IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : 16-01: Temnozor (Rus) + 2 bands @ De Azijnfabriek Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-01-2010 21:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Er zijn toch echt mensen die blackmetal met een fluitje leuk vinden klinken, de Russische teksten verstaat toch niemand.

Het blijft bizar dat er groeperingen zijn als antifa of strenggelovigen, die telkens concertjes in een subcultuur als metal willen blijven verbieden, terwijl er nooit iets ernstigs gebeurt.

Dit in schril contrast met andere subculturen, bijvoorbeeld die in de disco/gabber/R&B/hiphopsfeer e.d.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-01-2010 21:29]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2010 21:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

klootzakken zijn het

tegen moslimterrorisme zullen ze niet betogen hoor, en tegen straatcriminaliteit ook niet

begrijpelijk, wie snijdt nu in zijn eigen vel...

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-01-2010 21:24]


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-01-2010 21:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2010 21:21 schreef Mutilator het volgende:
blackmetal met een fluitje

Gorgoroth?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


R.
Usericon van R.
Posted 05-01-2010 21:52 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2010 21:03 schreef galspuug het volgende:
Eigenlijk kan iedereen beter naar DANZIG luisteren.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 05-01-2010 22:29 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Moest hier toch wel even om grinniken:

quote:
AFA vindt iedere vorm van onderdrukking op grond van her- en afkomst, sekse, geloofsovertuiging en seksuele geaardheid onaanvaardbaar.


Valt me op dat ze onderdrukking op grond van mening er niet bij hebben gezet....


Why doesn't my music get me all the chicks?


Tyfus
Usericon van Tyfus
Posted 05-01-2010 22:29 by Tyfus Wijzig reactieProfiel van TyfusQuote dit bericht

Ik herinner me op een optreden in Londen dat ik met een medewerkster van de club praatte (ergens in de suburbs). Daar is gangsta-rap tegenwoordig verboden omdat ze letterlijk schieten op elkaar. Maar dat zal wel nooit in Rotter- of Amsterdam voorkomen zeker...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-01-2010 22:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2010 22:29 schreef Tyfus het volgende:
Ik herinner me op een optreden in Londen dat ik met een medewerkster van de club praatte (ergens in de suburbs). Daar is gangsta-rap tegenwoordig verboden omdat ze letterlijk schieten op elkaar. Maar dat zal wel nooit in Rotter- of Amsterdam voorkomen zeker...

Da's toch best multi-tasking, rappen en schieten tegelijk. En vooral mikken lijkt me moeilijk dan zo in het donker van een club, zeker als er veel negers zijn. Alhoewel, al die bling-bling verandert ze dan wel weer in schietschijven natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 05-01-2010 22:40]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 05-01-2010 22:40 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Schieten op de beat.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2010 22:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Moet je maar eens Drive-by Bukkake checken


signature


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 05-01-2010 23:12 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2010 19:36 schreef Hypnos het volgende:
...dit is een extreemlinkse rakker
Maurice Mandarin

Ja, ik had toen met Horna dezelfde Maurice achter me aan. Intimideerde mij dat als ik niet onmiddelijk het concert af zou lasten hij naar alle kranten zou stappen. Reageerde niet inhoudelijk op mijn antwoord en de media nam klakkeloos zijn eenzijdige denkbeelden over met mijn volledige naam erbij.
(Leg dat allemaal maar eens uit de maandag erna op je werk ) Is ook lid van de anti wilders club en strijd voor dubbele nationaliteiten. Gebruikt diverse achternamen, wijzigt dit regelmatig.


Bla


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-01-2010 23:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

"Er is een uitgebreide discussie hierover op Zware Metalen gaande. Als “Rotzak” persoontje daar, kunnen de jongens van onze oude garde Robert “Razors Edge” herkennen. Inmiddels is hij geen 18 jaar oud meer en uitermate politiek-correct geworden. "

Blijft mooi.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-01-2010 23:39 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Haha, waar staat dat? Stormfront?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-01-2010 23:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Google --> Zware Metalen + Temnozor = Stormfront.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2010 23:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

politiek correct


OMMFG,

ik weet niet wat ze daar als politiek correct zien, maar een kerstboom uit je aars laten komen en dergelijke zou ik zo niet omschrijven

ik vrees dat je daar pas politiek incorrect bent als je er daadwerkelijk een neger aan laat hangen


ik weet niet wat erger is, als nazi bekeken worden of als politiek correct beschouwd worden


signature


Silence
Usericon van Silence
Posted 05-01-2010 23:45 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Hypie! Denk aan je imago!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2010 23:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

SJIET... euhm... ANUS!

*noteert*

morgen een kerstboom halen


signature


Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 05-01-2010 23:46 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2010 15:48 schreef valfar het volgende:
Uiteindelijk is de Pazzop daardoor ook kapot gegaan of iets in die richting. Geen aanrader dus.


Pazzop is in 2008 opgegaan in podium10 wat na een jaar van verbouwen e.d. een aantal maanden terug is opgegaan. Niets in die strekking dus. Verder dit jaar hoort u allen weer van bladel.

@marcel: ik dacht dat mijn naam in 2004 door afa zo neer gezet was omdat ik het optreden wel door had laten gaan. Blijkbaar maakt het voor de lastercampagnes van afa dus niks uit of het door gaat of niet. Succes met de hele handel, ik trakteer je op een biertje.






Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-01-2010 23:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2010 23:39 schreef Burzum het volgende:Stormfront


:')

Stelletje kansloze apen dat daar rondhangt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Silence
Usericon van Silence
Posted 05-01-2010 23:47 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2010 23:46 schreef Hypnos het volgende:
SJIET... euhm... ANUS!

*noteert*

morgen een kerstboom halen


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-01-2010 23:48 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2010 23:46 schreef Hypnos het volgende:
morgen een kerstboom halen


Wel foto's van posten he, Hyps!

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 05-01-2010 23:49]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2010 23:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

owyeah babiez

bomen poepen en doorsturen naar Volkert Van dergraaf en zijn AFA vriendjes

dan ben ik weer publiceerbaar als natuurverkrachter


signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-01-2010 23:58 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 5 januari 2010 23:36 schreef kwelgeest het volgende:
"Er is een uitgebreide discussie hierover op Zware Metalen gaande. Als “Rotzak” persoontje daar, kunnen de jongens van onze oude garde Robert “Razors Edge” herkennen. Inmiddels is hij geen 18 jaar oud meer en uitermate politiek-correct geworden. "

Blijft mooi.



Hihi, en aan de meelezende media: Hoop dat jullie wel op feiten artikelen schrijven, geen hoop op, maar kom, jullie kunnen het! Echt!

Verder vind ik dat vrijheid van meningsuiting ook door Antifa gerespecteerd moet worden, al ben ik het totaal niet eens met extreem-rechtse alsmede extreem-linkse denkbeelden.


Boeiender


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-01-2010 0:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2010 23:58 schreef MR. N het volgende:


Verder vind ik dat vrijheid van meningsuiting ook door Antifa gerespecteerd moet worden, al ben ik het totaal niet eens met extreem-rechtse alsmede extreem-linkse denkbeelden.



dat vind ik ook,

maar het is wel een feit dat die linksfascisten wel mogen hun gedacht zeggen en bepalen dat de tegenovergestelde kant dat niet mag. Daar kan ik als klein Belgje de underdog niet tegen. Ofwel geef je iedereen vrije meningsuiting en respecteer je die van elkaar, maar kaffer je elkaar zoveel uit als je wil. Ofwel is het njet voor alletwee.


het is alsof je hoofddoeken verbiedt maar kruisbeelden laat hangen in klaslokalen...


die AFA's zijn geen haar beter dan die andere kaalkoppen (...) Ik heb er geen probleem mee, maar als er instanties zijn die de ene voortrekken, dat tast mijn rechtvaardigheidsgevoel aan. Ik ben bijvoorbeeld vegetariër geweest, maar mocht er een verbod komen op vlees eten, ik zou toen meegestapt hebben in een tegenbetoging.

Met deze trend duw je bepaalde mensen in een underdogrol, en die krijgen sympathie. Compleet verkeerd. Je moet uit overtuiging ergens achter staan! Niet omdat ze jouw onrechtvaardigheidsgevoel (door welke reden dan ook) reflecteren. Zoals het nu is wordt de boel compleet scheefgetrokken. Was ik 17, en ik maakte dit mee, ik werd op slag een rechtse skinhead. Puur uit sympathie. Gelukkig heb ik al ietwat van context ontwikkeld, maar ik wil maar zeggen.

Dit gaat al lang niet meer over metal, maar over individuele en maatschappelijke vrijheid. En toevallig is dat iets waar veel metalheads mee bezig zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-01-2010 0:07]


signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-01-2010 0:08 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Dus je bedoeld dat diegene met de grootste bek het meeste voor elkaar krijgen? Dat lijkt me hier wel het geval ja, en ik reageer hier omdat ik het niet vind kunnen dat een stel mensen die lekker anoniem bezig zijn andere mensen die geen kwaad in het zin hebben (zoals Mira, Xander en Marcel, en daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken)zwart lopen te maken.

Ik vind het gewoon zo buitenproportioneel...


Boeiender


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-01-2010 0:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

klopt ja, en een Antifa forum? een AFA forum? nee hoor,


wat wil je

1. de helft kan niet lezen wegens niet afgemaakte studies
2. de helft van de helft die wel kan lezen heeft geen internet/PC wegens geen werk of geen aansluiting in kraakpanden
3. de helft van de helft van de helft die wel kan lezen en werk heeft geeft geen zin wegens bezig met blowen en lijm snuiven met die andere helften
4. wat overschiet is undercover aanwezig op metalconcerten of graffiti aan het spuiten op overheidsgebouwen


Anonimifa

...



"maar ja, ze zouden ons afmaken"


en zelf met lege flessen gooien...

recyclage noemen ze dat dan


[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-01-2010 0:16]


signature


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen