IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Nieuwe Metallica CD, wie kijkt er nog naar uit ?? Vorige pagina | Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 08-05-2003 20:55 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Tuurlijk maakt het uit, het is nobel om te zeggen dat show en kleding en image niet uitmaakt maar dat doet het wel!

getuige score van Slipknot, Korn, Cradle of Filth, Dimmu Borgir weet ik veel wat nog meer!

Dus natuurlijk maakt het uit van bepaalde bands vewacht je een bepaalde performance en image!





AgonY
Usericon van AgonY
Posted 08-05-2003 21:25 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht


ik vind hem niet zo goed. Tis wel heeel erg hard! maar veel van hetzelfde een beetje... veel tempowisselingen enzo... echt lange nummers (nooit onder de 5 minuten, gemiddeld 7 à 8 wsl) ik vind 4 nummers echt goed, de rest minder dus in bepaalde nummers zitten er echt nu metal achtige trekjes.
geen gitaarsolo's en geen enkel traag nummer
en de snaredrums zijn irri, voor de rest is het drumwerk echt goed.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 08-05-2003 23:00 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2003 20:55 schreef enforcer het volgende:
Tuurlijk maakt het uit, het is nobel om te zeggen dat show en kleding en image niet uitmaakt maar dat doet het wel!

getuige score van Slipknot, Korn, Cradle of Filth, Dimmu Borgir weet ik veel wat nog meer!

Dus natuurlijk maakt het uit van bepaalde bands vewacht je een bepaalde performance en image!



Nogmaals : ik verwacht dat niet....


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 09-05-2003 11:34 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik vraag me sterk af of ik de gitaarsolo's niet enorm ga missen...

Verder nog maar een maandje wachten!


Orion
Usericon van Orion
Posted 09-05-2003 12:57 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ze wilden wel solo's alleen het klonk er niet bij.
ik mis het denk ik ook,alleen als ik van mij echt ALLEEN maar beuken is vind ik het een goed alternatief.
verder ik ST Anger nu 2 X laten vastleggen bij iemand die hem 9 juni krijgt inplaats van 10 juni hier in NL.
ik ben gewoon bang dat het daar echt fucking druk word.
maar ik heb me ook laten vertellen dat cdtje hier in NL meer dan 20 euro gaat kosten
terwijl ik hem daar bij die zaak voor 16 a 18 euro heb.
Ik heb via me mail van een maat van me uit de states.
bij hun worden er nummers gedraait van het nieuwe album op de RADIO in may.
hij zou het proberen te opnemen voor me







May is no longer just a three letter word, it's now 'MAYTALLICA!' Metallica has hooked up with radio stations across the United States to bring you this massive event. Each station has their own special promotions - you could win a trip to see Metallica play at the Fillmore, a brand new Metallica-ized truck, Summer Sanitarium tickets, t-shirts, Fan Club memberships and more. Along with 'Maytallica' special promotions, each station will broadcast recent interviews with the band members and of course the best part - NEW MUSIC FROM ST. ANGER!!! Look for your home town station in the list below, and if your local station is not participating, you may want to check some other stations' web sites - they just might be streaming.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 09-05-2003 13:04 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

St. Anger komt in heel europa op 9 juni uit en op 10 juni in de rest van de wereld, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.


Thommortal
monstrosity
Usericon van Thommortal
Posted 09-05-2003 13:16 by Thommortal Wijzig reactieProfiel van ThommortalQuote dit berichthttp://members.lycos.nl/tgtfp

Metallica zou op de jaren 80 tour gaan nemen ze GVD een nummer op met Ja Rule...nu hoeft het niet meer voor mij hoor


HEERSCHT


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 09-05-2003 13:32 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 13:16 schreef Thommortal het volgende:
Metallica zou op de jaren 80 tour gaan nemen ze GVD een nummer op met Ja Rule...nu hoeft het niet meer voor mij hoor

Op zo'n manier heeft Slayer een nummer opgenomen met Public Enemy.
Niet zeuren als je niet begrijpt waar je over lult.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 09-05-2003 14:16 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Kan iemand die 2 minuten metallica clip voor mij omzetten in een gewoon mp3 bestandje, ik ben daar niet zo handig in (helemaal niet eigenlijk)

please ???


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 09-05-2003 14:18 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Oh, laat maar, ben toch hadiger dan ik dacht


Dying Fetus
Usericon van Dying Fetus
Posted 09-05-2003 14:23 by Dying Fetus Wijzig reactieProfiel van Dying FetusQuote dit berichthttp://www.crowd.tmfweb.nl

Void Sales
Je bent volgens mij niet helemaal goed
bij je hoofd!!!
Kill 'em All tot en met And Justice for All
waren nog
En vanaf Black Album is het bijna
Begrijp me niet verkeerd.
Metallica is mijn favoriete band en ik vind
ze geweldig, althans de eerste vier albums.
Die draai ik kapot!
Maar om hun muziek nou als een evolutie te zien dan ben je ook niet goed wijs


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 09-05-2003 14:28 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 13:16 schreef Thommortal het volgende:
Metallica zou op de jaren 80 tour gaan nemen ze GVD een nummer op met Ja Rule...nu hoeft het niet meer voor mij hoor


Damm, kom eens uit je ei pikie! Lees dit topic eens wat beter door! Dan kom je niet met dit soort domme opmerkingen


Orion
Usericon van Orion
Posted 09-05-2003 19:56 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hehe ik ga het verhaal niet nog eens zeggen hoor, veel plezier met zoeken


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-05-2003 20:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 19:56 schreef Orion het volgende:
hehe ik ga het verhaal niet nog eens zeggen hoor, veel plezier met zoeken


hey Orion, misschien krijg je op 8 juni wel acute last van doofheid of zo. (geintje, anders die ik de cd wel voor met gebarentaal)


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 09-05-2003 20:12 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

iedereeen is mijn post vrolijk aan het negeren terwijl ik de enige hier ben die de cd al gehoord heb nja zoek het zelf maar uit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-05-2003 20:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 20:12 schreef AgonY het volgende:
iedereeen is mijn post vrolijk aan het negeren terwijl ik de enige hier ben die de cd al gehoord heb nja zoek het zelf maar uit


he????????????????????????????????????????? hoe kan dat dan??????? werk jij voor de aardschok ofzo? geef eens wat meer info dan?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-05-2003 20:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 20:15 schreef attila_de_hun het volgende:
he????????????????????????????????????????? hoe kan dat dan??????? werk jij voor de aardschok ofzo? geef eens wat meer info dan?


Er is zoiets als, illegale copien, geleaked op internet etc. :D


"This one is older than shit, heavier than time!"


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 09-05-2003 20:21 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 20:15 schreef attila_de_hun het volgende:
he????????????????????????????????????????? hoe kan dat dan??????? werk jij voor de aardschok ofzo? geef eens wat meer info dan?
mocht nr luistersessie hier in belgië (ben stagaire bij mindview)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-05-2003 20:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 20:18 schreef 0Tolerence het volgende:
Er is zoiets als, illegale copien, geleaked op internet etc. :D


ja, normaal wel. maar bij de nieuwe van metallica geloof ik er niet veel van dat'íe is uitgelekt. volgens mij wordt die cd nog beter bewaakt dan de meest belangrijke politicus.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-05-2003 20:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 20:21 schreef AgonY het volgende:
mocht nr luistersessie hier in belgië (ben stagaire bij mindview)


aha, (leuke stage trouwens ) maar vertel eens wat meer als je wilt? in welke zin is het hard? blastbeats of zo? als metallica zegt "het is harder als (re)load" dan kan ik me dat best voor stellen bijvoorbeeld. maar als de muziek echt hard is vind ik dat schitterend. en wat vonde de collega's ervan??


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-05-2003 20:28 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 20:21 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, normaal wel. maar bij de nieuwe van metallica geloof ik er niet veel van dat'íe is uitgelekt. volgens mij wordt die cd nog beter bewaakt dan de meest belangrijke politicus.


Het zijn altijd insiders die dat lekken, ik weet ook nog niet van een release af, maar het is gedaan voor je het weet


"This one is older than shit, heavier than time!"


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 09-05-2003 20:40 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

de gitaar solo's!ik zal ze ook missen.
eerlijk gezegd; ik denk niet dat de OUDE BRUTE Metallica ooit helemaal terug komt


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-05-2003 20:58 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 mei 2003 20:21 schreef AgonY het volgende:
mocht nr luistersessie hier in belgië (ben stagaire bij mindview)


vertel meer, vertel meer!!!

is het met een eerder album te vergelijken, qua hardheid? is het speedmetal of slaapsaaimetal?????


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-05-2003 21:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 20:58 schreef webblaster wim het volgende:
vertel meer, vertel meer!!!

is het met een eerder album te vergelijken, qua hardheid? is het speedmetal of slaapsaaimetal?????


en wim, wat vind jij van het stukje "Frantic"? Ik vind het niet echt slecht maar ook niet super. maar ik belijf wel nieuwsgierig naar het hele album.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-05-2003 22:18 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ai.

ik heb het wel gehoord, maar das alweer ff geleje en er is nix van blijven hangen.

zegt ook wel iets...


Oud Vuil.


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen