IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Nieuwe Metallica CD, wie kijkt er nog naar uit ?? Vorige pagina | Volgende pagina
Orion
Usericon van Orion
Posted 01-02-2003 21:19 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 21:15 schreef attila_de_hun het volgende:
Toch wel interessante bill, metallica en Voivod. In die laatse band speelt ene "Jasonic" bass! Mischien komt er nog wel een vechtpartij op het podium ofzo.

Maar als ik het verder goed herinner spelen er ook vele baggerbands die dag dus voor mij hoeft het niet.


posertjes naarmaaien altijd leuk ja de rest is behoorlijk klote
nouja dat gevecht zou denk ik wel niet komen hopelijk vechten ze het op snelheid uit
zou wel vet zijn voivod en tallica alleen maar ouwe shit spelen


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 01-02-2003 21:19 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 21:16 schreef gummibeer het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met Metallica maar.....
Het nieuwe album schijnt wel weer ouderwets hard te worden dus we zullen wel zien.


Ik heb gehoord dat een neger-rapper meedoet op het album


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Orion
Usericon van Orion
Posted 01-02-2003 21:21 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 21:19 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik heb gehoord dat een neger-rapper meedoet op het album


die ja rule bedoel je?
dat komt er neit op ze tallica heeft ooit eens wat rifjes aan die gast gegeven en daar heeft die aap op zitte rappen
dus ze hebben nooit samen in de studio gezeten


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 01-02-2003 21:22 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 21:21 schreef Orion het volgende:
die ja rule bedoel je?
dat komt er neit op ze tallica heeft ooit eens wat rifjes aan die gast gegeven en daar heeft die aap op zitte rappen
dus ze hebben nooit samen in de studio gezeten



Eerst horen, dan geloven


I can't shoot straight unless I've had a pint!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-02-2003 21:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 21:19 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik heb gehoord dat een neger-rapper meedoet op het album


dat nummer kon je een tijdje geleden downloaden. zeer vette kutzooi!


Orion
Usericon van Orion
Posted 07-05-2003 8:43 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

*hoop dat dat rapper gedoe nu eindelijk duidelijk is hehe


maar hier over het nieuwe album:

Finally the women put the CD in and it had started. We wre put face to face with 11 heavy songs. If someone is metallica fan from the Load or Reload it will be hard for you to tame with this new stuff , this album is a 'heavy beast'. You hear lars's incredible percussion and you feel like to beat your leg the same , but you can't! Unexpected changes of tempo are every second and you just can't do this, mayby after a few listenings of the album you will be succed. The bass line is not clear you can't hear a lot of bass there drums are much more louder. The guitars are heavy and low tuned. What can dissapoint some of you is that there's no solo on a hole album, but don't worry no solo is needed there. This album is perfect, everythings is fited there's no place to put any solo or something. It's musically perfect. More in some tracks there are realy nice melodies but not for long, guys don't let us to relax and suddenly put a heavy riff.

Tracklist:

Frantic- quite a long one.
St. Anger- it's the great one.
Some Kind of Monster- the riff is like the one on King Nothing but played differend and on a low tune.
Invisible Kid- quite wird one I don't have opinion about it you will listen this and do your own opinion.
My World- it has a great riff! and the drums are incredible or even better.
Shoot Me Again- the begining Hammett had to do 'cause there is a few seconds of playing exactly as Jimi Hendrix played , 'shoot me again i ain't dead yet...'- James sings this as he's bander with someone. The vocal is realy good in this song.
Sweet Amber- the bigining hmm like hawaii guitar, light begining but soon a big kick of hard riffs. You will listen there a guitar like on Kill'em All.
Unnamed Feeling- mistic one, heavy but there are some melody stuff 'when the unnamed feeling takes me away...'
Purify- quite good, for sure Conny liked that 'cause (she heard this album few times) she was singing some to herself
All Within My Hands- now we are on the end of the adventure with this album. The last one where James sings:' kill kill kill!' still don't let us to relax. We are bombarding with the heavy sound from all sides

So get ready for a big SHOCK on June 9th.New album will make for sure all the old fans happy and bring new fans too. It will be something unexpectable. As Lars said - "it's a commercial suicide". Radios will be afraid of broadcasting this kind of music, couse it won't point to big audience. This is not the music for poeple, who likes "lalalalala-singing" & dancing. While listening new album you can headbanging. THIS ALBUM IS POWERFULL.

*kijk hier heb je iets aan


hell yeah kom maar op met dat album RAAAAGGGGHHHHH!!!!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-05-2003 9:10 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ha! Het lijkt erop dat ik voor het eerst in 13 jaar weer eens een Metallica CD ga kopen!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-05-2003 14:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik meende dat je ergens al een stukje van het nummer "frantic" kon downloaden. ik weet echter niet waar. sorry


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-05-2003 14:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

lars en "great percussion" lol
Nou ik denk al zeker te weten dat dit album weer niks word


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-05-2003 14:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Uit welk magazine komt dat? Bronvermelding zegt in dit geval erg veel ...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-05-2003 14:59 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 21:19 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik heb gehoord dat een neger-rapper meedoet op het album
Een blanke rapper was ok geweest?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-05-2003 15:05 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik in ieder geval!!!!

(de rest van het topic niet gelezen... )


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Orion
Usericon van Orion
Posted 07-05-2003 16:05 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 14:57 schreef Jenje het volgende:
Uit welk magazine komt dat? Bronvermelding zegt in dit geval erg veel ...


bron is iemand die daar geweest is
stond vermeld op een metallica fan site


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 07-05-2003 16:07 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Geen solo's?
pffffff


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 07-05-2003 17:10 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 14:54 schreef attila_de_hun het volgende:
ik meende dat je ergens al een stukje van het nummer "frantic" kon downloaden. ik weet echter niet waar. sorry

Ik ben nu de HELE CD aan het downloaden.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 07-05-2003 17:11 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 17:10 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik ben nu de HELE CD aan het downloaden.


Hmm, hier hebben we het nog over gehad ja volgens Cadaveria (?) was hij goed toch?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 07-05-2003 17:13 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ja, daarom werd ik ook wel benieuwd opeens. Als Metal Mike zegt dat-ie hard is geloof ik het natuurlijk niet. Maar als Cadaveria het zegt, moet ik toch maar eens gaan luisteren.

Ik kan hem trouwens ook wel ergens naar toe slepen met filezilla.

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 07-05-2003 17:14]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 07-05-2003 17:14 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht

ik heb hem al een paar weken geleden gehoord maar ik vin hem sucken


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 07-05-2003 17:14 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 17:13 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ja, daarom werd ik ook wel benieuwd opeens. Als Metal Mike zegt dat-ie hard is geloof ik het natuurlijk niet. Maar als Cadaveria het zegt, moet ik toch maar eens gaan luisteren.
Ik kan hem trouwens ook wel ergens naar toe slepen met filezilla.



Pleur hem ander op die ZM server.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 07-05-2003 17:19 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Dat bedoelde ik te zeggen. Maar dan zo cryptisch dat alleen mensen met een account het door hadden.

Je weet maar nooit met die advocaten van Metallica.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Orion
Usericon van Orion
Posted 07-05-2003 17:23 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 17:14 schreef Arghoslent het volgende:
ik heb hem al een paar weken geleden gehoord maar ik vin hem sucken


waar heb je hem gehoord dan?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 07-05-2003 17:26 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 17:23 schreef Orion het volgende:
waar heb je hem gehoord dan?


Ik had hem via soulseek maar heb hem gauw weer gedelete daar wil je nog niet dood mee gevonden worden

btw moest jij niet die Whiplash cd van mij?


Orion
Usericon van Orion
Posted 07-05-2003 17:27 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ja dat geld zou ik volgende week ff overschrijven ivm met andere kosten deze week


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Orion
Usericon van Orion
Posted 07-05-2003 17:27 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 17:13 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ja, daarom werd ik ook wel benieuwd opeens. Als Metal Mike zegt dat-ie hard is geloof ik het natuurlijk niet. Maar als Cadaveria het zegt, moet ik toch maar eens gaan luisteren.

Ik kan hem trouwens ook wel ergens naar toe slepen met filezilla.

waar download jij hem dan weg ?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 07-05-2003 17:29 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Direct Connect!

En op IRC heb ik hem ook al gezien...

Als ik straks helemaal klaar ben met de rest van mijn downloads dan slinger ik hem naar R.

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 07-05-2003 17:29]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen