IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : 16-01: Temnozor (Rus) + 2 bands @ De Azijnfabriek Vorige pagina | Volgende pagina
SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 07-01-2010 12:39 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Dit is dan weer erg jammer


quote:

Rollins | 04-01-10 | 18:59
Hey, je kan kan een van de nazi-sukkeltjes die dit wilde organiseren ook mailen. En wel via de EO-Jongeren website (SIC!) : www.eo.nl...


http://www.eo.nl/ronduit/homepage/page/-/react/forum.php/user_profile/1668

Als eerste vraag ik me natuurlijk af waarom Xander uberhaupt een EO profiel heeft

Ten 2e is het schandalig dat jullie naam zo door het slijk gehaald word


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 07-01-2010 12:56 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 7 januari 2010 12:39 schreef SavitriDevi het volgende:

Als eerste vraag ik me natuurlijk af waarom Xander uberhaupt een EO profiel heeft



En wat doe jij op de eo site dan?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-01-2010 12:59 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Stond een verwijzing op Spitsnieuws.nl


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2010 13:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 12:39 schreef SavitriDevi het volgende:
Dit is dan weer erg jammer




http://www.eo.nl/ronduit/homepage/page/-/react/forum.php/user_profile/1668

Als eerste vraag ik me natuurlijk af waarom Xander uberhaupt een EO profiel heeft

Ten 2e is het schandalig dat jullie naam zo door het slijk gehaald word
Te geniaal;!!!! :')


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chef
UGH!!
Usericon van Chef
Posted 07-01-2010 13:55 by Chef Wijzig reactieProfiel van ChefQuote dit bericht

Voor de mensen die het willen weten ( en ook goed kunnen kijken, want hij heeft maar 5 berichten gepost en is daar ergens diep in 2008 aangemeld)

Heuy werke eerst bij het CK theater in Roermond (Centrum van kunst)..
Daar zal hij ongetwijfeld ook wel met jongeren en allerlei activiteiten te maken hebben gehad.



Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 07-01-2010 13:59 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Haha, niemand hoeft zich wat mij betreft te verantwoorden hoor.


Chef
UGH!!
Usericon van Chef
Posted 07-01-2010 14:04 by Chef Wijzig reactieProfiel van ChefQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 13:59 schreef Ziona het volgende:
Haha, niemand hoeft zich wat mij betreft te verantwoorden hoor.


Is ook niet erg dat je het wilt weten hoor ik wil alleen dat er niet nog meer wilde verhalen ontstaan door speculeren van mensen die dit allemaal maar half lezen, wie weet staat er dadelijk in de krant dat hij invloed heeft op jeugd bla bla.. Het is altijd hetzelfde met de kranten hehe



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2010 14:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Nou Hub, als dat gene wat deze week in VN staat jouw interview is ben je goed genaaid door die linkse honden. Stuk wordt afgesloten met een oproep Akrona ook te cancellen.
'kSnap sowieso niet dat je over zo'n kwestie een interview met zo'n bevooroordeeld links blad doet. Zou me niets verbazen als zij antifa in de redactie hebben zitten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-01-2010 14:17 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Kijken of ze dit soort geintjes ook bij de 013 en Melkweg gaan uithalen (paganfest lineup met o.a. Arkona)


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Chef
UGH!!
Usericon van Chef
Posted 07-01-2010 14:17 by Chef Wijzig reactieProfiel van ChefQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:10 schreef kwelgeest het volgende:
Nou Hub, als dat gene wat deze week in VN staat jouw interview is ben je goed genaaid door die linkse honden. Stuk wordt afgesloten met een oproep Akrona ook te cancellen.
'kSnap sowieso niet dat je over zo'n kwestie een interview met zo'n bevooroordeeld links blad doet. Zou me niets verbazen als zij antifa in de redactie hebben zitten.


Had jij het blad gekocht en gelezen?? ik moet dat nog doen.. Wat je daar als laatste zegt komt dus niet overeen met wat Hub mij verteld heeft wat hij gaat zeggen tegen VN... Altijd die media lutsers!!!!!



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-01-2010 14:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:17 schreef Gemene Lepel het volgende:
Kijken of ze dit soort geintjes ook bij de 013 en Melkweg gaan uithalen (paganfest lineup met o.a. Arkona)

Eigenlijk kun je daar alleen op hopen. Dan gaat dit zeker grote landelijke publiciteit genereren en als je dan inderdaad een zuiver te verdedigen punt hebt is dat 100% schade voor de antifa


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2010 14:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:17 schreef Chef het volgende:
Had jij het blad gekocht en gelezen?? ik moet dat nog doen.. Wat je daar als laatste zegt komt dus niet overeen met wat Hub mij verteld heeft wat hij gaat zeggen tegen VN... Altijd die media lutsers!!!!!
Noormaal laat ik VN links (hehe) liggen, maar voor zulk soort stukjes maak ik een uitzondering. Net gekocht, slechts de pagina over Temnoor in Roermond gelezen.
Moet dat interview nog geschieden?

Akroma kan het de komende twee jaar wel schudden in Nederland.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chef
UGH!!
Usericon van Chef
Posted 07-01-2010 14:21 by Chef Wijzig reactieProfiel van ChefQuote dit bericht

Sorry, was een beetje onduidelijk!!! nee, dat was zijn interview..



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2010 14:22 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Bwoewhahahahaha! Nou Hub, poederbriefje lijkt mij wel op z'n plaats dan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-01-2010 14:22 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:19 schreef ZelThoR het volgende:
Eigenlijk kun je daar alleen op hopen. Dan gaat dit zeker grote landelijke publiciteit genereren en als je dan inderdaad een zuiver te verdedigen punt hebt is dat 100% schade voor de antifa


Vrij geniaal als dan de hele paganfest line-up in antifa stijl retoriek wordt weggezet als nazibands, met kaskrakers als Finntroll en Eluveitie. Kan die antifa mooi even op de bek gaan.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2010 14:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

straks krijgen we een letterlijke rechtse ruk naar Vlaanderen


signature


Chef
UGH!!
Usericon van Chef
Posted 07-01-2010 14:24 by Chef Wijzig reactieProfiel van ChefQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:22 schreef kwelgeest het volgende:
Bwoewhahahahaha! Nou Hub, poederbriefje lijkt mij wel op z'n plaats dan.


hahahaha geweldig, brief met poeder!!!

btw,Ik denk dat Hub hier echt kwaad om gaat worden, want hij zei dat hij het goed had uitgelegd en dat het goed gegaan was



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2010 14:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:22 schreef Gemene Lepel het volgende:
Vrij geniaal als dan de hele paganfest line-up in antifa stijl retoriek wordt weggezet als nazibands, met kaskrakers als Finntroll en Eluveitie. Kan die antifa mooi even op de bek gaan.
Eluveitie, speelde Eichmann daar niet in?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2010 14:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:24 schreef Chef het volgende:
hahahaha geweldig, brief met poeder!!!

btw,Ik denk dat Hub hier echt kwaad om gaat worden, want hij zei dat hij het goed had uitgelegd en dat het goed gegaan was
Jopen voor'm dat dit gewoon een stukje is en dat zijn interview er volgende week instaat want dit stukje is echt genant.

@VN: Hoor en wederhoor niet jullie ding, stelletje commies?
Ja, VN leest deze topic.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-01-2010 14:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:22 schreef Gemene Lepel het volgende:
Vrij geniaal als dan de hele paganfest line-up in antifa stijl retoriek wordt weggezet als nazibands, met kaskrakers als Finntroll en Eluveitie. Kan die antifa mooi even op de bek gaan.

Heel terecht ook.
quote:
Op 7 januari 2010 14:24 schreef kwelgeest het volgende:
Eluveitie, speelde Eichmann daar niet in?

Zwitsers zijn sowieso nazi's natuurlijk.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chef
UGH!!
Usericon van Chef
Posted 07-01-2010 14:27 by Chef Wijzig reactieProfiel van ChefQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:26 schreef kwelgeest het volgende:
Jopen voor'm dat dit gewoon een stukje is en dat zijn interview er volgende week instaat want dit stukje is echt genant.

@VN: Hoor en wederhoor niet jullie ding, stelletje commies?
Ja, VN leest deze topic.


Hub had het interview al gedaan, en die zou vandaag geplaatst worden..

Wat jij las, was het meer een bericht, of echt een interview?



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2010 14:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:27 schreef Chef het volgende:
Hub had het interview al gedaan, en die zou vandaag geplaatst worden..

Wat jij las, was het meer een bericht, of echt een interview?
Meer bericht, maar Hub komt er wel in 'aan het woord'.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2010 14:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:24 schreef kwelgeest het volgende:
Eluveitie, speelde Eichmann daar niet in?


nee, dat is Ensispeerum


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-01-2010 14:29 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:26 schreef kwelgeest het volgende:
@VN: Hoor en wederhoor niet jullie ding, stelletje commies?
Ja, VN leest deze topic.

Buiten hoor en wederhoor verwacht je toch ook dat journalisten überhaupt de moeite nemen om na te denken. Dus; ofwel de journalist is zo simpel dat hij de hardst schreeuwend mensen maar napraat en in ieder geval aan de safe side van de politieke correctheid blijft ofwel heeft hij een politieke agenda die niet strookt met waarheidsvinding.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chef
UGH!!
Usericon van Chef
Posted 07-01-2010 14:30 by Chef Wijzig reactieProfiel van ChefQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 14:20 schreef kwelgeest het volgende:
Noormaal laat ik VN links (hehe) liggen, maar voor zulk soort stukjes maak ik een uitzondering. Net gekocht, slechts de pagina over Temnoor in Roermond gelezen.
Moet dat interview nog geschieden?

Akroma kan het de komende twee jaar wel schudden in Nederland.


Om daar nog op terug te komen:

Die ransapen noemen hun krant ook echt VRIJ nederland, en vragen dan om dingen te boycotten waar mensen die dat leuk vinden naartoe gaan -_- die zouden juist moeten zeggen: Jongens, verbreed je culturele horizon: ga erheen!

Ik denk dat ik met mn huidige opleiding stop op journalist te worden, want schijnbaar kan je zonder enkele kennis dingen in kranten plaatsen en er zelf een mooi verhaal van maken

[Dit bericht is gewijzigd door Chef op 07-01-2010 14:33]



Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen