IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : 16-01: Temnozor (Rus) + 2 bands @ De Azijnfabriek Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2010 14:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:24 schreef kwelgeest het volgende:
Eluveitie, speelde Eichmann daar niet in?



Mengelechesh?


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-01-2010 14:32 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Was dit bericht hier al eens gepost of had ik het ergens anders vandaan: http://www.theoploeg.net/2010/01/02/over-extreem-rechts-nazisme-en-popmuziek/ ?

Nou ja. Wel netjes stuk in ieder geval, is ook media


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-01-2010 14:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:32 schreef Hypnos het volgende:
Mengelechesh?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2010 14:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:33 schreef ZelThoR het volgende:


ja, ik vond hem zelf ook vrij geslaagd


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2010 14:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:29 schreef ZelThoR het volgende:
Buiten hoor en wederhoor verwacht je toch ook dat journalisten überhaupt de moeite nemen om na te denken. Dus; ofwel de journalist is zo simpel dat hij de hardst schreeuwend mensen maar napraat en in ieder geval aan de safe side van de politieke correctheid blijft ofwel heeft hij een politieke agenda die niet strookt met waarheidsvinding.
Ik denk dat het enige weekblad in NL dat eventueel bereid is om iets verder te kijken Elsevier is. En dan moet je nog geluk hebben. HP/DeTijd is ook veel te politiekcorrect. VN moet je iig gewoon niet hebben. De Azijnbode is nog objectiever.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 07-01-2010 14:33 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 7 januari 2010 14:32 schreef ZelThoR het volgende:
Was dit bericht hier al eens gepost of had ik het ergens anders vandaan: http://www.theoploeg.net/2010/01/02/over-extreem-rechts-nazisme-en-popmuziek/ ?

Nou ja. Wel netjes stuk in ieder geval, is ook media


Dat stond in het interview op de frontpage.
Toevallig ken ik Theo persoonlijk, heb 'm als leraar gehad op het HBO. Ik ga kijken of ik met hem samen kan werken voor een vervolgartikeltje.

[Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 07-01-2010 14:34]


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2010 14:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:32 schreef Hypnos het volgende:
Mengelechesh?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-01-2010 14:39 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:33 schreef Hypnos het volgende:
ja, ik vond hem zelf ook vrij geslaagd

Die zeker, ja, mooie dubbele bodem
quote:
Op 7 januari 2010 14:33 schreef kwelgeest het volgende:
Ik denk dat het enige weekblad in NL dat eventueel bereid is om iets verder te kijken Elsevier is. En dan moet je nog geluk hebben. HP/DeTijd is ook veel te politiekcorrect. VN moet je iig gewoon niet hebben. De Azijnbode is nog objectiever.

Tsja. Gelukkig kan ik zelf ook nog redelijk nadenken (heb ik het idee dan ), maar hoeveel mensen lopen niet blind achter opiniemakers aan?
quote:
Op 7 januari 2010 14:33 schreef Y Draig Goch het volgende:
Dat stond in het interview op de frontpage.
Toevallig ken ik Theo persoonlijk, heb 'm als leraar gehad op het HBO. Ik ga kijken of ik met hem samen kan werken voor een vervolgartikeltje.

Ah, OK

Doen, ja Zou mooi zijn als hier wat genuanceerds over op internet staat. Zeker wat betreft bands die nu onterecht in het vizier gaan komen. Als de luie googlejournalisten dan weer aan de slag gaan komen ze in ieder geval ook ZM tegen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2010 14:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:33 schreef Y Draig Goch het volgende:
Dat stond in het interview op de frontpage.
Toevallig ken ik Theo persoonlijk, heb 'm als leraar gehad op het HBO. Ik ga kijken of ik met hem samen kan werken voor een vervolgartikeltje.


STRAK!!



ja, dubbele bodems zijn als het ware mijn specialiteit


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2010 14:44 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:39 schreef ZelThoR het volgende:
Tsja. Gelukkig kan ik zelf ook nog redelijk nadenken (heb ik het idee dan ), maar hoeveel mensen lopen niet blind achter opiniemakers aan?


Meer dan je denkt. Kijk bv maar naar de meeste antifasympathisanten. Compleet geen eigen ideeën, geen echte, eigen ideologie. Gewoon de grootste schurftkudt achterna.

Iets waar overigens iedere ideologie/stroming last van heeft. Niet ieder individu is instaat echt onafhankelijk zelf te denken. De gene die dat niet kunnen zijn er waarschijnlijk meer dan je vreest.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-01-2010 14:45 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:10 schreef kwelgeest het volgende:
Nou Hub, als dat gene wat deze week in VN staat jouw interview is ben je goed genaaid door die linkse honden. Stuk wordt afgesloten met een oproep Akrona ook te cancellen.
'kSnap sowieso niet dat je over zo'n kwestie een interview met zo'n bevooroordeeld links blad doet. Zou me niets verbazen als zij antifa in de redactie hebben zitten.

Goh, wat een verrassing.

Overigens ben ik ook best links op sommige punten, maar ik hoop toch niet dat ik ooit zo vooringenomen word als dit soort "journalistieke" tijdschriften. Als ik bij mijn ouders de Azijnbode lees, verbaas ik me daar ook altijd over. Alsof je complete opiniestukken leest die in nieuwsvorm gegoten zijn. Overigens vind ik voor jouw Elsevier hetzelfde gelden. Het NRC, dat is nog redelijk neutraal soms.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-01-2010 14:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:44 schreef kwelgeest het volgende:
Meer dan je denkt. Kijk bv maar naar de meeste antifasympathisanten. Compleet geen eigen ideeën, geen echte, eigen ideologie. Gewoon de grootste schurftkudt achterna.

Iets waar overigens iedere ideologie/stroming last van heeft. Niet ieder individu is instaat echt onafhankelijk zelf te denken. De gene die dat niet kunnen zijn er waarschijnlijk meer dan je vreest.


Niemand is denk ik in staat écht onafhankelijk na te denken, maar ik begrijp wat je bedoelt

Het valt mij wel op dat de 'extreme' politieke partijen daar het best gebruik van maken. Inspelen op onvrede en schapengedrag, zie succes SP en PVV Hiermee wil ik uiteraard niet zeggen dat elke SP'er of PVV'er een meeloper is.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 07-01-2010 14:50]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2010 14:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:45 schreef bastianus het volgende:
Goh, wat een verrassing.

Overigens ben ik ook best links op sommige punten, maar ik hoop toch niet dat ik ooit zo vooringenomen word als dit soort "journalistieke" tijdschriften. Als ik bij mijn ouders de Azijnbode lees, verbaas ik me daar ook altijd over. Alsof je complete opiniestukken leest die in nieuwsvorm gegoten zijn. Overigens vind ik voor jouw Elsevier hetzelfde gelden. Het NRC, dat is nog redelijk neutraal soms.
Als een blad cultuurrelativistisch is, is het NRC wel.
Ik beweer overigens nergens dat Elsevier objectief is. En 'mijn blad' is het ook zeker niet. Te volks, plat, populistisch. Ik vind de HP/DeTijd journalistiek gezien een stuk sterker; Maar wel politiekcorrecter

Bij de Azijnbode is voornamelijk het economischkatern erg. Gewoon Das Kapital.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 07-01-2010 14:49]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2010 14:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:47 schreef ZelThoR het volgende:
Niemand is denk ik in staat écht onafhankelijk na te denken, maar ik begrijp wat je bedoelt

Het valt mij wel op dat de 'extreme' politieke partijen daar het best gebruik van maken. Inspelen op onvrede en schapengedrag, zie succes SP en PVV Hiermee wil ik uiteraard niet zeggen dat elke SP'er of PVV'er een meeloper is.
Juist de middenpartijen, PvdA en CDA, kunnen daar anders ook flink wat van.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-01-2010 14:52 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:48 schreef kwelgeest het volgende:
Als een blad cultuurrelativistisch is, is het NRC wel.

Hoe vind jij dat dat zich zo sterk uit bij het NRC, dan? Ben het deels wel met je eens, maar er staat vaak ook andersoortige insteek tegenover (eerder in ieder geval).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-01-2010 14:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:51 schreef kwelgeest het volgende:
Juist de middenpartijen, PvdA en CDA, kunnen daar anders ook flink wat van.

Ohja, ook wel, maar die komen aan het regeren en dan kunnen ze in ieder geval weer even wat minder op onvrede inspelen (en schuiven ze ook weer makkelijk naar het midden toe).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-01-2010 14:54 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:33 schreef kwelgeest het volgende:
Ik denk dat het enige weekblad in NL dat eventueel bereid is om iets verder te kijken Elsevier is. En dan moet je nog geluk hebben. HP/DeTijd is ook veel te politiekcorrect. VN moet je iig gewoon niet hebben. De Azijnbode is nog objectiever.


Hmm, sommige schrijvers voor Elsevier zijn anders behoorlijke prutsers. Vooral als het de wat exactere kant opgaat is het duidelijk dat niet gaat om mensen die voor het onderwerp hebben doorgeleerd. Mijn broertje die nog geen eindexamen Scheikunde had gedaan kon de fouten er al uit pikken :') (hij heeft ze ook een keer ingezonden hehe).


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2010 14:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:52 schreef ZelThoR het volgende:
Hoe vind jij dat dat zich zo sterk uit bij het NRC, dan? Ben het deels wel met je eens, maar er staat vaak ook andersoortige insteek tegenover (eerder in ieder geval).
Ik lees de NRC zelden dus ik moet eerlijk toegeven niet zo 1,2,3 voorbeelden voor handen te hebben. Ondanks alles ligt hier de Azijnbode.

Sigmund, schuld van Sigmund.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2010 14:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:54 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hmm, sommige schrijvers voor Elsevier zijn anders behoorlijke prutsers. Vooral als het de wat exactere kant opgaat is het duidelijk dat niet gaat om mensen die voor het onderwerp hebben doorgeleerd. Mijn broertje die nog geen eindexamen Scheikunde had gedaan kon de fouten er al uit pikken :') (hij heeft ze ook een keer ingezonden hehe).
quote:
Op 7 januari 2010 14:48 schreef kwelgeest het volgende:
Ik beweer overigens nergens dat Elsevier objectief is. En 'mijn blad' is het ook zeker niet. Te volks, plat, populistisch.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-01-2010 14:56 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Gaat ook niet om objectiviteit, is gewoon domme fouten maken .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Chef
UGH!!
Usericon van Chef
Posted 07-01-2010 14:59 by Chef Wijzig reactieProfiel van ChefQuote dit bericht

Ik denk dat er geen de betere is, aangezien ze allemaal niet in hoeken geplaatst willen worden.

Om zeker te weten dat er echt inkomt wat er geplaatst is moet je naast de krant staan totdat deze in de winkel ligt, anders draaien ze nog alles in je mond om..



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2010 14:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:56 schreef Gemene Lepel het volgende:
Gaat ook niet om objectiviteit, is gewoon domme fouten maken .
Heeft wel te maken met dat het een erg gemakkelijk blad is. Staan zo vaak beweringen en 'feiten' in waarbij ik toch behoorlijk moet fronsen.
Ook geen blad dat ik weekelijks koop.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-01-2010 14:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:54 schreef kwelgeest het volgende:
Ik lees de NRC zelden dus ik moet eerlijk toegeven niet zo 1,2,3 voorbeelden voor handen te hebben.

OK, helaas dan
quote:
Ondanks alles ligt hier de Azijnbode.

Sigmund, schuld van Sigmund.

Tsja, als je zelf blijft nadenken en alles in twijfel trekt maakt het niet zoveel uit wat je leest toch?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-01-2010 15:01 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Achja, m'n ouders hebben het dus ik lees het wel altijd. Alleen sommige columns sla ik over omdat ik toch weet dat er weer een hoop ad hominem (niet de band ) stront uit gaat komen. Vond het vroeger een leuker blad, misschien ben ik linkser geworden, of slimmer, of beide (kan dat ).

Overigens hebben we naast de Elsevier op vrijdag en zaterdag ook NRC. Hier in het studentenhuis wordt er daarentegen gewoon Volkskrant gelezen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Chef
UGH!!
Usericon van Chef
Posted 07-01-2010 15:02 by Chef Wijzig reactieProfiel van ChefQuote dit bericht

En nu weer on Topic:


Wisten jullie dat Temnozor gecancelled is?



Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen