IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : krakers... Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-01-2006 14:34 by Schaep Profiel van Schaep

Liever niet in de prostitutie?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-01-2006 14:35 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 31 januari 2006 14:23 schreef Chelman het volgende:
Met dank aan DeMuur:



Vieze Crusty Krakers



Bah bah bah!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-01-2006 14:39 by Heiden Profiel van Heiden

Ik ben op zich niet tegen kraken, wel tegen het soort figuren die het doen. Stelletje linkse nietsnutten met een vertekend wereldbeeld die we gewoon het land uit moesten jagen tegelijk met al hun "onderdrukte" buitenlandse vriendjes en joden.
Maar het feit dat er huizen leeg staan terwijl er veel vraag is naar huisvesting omdat de overheid liever hoge huur- en koopprijzen ziet dan dat er normale mensen zoals jij een ik een dak boven hun hoofd hebben vind ik ook verwrongen. Dus het idee van kraken vind ik op zich te begrijpen.
Ook het feit dat ze nu in Rotterdam huizen gaan slopen in achterstandswijken om daar duurdere woningen neer te zetten om de buurt te verbeteren vind ik ook klinklare onzin. Dat betekent alleen maar dat er minder woningen zullen zijn voor Jan met de Pet, want dat soort woningen worden nergens meer bijgebouwd. Tegenwoordig worden alleen nog maar "luxe appartementen" en "condo's met mooi uitzicht" uit de grond gestampt. Onze kinderen zullen dus waarschijnlijk tot hun 45ste bij ons blijven wonen totdat ze eindelijk een woning hebben gevonden...
De woningnood opvoeren is dus écht niet de oplossing.
Ik zou zeggen, ros eens een rijtje villa's tegen de vlakte en mik er een flatgebouw voor de doorsneeverdieners neer, kijken of die dikkoppen dan nog zo achter het idee van spreiding staan.
Stelletje despoten!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-01-2006 14:41 by Schaep Profiel van Schaep

Tja, hier gaat ook de halve stad plat voor dure woningen, het flatje waar ik nu woon wordt meer waard, maar het blijft onzinnig.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-01-2006 14:44 by Heiden Profiel van Heiden

Het is gewoon niet de oplossing. Het verpauperen van onze steden komt omdat we veels te veel zwartjoekels binnen hebben gelaten. Dat probleem los je niet op door het wonen onbetaalbaar te gaan maken, daar is Jantje of Pietje die zijn hele leven staat te zweten in de fabriek ook de dupe van.
Zet dat volk dat hier niet thuishoort op de boot en klaar is Clara.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-01-2006 14:48 by Chelman Profiel van Chelman

Woningen zijn Nederland duur dankzij de gemeenten en de rijk die hun vuist op de beschiikbare grond houden. Daarom zijn grondprijzen en ergo huisprijzen relatief hoog. Daar moeten ze het aanpakken.

En het verhaal over het niet bouwen van 'gemiddelde' woningen is simpelweg onwaar. Het wordt natuurlijk wel door Jan Marijnissen en co als een evangelie telkens herhaald totdat mensen het geloven.

De woningnood op de huurmarkt is ook volledig te danken aan de gemeentelijke corporaties en de gemeentes zelf. Die voeren zelf een restricitef beleid. Dat is tevens ook de reden waarom huurhuizen op de particuliere markt zo duur zijn...door de corporaties is er minder aanbod en dus relatief meer vraag voor de huurhuizen die snel betrokken kunnen worden ----> huren gaan omhoog. Simpel zat.

Vrijgeven die markt voor grond en huurwoningen en 90% van je problemen zijn opgelsot.




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-01-2006 14:50 by MMayo Profiel van MMayo

Als ik kijk naar een wijk hier in Zwolle is het zeker vooruit gegaan doordat men er duurdere huizen tussen de goedkopere huizen heeft gezet. Meer spreiding van het paupervolk, minder criminaliteit en een veiligere wijk.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-01-2006 14:54 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 31 januari 2006 14:50 schreef MMayo het volgende:
Als ik kijk naar een wijk hier in Zwolle is het zeker vooruit gegaan doordat men er duurdere huizen tussen de goedkopere huizen heeft gezet. Meer spreiding van het paupervolk, minder criminaliteit en een veiligere wijk.


Spreiding? Waar naar toe? Alle luxe appartementen die tegenwoodig alleen nog maar worden gebouwd.
Jezus, wat dom om de praatjes van de overheid te geloven en napraten. En als ik in een volkswijk woon ben ik paupervolk? Ik kom van de werkende klasse, dus ik ben paupervolk?
Hier kan ik witheet om worden!


Sorry, ik schiet totaal uit mijn slof als je mij en mijn famillie en de doorsnee Nederlander als paupervolk omschrijft, mannen in mijn famillie hebben zich leterlijk doodgewerkt in de mijnen hier en dan valt de term paupervolk echt verkeerd bij mij. En het napraten van dat soort VVD-ideeën schiet ook keihard in mijn verkeerde keelgat.
Ik schoot nogal hard uit mijn slof, mijn excuses.


[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 31-01-2006 15:01]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-01-2006 14:57 by Chelman Profiel van Chelman

Volkswijk en achterstandswijk zijn toch twee verschillende dingen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-01-2006 15:00 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 januari 2006 14:39 schreef Heiden het volgende:
Ik ben op zich niet tegen kraken, wel tegen het soort figuren die het doen. Stelletje linkse nietsnutten met een vertekend wereldbeeld die we gewoon het land uit moesten jagen tegelijk met al hun "onderdrukte" buitenlandse vriendjes en joden.
Er staat mij toch nog vrij helder voor de geest dat de Rebecq-kazerne hier in Eindhoven (welke momenteel gesloopt wordt) gekraakt is door sieg-heilende nietsnutten met een behoorlijk vertekend wereldbeeld die wat mij betreft ook het land uitgejaagd zouden moeten worden.

quote:
Stelletje despoten!




zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 31-01-2006 15:01 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Wat ik ook wel een goeie oplossing vind, zijn die bedrijfwoningen opknappen. Die boven winkels etc zitten. Die staan vaak of leeg, of moeten opgeknapt worden. Er schijnen in Nederland 30.000 van te zijn. Hup alweer een stel mensen geholpen. Ideale plekken vaak. midden in het centrum enzo.
Ik wil er wel een hoor


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-01-2006 15:01 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 31 januari 2006 14:54 schreef Heiden het volgende:
Spreiding? Waar naar toe? Alle luxe appartementen die tegenwoodig alleen nog maar worden gebouwd.
Jezus, wat dom om de praatjes van de overheid te geloven en napraten. En als ik in een volkswijk woon ben ik paupervolk? Ik kom van de werkende klasse, dus ik ben peupervolk? Kom nooit in mijn straat want ik trap je hardstikke dood! PAUPERVOLK? Vuile kut!
Hier kan ik witheet om worden!



Nee dat staat er niet, lees eerst eens beter voor je begint te schelden idioot!

De spreiding ging naar overige wijken in Zwolle, je had hier in Zwolle namelijk een wijk waar ongeveer alle buitenlanders en tuig woonden omdat het er zo goedkoop was en instellingen e.d. mensen daar plaatsten omdat geen andere wijk ze wilden hebben. Gevolg was dat de wijk verloederde, veel criminaliteit en geweld op straat. Veel dealers, vuurwapenhandel enzovoorts. Nu zijn de allergoedkoopste woningen gesloopt, staan er gezinswoningen en dat zorgt dus zeker wel voor een stuk rustiger wonen. En nee er werden niet alleen nieuwe dure appartementen gebouwt maar ook betaalbare starters flatjes, naast de gezinswoningen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-01-2006 15:03 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 31 januari 2006 15:01 schreef zillah-morte het volgende:
Wat ik ook wel een goeie oplossing vind, zijn die bedrijfwoningen opknappen. Die boven winkels etc zitten. Die staan vaak of leeg, of moeten opgeknapt worden. Er schijnen in Nederland 30.000 van te zijn. Hup alweer een stel mensen geholpen. Ideale plekken vaak. midden in het centrum enzo.
Ik wil er wel een hoor


Haha ik ook wel en inderdaad, hier hadden ze een tijd terug een project voor opgezet in Zwolle. Is toch zonde, zoveel ruimte en die niet benutten. Maarja nu zijn die dingen opgeknapt en kosten zo ontzettend veel huur dat het voor iemand met een modaal inkomen al niet te doen meer is. Das dan weer jammer.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-01-2006 15:04 by Chelman Profiel van Chelman

En losstaand van het huisvestingsproblematiek: Als het MIJN pand is waar ik voor heb GEWERKT en het zelf BETAALD heb dan dient men met zijn tengels van af te blijven.

Ik ga mijn buurvrouw ook niet palen omdat haar man dat al 12 maanden niet heeft gedaan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-01-2006 15:04 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 31 januari 2006 14:57 schreef Chelman het volgende:
Volkswijk en achterstandswijk zijn toch twee verschillende dingen.



Ja?
Vertel me het verschil eens dan?
Volkswijken met nette werkende Nederlanders worden achterstandswijken omdat we elke Ali hier het land binnenhalen. En dan ga je maar woningen slopen om de verpaupering tegen te gaan.
Voor zoiets is de term symptoombestrijding uitgevonden, waarvan ook de nette Nederlandse fabrieksarbeider of timmerman keihard de dupe van word.
Dit is politieke smerigheid ten top, stemmingmakerij en een brute aanval op eigen volk.
Trap de buitenlanders eruit verdomme! Dit hadden we 30 jaar geleden al moeten zien aankomen. Ik flip hier echt van uit.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-01-2006 15:07 by MMayo Profiel van MMayo

Ligt toch echt niet altijd aan de buitenlanders hoor, ook genoeg nederlands volk wat zo asociaal als de pest is. Maarja de overheid doet er niks aan, wel eens dat programma gezien, probleemwijken?

Als je kijkt naar Amsterdam met hun ideetjes toendertijd over alle buitenlanders in een bepaalde buurt stoppen, vraag je je ook af waar men daar mee bezig zijn.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-01-2006 15:08 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 31 januari 2006 15:01 schreef MMayo het volgende:
Nee dat staat er niet, lees eerst eens beter voor je begint te schelden idioot!

De spreiding ging naar overige wijken in Zwolle, je had hier in Zwolle namelijk een wijk waar ongeveer alle buitenlanders en tuig woonden omdat het er zo goedkoop was en instellingen e.d. mensen daar plaatsten omdat geen andere wijk ze wilden hebben. Gevolg was dat de wijk verloederde, veel criminaliteit en geweld op straat. Veel dealers, vuurwapenhandel enzovoorts. Nu zijn de allergoedkoopste woningen gesloopt, staan er gezinswoningen en dat zorgt dus zeker wel voor een stuk rustiger wonen. En nee er werden niet alleen nieuwe dure appartementen gebouwt maar ook betaalbare starters flatjes, naast de gezinswoningen.


Niet slopen! UITZETTINGSPROCEDURE!
Zodat er weer plaats komt voor de hardwerkende Nederlanders die geen geld hebben voor een "luxe appartement met mooi uitzicht op de omgeving". Ik word bloedlink als men dit soort VVD-praat klakkeloos staat na te echoën.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-01-2006 15:11 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 31 januari 2006 15:08 schreef Heiden het volgende:
Niet slopen! UITZETTINGSPROCEDURE!
Zodat er weer plaats komt voor de hardwerkende Nederlanders die geen geld hebben voor een "luxe appartement met mooi uitzicht op de omgeving". Ik word bloedlink als men dit soort VVD-praat klakkeloos staat na te echoën.



Zijn de VVD-praters dan geen hardwerkende Nederlanders? Is dat een ander volk?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-01-2006 15:12 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 31 januari 2006 15:07 schreef MMayo het volgende:
Ligt toch echt niet altijd aan de buitenlanders hoor, ook genoeg nederlands volk wat zo asociaal als de pest is. Maarja de overheid doet er niks aan, wel eens dat programma gezien, probleemwijken?

Als je kijkt naar Amsterdam met hun ideetjes toendertijd over alle buitenlanders in een bepaalde buurt stoppen, vraag je je ook af waar men daar mee bezig zijn.


Natuurlijk ligt het aan de buitenlanders, maar dat zal wel mijn mening zijn.
Ik heb zelden gehoord dat een Nederlander een omaatje tegen de vlakte mept om haar te beroven. Wij hebben meer fatsoen als die buitenlanders, Nederlanders zijn beschaafder! Maar niet meer lang als het land zo blijft afglijden en ons fatsoen vergiftigd raakt door de apenmentaliteit!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-01-2006 15:13 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 31 januari 2006 15:08 schreef Heiden het volgende:
Niet slopen! UITZETTINGSPROCEDURE!
Zodat er weer plaats komt voor de hardwerkende Nederlanders die geen geld hebben voor een "luxe appartement met mooi uitzicht op de omgeving". Ik word bloedlink als men dit soort VVD-praat klakkeloos staat na te echoën.



Wat zit je toch steeds over de VVD te zeuren, alsof ik mij met politiek bezig houdt. Wel slopen, heb je wel eens gezien hoe die wijk eruit zag? Je waande je er in Amerika, in the ghetto en de huizen waren niet veilig meer qua bouw. En er zijn geen luxe appartementen gebouwt, maar eengezinswoningen die er al stonden maar dan verbeterd en opnieuw neergezet en huur en koop flatjes voor starters die goed betaalbaar zijn. Misschien dat het elders kut is en niet werkt, maar voor die wijk hier is het een zeer goede zaak geweest.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-01-2006 15:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

1 woord: Tokkies


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-01-2006 15:15 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 31 januari 2006 15:12 schreef Heiden het volgende:
Natuurlijk ligt het aan de buitenlanders, maar dat zal wel mijn mening zijn.
Ik heb zelden gehoord dat een Nederlander een omaatje tegen de vlakte mept om haar te beroven. Wij hebben meer fatsoen als die buitenlanders, Nederlanders zijn beschaafder! Maar niet meer lang als het land zo blijft afglijden en ons fatsoen vergiftigd raakt door de apenmentaliteit!



Jij hebt gewoon een hekel aan alle buitenlanders en al de problemen in dit landje is de schuld van die buitenlanders.

Lekker makkelijk wel.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-01-2006 15:16 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 31 januari 2006 15:13 schreef Jenje het volgende:
1 woord: Tokkies


Dat waren hardwerkende mensen die niks geen kwaad deden..





[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 31-01-2006 15:18]


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 31-01-2006 15:19 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 31 januari 2006 15:04 schreef Chelman het volgende:
En losstaand van het huisvestingsproblematiek: Als het MIJN pand is waar ik voor heb GEWERKT en het zelf BETAALD heb dan dient men met zijn tengels van af te blijven.

Ik ga mijn buurvrouw ook niet palen omdat haar man dat al 12 maanden niet heeft gedaan.

Ze pakken het ook niet van je af hoor
Maar bij andere soort constructies is het bijv wel mogelijk.
@mayo, idd die huuretages zijn wel duur, maar mensen die het kunnen betalen gaan erin, en komen er misschien weer goedkopere ruimtes vrij. Of meerdere studenten kunnen een etage huren. Om maar wat ideeeeeeen te geven


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-01-2006 15:20 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 31 januari 2006 15:11 schreef Chelman het volgende:
Zijn de VVD-praters dan geen hardwerkende Nederlanders? Is dat een ander volk?



Hardwerkende bureaupiemels die 5 keer zoveel verdienen als de gemiddelde Nederlander. En als de "gewone" Nederlander op zo'n partij stemt is hij of zij in mijn ogen oerdom en steekt men gewoon een mes in de eigen rug. VVD is tegen de werkende klasse en zien ze als minderwaardig. Altijd maar met economische belangen en meer macht voor het bedrijfsleven bezig terwijl het eerste belang het welzijn van het eigen volk zou moeten zijn.
De naam alleen al; Volkspartij voor Vrijheide en Democratie. Laat me niet lachen! Stelletje demagogen met een dikke beurs die neerkijken op timmermannen, metselaars en mensen aan de lopende band.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen