoewel ik nog nergens tentenkampen heb zien staan om de daklozen op te vangen)en eenbeter bouwbeleid gasan hanteren. dus minder nutteloze en ruimteverspillende bedrijventerreinen en villa wijken maar gewoon voor elk wat wils.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 03-02-2006 14:43 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 3 februari 2006 14:25 schreef Grindmaster?Flesh??? het volgende:
Ik heb het niet over een parteculiere woning (dus niet met het bordje te koop in de tuin).
Maar over een woning van de staat.
Of vind jij het nodig dat een kantoorpand 2 jaar leegstaat in deze tijd van woningnood.
Om wat voor reden is het beter om er maar gewoon niks mee te doen.



nou, ik heb zo'n kantoorpand en dat staat nu leeg idd, en mijn planning is om dit binnen nu en 5 jaar pas te gaan gebruiken, maar ik had nu de mogelijkheid om het voor een gunstige prijs te kiopen, en ik moet maar zien of dat binnen 5 jaar goedkoper geworden zou zijn op die locatie, wat ik als ikn eerlijk ben zeker niet verwacht.

Dus ja, ik vind dat geen enkle probleem dat dat [pand nog misschien wel 5 jaar l;eegstaat, ik heb daarvoor gewerkt, en daardoor dat kunnen kopen. Ik ben op mn 16e van school gegaan en heb altijd gewerkt, ben niet hoog opgeleid, alleen MAVO, als ik dan met 40 uur werken in de week mn woonhuis en dat pand kan betalen, dan is mijn mening dat iedereen dat kan


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-02-2006 14:49 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

DE STAAT staat er welk land ben je?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-02-2006 14:52 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 3 februari 2006 13:29 schreef MMayo het volgende:
Mja niet alleen woningnood, maar eigenlijk alle problemen in dit landje dus. De gehele zieke maatschappij valt dus te herstellen door alle buitenlanders het land uit te flikkeren.

Damn, waarom dacht men daar toch niet eerder aan. Alles in een veeg opgelost.

het schijnt de schuld van de Joden te zijn. Alles natuurlijk. Laatst keer dat ik een tentamen onvoldoende haalde was het ook al hun schuld. En toen het brood op was ind e supermarkt...

Er is toch ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid, of mis ik nou iets?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-02-2006 14:53 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 3 februari 2006 13:42 schreef Murdering Monk het volgende:
Het lijkt me geen onaardig idee om dan alle steuntrekkende Nederlanders/krakers die te lui zijn om te werken op die zelfde trein af te voeren...

Huismoeders ook? Zij nemen immers ook niet deel aan betaalde arbied en krijgen uitkeringen voor het uitpoepen van kinderen.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 03-02-2006 14:57 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Nope, ik zie huisman/vrouw als een full time baan, maar ik vind wel dat als kinderen naar een middelbare school kunnen, de huisvrouw/man tijd over heeft om thuiswerk te doen en daardoor gekort mag worden op een uitkering

edit: hoe het zit met woningen van de staat, geen idee, dat zijnmeestal huurhuizen/panden geen panden/woningen die eigendom worden door middel van kopen toch?

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 03-02-2006 14:58]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2006 14:58 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 februari 2006 14:53 schreef ghoulliette het volgende:
Huismoeders ook? Zij nemen immers ook niet deel aan betaalde arbied en krijgen uitkeringen voor het uitpoepen van kinderen.


Huismoeders doen anders wel zeer belangrijk werk. (of de staat daarvoor moet betalen is een tweede) Krakende kunstenaars die vinden dat ze hard werken omdat ze met een drumstick op hun steelpan raggen en omdat ze afentoe eens met hun spuitbus inde weer zijn op de muur vind ik weinig bijdragen aan de maatschappij.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 03-02-2006 14:59 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 3 februari 2006 14:58 schreef Chelman het volgende:
Huismoeders doen anders wel zeer belangrijk werk. (of de staat daarvoor moet betalen is een tweede) Krakende kunstenaars die vinden dat ze hard werken omdat ze met een drumstick op hun steelpan raggen en omdat ze afentoe eens met hun spuitbus inde weer zijn op de muur vind ik weinig bijdragen aan de maatschappij.

Hier sluit ik me helemaal bij aan


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Grindmaster?Flesh???
Usericon van Grindmaster?Flesh???
Posted 03-02-2006 15:06 by Grindmaster?Flesh??? Profiel van Grindmaster?Flesh???http://www.massiveassault.net

quote:
Op 3 februari 2006 14:32 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vind ook dat dat NIET kan maar het is ook NIET mijn bezit. Ik vind ook dat mijn buurman weinig "recht"heeft op een gitaar want hij doet er niks mee behlave wat kattengejank produceren.
onze maatschappij is zeer duidelijk gericht op de rechten van iemands bezit en dat moet tot op erg hoge hoogten gerechtvaardigt blijven, anders stort onze gehele maatschappij ineen tot een anarchie of erger.
maar de meeste gemeente moeten natuurlijk gewoon optreden tegen woningnood(alhoewel ik nog nergens tentenkampen heb zien staan om de daklozen op te vangen)en eenbeter bouwbeleid gasan hanteren. dus minder nutteloze en ruimteverspillende bedrijventerreinen en villa wijken maar gewoon voor elk wat wils.


Dat ben k met je eens.
Als iedereen dit ging doen dan was de balans ook ver zoek.
Maar je moet (zolang een gemeentelijk gebouw geen funtie heeft)het kraken ook niet willen verbieden in een tijd van woningnood.
Stel als ik krakers naast mij had die met niemand rekening houden.
Dan had ik ook flink huisgehouden bij hun.
Maar de meeste krakers zijn wel slim genoeg om geen problemen te maken.
Ook zij moeten zich houden aan geluidsnormen.
Daarbij dat er (op uizondering na natuurljk)
lang leegstaande gemeentelijke panden worden gekraakt.
Met soms als uitkomst dat er organisaties onstaan zoals Atak, Vera, Baroeg en de Goudvishal.
Dat zijn toch wel zalen met de muziek en type mensen waar ik mij thuisvoel.
Ik kan dan ook die krakers akties voor deze panden zeer warderen.




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2006 16:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 februari 2006 14:58 schreef Chelman het volgende:
Huismoeders doen anders wel zeer belangrijk werk. (of de staat daarvoor moet betalen is een tweede) Krakende kunstenaars die vinden dat ze hard werken omdat ze met een drumstick op hun steelpan raggen en omdat ze afentoe eens met hun spuitbus inde weer zijn op de muur vind ik weinig bijdragen aan de maatschappij.
Juist Chelman. En in mijn opinie verkoopt kunst zichzelf, als iemand een talent is komt die echt wel rond zonder die belachelijke subsidies.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-02-2006 16:56 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 februari 2006 13:25 schreef Psychonaut het volgende:
Ja, valt me een beetje tegen van zillah-morte en Mutilator dat ze denken dat woningnood louter op "buitenlanders" af te schuiven valt.

Volgens mij ligt 't toch allemaal wat ingewikkelder.


Klopt ook wel natuurlijk, maar vooral het politieke pleidooi gedeelte van Heiden's post vind ik zeer raak.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-02-2006 16:59 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 3 februari 2006 14:52 schreef ghoulliette het volgende:
het schijnt de schuld van de Joden te zijn. Alles natuurlijk. Laatst keer dat ik een tentamen onvoldoende haalde was het ook al hun schuld. En toen het brood op was in de supermarkt...

Er is toch ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid, of mis ik nou iets?


Eigen verantwoordelijkheid? Welnee, het zijn de buitenlanders.. echt! Vooral niet naar jezelf kijken, maar gewoon de buitenlander overal de schuld van geven. Een beter leven, begin met de buitenlanders eruit smijten.

En verdorie, hadden die turken weer al het brood gekocht eh meegenomen uit de supermarkt. Het zou verboden moeten worden..


Grindmaster?Flesh???
Usericon van Grindmaster?Flesh???
Posted 03-02-2006 20:23 by Grindmaster?Flesh??? Profiel van Grindmaster?Flesh???http://www.massiveassault.net

Chinezen dat vind ik aardige en beleefde mensen. Ik eet er ook graag.
Deze groep van buitenlanders kunnen vaak slecht tot geen Nederlands maar op de een of andere manier weten deze gasten gewoon hoe het in Nederland werkt.
Je hoort ook nooit iets slechts van deze groep.
Dat in tegenstelling tot vele andere culturen in dit land.





Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2006 22:00 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 februari 2006 20:23 schreef Grindmaster?Flesh??? het volgende:
Chinezen dat vind ik aardige en beleefde mensen. Ik eet er ook graag.
Deze groep van buitenlanders kunnen vaak slecht tot geen Nederlands maar op de een of andere manier weten deze gasten gewoon hoe het in Nederland werkt.
Je hoort ook nooit iets slechts van deze groep.
Dat in tegenstelling tot vele andere culturen in dit land.





Stille wateren....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-02-2006 22:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 3 februari 2006 20:23 schreef Grindmaster?Flesh??? het volgende:
Chinezen dat vind ik aardige en beleefde mensen. Ik eet er ook graag.




je hebt je nick niet gestolen...


signature


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-02-2006 22:49 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 3 februari 2006 20:23 schreef Grindmaster?Flesh??? het volgende:
Chinezen dat vind ik aardige en beleefde mensen. Ik eet er ook graag.
Deze groep van buitenlanders kunnen vaak slecht tot geen Nederlands maar op de een of andere manier weten deze gasten gewoon hoe het in Nederland werkt.
Je hoort ook nooit iets slechts van deze groep.
Dat in tegenstelling tot vele andere culturen in dit land.




Moet je toch beter de krant gaan lezen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-02-2006 22:52 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 3 februari 2006 14:57 schreef Murdering Monk het volgende:
Nope, ik zie huisman/vrouw als een full time baan, maar ik vind wel dat als kinderen naar een middelbare school kunnen, de huisvrouw/man tijd over heeft om thuiswerk te doen en daardoor gekort mag worden op een uitkering

que?!
quote:

edit: hoe het zit met woningen van de staat, geen idee, dat zijnmeestal huurhuizen/panden geen panden/woningen die eigendom worden door middel van kopen toch?



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-02-2006 23:36 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 3 februari 2006 16:59 schreef MMayo het volgende:
Eigen verantwoordelijkheid? Welnee, het zijn de buitenlanders.. echt! Vooral niet naar jezelf kijken, maar gewoon de buitenlander overal de schuld van geven. Een beter leven, begin met de buitenlanders eruit smijten.

En verdorie, hadden die turken weer al het brood gekocht eh meegenomen uit de supermarkt. Het zou verboden moeten worden..


Bagatalliseer het probleem maar met slappe ontwijkende grapjes, het zijn verdomme de buitenlanders. Iedereen die ogen heeft gekregen ziet dat de sfeer in de zogenaamde pauperbuurten word bepaald door bepaalde minderheden. Geen hond groet elkaar nog, oude vrouwtjes durven niet meer de straat op in wijken die vroeger gewoon gezellig waren. Waar de hele buurt uitliep om 's zomers een potje te voetballen op het grasveldje, zelfs ik heb die tijden nog meegemaakt. Nederlanders zijn verdomme bang in hun eigen land, in hun eigen stad, in hun eigen wijk en in hun eigen straat.
Jullie zijn ook een slachtoffer van het politiek correctisme als jullie gewoon niet onder ogen willen zien dat de verpaupering komt door vervreemding van de mensen onder elkaar. Er is geen bindmiddel meer voor de mensen. Wie heeft dan ook iets gemeen met die leuke famillie op de hoek waar je één keer per jaar de schapen hoort schreeuwen en waar ze 10 zonen hebben rondlopen die alleen maar met afpersing, diefstal, intimidatie en doelbewuste ondermijning van de Nederlandse cultuur bezig zijn.
Zie de feiten gewoon onder ogen, politieke correctheid heeft afgedaan, nu is het tijd voor de feiten en de daaruit vootvloeiende acties.
Ten eerste grenzen potdicht en het laten terugkeren naar land van herkomst van cultuurvijandige elementen, boeit me niks of het derde generatie is of niet. Oprotten.
Het is welletjes geweest, anders gaat dit land hardstikke naar de klote.
En ik ben geen extremist, ik ben een realist.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-02-2006 23:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

das pas confronterend voor een arme meid als MMayo


signature


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 03-02-2006 23:42 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 3 februari 2006 23:36 schreef Heiden het volgende:
Bagatalliseer het probleem maar met slappe ontwijkende grapjes, het zijn verdomme de buitenlanders. Iedereen die ogen heeft gekregen ziet dat de sfeer in de zogenaamde pauperbuurten word bepaald door bepaalde minderheden. Geen hond groet elkaar nog, oude vrouwtjes durven niet meer de straat op in wijken die vroeger gewoon gezellig waren. Waar de hele buurt uitliep om 's zomers een potje te voetballen op het grasveldje, zelfs ik heb die tijden nog meegemaakt. Nederlanders zijn verdomme bang in hun eigen land, in hun eigen stad, in hun eigen wijk en in hun eigen straat.
Jullie zijn ook een slachtoffer van het politiek correctisme als jullie gewoon niet onder ogen willen zien dat de verpaupering komt door vervreemding van de mensen onder elkaar. Er is geen bindmiddel meer voor de mensen. Wie heeft dan ook iets gemeen met die leuke famillie op de hoek waar je één keer per jaar de schapen hoort schreeuwen en waar ze 10 zonen hebben rondlopen die alleen maar met afpersing, diefstal, intimidatie en doelbewuste ondermijning van de Nederlandse cultuur bezig zijn.
Zie de feiten gewoon onder ogen, politieke correctheid heeft afgedaan, nu is het tijd voor de feiten en de daaruit vootvloeiende acties.
Ten eerste grenzen potdicht en het laten terugkeren naar land van herkomst van cultuurvijandige elementen, boeit me niks of het derde generatie is of niet. Oprotten.
Het is welletjes geweest, anders gaat dit land hardstikke naar de klote.
En ik ben geen extremist, ik ben een realist.

Het is niet realistisch om een 'Utopia' als dat na te streven. Dat is niet haalbaar en ik denk dat je maar moet leven met wat er nu is. In mijn ogen moeten Nederlanders niet meer zoveel pikken en gloeiende niet zo bang zijn om op allochtone teentjes te trappen.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-02-2006 23:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 3 februari 2006 23:42 schreef Audiophile het volgende:
Het is niet realistisch om een 'Utopia' als dat na te streven. Dat is niet haalbaar en ik denk dat je maar moet leven met wat er nu is. In mijn ogen moeten Nederlanders niet meer zoveel pikken en gloeiende niet zo bang zijn om op allochtone teentjes te trappen.


das ook maar matig... we leven alleen met jullie als jullie teentjes korter worden...

kzie het zo voor me LOL


signature


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 03-02-2006 23:47 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 3 februari 2006 23:45 schreef Hypnos het volgende:
das ook maar matig... we leven alleen met jullie als jullie teentjes korter worden...

kzie het zo voor me LOL

Neuh, er zijn mensen die de allochtonen langere tenen toeschrijven dan ze in werkelijkheid zijn. Ken je dat verhaal van de middelbare scholier met een Nederlands vlaggetje op tas(of was het een jas?)?



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-02-2006 23:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 3 februari 2006 23:47 schreef Audiophile het volgende:
Neuh, er zijn mensen die de allochtonen langere tenen toeschrijven dan ze in werkelijkheid zijn. Ken je dat verhaal van de middelbare scholier met een Nederlands vlaggetje op tas(of was het een jas?)?


is dat een retorische vraag?

ik weet niet of ik intelligent genoeg ben om automatisch de link te leggen in de vergelijking


signature


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 03-02-2006 23:54 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 3 februari 2006 23:49 schreef Hypnos het volgende:
is dat een retorische vraag?

ik weet niet of ik intelligent genoeg ben om automatisch de link te leggen in de vergelijking

Neuh, was een tijd geleden een scholier die een vlaggetje van zijn tas/jas af moest halen omdat de directeur vond dat het racistisch was tegenover allochtone scholieren.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-02-2006 23:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 3 februari 2006 23:54 schreef Audiophile het volgende:
Neuh, was een tijd geleden een scholier die een vlaggetje van zijn tas/jas af moest halen omdat de directeur vond dat het racistisch was tegenover allochtone scholieren.


Een Nederlands vlaggetje? In een Nederlandse school? Echt?

Straks mogen jullie geen kaas meer eten omdat dat intimiderend is tov een buitenlandse gemeenschap


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen