IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Nieuwe Metallica CD, wie kijkt er nog naar uit ?? Vorige pagina | Volgende pagina
Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 15:54 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 15:53 schreef Staalman het volgende:
Nou, dan wil ik het wel eens proberen.
Als je maar niet voor me gaat staan, want daar ben ik te knap voor.
Ik wil een eigen tourbus, een eigen kleedkamer... en als ik van het podium kom wil ik dat de douche loopt en er minimaal twee mooie vrouwen zijn om mijn goddelijke lichaam in te zepen.


Ik ga wel achter in een hoekje staan om je met palmbladen toe te wuiven, anders krijg je het zo warm.. douche, mooie vrouwen: check. Mag ik dan ook zo nu en dan wat spelen ? Alsjeblieft ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-07-2005 15:56 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 15:54 schreef Illusione het volgende:
Ik ga wel achter in een hoekje staan om je met palmbladen toe te wuiven, anders krijg je het zo warm.. douche, mooie vrouwen: check. Mag ik dan ook zo nu en dan wat spelen ? Alsjeblieft ?


Ja hoor, zolang je maar niet met jezelf gaat spelen terwijl ik mijn douche moment intens beleef!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 15:56 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 15:56 schreef Staalman het volgende:
Ja hoor, zolang je maar niet met jezelf gaat spelen terwijl ik mijn douche moment intens beleef!


Fuck! Jij bent gemeen, ik ga het tegen mama zeggen.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-07-2005 15:59 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 15:56 schreef Illusione het volgende:
Fuck! Jij bent gemeen, ik ga het tegen mama zeggen.


Ho stop!
Nou niet je moeder erbij gaan halen gelijk, we kunnen dit toch ook als twee volwassen mensen afhandelen.

Mijn voorstel:

Jij mag op het podium meespelen, en als ik klaar ben mag jij verder doen wat je wilt in de doucheruimte..

Kan je daar mee leven?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 16:00 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 15:59 schreef Staalman het volgende:
Ho stop!
Nou niet je moeder erbij gaan halen gelijk, we kunnen dit toch ook als twee volwassen mensen afhandelen.

Mijn voorstel:

Jij mag op het podium meespelen, en als ik klaar ben mag jij verder doen wat je wilt in de doucheruimte..

Kan je daar mee leven?


Woo! Overtreft mijn stoutste verwachtingen!

Laat maar mam, hij is al lief!

Neem ik m'n eigen toerkruiwagen mee om in te slapen!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-07-2005 16:01 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Zie je nou, ik kan het wel..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 16:02 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 16:01 schreef Staalman het volgende:
Zie je nou, ik kan het wel..


Stoer zeg. Als ik later groot ben wil ik net als jou worden.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-07-2005 16:04 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 16:02 schreef Illusione het volgende:
Stoer zeg. Als ik later groot ben wil ik net als jou worden.


Tja, je moet een doel hebben.
Het maakt dan verder niet uit dat dat natuurlijk absoluut niet haalbaar zal zijn.

Maar he, een droom is een droom..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 16:04 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Drrooommeeenn zijn bedroooggggg.

Wanneer gaan we eens bieren, bij de weg ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-07-2005 16:06 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 16:04 schreef Illusione het volgende:
Drrooommeeenn zijn bedroooggggg.

Wanneer gaan we eens bieren, bij de weg ?


Volgende week zondag na afloop alvast een poging wagen?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 16:06 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 16:06 schreef Staalman het volgende:
Volgende week zondag na afloop alvast een poging wagen?


Puik plan. Wordt 't wel fris na twee biertjes, moet nog rijden.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-07-2005 16:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hou op met Marco Borsato ... dronken karaoken is niet leuk


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-07-2005 16:09 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 16:06 schreef Illusione het volgende:
Puik plan. Wordt 't wel fris na twee biertjes, moet nog rijden.


Ai, ja daar zeg je zoiets... ik ook.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-07-2005 16:10 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 16:06 schreef Jenje het volgende:
Hou op met Marco Borsato ... dronken karaoken is niet leuk


*voor Jenje*
Binnen, binnen in mijn hart binnen in mijn ziel van binnen!!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 16:11 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Marco, da's nou eens een echte artiest.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 24-07-2005 16:12 by Mister MetallicA Wijzig reactieProfiel van Mister MetallicAQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 15:12 schreef Hexegot het volgende:
Hoewel ik 'St. Anger' best een goede plaat vind.



Het is ook een goeie plaat, alleen het drum geluid zuigt en het niet de echte trash metal die de meeste mensen hadden verwacht na al dat gelul!



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 16:13 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Nee, nee.. ik vond dan de vorige verloop van dit topic een stuk beter..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-07-2005 16:14 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 16:12 schreef Mister MetallicA het volgende:
Het is ook een goeie plaat, alleen het drum geluid zuigt en het niet de echte trash metal die de meeste mensen hadden verwacht na al dat gelul!




Het is Thrash!!! Je weet wel met zo'n H erbij... Maar je hebt geen gelijk, want St. Anger is juist ontzettende trash metal!!! Je weet wel die zonder H.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 16:16 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 16:14 schreef Staalman het volgende:
Het is Thrash!!! Je weet wel met zo'n H erbij... Maar je hebt geen gelijk, want St. Anger is juist ontzettende trash metal!!! Je weet wel die zonder H.


Oh ja, meneer weet er weer alles van hoor.. oh kijk mij met m'n muziekkennis.. jonge jonge, kleingeestig hoor! Ik zou met jou niet in een band willen zitten.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-07-2005 16:19 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 16:12 schreef Mister MetallicA het volgende:
Het is ook een goeie plaat, alleen het drum geluid zuigt en het niet de echte trash metal die de meeste mensen hadden verwacht na al dat gelul!




thrash, niet trash


St. Anger... naja wat kan ik erover zeggen... ik heb m een paar keer geluisterd toen ie net uit was, en wat mij t meest opviel was dat de productie me zwaar tegenviel. Ik heb metallica altijd goed gevonden, ook de nieuwere schijfjes, en ik heb dan ook alles thuisliggen (en alles wordt nog regelmatig gedraaid ook )maar St. Anger heb ik in de winkel gelaten. Ik hoop dat ze met de volgende plaat weer wat meer verder gaan in de stijl waar ze voor St. Anger mee bezig waren.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-07-2005 16:19 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 16:16 schreef Illusione het volgende:
Oh ja, meneer weet er weer alles van hoor.. oh kijk mij met m'n muziekkennis.. jonge jonge, kleingeestig hoor! Ik zou met jou niet in een band willen zitten.



maar hij heeft wel gelijk (en ik was te laat )






"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-07-2005 16:20 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 16:16 schreef Illusione het volgende:
Oh ja, meneer weet er weer alles van hoor.. oh kijk mij met m'n muziekkennis.. jonge jonge, kleingeestig hoor! Ik zou met jou niet in een band willen zitten.


Maar, maar... dat eh... hadden we toch... zeg maar, afgesproken?

Metallica, Metallica is the best

Zo beter?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 16:22 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2005 16:20 schreef Staalman het volgende:
Maar, maar... dat eh... hadden we toch... zeg maar, afgesproken?

Metallica, Metallica is the best

Zo beter?



Oh ja, da's waar ook.

Alles is weer goed!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-07-2005 16:23 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

eigenlijk ben ik nu wel heeeeel erg benieuwd naar de nieuwe 'tallica , niet omdat st. anger zo goed was , bijlange niet , maar gewoon om eens te zien welke kant ze nu opgaan : terug een album zoals st. anger of totaal iets anders

of ja : komt er ooit nog wel een nieuw album?


Faustian Spirit of the Earth


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-07-2005 16:24 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Als er een genadige God in dit universum is niet..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen