IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : krakers... Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2006 9:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Heb je een uurtje nekschoten uitgeeld tot de volgende trein?


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-03-2006 9:59 by jbassist Profiel van jbassist

nah, deze lui ken ik al wat langer en de buurt daar was zelfs blij dat ze dat huis overnamen.. het verpauperde compleet en het straat beeld werd er niet erg veel beter van, ze hebben die buurt zelfs goedgedaan en zitten er nu nog

dustja... als zo'n grond/huis eigenaar dan niet eens waarde op zijn eigen huis/en heeft (wat je wel vaker ziet) het laat vergaan tennadele van ook zo'n buurt en andere lui hebben er wel belang bij (ook om zo financieel gezien wat makkelijker door hun opleiding te komen, al die lui daar zitten op HBO/universitair niveau) zie ik geen kwaad in zo'n huis kraken

Panden van een stel coffeeshophangers/uitkeringtrekkers/junks/crusties mogen van mij elk moment geruimd worden, die zoeken het pand dat ze kraken ook vaak niet bewust op, en leven het compleet uit totdat het zelfs voor hen onbewoonbaar is. zulke lowlifes geven de krakers die ik ken dan ook een slechte (ofnaja.. nog slechtere) naam.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 02-03-2006 10:30]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-03-2006 10:36 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 maart 2006 8:41 schreef herrie het volgende:
ik betrap je hier wel vaker op krasse uitspraken, maar deze staat bij mij op 1! ik ga hier niet een discussie starten met hoe fraai die christelijke normen en waarden wel niet zijn... het zegt me al genoeg dat je vindt dat er niets mis is met de christelijke normen en waarden ...




Onze maatschappij is gebasseerd op Christelijke normen en waarden... Mooi dat die anti-Christelijke metaalhoofden vaak niet doorhebben dat ze volgens Christelijke normen en waarden leven.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2006 10:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

+ 1!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-03-2006 10:46 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

-1 maar goed, het is niet belangrijk voor deze discussie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2006 10:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zeurpiet XL


Grindmaster?Flesh???
Usericon van Grindmaster?Flesh???
Posted 02-03-2006 12:33 by Grindmaster?Flesh??? Profiel van Grindmaster?Flesh???http://www.massiveassault.net

quote:
Op 2 maart 2006 9:59 schreef jbassist het volgende:
nah, deze lui ken ik al wat langer en de buurt daar was zelfs blij dat ze dat huis overnamen.. het verpauperde compleet en het straat beeld werd er niet erg veel beter van, ze hebben die buurt zelfs goedgedaan en zitten er nu nog

dustja... als zo'n grond/huis eigenaar dan niet eens waarde op zijn eigen huis/en heeft (wat je wel vaker ziet) het laat vergaan tennadele van ook zo'n buurt en andere lui hebben er wel belang bij (ook om zo financieel gezien wat makkelijker door hun opleiding te komen, al die lui daar zitten op HBO/universitair niveau) zie ik geen kwaad in zo'n huis kraken

Panden van een stel coffeeshophangers/uitkeringtrekkers/junks/crusties mogen van mij elk moment geruimd worden, die zoeken het pand dat ze kraken ook vaak niet bewust op, en leven het compleet uit totdat het zelfs voor hen onbewoonbaar is. zulke lowlifes geven de krakers die ik ken dan ook een slechte (ofnaja.. nog slechtere) naam.


Mee eens!



herrie
Usericon van herrie
Posted 02-03-2006 12:55 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 2 maart 2006 10:36 schreef Misanthrope het volgende:
Onze maatschappij is gebasseerd op Christelijke normen en waarden... Mooi dat die anti-Christelijke metaalhoofden vaak niet doorhebben dat ze volgens Christelijke normen en waarden leven.


je moet eerst lezen wat ik typ voordat je post. mij heb je nl. niet horen zeggen dat deze samenleving NIET gebasseerd is op de christelijke dictatuur... maar wel dat ik het bijzonder vind dat er mensen zijn die vinden dat er niets mis is met deze christelijke normen en waarden.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-03-2006 12:57 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 maart 2006 12:55 schreef herrie het volgende:
je moet eerst lezen wat ik typ voordat je post. mij heb je nl. niet horen zeggen dat deze samenleving NIET gebasseerd is op de christelijke dictatuur... maar wel dat ik het bijzonder vind dat er mensen zijn die vinden dat er niets mis is met deze christelijke normen en waarden.
Doet niets af aan mijn post. Behalve dat ik er nog bij mag zeggen dat die metaalhoofden hypocriet als de tering zijn.

Verder, wat is er dan concreet mis met de Christelijke normen en waarden?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-03-2006 12:57 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 maart 2006 12:55 schreef herrie het volgende:
je moet eerst lezen wat ik typ voordat je post. mij heb je nl. niet horen zeggen dat deze samenleving NIET gebasseerd is op de christelijke dictatuur... maar wel dat ik het bijzonder vind dat er mensen zijn die vinden dat er niets mis is met deze christelijke normen en waarden.


Vertel dan aan ons wat er precies mis is met "Gij zult niet stelen."



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-03-2006 13:13 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 maart 2006 12:57 schreef Chelman het volgende:
Vertel dan aan ons wat er precies mis is met "Gij zult niet stelen."




Nl. dat je niet mag terugstelen


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-03-2006 13:17 by jbassist Profiel van jbassist

maargoed... volgens mij ging het over kraken/Krakers

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 02-03-2006 13:17]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 02-03-2006 13:24 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 1 maart 2006 16:44 schreef Chelman het volgende:
Een summiere scan op een site leert kennen dat bij een gezamenlijk (!) inkomen van 25.000 per jaar (dat is dus 1923,- per maand en dan ook nog eens gezamenlijk) je een hypotheek van 137.000 kan krijgen. De meeste hypotheekverstrekkers zijn nog soepeler daarin, zeker wanneer je vriend gewoon werkt en jij een toekomstig arbeidspotentieel hebt.


25.000 Euro, is dat bruto of netto? Anyway, ik kom uit de buurt van Haarlem, als je hier een huis van rond de 137.000 euro wilt kopen, moet je ben ik bang heel goed zoeken. Een lullig flatje levert hier dacht ik al makkelijk 150.000 euro op.
Interessante info die je trouwens hebt gepost, kun je me een linkje geven?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-03-2006 13:24 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 maart 2006 13:17 schreef jbassist het volgende:
maargoed... volgens mij ging het over kraken/Krakers


"Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn rund, noch zijn ezel, noch iets dat van uw naaste is."

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-03-2006 13:25]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-03-2006 13:29 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 maart 2006 13:24 schreef Chantalie het volgende:
25.000 Euro, is dat bruto of netto? Anyway, ik kom uit de buurt van Haarlem, als je hier een huis van rond de 137.000 euro wilt kopen, moet je ben ik bang heel goed zoeken. Een lullig flatje levert hier dacht ik al makkelijk 150.000 euro op.
Interessante info die je trouwens hebt gepost, kun je me een linkje geven?


Ik heb het op de site van de Nationale Hypotheek Garantie gezocht.

De 25.000 was uiteraard bruto.

En over het verhaal "hier in de buurt kan je niks vinden onder XXX.XXX": Dat is dus een KEUS die je maakt. Haarlem is duur, Heemsteede-Aerdenhout is nog duurder en Bloemendaal ook. Je kiest er voor om daar in de buurt te wonen. Je kan ook ergens anders wonen waar je wel voor 150.000 rooie een nette huis kan kopen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 02-03-2006 13:31 by Chantalie Profiel van Chantalie

ik zal er eens gaan rondkijken, merci


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-03-2006 13:35 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 2 maart 2006 13:24 schreef Mutilator het volgende:
"Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn rund, noch zijn ezel, noch iets dat van uw naaste is."


mwha... ok, maar deze situatie ligt soms anders.. zie mijn bovenste post.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-03-2006 13:37 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 maart 2006 13:24 schreef Mutilator het volgende:
"Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn rund, noch zijn ezel, noch iets dat van uw naaste is."
Exodus 20, vers 17. Top, wat ken je 'm toch goed!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-03-2006 13:38 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 maart 2006 13:35 schreef jbassist het volgende:
mwha... ok, maar deze situatie ligt soms anders.. zie mijn bovenste post.
Hoezo? Is het huis van jou, of van iemand anders?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-03-2006 13:43 by jbassist Profiel van jbassist

[quote]Op 2 maart 2006 9:59 schreef jbassist het volgende:
dustja... als zo'n grond/huis eigenaar dan niet eens waarde op zijn eigen huis/en heeft (wat je wel vaker ziet) het laat vergaan tennadele van ook zo'n buurt en andere lui hebben er wel belang bij (ook om zo financieel gezien wat makkelijker door hun opleiding te komen, al die lui daar zitten op HBO/universitair niveau) zie ik geen kwaad in zo'n huis kraken
[quote]

de "landlord" heeft ook nog geen enkele actie tegen hen ondernomen en het geeft ook wel aan dat als zij er nu niet in zaten dat het nu nog leeg stond.

in zo'n geval vind ik het dus meer dan prima dat men kraakt.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 02-03-2006 13:43]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-03-2006 13:45 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Dus als ik geen actie onderneem tegen de persoon die mijn gsm heeft gejat (omdat het zinloos is), dan heeft de dief het volle recht mijn gsm te houden?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-03-2006 13:48 by jbassist Profiel van jbassist

totaal andere situatie. (inprincipe ook weer wel natuurlijk maar je snapt wat ik bedoel als je mijn complete post boven in deze pagina hebt gelezen).


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 02-03-2006 16:52 by 1i1ith Profiel van 1i1ith

Of kraken nu wel of niet gelijk aan stelen is, daar kun je eindeloos over blijven discussieren. Dat ligt er maar net aan wat jij belangrijke normen en waarden voor een maatschappij vindt.

Maar ik vind het belangrijk dat de mensen die lopen te beweren dat alle krakers stinkend, dronken, werkschuw tuig zijn van verschillende mensen te horen krijgen dat dat wel heel erg kortzichtig is. Zoals bij bijna alle kwesties en zaken is het hier ook niet zo zwart/wit zoals sommige mensen het graag voorspiegelen. Ik blijf de kortzichtigheid van sommige luisteraars naar een 'rebelse' muziekstroming als metal echt wonderbaarlijk vinden.



Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 02-03-2006 16:57 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

@ Lilith, ik heb hier ook wel eens wat gepost over krakers, en voor mij zjin het niet het stereotype beeld van werkschuwe bedreade junkie hippie, ik blijf alleen bij mn punt dat ze met zn poten van andermans eigendom af moeten blijven.
Nog een bekend motto van vroegah geloof ik:
"Wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet"


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-03-2006 17:11 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 maart 2006 16:52 schreef 1i1ith het volgende:
Of kraken nu wel of niet gelijk aan stelen is, daar kun je eindeloos over blijven discussieren. Dat ligt er maar net aan wat jij belangrijke normen en waarden voor een maatschappij vindt.

Daar kun je niet over discussieren, het is simpelweg onrechtmatige toe-eigening van andermans bezit, ofwel diefstal.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen