IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : 16-01: Temnozor (Rus) + 2 bands @ De Azijnfabriek Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-01-2010 3:00 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 2:56 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat een onzin!
En dan weer gezeur met die lui als de locatie hier in dit topic gedumpt wordt.



Argh
Usericon van Argh
Posted 08-01-2010 3:01 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

en anders verhuizen de moderators dit topic even naar het onzin gedeelte, lekker afgeschermd

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-01-2010 3:01]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-01-2010 3:07 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 januari 2010 2:56 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat een onzin!

Inderdaad hoe kan 1 persoon nu meerdere mensen worden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-01-2010 3:08 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 3:07 schreef ElitE het volgende:
Inderdaad hoe kan 1 persoon nu meerdere mensen worden.
.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-01-2010 3:12 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Beetje jammer, als je een metalconcert organiseert en het dan geheim probeert te houden omdat anders de overheid en/of de afa er achter komt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-01-2010 3:13 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Tja, gebeurt ook net zo hard bij linkse feesten (goa parties etc...) en ik kan het weten


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-01-2010 3:14 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 3:12 schreef Onweerwolf het volgende:
Beetje jammer


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-01-2010 3:15 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 3:12 schreef Onweerwolf het volgende:
Beetje jammer, als je een metalconcert organiseert en het dan geheim probeert te houden omdat anders de overheid en/of de afa er achter komt.
Dat vind ik ook, maar het lijkt wel alsof het daarop uitdraait. Niet dat ik aanwezig ben, want Temnozor vind ik maar zozo.

Wat doe ik eigenlijk in dit topic.


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-01-2010 3:15 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ja wil je nou dat iets doorgaat of wordt afgelast? Soms kan het in dit land blijkbaar niet anders. Dan maar 'illegaal' ?

EDIT: @bokaj ik ook niet trouwens, ik heb zelf een pesthekel aan folkmuziek/pagan metal haha... dan toch liever naar een links illegaal hippie/goa bosfeestje ergens

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-01-2010 3:17]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-01-2010 3:19 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 januari 2010 3:12 schreef Onweerwolf het volgende:
Beetje jammer, als je een metalconcert organiseert en het dan geheim probeert te houden omdat anders de overheid en/of de afa er achter komt.


is het niet jammer dat de overheid zoiets verbied dan?

Het is in dit geval netjes geprobeerd, dan maar nu op de niet nette manier...

Of wil je alles volgens het boekje doen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-01-2010 3:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 3:19 schreef ElitE het volgende:
Of wil je alles volgens het boekje doen.


Ja natuurlijk. Jij niet dan?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-01-2010 3:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

nope, ik wil doen wat ik wil doen, rekening houdend met alle andere partijen. Mooi als zoiets legaal kan, kan dat niet dan moet het maar anders, het wetboek is ook maar multi-interpretabel vormbaar stuk papier met wetten die dogmatisch en sterk generaliserend zijn opgesteld. En altijd op een manier dat veel mensen onnodig benadeeld worden en anderen onnodig bevoorrecht.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 08-01-2010 3:26]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-01-2010 3:25 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 3:15 schreef Argh het volgende:
Ja wil je nou dat iets doorgaat of wordt afgelast? Soms kan het in dit land blijkbaar niet anders. Dan maar 'illegaal' ?




Als je het niet eens bent met een beslissing van onze overheid dat ga je maar naar Den Haag om te lobbyen of je richt zelf een politieke partij op zodat de beslissing in het vervolg anders uitvalt. Met je 'dan maar illegaal'.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-01-2010 3:25 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 3:23 schreef ElitE het volgende:
nope, ik wil doen wat ik wil doen, rekening houdend met alle andere partijen. Mooi als zoiets legaal kan, kan dat niet dan moet het maar anders.


Dikke +1


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-01-2010 3:25 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 3:23 schreef ElitE het volgende:
nope, ik wil doen wat ik wil doen, rekening houdend met alle andere partijen. Mooi als zoiets legaal kan, kan dat niet dan moet het maar anders.


Zoals ik al zei: beetje jammer.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-01-2010 3:26 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 3:25 schreef Onweerwolf het volgende:


Als je het niet eens bent met een beslissing van onze overheid dat ga je maar naar Den Haag om te lobbyen of je richt zelf een politieke partij op zodat de beslissing in het vervolg anders uitvalt. Met je 'dan maar illegaal'.


Tering, koop een abbonement op de schouwburg ofzo als je er zo over denkt.

Edit: en jij was dan nog wel een oprecht geinteresseerde bezoeker van dit concert?

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-01-2010 3:27]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-01-2010 3:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 3:26 schreef Argh het volgende:
Tering, koop een abbonement op de schouwburg ofzo als je er zo over denkt.


Die mag je uitleggen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-01-2010 3:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 januari 2010 3:25 schreef Onweerwolf het volgende:


Als je het niet eens bent met een beslissing van onze overheid dat ga je maar naar Den Haag om te lobbyen of je richt zelf een politieke partij op zodat de beslissing in het vervolg anders uitvalt. Met je 'dan maar illegaal'.


8 jaar van je leven met een kleine kans op succes, of een leuk feestje wat je eigenlijk wilde? Tja het is wel sociaal constructiever als je het gelijk helemaal politiek probeert op te lossen. Maar ik ben bewust egoistisch op dat vlak en besteed mn tijd liever anders.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 08-01-2010 3:29]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-01-2010 3:30 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 3:27 schreef Onweerwolf het volgende:
Die mag je uitleggen.


Dat was meer een dis, omdat dit wel heel erg braaf klinkt... iets 'illegaals/via een andere manier' bereiken doet toch iedereen wel eens. Je moest eens weten wat er allemaal niet op een legale manier gaande is in dit land. Ik vind het ook jammer dat het nu zo moet, omwille van mensen die zich bemoeien met zaken waar ze in eerste instantie al geen behoefte aan hebben om daar uberhaupt iets mee te maken te hebben. Stel je voor dat dit over een aantal jaren gebeurt met bijvoorbeeld een Elsrock of andere metal concerten bestempeld als anti-christen, en dat mag niet meer wat ga jij dan doen? Braaf meedoen met de rest en een abonnement op de schouwburg nemen ofzo? Iets in die context.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-01-2010 3:31]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-01-2010 3:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 3:28 schreef ElitE het volgende:
8 jaar van je leven met een kleine kans op succes, of een leuk feestje wat je eigenlijk wilde? Tja sociaal constructiever als je het gelijk helemaal politiek probeert op te lossen. Maar ik ben bewust egoistisch op dat vlak en besteed mn tijd liever anders.


En wat als het door jouw georganiseerde Temnozor' concertje alsnog ontdekt wordt door AFA's die daar met een hele grote groep op af komen waardoor er slachtoffers vallen. Slachtoffers die voorkomen hadden kunnen worden doordat de overheid op basis van een risico-analyse of had gezegd: het gaat niet door of de boel sterk beveiligd had?

Ik zou er wakker van liggen, jij niet?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-01-2010 3:33 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 3:31 schreef Onweerwolf het volgende:
En wat als het door jouw georganiseerde Temnozor' concertje alsnog ontdekt wordt door AFA's die daar met een hele grote groep op af komen waardoor er slachtoffers vallen. Slachtoffers die voorkomen hadden kunnen worden doordat de overheid op basis van een risico-analyse of had gezegd: het gaat niet door of de boel sterk beveiligd had?

Ik zou er wakker van liggen, jij niet?


Wiens schuld is het dan? Die van de AFA die de boel ook net zo goed met rust hadden kunnen laten, zonder dat er iets aan de hand zou zijn verder? Of die van Temnozor' en het desbetreffende publiek wat het concert bezoekt?

Mij lijkt de eerste dan de schuldige, zeker in jouw context me dunkt.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-01-2010 3:36]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-01-2010 3:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 3:30 schreef Argh het volgende:
Dat was meer een dis, omdat dit wel heel erg braaf klinkt... iets 'illegaals/via een andere manier' bereiken doet toch iedereen wel eens. Je moest eens weten wat er allemaal niet op een legale manier gaande is in dit land. Ik vind het ook jammer dat het nu zo moet, omwille van mensen die zich bemoeien met zaken waar ze in eerste instantie al geen behoefte aan hebben om daar uberhaupt iets mee te maken te hebben. Stel je voor dat dit over een aantal jaren gebeurt met bijvoorbeeld een Elsrock of andere metal concerten bestempeld als anti-christen, en dat mag niet meer wat ga jij dan doen? Braaf meedoen met de rest en een abonnement op de schouwburg nemen ofzo? Iets in die context.


Sorry hoor, maar jouw veronderstelling is dus dat mensen met een schouwburg abonnement zich per definitie eerder aan de wet houden dan mensen die van extreme metal houden? Waar baseer je dat in godsnaam op?

Dingen als Elsrock worden niet verboden omdat het brengen van anti-religieuze muziek geen enkele wet overtreedt en tevens geen risico op ongeregeldheden met zich meebrengt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-01-2010 3:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 3:33 schreef Argh het volgende:
Wiens schuld is het dan? Die van de AFA die de boel ook net zo goed met rust hadden kunnen laten, zonder dat er iets aan de hand zou zijn verder? Of die van de van Temnozor' en het desbetreffende publiek wat het concert bezoekt?

Mij lijkt de eerste dan de schuldige, zeker in jouw context me dunkt.


De vraag is helemaal niet waar de schuld ligt, de vraag is of je het had kunnen voorkomen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-01-2010 3:37 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik ben ook geen fulltime anarchist, ik ben wat eigenwijs maar zie echt wel het nut in van regels in een samenleving en vind veel regels kut maar zou geen goed alternatief kunnen bieden. Daarom doe ik aan een portie burgerlijke ongehoorzaamheid. Wetten zijn veelste zwart/wit en rechtlijnig voor een gekleurde kromme wereld. Elke wet maakt aan 2 kanten slachtoffers. Door bepaalde mensen te benadelen, en door anderen onjuist te bevoordelen. Daarom vul ik de grijze gedeeltes of de gedeeltes die niet goed te controleren zijn zelf in met mn eigen gedachtengoed. Als iedereen het teveel doet wordt het een teringzooi, Als niemand het doet kom je in een braaf uitstervend samenlevinkje dat niet vooruit kan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-01-2010 3:38 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 3:35 schreef Onweerwolf het volgende:
Sorry hoor, maar jouw veronderstelling is dus dat mensen met een schouwburg abonnement zich per definitie eerder aan de wet houden dan mensen die van extreme metal houden? Waar baseer je dat in godsnaam op?

Dingen als Elsrock worden niet verboden omdat het brengen van anti-religieuze muziek geen enkele wet overtreedt en tevens geen risico op ongeregeldheden met zich meebrengt.


Als extreem linkse activisten een dergelijk concert weten te verbieden wie zegt niet dat een extreem christen achtig bolwerk dat niet gaat lukken?

En nogmaals dat schouwburg abonnement was meer een soort dis, omdat ik het nogal betuttelend over vind komen dat jij zogenaamd alles netjes via het boekje doet. Ik heb hier verder ook geen zin om op in te gaan, want dan word het een flame-war en ik ken je verder niet eens.

Nogmaals wil ik nadrukkelijk zeggen dat ik met beide extreme partijen persoonlijk niks heb en me daar ook totaal niet mee bezig houdt, maar er zijn ergere dingen dan een muzikaal optreden om je druk om te maken/te laten verbieden. De paranoïa dat het meteen een bolwerk vormt voor extremisme begrijp ik ook totaal niet. Zeker niet nu het eerst via een legale/publiekelijke manier is geprobeerd.. dergelijke feesten worden hoe dan ook wel illegaal georganiseerd, en geef ze dan eens na dit debacle ongelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-01-2010 3:46]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen