IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : krakers... Vorige pagina | Volgende pagina
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-03-2006 16:33 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 3 maart 2006 14:07 schreef Murdering Monk het volgende:
Leg nou eens specifiek uit waarom je zo loopt te zuchten?
Je stelt een vraag of geeft een meing en daar wordt op gereageerd, logisch, dit is een forum....

Maar leg je er nu ook eens bij neer dat niet iedereen jou visie heeft, of er zelfs wel lijnrecht tegenover staat.

Ik leg je net uit wat er met die omgekeerde wereld bedoeld wordt, en je mag het nazoeken hoor, maar over die wetten en inbraak enzo kun je zo terughalen uit het wetboek van strafrecht als je me niet gelooft.

Ik deel je visie ook niet, ben ik heel eerlijk in, maar dat is voor mij geen probleem, kunnen zelfs hele intyeressante discussies uit ontstaan, maar dan moet je ook openstaan voor wat iemand anders hier zegt.

Je hoeft het er niet mee eens te zijn, als je maar hoort wat ze zeggen, en ja dat is iets anders als alleen maar ff snel een post doorlezen.

Overigens, dit is geen persoonlijke aanvalm als het zo overkomt, zeker niet zo bedoeld

edit:
ohn ja, nog ff over het eat the rich en fuck the system enzo:

Ik ben zelf redelijk welgesteld vind ik zelf, en dat heb ik allemaal aan mezelf te danken door hard werken en risico's met investeringen doen, wat is daar mis mee, kunnen zij ook hoor, ik ben ook begonnen als lowlife met een MAVO en gaan werken, maar heb nu wel een eigen zaak, een bedrijfspand in gebruik, en een nog niet in gebruik en een woonruimte, dus iedereen kan het.

Enne fuck the system? HJoe hard wil je je eigen ruiten ingooien want dit"system"zorgt er (helaas) wel voor dat kraken gedoogd wordt...


ik loop te zuchten om het feit dat ik nu al een paar situaties heb uitlegt waar kraken voor meerdere partijen Positief is uitgevallen en waarbij de huis/pand eigenaar zo'n gebouw lekker laat verpauperen.

in de meeste van dit soort gevallen is het ook de gemeente die ook al tijden niet meer naar zo'n gebouw kijkt btw.. en is het niet iemand die er idd veel geld voor heeft neergeteld en een in waarde gedaalt huis/pand terugkrijgt. verstandige krakers checken dit ook vantevoren.

en goed.. tuurlijk, je moet "stiekem inbreken", en het is eigenlijk hen bezit natuurlijk maar een heel stuk buurt verbeterde er in dit geval op (een beter leef nederland iemand??) en enkele jongens/meisjes kunnen door zo'n kraakpand wel wat makkelijker door hen opleiding komen, mischien zelfs geld over houden voor andere dingen etc.. etc.. en dat voordeel mogen ze ook hebben als ze het risico lopen dat ze er binnen een jaar alweer uitmoeten (of eerder) en zo'n huis zelfs opknappen.

soms kan kraken gewoon een behoorlijke vooruitgang betekenen en het zou een eigenaar/gemeente ook een schop in de kont moeten geven wat beter hun werk tedoen.

en het feit dat de jongens die ik ken er nu ook 5 jaar zitten geeft ook wel aan dat dat hele pand ze ook geen zak kan schelen.

ik zucht omdat er over dit soort situaties heen gelezen wordt en dat alle krakers meteen worden uitgemaakt voor crusties.

ik heb ook al eerder gezegt dat ook ik geen respect hebben voor dit soort lowlifes dit zijn die irritante krakers dus ook.

en ik werk me zelf ook helemaal de kanker, ik had vorig jaar de meeste uren op school, heb ik 7 van mijn 7 weken vakantie vorige jaar en het jaar daarvoor elke dag 8 uur aan het werk geweest op texel.

neem ik gratis demo's voor bands op etc... etc..

bijna al die krakers studeren/werken zich ook kapot dus ik vind het gewoon lullig dat er niet naar dit soort gevallen word gekeken en dat ze op zo'n dikke vette manier beledigd worden.

en veel nederlandse cultuur heeft ook een kans gekregen dankzij krakers. veel bekende poppodia zijn kraakpanden, ik denk ook niet dat jij uit principe een gig in de acu als support van een vette band zou afzeggen

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 03-03-2006 16:33]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 03-03-2006 16:39 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 3 maart 2006 16:33 schreef jbassist het volgende:
in de meeste van dit soort gevallen is het ook de gemeente die ook al tijden niet meer naar zo'n gebouw kijkt btw.. en is het niet iemand die er idd veel geld voor heeft neergeteld en een in waarde gedaalt huis/pand terugkrijgt. verstandige krakers checken dit ook vantevoren.
* Helaas doet het overgrote deel dit niet...



en goed.. tuurlijk, je moet "stiekem inbreken", en het is eigenlijk hen bezit natuurlijk maar een heel stuk buurt verbeterde er in dit geval op (een beter leef nederland iemand??) en enkele jongens/meisjes kunnen door zo'n kraakpand wel wat makkelijker door hen opleiding komen, mischien zelfs geld over houden voor andere dingen etc.. etc.. en dat voordeel mogen ze ook hebben als ze het risico lopen dat ze er binnen een jaar alweer uitmoeten (of eerder) en zo'n huis zelfs opknappen.
* Vind ik persoonlijk gelul, ze kunnen ook wat meer werken, ik had op mn16 ook 3 banen omdat iki van alles wil doen, en dat voordeel moegen ze niet hebben, ze weten dat ze dat risico ,lopen, risico vant kraken zeg maar...

soms kan kraken gewoon een behoorlijke vooruitgang betekenen en het zou een eigenaar/gemeente ook een schop in de kont moeten geven wat beter hun werk tedoen.
* Hier gaan we het niet over eens worden, maar ik snap weat je bedoelt


ik zucht omdat er over dit soort situaties heen gelezen wordt en dat alle krakers meteen worden uitgemaakt voor crusties.
* Lees mn posts s goed, ik heb het nergens over crusties, weet niet eens wat dat zijn...

ik heb ook al eerder gezegt dat ook ik geen respect hebben voor dit soort lowlifes dit zijn die irritante krakers dus ook.

en ik werk me zelf ook helemaal de kanker, ik had vorig jaar de meeste uren op school, heb ik 7 van mijn 7 weken vakantie vorige jaar en het jaar daarvoor elke dag 8 uur aan het werk geweest op texel.

neem ik gratis demo's voor bands op etc... etc..

bijna al die krakers studeren/werken zich ook kapot dus ik vind het gewoon lullig dat er niet naar dit soort gevallen word gekeken en dat ze op zo'n dikke vette manier beledigd worden.
* Is nu eenmaal het risico van kraken, ik vond het vroeger ook niet tof om afgezeken te worden vanwege lang haar en kleding, helaas maar waar gaat het nu eenmaal zo in deze maatschappij,

en veel nederlandse cultuur heeft ook een kans gekregen dankzij krakers. veel bekende poppodia zijn kraakpanden, ik denk ook niet dat jij uit principe een gig in de acu als support van een vette band zou afzeggen

*Mijn eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik gee idee heb wat dat is, ik speel waar ze me maar vragen en betalen, ben ik heel eerlijk in.



[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 03-03-2006 16:39]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-03-2006 16:40 by jbassist Profiel van jbassist

hehehe.... qoute hem anders maar niet


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 03-03-2006 16:41 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hehe, ik weet niet hoe je zo mooi die streepjes ertussen zet, heb nu maar sterretjes voor mn reactie gezet...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-03-2006 16:42 by jbassist Profiel van jbassist

maargoed, "zucht punt" komt verder ook over?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-03-2006 16:43 by Chelman Profiel van Chelman

Nee


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 03-03-2006 16:43 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hehe, ik denk het wel


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-03-2006 16:45 by jbassist Profiel van jbassist

merk nu ook pas je andere opmerkingen op, sorry


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 03-03-2006 16:49 by 1i1ith Profiel van 1i1ith

quote:
Op 3 maart 2006 16:33 schreef jbassist het volgende:
ik loop te zuchten om het feit dat ik nu al een paar situaties heb uitlegt waar kraken voor meerdere partijen Positief is uitgevallen en waarbij de huis/pand eigenaar zo'n gebouw lekker laat verpauperen.

in de meeste van dit soort gevallen is het ook de gemeente die ook al tijden niet meer naar zo'n gebouw kijkt btw.. en is het niet iemand die er idd veel geld voor heeft neergeteld en een in waarde gedaalt huis/pand terugkrijgt. verstandige krakers checken dit ook vantevoren.

en goed.. tuurlijk, je moet "stiekem inbreken", en het is eigenlijk hen bezit natuurlijk maar een heel stuk buurt verbeterde er in dit geval op (een beter leef nederland iemand??) en enkele jongens/meisjes kunnen door zo'n kraakpand wel wat makkelijker door hen opleiding komen, mischien zelfs geld over houden voor andere dingen etc.. etc.. en dat voordeel mogen ze ook hebben als ze het risico lopen dat ze er binnen een jaar alweer uitmoeten (of eerder) en zo'n huis zelfs opknappen.

soms kan kraken gewoon een behoorlijke vooruitgang betekenen en het zou een eigenaar/gemeente ook een schop in de kont moeten geven wat beter hun werk tedoen.

en het feit dat de jongens die ik ken er nu ook 5 jaar zitten geeft ook wel aan dat dat hele pand ze ook geen zak kan schelen.

ik zucht omdat er over dit soort situaties heen gelezen wordt en dat alle krakers meteen worden uitgemaakt voor crusties.

ik heb ook al eerder gezegt dat ook ik geen respect hebben voor dit soort lowlifes dit zijn die irritante krakers dus ook.

en ik werk me zelf ook helemaal de kanker, ik had vorig jaar de meeste uren op school, heb ik 7 van mijn 7 weken vakantie vorige jaar en het jaar daarvoor elke dag 8 uur aan het werk geweest op texel.

neem ik gratis demo's voor bands op etc... etc..

bijna al die krakers studeren/werken zich ook kapot dus ik vind het gewoon lullig dat er niet naar dit soort gevallen word gekeken en dat ze op zo'n dikke vette manier beledigd worden.

en veel nederlandse cultuur heeft ook een kans gekregen dankzij krakers. veel bekende poppodia zijn kraakpanden, ik denk ook niet dat jij uit principe een gig in de acu als support van een vette band zou afzeggen


Heel erg +1!!!!!



Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 03-03-2006 17:36 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hmm, Lilith, dr moet me ff iets van het hart.
Je schrijft wel dat iedereen stug aan zn eigen posts vast blijft houden, mar na je laatste post krijg ik van jou ook een beetje dat idee, dat van mijn visie is de enige visie, als ik het verkeerd heb moet je het zeggen hoor.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 03-03-2006 18:33 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 3 maart 2006 16:49 schreef 1i1ith het volgende:
Heel erg +1!!!!!

Heel erg -1!!!!!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-03-2006 18:33 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

-2, maar dat was denk ik al duidelijk.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-03-2006 20:20 by Argus Profiel van Argus

En -3


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 03-03-2006 21:32 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Heel erg +3!!!


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 03-03-2006 21:58 by Bonnie Profiel van Bonnie

* -1. krakers moeten betalen aan de eigenaar van dat pand (whoehoe, dan is het geen kraken meer) of ze zich de naad uit het lijf werken of niet.




WMP
Usericon van WMP
Posted 03-03-2006 22:14 by WMP Profiel van WMP

Als ze betalen dan zou het geen kraken meer zijn...

Ik hoop wel dat al die knakkers die zo principieel tegen kraken zijn ook wegblijven uit zaken die uit kraken zijn voortgekomen.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 03-03-2006 22:21 by Bonnie Profiel van Bonnie

quote:
Op 3 maart 2006 22:14 schreef WMP het volgende:
Als ze betalen dan zou het geen kraken meer zijn...

Ik hoop wel dat al die knakkers die zo principieel tegen kraken zijn ook wegblijven uit zaken die uit kraken zijn voortgekomen.


nee, op het moment dat het een officiele zaak is, boeit de oorsprong niet meer. Misschien was er wel een andere tent ergens anders onstaan zonder krakers.




Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-03-2006 22:36 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 3 maart 2006 22:14 schreef WMP het volgende:
Als ze betalen dan zou het geen kraken meer zijn...

Ik hoop wel dat al die knakkers die zo principieel tegen kraken zijn ook wegblijven uit zaken die uit kraken zijn voortgekomen.


Ik weiger principieel in de Baroeg naar de plee te gaan. Telt dat?
Dat is natuurlijk weer een onzin verhaal. Dat dingen een zwart verleden hebben kun je ook niet tegen ze blijven gebruiken.
Anders kunnen we nog wel een tijdje tegen de duitsers tekeer gaan ook...
Dat iets later iets goeds wordt wil niet zeggen dat het voorgaande daardoor niet slecht was.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Grindmaster?Flesh???
Usericon van Grindmaster?Flesh???
Posted 03-03-2006 22:43 by Grindmaster?Flesh??? Profiel van Grindmaster?Flesh???http://www.massiveassault.net

De regels die de maatschappij ons oplegt zijn niet altijd regels waar ik en vele anderen achterstaan.
Veel regels worden bedacht door mensen om hun eigen monopoly positie veilig te stellen.

Ze zouden is moeten beginnen met betaalbare huurwoningen voor starters.
Aangezien goedkope starterswoningen schaars zijn moet je het kraken niet willen verbieden.

Het is vooral een politiek spelletje dat meespeelt in het gedogen van kraken.
Ergens begrijp ik de onrust van sommigen.
Vooral als het om jou eigendom gaat.
Iets wat volgens regels bewoond mag worden maar niet van die bewoner zelf is.
Klinkt ook krom.
Alleen vind ik het nog krommer dat men een pand jaren laat wegrotten.
Om zo een sloopvergunning voor een historisch gebouw te kunnen verkrijgen.
Nu dat soort praktijken om die reden gebeuren vind ik het kraken om onderandere die reden niet per definitie slecht.
Omdat de eigenaar misschien 5/10 jaar moet wachten totdat die zijn sloopvergunning krijgt.
Lang niet alle eigenaren hebben er problemen mee dat het bewoond wordt tot de vergunningen rond zijn.
Soms wordt er een straat panden gekocht door een (Philips eigenaar) rijke gast.
Das pure handel voor die gasten.
Met als doel dit weg te laten rotten zodat deze zijn zin kan krijgen voor een bepaalde vergunning.
Daarom is kraken ook nog steeds om onder andere die reden gedoogd.
Als men kraken zou verbieden werkt men het opkopen en wegrotten van panden alleen maar in de hand.
Met als uitkomst dat betaalbaar wonen schaars wordt.



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-03-2006 22:56 by Argus Profiel van Argus

Zolang het als normaal wordt gezien dat je 40% van je netto inkomen aan woonlasten kwijt bent moet je wel in een heel uitzonderlijk gebied zitten als er echt niets is in je budget....
Er zijn nu eenmaal gebieden met vergaande verpaupering (ik noem een rotterdam). Je kan niet verwachten dat de hele stad opeens een goedkoop huurwoning bestand wordt.

Verhuis dan naar Almere oid. Er zijn woningen zat.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 03-03-2006 22:56 by Bonnie Profiel van Bonnie

@grind.... wat een onzin. Monopoly spelen ?

[Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 03-03-2006 22:56]




WMP
Usericon van WMP
Posted 03-03-2006 23:40 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 3 maart 2006 22:36 schreef Argus het volgende:
Ik weiger principieel in de Baroeg naar de plee te gaan. Telt dat?
Dat is natuurlijk weer een onzin verhaal. Dat dingen een zwart verleden hebben kun je ook niet tegen ze blijven gebruiken.
Anders kunnen we nog wel een tijdje tegen de duitsers tekeer gaan ook...
Dat iets later iets goeds wordt wil niet zeggen dat het voorgaande daardoor niet slecht was.


Persoonlijk noem ik dat meten met twee maten (en dus hypocriet), maar whatever rocks your boat.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-03-2006 23:47 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 3 maart 2006 23:40 schreef WMP het volgende:
Persoonlijk noem ik dat meten met twee maten (en dus hypocriet), maar whatever rocks your boat.


Jij vraagt dus nog steeds om je fiets aan elke duitser die je ziet?

Kom eerst eens met een echt argument.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-03-2006 0:08 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 maart 2006 23:47 schreef Argus het volgende:
Jij vraagt dus nog steeds om je fiets aan elke duitser die je ziet?

Kom eerst eens met een echt argument.
Het beargumenteren van standpunten? Dat is niet links.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


WMP
Usericon van WMP
Posted 04-03-2006 0:50 by WMP Profiel van WMP

En die bord voor je kop is typisch rechts.
Ik ga de argumenten die al vele keren genoemd zijn niet nog eens herkauwen zodat 'jullie' (heerlijk, dat generaliseren) jullie stokpaardjes weer van stal kunnen halen en weer vervallen in drogredenen.
Argumenten hebben alleen zin als de 'tegenpartij' bereidt is te luisteren en daar is in dit topic niet echt sprake van.
Tuurlijk, nu komen de verwijten dat die linkse honden nooit argumenten gebruiken (en weet je wat? Je hebt gelijk ook! Komt omdat rechtse rakkers zelden luisteren) en dat ik moet leren lezen en meer van dat soort voorspelbare oude koeien. Maar dat maakt niet uit, ik vermaak me kostelijk!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen