IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : 16-01: Temnozor (Rus) + 2 bands @ De Azijnfabriek Vorige pagina | Volgende pagina
Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 02-01-2010 22:13 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

In de welles/ nietes discussie die hier ontstaat (wel een goede bijdrage van Mr. Cuntreaper) zou ik zeggen hou de rijen gesloten als metalheads. Tegenacties kunnen altijd, maar zonder geweld en goed doordacht. En ik hoop dat "wij" als headbangers ons niet voor een extreem politiek karretje laten spannen, of het nu links of rechts is (of je nu door de kat of de hond gebeten wordt).

Het meest jammere van alle publiciteit is dat de pers klakkeloos een bericht overneemt, niet checkt en geen hoor/wederhoor toepast.


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-01-2010 22:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2010 22:13 schreef Vampire John het volgende:
In de welles/ nietes discussie die hier ontstaat (wel een goede bijdrage van Mr. Cuntreaper) zou ik zeggen hou de rijen gesloten als metalheads. Tegenacties kunnen altijd, maar zonder geweld en goed doordacht. En ik hoop dat "wij" als headbangers ons niet voor een extreem politiek karretje laten spannen, of het nu links of rechts is (of je nu door de kat of de hond gebeten wordt).


+100


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Kattekop
Usericon van Kattekop
Posted 02-01-2010 22:35 by Kattekop Wijzig reactieProfiel van KattekopQuote dit bericht

Of je mailt Pauw&Witteman dat je graag even langs komt om dit toe te lichten en of ze een Antifaatje kunnen regelen. Dan neem je zelf een van de bandleden mee die niet direct naar huis gaat et voila. Juist nu er zoveel aandacht is, zou je daar gebruik van moeten maken...


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 03-01-2010 1:13 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Wat een typisch Nederlands gedoe weer door de media en politiek hoe met deze situatie wordt omgegaan....

Ik hoop dat de mensen in Nederland, Limburg toch vooral blijven zien als de enige provincie waar je aan de dikke tieten kan zien dat een vrouw Limburgse is...!


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 03-01-2010 1:44 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik volg het nu al eventjes, en dit is gewoon echt heel erg zielig. Een land dat zo pleit voor de vrijheid van meningsuiting, wil een band met extreem-rechtste achtergrond (slechts achtergrond, ik heb Temnozor nog niet op nazi boodschappen kunnen betrappen) verbieden, slechts vanwege hun vermeede ideologie. Doet toch steeds meer het vermoeden wekken dat Nederland wel voor een vrijheid van meningsuiting is, maar natuurlijk niet voor mensen met een afwijkend gedachtegoed...

Fightfascism is dan natuurlijk de overtreffende trap betreft linkse hypocrisie. Zoals al meer mensen voor mij zeiden, het monddood proberen te maken van anders denkenden is toch echt één van de kenmerken van het fascisme.

Ik heb zelf eigenlijk altijd het linkse gedachtegoed aangehangen, maar zo sinds een maand of 4 begin ik me toch echt te ergeren aan de hypocrisie betreft andersdenkenden, zowel op het gebied van politiek als op het gebied van klimaatverandering. Ik denk dat de streken van de antifa heel wat tere zieltjes voeden met extreem-rechtste denkbeelden.

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 03-01-2010 1:44]


Why doesn't my music get me all the chicks?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-01-2010 1:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



Mooi dat ze de nazi-swastika verwijzing later subtiel in de boomwortels hebben verwerkt: dat valt nu een stuk minder op.

Zou het niet handig zijn als de band zelf een statement maakt over waar ze tegenwoordig in deze materie staan?




[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-01-2010 2:16]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Depraved ini
Usericon van Depraved ini
Posted 03-01-2010 2:26 by Depraved ini Wijzig reactieProfiel van Depraved iniQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

quote:
Op 3 januari 2010 1:44 schreef GrindMaster het volgende:
Ik volg het nu al eventjes, en dit is gewoon echt heel erg zielig. Een land dat zo pleit voor de vrijheid van meningsuiting, wil een band met extreem-rechtste achtergrond (slechts achtergrond, ik heb Temnozor nog niet op nazi boodschappen kunnen betrappen) verbieden, slechts vanwege hun vermeede ideologie. Doet toch steeds meer het vermoeden wekken dat Nederland wel voor een vrijheid van meningsuiting is, maar natuurlijk niet voor mensen met een afwijkend gedachtegoed...

Fightfascism is dan natuurlijk de overtreffende trap betreft linkse hypocrisie. Zoals al meer mensen voor mij zeiden, het monddood proberen te maken van anders denkenden is toch echt één van de kenmerken van het fascisme.

Ik heb zelf eigenlijk altijd het linkse gedachtegoed aangehangen, maar zo sinds een maand of 4 begin ik me toch echt te ergeren aan de hypocrisie betreft andersdenkenden, zowel op het gebied van politiek als op het gebied van klimaatverandering. Ik denk dat de streken van de antifa heel wat tere zieltjes voeden met extreem-rechtste denkbeelden.


Idd, zoals je zegt man.
Dat fightfascism is nu net iets die tegen z'n eigen principes vecht
(zonder het zelf te beseffen helaas...).

Maar ik vind, als ze zo beginnen moeten ze ook extreem linkse punk/crust/thrash bands beginnen verbieden.
Extreem links heeft in feite meer doden op hun geweten dan extreem rechts.
Neem vb de HOLODOMOR in Oekraïne.
Daar werden 10 000 000 mensen door uithongering uitgeroeid in iets van 6 maand door uncle Stalin.
Bij de nazies waren het 6 0000 000 in 5 jaar. Niet dat het een beter is dan het ander...
Ik wil maar zeggen dat men extreem linkse punk concerten ook zou moeten beginnen verbieden om zo'n gezeik. Is het niet?
+ shirts van Che Guevara moeten ook verboden worden.
Die heeft er ook genoeg op z'n geweten...
Stel je voor dat mensen shirts dragen met uncle Dolf erop!

Conclusie: laat ieder gewoon z'n eigen ding doen (zolang het zonder zinloos geweld is) en stop met zagen



Tyfus
Usericon van Tyfus
Posted 03-01-2010 5:46 by Tyfus Wijzig reactieProfiel van TyfusQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2010 20:36 schreef Onweerwolf het volgende:
Wellicht interpreteer ik zijn woorden verkeerd maar ...


Dan had je beter je felle bek gehouden ipv die onzin uit te kramen. Vraag je lief of ze je meer seks levert

Wat ik bedoelde, werd hier ondertussen al door oa Kattekop gementioned. Nu het in de belangstelling staat, kunnen we er beter gebruik van maken in plaats van huilend aan de kant te staan. Eventueel interview aanvragen aan de pers/krant/media etc. Het is een sensationeel thema (zie Koppenreportage klein jaar terug) dus dat moet wel lukken. Het is alleszins de moeite om te proberen in plaats van ons druk te maken in de toegelaten terreur van antifa. Zoals ik al eerder zei, indien dit kan doorgaan, kan dit wel een keerpunt betekenen. Laten we er dan voor gaan in plaats van kostbare tijd te verprutsen door reacties verkeerd te interpreteren bijvoorbeeld


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-01-2010 9:51 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ach, niet druk om maken. Tis Donderpuppie maar...


 


Die! Zombies! Die!
Usericon van Die! Zombies! Die!
Posted 03-01-2010 10:48 by Die! Zombies! Die! Wijzig reactieProfiel van Die! Zombies! Die!Quote dit bericht

Uiteraard is het kut maar aan de andere kant weet je dat met elke band die maar een beetje naar iets neigt je antifa op je stoep krijgt. Afgezien of ze gelijk hebben of niet en niet te verzanden in een ellenlange discussie hierover is het gewoon een fact of life dat er linkse lui rondlopen die op alle slakken zout leggen...daar doe je toch niks tegen in maatschappijen als de onze(en als het dan geen antifa, zijn het christenen of weer andere groepen die zeiken).

Ik hoop dat het doorgaat en dat er een goed securitybeleid is tav extreem rechtse lui zodat die niet je concert verneuken. Dan kan je voortaan als er weer zo'n band is naar dit concert verwijzen dat ook rustig is verlopen zonder provocerende eikels. Op oi shows let security vaak ook extra op of er geen rare symbolen komen, sieg heilers er uit gezet worden en er geen verboden merchandise is. Je moet dan misschien wel roomser als de paus zijn maar dan geef je die undercover antifa lui iig geen koren op de molen zodat ze kunnen zeggen van 'zie je wel'.


tortyr
Usericon van tortyr
Posted 03-01-2010 11:50 by tortyr Wijzig reactieProfiel van tortyrQuote dit bericht

concert is afgezegd?


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 03-01-2010 11:58 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Yep, gaat niet door.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 03-01-2010 12:18 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Zo, dus de antifa *kuch* pretverpesters *kuch* viert een overwinningsfeestje vanavond?


Why doesn't my music get me all the chicks?


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 03-01-2010 12:20 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 3 januari 2010 1:52 schreef Mutilator het volgende:


1 - Mooi dat ze de nazi-swastika verwijzing later subtiel in de boomwortels hebben verwerkt: dat valt nu een stuk minder op.

2 - Zou het niet handig zijn als de band zelf een statement maakt over waar ze tegenwoordig in deze materie staan?



1 - Wat betreft het swastika: je kan er over discussiëren (omdat buitenstaanders een swastika een swastika vinden), maar het is niet het nazi-swastika en er zijn meer bands die het zo hebben (onder andere een stel Latvian riflemen die vaak in den lande optreden).
2 - dat statement van de band is er: het is in de mail speciaal gericht aan de burgermeester waarin meer wordt uitgelegd. Overigens helpt zo'n statement ook niet, ga maar eens kijken op de sites van veel vooral Duitse pagan bands die expliciet op de site vermelden geen politieke band te zijn.

@ de laatste twee posters die zinspelen op het afzeggen van het concert: is dit definitief? Morgen beslist immers de AIVD, al is al die publiciteit niet goed voor de publieke opinie.



Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-01-2010 12:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2010 11:58 schreef Psychonaut het volgende:
Yep, gaat niet door.
Morgen is er overleg met de AIVD, de burgemeester, het bestuur van De Azijnfabriek en Heuy en mezelf. Het is dus voorbarig om te zeggen dat het is afgelast. Laten we gewoon de reactie van het AIVD afwachten!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-01-2010 12:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2009 20:00 schreef valfar het volgende:
Toch weer vriendjes met de Azijnfabriek?


ik ben nu ook wel benieuwd naar de stand van zaken. Het ging daar toch helemaal niet goed? Zijn er dingen veranderd, en watte dan?


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 03-01-2010 13:35 by Davidian Wijzig reactieProfiel van DavidianQuote dit bericht

Moet het per se in Roermond? Fuck roermond en host het ergens anders op een later tijdstip.

Zoals Groningen

[Dit bericht is gewijzigd door Davidian op 03-01-2010 13:35]


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 03-01-2010 13:46 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Nee, dan Gouda.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-01-2010 13:48 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 31 december 2009 18:32 schreef fightfascism het volgende:


spread hate and intolerance. and you are supporting them. that has nothing to do with human rights!





Are you talking about yourself?


Boeiender


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 03-01-2010 13:48 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Als de AIVD besluit om dit niet door te laten gaan, dan is groningen ook geen optie.
Er zullen bovendien weining zalen zijn die hun vingers willen branden na alle media aandacht.

Helaas stond er te vroeg informatie op publiek toegankelijke metal sites. Dit i.c.m. flyers was natuurlijk koren op de molen van den antifa.

Ik neem aan dat er al een hoop kosten gemaakt zijn.
Mocht het niet door kunnen gaan in de Azijnfabriek, wellicht is het dan een optie om het naar Vlaanderen te verplaatsen?
Daar verlopen deze optredens doorgaans met minder media aandacht.

Ik hoorde gisteren dat de geplande optredens van "Infernal War" voor de "Black Metal Desecration festivals 2010" nu door de antifa op de korrel genomen worden.


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 03-01-2010 13:56 by Davidian Wijzig reactieProfiel van DavidianQuote dit bericht

Laat ze optreden met Melechesh, hebben ze ook meteen een band uit isreal erbij, staat zo leuk.

Maarja deze hele zooi is lachwekkend, ik kan er met mijn kop niet om heen. Wat denken ze dat er gaat gebeuren eigenlijk, wat is hun grootste argument?

[Dit bericht is gewijzigd door Davidian op 03-01-2010 13:59]


goudanuked
Usericon van goudanuked
Posted 03-01-2010 14:05 by goudanuked Wijzig reactieProfiel van goudanukedQuote dit berichthttp://myspace.com/goudanuked

quote:
Op 29 december 2009 14:06 schreef Vrahk het volgende:
.....
Ben erg blij met dit optreden. Gewoon erg strakke bands. Rechts-extremisten komen toch wel overal. Ik zag ze bij Sonisphere in Nijmegen, bij Mayhem in de baroeg en in de Gonz in gouda werden shirts verkocht met hakenkruizen.

....


Even ter verduidelijking. Aan de distro die in Gouda shirts met hakenkruizen verkocht is, nadat gebleken is dat hij dergelijke waar verkocht, verzocht deze waar niet meer te verkopen. Dit is na ons verzoek ook niet meer gebeurd. De Gonz wenst op geen enkele wijze geassocieerd te worden met welke politieke uiting dan ook.



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-01-2010 14:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Het is standaard dat extreme bands gescreened worden, zonder medeweten van band, promoter of wie dan ook.
Alleen vanwege de hetze die nu aan de gang is word dit allemaal iets publiekelijker gemaakt heb ik het idee. Anyway, als de bands die op het Black Metal Desecration festival "fout" waren geweest dan was er al lang iets te kennen gegeven bij de organisatie. Het is dus totaal niet nodig om paniek te zaaien.
Temnozor' en Huldrefolk zijn ook al lang gescreened zonder dat wij iets wisten en er zou niks mis zijn met die bands (geen concreet bewijs dat ze nazis zijn of haat zaaien). Het is vanwege de aanhoudende terreur van de antifa dat het zo uitgemolken word waardoor de publieke opinie zwaar gaat wegen en men wil voorkomen dat het te veel uit de hand gaat lopen en het publiek zich tegen De Azijnfabriek, de Gemeente Roermond of wie dan ook gaat keren. Vandaar ook om de AIVD een onderzoek te laten doen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


valfar
Usericon van valfar
Posted 03-01-2010 15:23 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik weet nog een zeker concert in de Pazzop een jaar of 5 geleden met Ad Hominem en Seigneur Voland dacht ik, daar is de boel toen ook afgelast en hebben ze de bands gewoon onder een valse naam laten optreden



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-01-2010 15:37 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2010 5:46 schreef Tyfus het volgende:
Dan had je beter je felle bek gehouden ipv die onzin uit te kramen. Vraag je lief of ze je meer seks levert

Wat ik bedoelde, werd hier ondertussen al door oa Kattekop gementioned. Nu het in de belangstelling staat, kunnen we er beter gebruik van maken in plaats van huilend aan de kant te staan. Eventueel interview aanvragen aan de pers/krant/media etc. Het is een sensationeel thema (zie Koppenreportage klein jaar terug) dus dat moet wel lukken. Het is alleszins de moeite om te proberen in plaats van ons druk te maken in de toegelaten terreur van antifa. Zoals ik al eerder zei, indien dit kan doorgaan, kan dit wel een keerpunt betekenen. Laten we er dan voor gaan in plaats van kostbare tijd te verprutsen door reacties verkeerd te interpreteren bijvoorbeeld


Misschien kun je dan eens proberen om duidelijk en ondubbelzinnig neer te zetten wat je eigenlijk bedoelt?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen