IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : krakers... Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-02-2006 21:03 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 2 februari 2006 21:01 schreef skarmoon het volgende:
'k denk dat 99% van de zeikerds op dit forum er slechts van kan dromen dat zo'n meid ooit voor ze valt

Uhh nee.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-02-2006 21:03 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 2 februari 2006 20:28 schreef ghoulliette het volgende:
lol, mijn huisgenote heeft cup E op een maatje 36 en is harstikke vergetarisch, al lange tijd.


En ik ben pas sinds 2 jaar vega en het maakt geen zak uit.

Het was ook een geintje.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 02-02-2006 21:04 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 2 februari 2006 21:03 schreef Leviathanica het volgende:
Uhh nee.
Idd. Ik hoop veel meer dat een meid als Leviathanica op mij valt.


Subtiel kamerolifantje


watery black
Usericon van watery black
Posted 02-02-2006 21:05 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 2 februari 2006 21:04 schreef stigma het volgende:
Idd. Ik hoop veel meer dat een meid als Leviathanica op mij valt.




"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-02-2006 21:15 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza



Iedereen heeft recht op mijn mening.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-02-2006 21:28 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 februari 2006 21:01 schreef skarmoon het volgende:
'k denk dat 99% van de zeikerds op dit forum er slechts van kan dromen dat zo'n meid ooit voor ze valt


Ga toch knikkeren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2006 21:43 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 2 februari 2006 21:01 schreef skarmoon het volgende:
'k denk dat 99% van de zeikerds op dit forum er slechts van kan dromen dat zo'n meid ooit voor ze valt


Ha

Ps:

quote:
Op 2 februari 2006 20:39 schreef Heiden het volgende:
Ik word trouwens ook hardstikke misselijk van dit topic, waar studenten en pubertjes zomaar gaan oordelen over werkschuwheid, woningnood, de woningpolitiek en dat soort dingen.


Aan welke criteria moet je dan voldoen om aan die discussie deel te mogen nemen en daar een in jouw ogen waardevol oordeel over te kunnen geven?

Kom op zeg Heiden... De pot verwijt de ketel..


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 02-02-2006 21:56 by skarmoon Profiel van skarmoonhttp://www.myspace.com/skarmoon



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-02-2006 21:57 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 2 februari 2006 20:59 schreef stigma het volgende:
Ja, napraterij.


Suck my piss


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2006 22:04 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 2 februari 2006 21:03 schreef Leviathanica het volgende:
Uhh nee.


Pot.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-02-2006 22:18 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 2 februari 2006 21:43 schreef Snaack het volgende:
Ha

Ps:



Aan welke criteria moet je dan voldoen om aan die discussie deel te mogen nemen en daar een in jouw ogen waardevol oordeel over te kunnen geven?

Kom op zeg Heiden... De pot verwijt de ketel..


Misschien wel. Laat ik het dan zo stellen, ik ben het gewoon hardstikke oneens met sommige uitlatingen hier en ik heb geen behoefte om daar dagen over door te discussiëren en hardstikke woest achter mijn computer te zitten. Dat is gewoon verspilling van mijn kwaadheid.
Nogmaals, ik kan het idee van kraken begrijpen, ik vind de Nederlandse huisvestingspolitiek namelijk helemaal waardeloos. En dat gezeur over diefstal en eigendom....Wij worden iedere dag bestolen door het bedrijfsleven en de overheid, dus een morele discussie over wat nu diefstal is of juist niet is ook onbegonnen werk. Maar ik heb verder wel een hekel aan de politiek van de krakers, over het algemeen zijn het inderdaad linkse parasieten. Ik heb hier in Heerlen nogal eens wat problemen met krakers gehad.
Maar kraken op zich is maar een klein deel van hun politiek. In Eindhoven had je bijvoorbeeld ook rechts-extremistische krakers.
Het is namelijk geen politiek begrip of behorende aan een bepaalde politieke stroming, het is een protest tegen het huisvestingsbeleid dat de woningmarkt steeds duurder maakt en de mensen maar verder de schulden in duwt door trucjes als slopen van goedkope woningen in pauperbuurten terwijl sociale woningbouw iets uit het verleden is, er worden namelijk alleen nog maar luxewoningen gebouwd tegenwoordig. Dus ook de Nederlander die het niet breed heeft is de dupe van politiek die zogenaamde verpaupering moet tegengaan. Dezelfde verpaupering die de regering zelf heeft gecreëerd door hordes buitenlanders binnen te halen.
Oftewel, de verpaupering ligt echt niet aan de buurt of de woningen, het waren over het algemeen gezellige volkswijken die nu verpauperen door buitenlandse elementen.
De Nederlandse zogenaamde rechtse strenge politiek die hier door veel mensen word toegejuichd is gewoon een verdekte aanval op het eigen volk.
In mijn ogen regelrechte jodenpolitiek, VVD, LPF en al die leefbaar shit zijn gewoon een stelletje liberalen kloothommels die alleen maar economische belangen zien, hun idee van een sterk land bestaan alleen uit dingen als een sterker bedrijfsleven en het verder uitkloppen van het eigen volk.
Ik vind dat er veel meer voor het volk moet worden gedaan. Economie, mijn reet. Een gezond land is voor mij een land waar het volk gelukkig kan zijn, niet allen de heren in de bedrijfswereld. Er is namelijk meer als geld, niet alleen op persoonlijk niveau, maar ook op nationaal niveau.
Ok, dat was het. Verder iedereen veel plezier met dit topic toegewenst.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 02-02-2006 22:20]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-02-2006 22:24 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Geld maakt niet gelukkig, maar het helpt wel.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-02-2006 13:10 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 februari 2006 22:18 schreef Heiden het volgende:
Misschien wel. Laat ik het dan zo stellen, ik ben het gewoon hardstikke oneens met sommige uitlatingen hier en ik heb geen behoefte om daar dagen over door te discussiëren en hardstikke woest achter mijn computer te zitten. Dat is gewoon verspilling van mijn kwaadheid.
Nogmaals, ik kan het idee van kraken begrijpen, ik vind de Nederlandse huisvestingspolitiek namelijk helemaal waardeloos. En dat gezeur over diefstal en eigendom....Wij worden iedere dag bestolen door het bedrijfsleven en de overheid, dus een morele discussie over wat nu diefstal is of juist niet is ook onbegonnen werk. Maar ik heb verder wel een hekel aan de politiek van de krakers, over het algemeen zijn het inderdaad linkse parasieten. Ik heb hier in Heerlen nogal eens wat problemen met krakers gehad.
Maar kraken op zich is maar een klein deel van hun politiek. In Eindhoven had je bijvoorbeeld ook rechts-extremistische krakers.
Het is namelijk geen politiek begrip of behorende aan een bepaalde politieke stroming, het is een protest tegen het huisvestingsbeleid dat de woningmarkt steeds duurder maakt en de mensen maar verder de schulden in duwt door trucjes als slopen van goedkope woningen in pauperbuurten terwijl sociale woningbouw iets uit het verleden is, er worden namelijk alleen nog maar luxewoningen gebouwd tegenwoordig. Dus ook de Nederlander die het niet breed heeft is de dupe van politiek die zogenaamde verpaupering moet tegengaan. Dezelfde verpaupering die de regering zelf heeft gecreëerd door hordes buitenlanders binnen te halen.
Oftewel, de verpaupering ligt echt niet aan de buurt of de woningen, het waren over het algemeen gezellige volkswijken die nu verpauperen door buitenlandse elementen.
De Nederlandse zogenaamde rechtse strenge politiek die hier door veel mensen word toegejuichd is gewoon een verdekte aanval op het eigen volk.
In mijn ogen regelrechte jodenpolitiek, VVD, LPF en al die leefbaar shit zijn gewoon een stelletje liberalen kloothommels die alleen maar economische belangen zien, hun idee van een sterk land bestaan alleen uit dingen als een sterker bedrijfsleven en het verder uitkloppen van het eigen volk.
Ik vind dat er veel meer voor het volk moet worden gedaan. Economie, mijn reet. Een gezond land is voor mij een land waar het volk gelukkig kan zijn, niet allen de heren in de bedrijfswereld. Er is namelijk meer als geld, niet alleen op persoonlijk niveau, maar ook op nationaal niveau.
Ok, dat was het. Verder iedereen veel plezier met dit topic toegewenst.


Rake woorden waar ik het mee eens ben


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-02-2006 13:12 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net



On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-02-2006 13:22 by MMayo Profiel van MMayo

Een gezond land okee, gezellige volksbuurten prima. Maarreh dat ligt toch echt niet enkel en alleen aan de buitenlanders in dit landje.



Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 03-02-2006 13:25 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Ja, valt me een beetje tegen van zillah-morte en Mutilator dat ze denken dat woningnood louter op "buitenlanders" af te schuiven valt.

Volgens mij ligt 't toch allemaal wat ingewikkelder.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-02-2006 13:29 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 3 februari 2006 13:25 schreef Psychonaut het volgende:
Ja, valt me een beetje tegen van zillah-morte en Mutilator dat ze denken dat woningnood louter op "buitenlanders" af te schuiven valt.

Volgens mij ligt 't toch allemaal wat ingewikkelder.


Mja niet alleen woningnood, maar eigenlijk alle problemen in dit landje dus. De gehele zieke maatschappij valt dus te herstellen door alle buitenlanders het land uit te flikkeren.

Damn, waarom dacht men daar toch niet eerder aan. Alles in een veeg opgelost.


Grindmaster?Flesh???
Usericon van Grindmaster?Flesh???
Posted 03-02-2006 13:41 by Grindmaster?Flesh??? Profiel van Grindmaster?Flesh???http://www.massiveassault.net

Kraken is niks mis mee.
Een pand leeg laten staan in een tijd van woningnood dat is pas krom.
Zolang de regering dat niet kan oplossen wordt er gewoon gekraakt.
Vergeet niet de panden zoals Atak, Vera, Baroeg (om er is een paar te noemen) voormalig kraakpanden zijn.
Dus als je denkt dat er in je stad dorp of gemeente niks te doen is, kun je 2 dingen doen.

1 klagen, zeuren en zeiken over je christelijke stijfkoppige gemeente. die alleen maar geld uitgeeft aan hun eigen bekrompen gemeenschap zoals o.a kerken.

2 Of onderneem zelf, en voeg daad bij het woord en kraak een leegstaand pand (na 1 jaar leegstand is een pand meestal legaal te kraken) en organiceer bvb concerten ipv zeuren.

Met de 2e gedachtegang kan ik mijzelf meer in vinden.



Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 03-02-2006 13:42 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Het lijkt me geen onaardig idee om dan alle steuntrekkende Nederlanders/krakers die te lui zijn om te werken op die zelfde trein af te voeren...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 03-02-2006 13:44 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 3 februari 2006 13:41 schreef Grindmaster?Flesh??? het volgende:

2 Of onderneem zelf, en voeg daad bij het woord en kraak een leegstaand pand (na 1 jaar leegstand is een pand meestal legaal te kraken) en organiceer bvb concerten ipv zeuren.

Met de 2e gedachtegang kan ik mijzelf meer in vinden.

Nou, ik daag je uit, de eerste beste gestoorde fuckface die hier in mijn pand een concert organiseert of uberhaupt binnen is als ie er niks te zoeken heeft die sla ik buiten, betrokkene kan ook zelf investeren in een pand en daar dingen organiseren, net zoals het overgrote deel van de Nederlanders doen...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-02-2006 13:59 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 3 februari 2006 13:41 schreef Grindmaster?Flesh??? het volgende:
2 Of onderneem zelf, en voeg daad bij het woord en kraak een leegstaand pand (na 1 jaar leegstand is een pand meestal legaal te kraken) en organiceer bvb concerten ipv zeuren.

Met de 2e gedachtegang kan ik mijzelf meer in vinden.


Wanneer is jou festival of concertje dan?


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-02-2006 14:10 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 3 februari 2006 13:25 schreef Psychonaut het volgende:
Ja, valt me een beetje tegen van zillah-morte en Mutilator dat ze denken dat woningnood louter op "buitenlanders" af te schuiven valt.

Volgens mij ligt 't toch allemaal wat ingewikkelder.

Oh sorry, had dat stukje even niet goed gelezen. Dat is idd ook niet mijn mening.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Grindmaster?Flesh???
Usericon van Grindmaster?Flesh???
Posted 03-02-2006 14:17 by Grindmaster?Flesh??? Profiel van Grindmaster?Flesh???http://www.massiveassault.net

Woningnood zal ook nooit opgelost worden want dit brengt veel geld in het laatje.
Zo kun je de huurprijs omhoog blijven krikken.
Iets wat schaars is leverd veel op.
De politiek kiest altijd voor het geld en nooit voor de minderbedeelde medeburger.
Er is gelukkig nog een kleine groep (krakers) van burgers die het voor deze minderbeleelden opneemd.
Krakers zijn ondernemers in aktie, brengen zaken aan het licht waar de politiek de fout in gaat.











attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-02-2006 14:22 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 februari 2006 14:17 schreef Grindmaster?Flesh??? het volgende:
Woningnood zal ook nooit opgelost worden want dit brengt veel geld in het laatje.
Zo kun je de huurprijs omhoog blijven krikken.
Iets wat schaars is leverd veel op.
De politiek kiest altijd voor het geld en nooit voor de minderbedeelde medeburger.
Er is gelukkig nog een kleine groep (krakers) van burgers die het voor deze minderbeleelden opneemd.
Krakers zijn ondernemers in aktie, brengen zaken aan het licht waar de politiek de fout in gaat.











Korhoenders zijn erg schaars geworden in Nederland en leveren GEEN geld op

maar je gaat erg kort door bocht naar mijn mening.


Grindmaster?Flesh???
Usericon van Grindmaster?Flesh???
Posted 03-02-2006 14:25 by Grindmaster?Flesh??? Profiel van Grindmaster?Flesh???http://www.massiveassault.net

quote:
Op 3 februari 2006 13:44 schreef Murdering Monk het volgende:
Nou, ik daag je uit, de eerste beste gestoorde fuckface die hier in mijn pand een concert organiseert of uberhaupt binnen is als ie er niks te zoeken heeft die sla ik buiten, betrokkene kan ook zelf investeren in een pand en daar dingen organiseren, net zoals het overgrote deel van de Nederlanders doen...


Ik heb het niet over een parteculiere woning (dus niet met het bordje te koop in de tuin).
Maar over een woning van de staat.
Of vind jij het nodig dat een kantoorpand 2 jaar leegstaat in deze tijd van woningnood.
Om wat voor reden is het beter om er maar gewoon niks mee te doen.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen