IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : 16-01: Temnozor (Rus) + 2 bands @ De Azijnfabriek Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-01-2010 19:11 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2010 17:20 schreef Vampire John het volgende:
Bottomline: niemand van de pers zoekt blijkbaar serieus contact met de direct betrokkenen (bijvoorbeeld de band zelf)


Nee joh, want dan worden ze afgemaakt of op zijn minst in elkaar geslagen...


 


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 02-01-2010 19:20 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

http://metal-exposure.com/?page_id=846

Ons neutralere nieuwsberichtje.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-01-2010 19:29 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Wat een ophef van beide kanten over een matige band.


Vigrid
Brood en Spelen
Usericon van Vigrid
Posted 02-01-2010 19:32 by Vigrid Wijzig reactieProfiel van VigridQuote dit bericht

Doet Antifa eigenlijk ook nog iets positiefs, in plaats van alleen mensen (vals) te beschuldigen, zwart te maken c.q. demoniseren? Neo-nazi's komen in de regel openlijk uit voor hun ideologie, dus daar zijn ze al niet voor nodig. Antifa pakt juist mensen die niet gevaarlijk zijn, mensen die niets terugdoen, mensen die totaal geen gevaar vormen. Mag u raden waarom ze dat doen....


Tyfus
Usericon van Tyfus
Posted 02-01-2010 19:42 by Tyfus Wijzig reactieProfiel van TyfusQuote dit bericht

Eigenlijk heb ik er helemaal geen zin dat dit zomaar wordt afgelast zonder boe of ba. Zowel Hub & Heuy werken hun in het zweet en bloed om het tóch te laten doorgaan en dan dit weer. Alsof er horden nazi's gaan komen en half Nederland kort en klein gaan slaan. Maarja, zelfs als er maar 's een migrant toevallig in de buurt is blabla (PS: Hekelgem zit vol "migranten" en daar is nooit één probleem geweest tijdens AH).
Niemand een voorstel om onze woorden kracht bij te zetten? Faceboekgroepen zijn alleszins niet voldoende.


[Dit bericht is gewijzigd door Tyfus op 02-01-2010 19:43]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-01-2010 19:51 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2010 19:42 schreef Tyfus het volgende:
Eigenlijk heb ik er helemaal geen zin dat dit zomaar wordt afgelast zonder boe of ba.




quote:
Op 2 januari 2010 19:42 schreef Tyfus het volgende:
Niemand een voorstel om onze woorden kracht bij te zetten? Faceboekgroepen zijn alleszins niet voldoende.



Kijk figuren zoals jij zijn nou EXACT het soort onderontwikkeld kutvolk dat we niet moeten hebben bij metalconcerten.

Of je nou links of rechts of bent, tief maar lekker op met je facebook acties!

Sukkel!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-01-2010 19:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2010 17:34 schreef Gemene Lepel het volgende:
Klopt, maar vooralsnog is dat geen voorbeeld van de lyrics.

@ Onweerwolf dus.


True, maar het is wel onderdeel van het product dat onder de naam Temnozor' wordt uitgebracht natuurlijk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-01-2010 20:24 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2010 19:51 schreef Onweerwolf het volgende:
Kijk figuren zoals jij zijn nou EXACT het soort onderontwikkeld kutvolk dat we niet moeten hebben bij metalconcerten.



Tyfus is de zanger van Huldrefolk. Beetje sneu als hij er niet bij is op z'n eigen concert, vind je niet?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 02-01-2010 20:27 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 2 januari 2010 20:24 schreef Count Usher het volgende:
Tyfus is de zanger van Huldrefolk. Beetje sneu als hij er niet bij is op z'n eigen concert, vind je niet?


Lol.


Maar ik ben het er wel mee eens dat het kut is als je maar moet toekijken hoe je concert, waar je veel moeite voor hebt moeten doen, door andere mensen wordt verhinderd.

Nou neem ik aan dat Hub&Heuy wel contacten hebben bij de gemeente waar ze het gesprek kunnen aan gaan, maar wij kunnen helaas niet zo veel doen behalve heel boos naar ons computerschermpje staren.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-01-2010 20:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2010 20:24 schreef Count Usher het volgende:
Tyfus is de zanger van Huldrefolk. Beetje sneu als hij er niet bij is op z'n eigen concert, vind je niet?


Ohja, dat is helemaal verstandig! Wordt je optreden misschien gecanceld omdat een overheidsorgaan concludeert dat het optreden van de hoofdact te risicovol is en dan gaat meneer de zangert van het voorprogramma mensen oproepen om hun woorden 'kracht bij te zetten'.

Bestaat Huldrefolk helemaal uit 15 jarige kutpubertjes of is het alleen de zanger?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 02-01-2010 20:32 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Ik denk niet dat hij iets gewelddadigs bedoelde met zijn 'kracht bij zetten'. Eerder een open brief oid. Denk ik.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-01-2010 20:33 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2010 20:31 schreef Onweerwolf het volgende:
Ohja, dat is helemaal verstandig! Wordt je optreden misschien gecanceld omdat een overheidsorgaan concludeert dat het optreden van de hoofdact te risicovol is en dan gaat meneer de zangert van het voorprogramma mensen oproepen om hun woorden 'kracht bij te zetten'.

Bestaat Huldrefolk helemaal uit 15 jarige kutpubertjes of is het alleen de zanger?


Mensen op een forum uitmaken voor sukkel, dat is pas het gedrag van 15-jarige kutpubertjes. Wordt 's volwassen, man!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-01-2010 20:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2010 20:32 schreef Ziona het volgende:
Ik denk niet dat hij iets gewelddadigs bedoelde met zijn 'kracht bij zetten'. Eerder een open brief oid. Denk ik.


Right! En daar heeft hij zwaarder geschut voor nodig dan facebook acties?

Wellicht interpreteer ik zijn woorden verkeerd maar als er iets is wat je dus NIET moet doen is het organiseren van een tegenactie en dat is wat ik lees als meneer tyfus het heeft over zijn woorden 'kracht bij zetten' en het aflasten niet zonder 'boe of ba' te laten verlopen.
Uit je frustratie, geef je mening, etc. maar doe dat op een volwassen en zinvolle manier.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-01-2010 20:38 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2010 20:33 schreef Count Usher het volgende:
Mensen op een forum uitmaken voor sukkel, dat is pas het gedrag van 15-jarige kutpubertjes. Wordt 's volwassen, man!


Zinvolle toevoeging!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-01-2010 20:38 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2010 20:36 schreef Onweerwolf het volgende:

Uit je frustratie, geef je mening, etc. maar doe dat op een volwassen en zinvolle manier.


Door hem of haar sukkel te noemen op een forum. Sterk!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-01-2010 20:40 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2010 20:38 schreef Onweerwolf het volgende:
Zinvolle toevoeging!


Sterke comeback. Jij bent echt een held, hé!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 02-01-2010 21:01 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

quote:
Op 2 januari 2010 20:36 schreef Onweerwolf het volgende:
Right! En daar heeft hij zwaarder geschut voor nodig dan facebook acties?

Wellicht interpreteer ik zijn woorden verkeerd maar als er iets is wat je dus NIET moet doen is het organiseren van een tegenactie en dat is wat ik lees als meneer tyfus het heeft over zijn woorden 'kracht bij zetten' en het aflasten niet zonder 'boe of ba' te laten verlopen.
Uit je frustratie, geef je mening, etc. maar doe dat op een volwassen en zinvolle manier.


Hij deed dat op een volwassen manier, maar jij gaat er meteen vanuit dat Tyfus een domme rechtsgeorienteerde extremist is die alleen geweld kent als oplossing.
Wat hij werkelijk bedoelde, was dat het concert misschien overgenomen kan worden door een andere zaal die het wel aandurft dit door te laten gaan. Zo kun je natuurlijk ook denken

[Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 02-01-2010 21:03]


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-01-2010 21:05 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2010 21:01 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
Hij deed dat op een volwassen manier, maar jij gaat er meteen vanuit dat Tyfus een domme rechtsgeorienteerde extremist is die alleen geweld kent als oplossing.
Wat hij werkelijk bedoelde, was dat het concert misschien overgenomen kan worden door een andere organisator/zaal die het wel aandurft dit door te laten gaan. Zo kun je natuurlijk ook denken


Wat hij werkelijk bedoelde was niet uit zijn post op te maken.

En even voor de duidelijkheid: de organisator en zaal durven dit wel aan. Als de overheid echter besluit dat het niet mag dan houdt het op.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 02-01-2010 21:10 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Ik bedoelde dus niet dat de Azijnfabriek geen ballen heeft, maar dat een andere zaal of organisatie het wel aan moet durven om dit over te nemen.


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 02-01-2010 21:19 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

Dat is vooralsnog helemaal niet aan de orde dus heeft het ook geen zin om daar over te speculeren. Krijg je alleen maar een zinloze als als discussie



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-01-2010 21:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2010 21:10 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
Ik bedoelde dus niet dat de Azijnfabriek geen ballen heeft, maar dat een andere zaal of organisatie het wel aan moet durven om dit over te nemen.


Je bedoelt dus dat als het van overheidswege verboden wordt dat je het dan een goed idee vindt dat een andere organisatie het illegaal toch laat plaatsvinden op een andere locatie?

Of begrijp ik het nu verkeerd?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 02-01-2010 21:26 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Dat begrijp je inderdaad weer verkeerd, want ik was onbewust aan Vlaanderen aan het denken. Het zal onbewust de associatie Tyfus - Vlaanderen zijn geweest Daarbij heb ik nergens gezegd dat het per se in Nederland gehouden moet worden, weer een toevoeging van jouw kant

Daarbij kan het mij niet boeien of dit nu wel of niet doorgaat. Ik vind het alleen vervelend voor Hub & Heuy, Huldrefolk en de fans. Nou hoop ik dat ik meteen verdere dubbelzinnigheden en onduidelijkheden heb uitgesloten

[Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 02-01-2010 21:29]


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-01-2010 21:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Andere overheid dus. Ja dat kan natuurlijk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 02-01-2010 21:52 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Misschien is het nuttig om Interpol en de FSB ook meteen in te schakelen, voor het geval de AIVD iets over het hoofd ziet


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-01-2010 22:03 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2010 19:00 schreef Ziona het volgende:
Met een touw om de nek hè.

Da's meer Koreaans.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen