IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : 16-01: Temnozor (Rus) + 2 bands @ De Azijnfabriek Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-01-2010 16:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Misschien ten overvloede, maar wat ik zie aankomen is dat ik dit dus alleen maar meer zie gaan gebeuren, met als gevolg dat een muzikaal cultuuraspect gaat worden uitgebannen. Tot hoever zal het gaan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2010 16:30 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 16:25 schreef Mutilator het volgende:
@Kwelgeest: jouw materie staat los van Temnozor: ontopic/maak de link of ga/open betreffend topic.
Staat helemaal niet zo los van Temnozor. Gaat over de wenselijkheid van aan dictaturen linkbare symbolen bij/tijdens concerten. Links moet eens niet zo hypocriet zijn en hand in eigen boezem steken.
Stelletje genocide verheerlijkers.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-01-2010 16:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ok maar hou de link aub zo kort mogelijk, anders wordt het onoverzichtelijk.

Voor puur politiek / antifa hebben we die topics.

Geldt uiteraard ook voor andere users.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-01-2010 16:39]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Depraved ini
Usericon van Depraved ini
Posted 07-01-2010 17:52 by Depraved ini Wijzig reactieProfiel van Depraved iniQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

quote:
Op 7 januari 2010 16:26 schreef Hypnos het volgende:
wat Temnozor eigenlijk zou moeten doen is een lied maken ter ere van Lenin en STalin, hun voormalige leiders

kijken of AFA nog zo zou reageren


ER zullen in de toekomst zo'n bands uitkomen met zo'n concept! ;-)



HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 07-01-2010 18:47 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

Dit is dan weer erg jammer



quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Rollins | 04-01-10 | 18:59
Hey, je kan kan een van de nazi-sukkeltjes die dit wilde organiseren ook mailen. En wel via de EO-Jongeren website (SIC!) : www.eo.nl...
--------------------------------------------------------------------------------



http://www.eo.nl/ronduit/homepage/page/-/react/forum.php/user_profile/1668

Als eerste vraag ik me natuurlijk af waarom Xander uberhaupt een EO profiel heeft

Ten 2e is het schandalig dat jullie naam zo door het slijk gehaald word

.....
Nazi-sukkeltjes: doet me denken aan Jay & Silent bob Strikes Back als ze erachter komen wat er over hun geschreven staat op verschillende forums.

Verder heb ik natuurlijk ook mijn vrijheid om te geloven wat ik wil


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-01-2010 19:05 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 18:47 schreef HEUY het volgende:

Nazi-sukkeltjes: doet me denken aan Jay & Silent bob Strikes Back als ze erachter komen wat er over hun geschreven staat op verschillende forums.

Verder heb ik natuurlijk ook mijn vrijheid om te geloven wat ik wil

Pas je op dat je straks niet als extreemrechtse christen te boek staat?


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 07-01-2010 19:32 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik heb vanmiddag het artikel in Vrij Nederland gelezen. Het was vooringenomen, kort, gaat geen moment inhoudelijk in op argumenten van voor- en tegenstanders en is, kortom, totaal niet interessant.

En dan vinden ze het gek dat er geen hond meer is die dat blad leest.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 07-01-2010 20:08 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

De nieuwe Temnozor klinkt trouwens weer best lekker.



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 07-01-2010 20:25 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 18:47 schreef HEUY het volgende:
Dit is dan weer erg jammer



quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Rollins | 04-01-10 | 18:59
Hey, je kan kan een van de nazi-sukkeltjes die dit wilde organiseren ook mailen. En wel via de EO-Jongeren website (SIC!) : www.eo.nl...
--------------------------------------------------------------------------------



http://www.eo.nl/ronduit/homepage/page/-/react/forum.php/user_profile/1668

Als eerste vraag ik me natuurlijk af waarom Xander uberhaupt een EO profiel heeft

Ten 2e is het schandalig dat jullie naam zo door het slijk gehaald word

.....
Nazi-sukkeltjes: doet me denken aan Jay & Silent bob Strikes Back als ze erachter komen wat er over hun geschreven staat op verschillende forums.

Verder heb ik natuurlijk ook mijn vrijheid om te geloven wat ik wil


Een van jouw posts:

quote:

Toen heb ik me naar Jezus gekeerd en van hem heb ik geleerd dat echt verliefd zijn en lievde los staat van sex.
Nu weet ik dat ik pas echte geweldige sex kan hebben als er op de eerste plaats sprake is van lievde.

Ik hoop oprecht dat je hier iets aan hebt, en dat je God zult vinden. Jezus kan je hierbij helpen.


Heeft Jezus je ook naar 'de als antichristelijk bekend staande band Temnozor' geleid? Dit tragikomisch schouwspel wordt echt met de minuut vreemder zo..


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-01-2010 20:28 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

WTF


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-01-2010 20:32 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht



spelfout weggehaald...


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 07-01-2010 20:34 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Zullen we de rechten aan SBS verkopen?
't begint steeds meer op een soap te lijken


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-01-2010 20:36 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Geboortedata in beide profielen matchen niet, haha.

Wel leuk gevonden :')


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Northward
Usericon van Northward
Posted 07-01-2010 20:53 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Vermakelijk topic blijft dit...

Trouwens. Is er nog een kans aanwezig op een andere zaal in de benelux?


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 07-01-2010 20:59 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Naar wat ik begrepen heb is het vrij zeker dat het in Belgie doorgang gaat vinden.
Verder helaas nog geen info.


Northward
Usericon van Northward
Posted 07-01-2010 21:16 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Mooi!


Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 07-01-2010 21:23 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Ben bang dat het weer een vaag gedoe gaat worden, betreft de locatie



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-01-2010 21:24 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Als ik jullie was hou je dat op MSN en niet in dit topic.


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 07-01-2010 21:49 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 20:25 schreef nuclearwarfare het volgende:
Een van jouw posts:



Heeft Jezus je ook naar 'de als antichristelijk bekend staande band Temnozor' geleid? Dit tragikomisch schouwspel wordt echt met de minuut vreemder zo..




tortyr
Usericon van tortyr
Posted 08-01-2010 1:52 by tortyr Wijzig reactieProfiel van tortyrQuote dit bericht

Wordt steeds leuker, een christen en een j**d organiseren een concert voor een nazi band


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-01-2010 1:55 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

En nou weer even normaal doen tegen Hub & Heuy.


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-01-2010 1:58 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Morgen maar een lekkere bak Nasi Rames bestellen!

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-01-2010 1:58]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-01-2010 1:58 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 januari 2010 1:52 schreef tortyr het volgende:
Wordt steeds leuker, een christen en een j**d organiseren een concert voor een nazi band


Ik zie je steeds maar dingen posten in dit topic dat ik denk waar haal je het vandaan?
Niet dat ik Hub en consorten ken maar onderbouw eens een keer iets ipv met dit soort loze uitspraken te komen...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-01-2010 2:54 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 20:25 schreef nuclearwarfare het volgende:
Een van jouw posts:



Heeft Jezus je ook naar 'de als antichristelijk bekend staande band Temnozor' geleid? Dit tragikomisch schouwspel wordt echt met de minuut vreemder zo..


ROFL!!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-01-2010 2:56 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 21:24 schreef bokaj het volgende:
Als ik jullie was hou je dat op MSN en niet in dit topic.


Wat een onzin!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen