IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : 16-01: Temnozor (Rus) + 2 bands @ De Azijnfabriek Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-01-2010 16:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2010 16:26 schreef SavitriDevi het volgende:
Nog 1x heel duidelijk. In de live shows van Temnozor zitten geen politieke statements. in de songteksten zitten geen racistische teksten.

Ja, enkele bandleden hebben een NS weltanschauung. Ja, de band is een prominent lid van het paganfront.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom wat er tijdens een live show gebeurd. Daar gebeurd niets wat volgens de wet niet mag plaatsvinden.

Neem je aanstoot aan de denkwijze of aan het PF lidmaatschap dan moet je de muziek en het concert links laten liggen.

Heel simpel. Ieder z'n meug.

En zolang de AFA niet komt rellen vallen er geen slachtoffers. Dit soort concerten zijn in het verleden netjes en zonder problemen verlopen.
Neem bijvoorbeeld Arkona. Momenteel is daar ook ophef over. Toch verliep het concert in de azijnfabriek zonder problemen. Het was zelfs enorm gezellig

Als de AFA daar ook was gaan klagen en blokkades had opgeworpen had het heel anders kunnen verlopen.
Wiens schuld is dat nou?





Je hebt het al over 'dit soort' concerten en daarmee erken je mijns inziens dat er iets niet goed is en dat het mogelijk over meer kan gaan dan alleen puur de muziek. Ook neonazi's kunnen zonder de AFA's in hun eentje prima voor trammelant zorgen. Hoe dan ook, er zit een risico aan dit evenement en de overheid vind dat risico te groot.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-01-2010 16:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2010 16:26 schreef SavitriDevi het volgende:
Nog 1x heel duidelijk. In de live shows van Temnozor zitten geen politieke statements. in de songteksten zitten geen racistische teksten

Ja, de band is een prominent lid van het paganfront.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom wat er tijdens een live show gebeurd. Daar gebeurd niets wat volgens de wet niet mag plaatsvinden.
Dit klopt helemaal en word door de band zelf, de politie én lokale politiek ook bevestigd!



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-01-2010 16:42 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2010 16:29 schreef SavitriDevi het volgende:
je snapt overduidelijk de definitie van "weltanschauung" niet. Enkele leden hebben een bepaalde kijk op de wereld. Zoals ik al aangaf is dit een mengeling van esoterisch NS gedachtegoed met heidendom. Dit is voor hun niet zomaar een ideologie maar een levenswijze. In hun statement geven ze duidelijk aan dat ze ervoor kiezen om dit niet langer in muziek/live show/merchandise tot uiting te brengen.
Dat de band zelf toch lig blijft van een organisatie moeten ze zelf weten. het draait er uiteindelijk om dat er geen illegale zaken plaats vinden.



Ik snap de definitie van weltanschauung prima. Ik zie alleen niet in wat de meerwaarde voor de muziek is als een band als collectief dit uitdraagt. En dat doen ze dus door het lidmaatschap van dit soort organisaties.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-01-2010 16:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Wat is trouwens esoterisch NS gedachtegoed? Ik kan me er weinig bij voorstellen. En deden slavische heidenen überhaupt aan het vormen van naties? Lijkt me niet

quote:
Op 6 januari 2010 16:35 schreef Hub de Gallier het volgende:
Dit klopt helemaal en word door de band zelf, de politie én lokale politiek ook bevestigd!

Wat mij betreft is er dan 0 reden om de band te verbieden, alleen blijft het 'openbare orde'-argument wel gelden en daar zijn de band (helaas, maar deels aan zichzelf te danken) en haar fans de dupe van geworden.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


tortyr
Usericon van tortyr
Posted 06-01-2010 16:46 by tortyr Wijzig reactieProfiel van tortyrQuote dit bericht

bänziger is toch die roadie van skyforger en shining en nog wat meer onbeduidende bandjes? Waarom dat doe hij boekingen? Laat hem maar lekker met andermans gitaren slepen ipv amateuristische concerten organiseren die dan worden geannuleerd en maar volhouden dat het niet zijn schuld was.

hij post toch te pas en te onpas foto's van hem met al bands waar hij mee werkt? Waarom dan toevallig geen foto's van temnozor? Waarschijnlijk omdat ze "toevallig" op al die foto's kramp in de rechterarm hadden?


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 06-01-2010 16:47 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Toevallig heeft Marcel in het Temnozor topic diverse foto's van een concert uit rusland gepost.
Eerst nakijken dan blaten.

[Dit bericht is gewijzigd door SavitriDevi op 06-01-2010 16:47]


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-01-2010 16:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2010 16:44 schreef ZelThoR het volgende:
Wat mij betreft is er dan 0 reden om de band te verbieden, alleen blijft het 'openbare orde'-argument wel gelden en daar zijn de band (helaas, maar deels aan zichzelf te danken) en haar fans de dupe van geworden.
Klopt, maar zowel wij als organisatoren alsook bestuur van de Azijnfabriek én de band zelf staan hierachter!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 06-01-2010 16:47 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Esoterisch NS gedachtengoed: Denk aan de werken van Helena Blavatsky, Miguel Serrano e.d.
Overigens was dit er ook al voordat Hitler uberhaupt in beeld kwam.

[Dit bericht is gewijzigd door SavitriDevi op 06-01-2010 16:48]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-01-2010 16:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2010 16:47 schreef Hub de Gallier het volgende:
Klopt, maar zowel wij als organisatoren alsook bestuur van de Azijnfabriek én de band zelf staan hierachter!

Het annuleren bedoel je?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-01-2010 16:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2010 16:46 schreef tortyr het volgende:
bänziger is toch die roadie van skyforger en shining en nog wat meer onbeduidende bandjes? Waarom dat doe hij boekingen? Laat hem maar lekker met andermans gitaren slepen ipv amateuristische concerten organiseren die dan worden geannuleerd en maar volhouden dat het niet zijn schuld was.

hij post toch te pas en te onpas foto's van hem met al bands waar hij mee werkt? Waarom dan toevallig geen foto's van temnozor? Waarschijnlijk omdat ze "toevallig" op al die foto's kramp in de rechterarm hadden?


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-01-2010 16:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2010 16:47 schreef ZelThoR het volgende:
Het annuleren bedoel je?
Ja, puur om eventuele rellen te voorkomen, aangezien er signalen binnen waren gekomen dat dit zou gaan plaatsvinden.

Effe onafhankelijk van dit optreden: net zoals bij voetbal supporters die met mekaar afspreken op de vuist te gaan ergens op een afgesproken plek zo gebeurt dit blijkbaar ook met extreem-links en extreem-rechts (let op, niet ALLE mensen van die bewegingen zijn van dat "type vechtersbazen"!!), maar er zijn er bij die gewoon afspreken effe lekker te gaan knokken ergens.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 06-01-2010 16:52]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-01-2010 16:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2010 16:50 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ja, puur om eventuele rellen te voorkomen, aangezien er signalen binnen waren gekomen dat dit zou gaan plaatsvinden.

Effe onafhankelijk van dit optreden: net zoals bij voetbal supporters die met mekaar afspreken op de vuist te gaan ergens op een afgesproken plek zo gebeurt dit blijkbaar ook met extreem-links en extreem-rechts (let op, niet ALLE mensen van die bewegingen zijn van dat "type vechtersbazen"!!), maar er zijn er bij die gewoon afspreken effe lekker te gaan knokken ergens.


Yep!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-01-2010 16:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2010 16:50 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ja, puur om eventuele rellen te voorkomen, aangezien er signalen binnen waren gekomen dat dit zou gaan plaatsvinden.

Begrijpelijk, je kunt zeker als organisatie en podium ook niet echt anders besluiten.
quote:
Effe onafhankelijk van dit optreden: net zoals bij voetbal supporters die met mekaar afspreken op de vuist te gaan ergens op een afgesproken plek zo gebeurt dit blijkbaar ook met extreem-link en extreem-rechts (let op, niet ALLE mensen van die bewegingen zijn van dat "type vechtersbazen)!!), maar er zijn er bij die gewoon afspreken effe lekker te gaan knokken ergens.

Serieus, ja? Nooit van gehoord. Zegt genoeg over het niveau van die specifieke extreemlinkse/-rechtse mensen dan

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 06-01-2010 16:53]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-01-2010 16:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2010 16:47 schreef SavitriDevi het volgende:
Esoterisch NS gedachtengoed: Denk aan de werken van Helena Blavatsky, Miguel Serrano e.d.
Overigens was dit er ook al voordat Hitler uberhaupt in beeld kwam.

of Julius Caesar


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-01-2010 17:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 06-01-2010 17:05 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

quote:
Op 6 januari 2010 16:46 schreef tortyr het volgende:
bänziger is toch die roadie van skyforger en shining en nog wat meer onbeduidende bandjes? Waarom dat doe hij boekingen? Laat hem maar lekker met andermans gitaren slepen ipv amateuristische concerten organiseren die dan worden geannuleerd en maar volhouden dat het niet zijn schuld was.

hij post toch te pas en te onpas foto's van hem met al bands waar hij mee werkt? Waarom dan toevallig geen foto's van temnozor? Waarschijnlijk omdat ze "toevallig" op al die foto's kramp in de rechterarm hadden?

Prachtig, heb je ooit al samen gewerkt met Marcel, of uberhaupt gespeeld op iets wat ie georganiseerd heeft?

tot die tijd lijkt het me wijs dat je geen uitsdpraken doet waarmee je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-01-2010 17:05 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2010 16:47 schreef SavitriDevi het volgende:
Esoterisch NS gedachtengoed: Denk aan de werken van Helena Blavatsky, Miguel Serrano e.d.
Overigens was dit er ook al voordat Hitler uberhaupt in beeld kwam.

Kun je er iets in het kort over uitleggen? Anders ga ik later zelf even op zoek
quote:
Op 6 januari 2010 17:04 schreef Jenje het volgende:
Xander aan het woord:

http://www.zwaremetalen.com/interview/14887/De-afgelasting-van-het-optreden-van-Temnozor-het-verhaal-van-de-organisatoren.html

Straks even lezen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 06-01-2010 17:24 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Het interesseert mij niets wat iemand/een band wel of niet uitdraagt en of ze zich wel/niet van het pagan front distantieren. Ik ben voor totale vrijheid van meningsuiting en levensinvulling. (ik ben wel tegen agressie als dat je invulling zou zijn).

Een openbaar podium moet voor iedereen toegankelijk zijn om te zeggen of uit te dragen wat hij wil. Ieder taboe blokkeert een open dialoog en drijft mensen alleen maar in extremere uithoeken en afgeschermde subculturen waar je vervolgens nauwelijks op kunt anticiperen of mee kunt communiceren.
Van mij mag je zelfs op het gesubsidieerde podium staan met je swastika of je afa ster op je arm. De extreem linksen en rechtsen hebben er toch ook belasting voor betaald? Ga de discussie dan niet uit de weg en zoek je gelijk niet in agressie. Wie er niks mee te maken wil hebben hoeft niet te komen. Ieder voor zich in complete keuzevrijheid en openheid: als de vrijwilligers willen tappen en de programmeur varieert met smaken mag je van mij alles doen.

Ik heb zelf niks met politiek geladen muziek omdat ik de twee zaken liever scheidt maar dat is mijn voorkeur, ik laat graag ieder de zijne. (Zet de koran-zingende burkas ook maar es neer). Temnozor zijn brave eitjes vergeleken met wat er in de 'echte wereld' gebeurt en gedacht wordt en we onze ogen gemakkelijk voor sluiten.
Fortuijn en van Gogh mogen afgeschoten worden maar ojee als je ons tweede wereld oorlog trauma oprakelt door met een swastika te zwaaien... 's nachts in bed vooral niet denken aan de miljoenen mensen die op dit moment nog in erbarmelijke omstandigheden in kampen leven en en waar we geen zak om geven. Van het woord Auswitz krijgen we wel natte oogjes, gek he? Dat is al voorbij dus daar hoeven we lekker niks meer aan te doen, behalve er mee leuren om onzelf te sieren als correct, gevoelig en integer.

Nog zo iets, dat op de nieuw gepubliceerde nationale opsporingslijst met zwaarste criminelen maar 1 blanke Nederlander staat gaat aan iedereen voorbij in het kader van de politieke correctheid. Nee, dat bandje uit Rusland, daar moet je je zorgen om maken...
Ik kots op de hypocrisie!






Bla


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-01-2010 17:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2010 17:24 schreef MischiefMira het volgende:

Nog zo iets, dat op de nieuw gepubliceerde nationale opsporingslijst met zwaarste criminelen maar 1 blanke Nederlander staat gaat aan iedereen voorbij in het kader van de politieke correctheid.
Dit vat ik niet, moet er uit zaak van de politieke correctheid maar meer blanke nederlanders op staan??


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-01-2010 17:31 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2010 17:04 schreef Jenje het volgende:
Xander aan het woord:

http://www.zwaremetalen.com/interview/14887/De-afgelasting-van-het-optreden-van-Temnozor-het-verhaal-van-de-organisatoren.html


"Wat blijkt, ze hadden de bands al meteen gescreend op het moment dat bekend werd gemaakt dat deze bands geboekt zijn bij De Azijnfabriek. Dit is een standaard procedure, die altijd uitgevoerd wordt. Hieruit is gebleken dat ze een dubieus imago hebben, maar dat ze geen banden hebben met extreem-rechts, nazisme of andere politieke bewegingen."

Dit vind ik wel een beetje gek. 'Ze' duidt op 'de leden', gezien 'Temnozor' enkelvoud is. Er is toch geen enkele discussie over het bestaan van banden met dubieuze organisaties van de leden van Temnozor? Ik was toch in de veronderstelling dat dat niet echt een geheim is.

[EDIT]
Daarnaast vind ik het raar dat de politie zou zeggen dat ze een dubieus imago hebben zonder banden te hebben met dubieuze organisaties. Dat imago is ergens op gestoeld, zover moet meneer de agent ook wel gekomen zijn schat ik zo in.
[/EDIT]

Voor alle liefhebbers is het vervelend dat het afgelast is, maar ik vind sommige reacties hier wel een beetje schijnheilig, we weten hier allemaal dat er wel een verschil tussen tussen Temnozor en, zeg, Darkthrone.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 06-01-2010 17:33]


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-01-2010 17:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Mensen teren nog te veel op het verleden van de band. Ze hebben zich openlijk van enkele dingen gedistantieerd wat betreft het verleden. Tuurlijk weet iedereen dat het geen zuivere koek was in de geschiedenis van de band maar men geeft zelf aan dat leden die actief bezig waren in dergelijke organisaties als Blood and Honour om maar eens iets te noemen niet meer in de band zitten.

Uiteraard zal men toch blijven hameren op het verleden en met bestraffende vinger wijzen naar de band. Uiteraard snap ik die kritiek maar mensen, ga zelf ook met de tijd mee. Mensen veranderen nou eenmaal.



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 06-01-2010 17:40 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2010 17:29 schreef Jenje het volgende:
Dit vat ik niet, moet er uit zaak van de politieke correctheid maar meer blanke nederlanders op staan??


Misschien staat mijn vergelijking wat ver af van het Temnozor topic, excuses. Ik geef alleen aan dat mensen het vreselijk leuk vinden zich druk te maken over zaken die lekker makkelijk te behapstukken zijn en jezelf een beter mens doen lijken. Niemand wil zijn vingers branden aan precaire onderwerpen want je krijgt direct een stempel. Misschien zijn er zelfs forum lezers die nu denken te weten waar ik bijvoorbeeld op stem.

De lijst met criminelen in Jip en Janneke taal:

Een boer heeft een appelboomgaard met diverse soorten. 90% van de appels is Jona en 10% van de appels is Elsta. De rotte appels gooit hij in een kist achter de boerderij. Het valt hem om dat 90 % van de rotte appels Elsta is terwijl maar 10 % van de oogst hier uit bestaat. De boer durft er niet aan te denken hier over te praten of zelfs maar te overwegen geheel over te gaan op Jona.


Bla


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-01-2010 17:42 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2010 17:40 schreef MischiefMira het volgende:
Misschien staat mijn vergelijking wat ver af van het Temnozor topic, excuses. Ik geef alleen aan dat mensen het vreselijk leuk vinden zich druk te maken over zaken die lekker makkelijk te behapstukken zijn en jezelf een beter mens doen lijken. Niemand wil zijn vingers branden aan precaire onderwerpen want je krijgt direct een stempel. Misschien zijn er zelfs forum lezers die nu denken te weten waar ik bijvoorbeeld op stem.

De lijst met criminelen in Jip en Janneke taal:

Een boer heeft een appelboomgaard met diverse soorten. 90% van de appels is Jona en 10% van de appels is Elsta. De rotte appels gooit hij in een kist achter de boerderij. Het valt hem om dat 90 % van de rotte appels Elsta is terwijl maar 10 % van de oogst hier uit bestaat. De boer durft er niet aan te denken hier over te praten of zelfs maar te overwegen geheel over te gaan op Jona.


Omdat blanke criminelen niet zo worden genoemd. Die heten politici .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-01-2010 17:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2010 17:24 schreef MischiefMira het volgende:
Het interesseert mij niets wat iemand/een band wel of niet uitdraagt en of ze zich wel/niet van het pagan front distantieren. Ik ben voor totale vrijheid van meningsuiting en levensinvulling. (ik ben wel tegen agressie als dat je invulling zou zijn).
Ik vind het expliciet uitdragen van haat jegens een bepaalde bevolkingsgroep op basis van afkomst, ras of huiskleur ook een vorm van agressie. Dus dat ben ik zeker niet met je eens. Er zijn altijd grenzen.

quote:

Een openbaar podium moet voor iedereen toegankelijk zijn om te zeggen of uit te dragen wat hij wil. Ieder taboe blokkeert een open dialoog en drijft mensen alleen maar in extremere uithoeken en afgeschermde subculturen waar je vervolgens nauwelijks op kunt anticiperen of mee kunt communiceren.
Van mij mag je zelfs op het gesubsidieerde podium staan met je swastika of je afa ster op je arm. De extreem linksen en rechtsen hebben er toch ook belasting voor betaald? Ga de discussie dan niet uit de weg en zoek je gelijk niet in agressie. Wie er niks mee te maken wil hebben hoeft niet te komen. Ieder voor zich in complete keuzevrijheid en openheid: als de vrijwilligers willen tappen en de programmeur varieert met smaken mag je van mij alles doen.
Daar is toch een muziekpodium niet voor bedoeld lijkt me? Neem een christelijke band als Selfmindead uit Zweden, waar de drummer even doodleuk tien minuten neemt om te vertellen hoe hij de almighty Jesus Christ op z'n knietjes bedankt dat ie drummer mag zijn. Wat mij betreft precies hetzelfde Sodemieter toch een end op, de mensen komen daar voor de muziek, anders waren ze wel naar de refkerk gegaan.

quote:
...
Ik kots op de hypocrisie!
Ik ook zeker! Alleen vind ik wel dat je bepaalde extreme denkbeelden zo weinig mogelijk een podium moet geven. Los van het verhaal Temnozor natuurlijk, want volgens mij is dit inderdaad allemaal een stürm in een glas water geweest.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 06-01-2010 17:45]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-01-2010 17:45 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2010 17:39 schreef Hub de Gallier het volgende:
Mensen teren nog te veel op het verleden van de band. Ze hebben zich openlijk van enkele dingen gedistantieerd wat betreft het verleden. Tuurlijk weet iedereen dat het geen zuivere koek was in de geschiedenis van de band maar men geeft zelf aan dat leden die actief bezig waren in dergelijke organisaties als Blood and Honour om maar eens iets te noemen niet meer in de band zitten.

Uiteraard zal men toch blijven hameren op het verleden en met bestraffende vinger wijzen naar de band. Uiteraard snap ik die kritiek maar mensen, ga zelf ook met de tijd mee. Mensen veranderen nou eenmaal.




Ja, dat snap ik, maar ik verbaas me meer over de verbazing van sommige mensen hier.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen