IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Nieuwe Metallica CD, wie kijkt er nog naar uit ?? Vorige pagina | Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 14-09-2002 14:03 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2002 18:58 schreef Kramy het volgende:
tsss metallica en slayer...allemaal hetzelfde...ze klonken vroeger wel aardig, ze konden tenminste een beetje spelen....en ze willen na zoveel jaren onbekend te zijn ook gewoon centjes vangen de laatste jaren dat ze nog meegaan....over een paar jaartjes dan verdwijnen ze geowon helemaal uit de metal wereld want dan hebben ze toch geld zat....voorspel ik...misschien dat er dan weer wat jonkies onder die naam door gaan spelen...gewoon zo'nb eetje alle bandleden worden gewoon vervangen...want die naam is nou bekend dus daar kunnen ze nog veel makkelijker geld mee verdienen metallica en slayer zijn KUT en ik vind dat ze niet zoveel respect moeten verdienen als dat de meeste hen hier geven, maar ach....ut zal wel weer aan mij liggen want ik ben jong


Wat ben jij een kneus zeg!!

Slayer en metallica hebben nou toevallig iets meer invloed gehad op de hele metalwereld dan die zooi waar jij naar luistert. Het mag dan nu wel kut zijn, die gasten zijn ook een dagje ouder...

Kijk, dat je niet van jaren 80 houd dan zal me geen fuk schelen maar om zulke onzin te verkondigen...


Ik, Wil Schuurman


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 14-09-2002 15:41 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 14 september 2002 14:03 schreef Snagger het volgende:
Wat ben jij een kneus zeg!!

Slayer en metallica hebben nou toevallig iets meer invloed gehad op de hele metalwereld dan die zooi waar jij naar luistert. Het mag dan nu wel kut zijn, die gasten zijn ook een dagje ouder...

Kijk, dat je niet van jaren 80 houd dan zal me geen fuk schelen maar om zulke onzin te verkondigen...


my thoughts exactly


11.45: restate my assumptions


Dying culture
Koala
Usericon van Dying culture
Posted 14-09-2002 23:28 by Dying culture Wijzig reactieProfiel van Dying cultureQuote dit berichthttp://www.dyingculture.tk

Wat is er slegt aan slayer ze zijn niet bepaald soft geworde vind ik... degene die de nummers van het nieuwe album op ozzfest gezien hebben zullen me wel begrijpen...


Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 14-09-2002 23:35 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 september 2002 23:28 schreef Dying culture het volgende:
degene die de nummers van het nieuwe album op ozzfest gezien hebben zullen me wel begrijpen...


jaja, WEER terug naar de raining blood dagen, dat zal wel

volgens mij zei lars ook zoiets(maar dan mbt tot metallica) , nah, ik wacht wel af. er zal ongetwijfeld wel een single op staan.


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-09-2002 23:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2002 23:35 schreef webblaster wim het volgende:
jaja, WEER terug naar de raining blood dagen, dat zal wel

volgens mij zei lars ook zoiets(maar dan mbt tot metallica) , nah, ik wacht wel af. er zal ongetwijfeld wel een single op staan.


wel meer als een denk ik. ik vrees trouwens ook het ergste voor de nieuwe anthrax, maar goed, dat is weer een andere topic.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-09-2002 0:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Metallica is mijn jeugdliefde, ik heb volgens mij alles van Kill 'em all - Black album nagespeeld of het geprobeerd.. Dus in dat opzicht dank ik Metallica voor de inspiratie en de skills die ik dankzij hun ontwikkeld heb

Plus dat ik die albums nog steeds geweldig vind.. De solo's op MoP en And Justice for all, heersch!!

Alleen, tsja, op een gegeven moment is het met de Metalli-train en plain uit de hand gaan lopen.. Hadden ze dat fucking 'Nothing else matters' maar nooit geschreven en geen mega-hit gescoord De rechtzaak tegen Napster bijvoorbeeld..

Verder -- James en Kirk zijn goede muzikanten, Lars heb ik nooit een goede drummer gevonden, had beter tenniser kunnen worden.. En sja, ze zijn idd oud geworden denk ik en maken nu muziek die niet mijn 'cup of thea' is.. Daar veroordeel ik ze dan ook niet om.. Wel om de mega arrogante supersterstatus die ze zichzelf aangemeten hebben.

Dussuh -- nee, ik kijk niet uit naar het nieuwe album.. Misschien vind ik het wat als ik zelf 40 ben


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-09-2002 0:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2002 0:02 schreef Snaack het volgende:
Metallica is mijn jeugdliefde, ik heb volgens mij alles van Kill 'em all


voor mij ook. ik weet nig als de dag van gisteren dat kill'm all net uitkwam op lp. ik was eerst een grote maiden fan (en nu nog van het oude materiaal) maar met metallica kwam er een geheel nieuwe stijl aan. nog harder en sneller dan wat er al was. die band heeft dus veel voor mij betekent.

dus als ik het recentere materiaal hoor moet ik toch altijd wel een traantje wegpinken.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 15-09-2002 0:19 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Ook ik kijk niet uit naar de nieuwe ceedee van Metallica.

Maar goed als muzikant en als band groei je natuurlijk ook. Een band is natuurlijk niet verplicht om steeds dezelfde muziek te blijven maken omdat de fans dat zo leuk vinden. Muziek maken is en blijft een artistieke bezigheid.

Als je het niet leuk meer vind..helaas. Luister er niet naar.

Maar zoals al eerder gepost, jammer dat het van die arogante, vingervervende(Lars) eikels zijn geworden. Ik luister de oude ceedees wel


Don't blush when I rip you open


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 15-09-2002 17:27 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

ik lekker wel


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-01-2003 18:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik kijk toch uit naar de nieuwe Metallica cd! Ze hebben nu 35 nummers en het schijnt de hardste cd te gaan worden sinds 'Justice' en er gaan geen ballads op staan.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 20-01-2003 18:36 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 18:30 schreef Mutilator het volgende:
Ik kijk toch uit naar de nieuwe Metallica cd! Ze hebben nu 35 nummers en het schijnt de hardste cd te gaan worden sinds 'Justice' en er gaan geen ballads op staan.


Laten we het hopen! Ik kijk er ook naar uit, ben gewoon erg benieuwt


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 20-01-2003 18:44 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

metallica is altijd al een goede band geweest en ik ga niet beloven dat het nieuwe album weer zon harde word neej jongens k zal het zweren. het zal weer een uber album worden(dus beters dan reload en load


yo yo wassup nigga bitches in da house


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 20-01-2003 18:46 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 18:44 schreef bas_bin_laden het volgende:
metallica is altijd al een goede band geweest en ik ga niet beloven dat het nieuwe album weer zon harde word neej jongens k zal het zweren. het zal weer een uber album worden(dus beters dan reload en load


Unter album is beter verwoord.


Burz
pure holocaust
Usericon van Burz
Posted 20-01-2003 18:48 by Burz Wijzig reactieProfiel van BurzQuote dit berichthttp://geen

quote:
Op 9 juni 2002 20:30 schreef void sales het volgende:
Je kan toch niet verwachten dat ze hun enkel en alleen gaan bezighouden met muziek. Metallica is bij mijn weten , de enige band die het heft in handen neemt en ervoor gaat, op welk vlak dan ook.

Moesten ze elk album zoals Kill'em All gemaakt hebben, zou je zeggen: ze zijn afgezaagd, spelen steeds hetzelfde. Je kan toch niet verwachten dat een muzikant steeds hetzelfde gaat spelen. Een muzikant evolueert, en zo simpel is dat. Bands die steeds dezelfde cd uitbrengen, daar zitten gewoon geen goeie muzikanten in.
Metallica is van Speed Metal naar Rock geevolueert, en ik vind elke Cd goed.
Dat is natuurlijk mijn eigen smaak.
Maar zitten zeggen dat ze niet meer spelen zoals toen, helpt niet. Hoor je nu nog bands (die recent zijn opgestart) die in de stijl van Kill'em All spelen?? Het was gewoon typerend voor die tijd.
Metallica is met elke Cd origineel geweest, nooit heeft iemand ze kunnen nadoen, en niemand zal dat ook ooit kunnen. Want Metallica heeft gewoon hun eigen geluid, en wat voor één.

Metallica is geevolueerd, maar sommige fans niet. Sorry, maar dan ben je in mijn ogen bekrompen.


Het gaat er niet om dat ze zichzelf nadoen of dat als ze nog een kill em all haddne gemaakt, dat ze dan afgezaagd waren ofzo. Het gaat er gewoon om dat metallica eerst lekkere metalnummers/cd's maakte en nu een beetje te ver van hun pad zijn afgeweken. Veel oudere metalfans (want dit IS een metalforum) zijn daardoor dus teleurgesteld. En ik snap ook niet waarom je het zo belangrijk vindt dat mensen het met je eens zijn, misschien om jezelf te overtuigen??? Ik ben wel nieuwschierig naar de cd, maar zal hem nooit kopen, tenzij het old school thrash is, zo simpel is het. Dat heeft niks met bekrompen of net te maken, dat heeft te maken met wat ik leuk vindt


I was me but now he's gone


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-01-2003 19:09 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

zou deze metallicat zich er weer eens tussen mengen.
over het nieuwe album zou ik als ik metallica nu geen reet aan meer zou vinden en alleen het metallica van 1981 - 1988 zou willen.
zou ik dus NIET naar het nieuwe album uitkijken.
het kan wel harder worden dan load en reload en de andere nummers die ze hebben uitgebracht.
maar zoals het was word het nooit meer.
ik lees veel post op een metallica forum dat heel veel oudere metalheads heel erg bang worden dat het nu-"metal" word
en ana de andere kant zie je weer posers die korn enzo erweer bijhalen dat dat geweldig is.(o my fucking god)
maar ja zou wel een hele grote kans inzitte want de meestal metallica fan's (die zich zo noemen ) zijn tussen de 13 en de 18 lijkt het wel.
met natuurlijk nog de old skool fans (die hun band trouw blijven (deden ze dat zelf maar )
maar ja in iedergeval het nieuwe album koop ik wel.
voor de mensen die het nog een reet roest dit zijn de finalisten van de bass auditions

(dus 1 van deze word het waarschijnlijk )

Rob Trujillo (ozzy osborne bassist beste kans )

ex-Alice in Chains man Mike Inez

Jason Newsted (terugkomst )

Joey Vera

Scott Reader (Unida's wat het ook maar mag zijn )




Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Darkfang
lifeless end is near...
Usericon van Darkfang
Posted 20-01-2003 22:10 by Darkfang Wijzig reactieProfiel van DarkfangQuote dit bericht

Ik kijk er zeker naar uit en volgens de gasten zelf zou het een album in de stijl Black/Justice zijn.
I can't wait...


The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle--


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 20-01-2003 22:51 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Ik sta niet te wachten op een nieuwe Hill Billy plaat. gegroet, Bronco Bonnie




altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-01-2003 23:10 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Metallica? Hmz, die naam klinkt bekend, maar wat was het ook al weer? ff nadenken hoor...
O ja, nu weet ik het weer, dat was die band die goede platen maakte toen ik nog maar een jochie van 8 jaar oud was...

Nee, ik kijk niet uit naar hun nieuwe cd. Ik zal er niet echt koud of warm van worden, denk ik. Maar als het een goede cd is, zal ik hem toch wel kopen, al was het alleen maar om mijn collectie compleet te houden...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 21-01-2003 0:57 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 20 januari 2003 19:09 schreef Orion het volgende:

voor de mensen die het nog een reet roest dit zijn de finalisten van de bass auditions

(dus 1 van deze word het waarschijnlijk )

Rob Trujillo (ozzy osborne bassist beste kans )


Staat al op de tribute CD "Metallic Assault"
aardig mee te bassen op Battery en Enter Sandman.



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 21-01-2003 13:23 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Metallica leeft bij de meeste mensen voort op hoop, de hoop dat ze ooit weer zullen spelen wat ze groot heeft gemaakt


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 22-01-2003 21:50 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ben wel benieuwd of ze nog meer richting boyband-niveau gaan


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 22-01-2003 22:59 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2002 1:50 schreef Styhn het volgende:
Metallica heeft altijd al een beetje een aantrekkingskracht op mij uitgeoefend. Ik denk omdat dit komt omdat Metallica mijn eerste aanraking met metal was...

Ik geef toe, Load en ReLoad zijn geen metal meer. So what? Zijn ze dan meteen hun naam niet meer waardig omdat ze andere invloeden gebruiken? Ze hebben respectabele muziek gemaakt (dat moet je toegeven, of je het nou kunt waarderen of niet), en naar mijn mening doen ze dat nog steeds.


Je hebt helemaal 100% gelijk. Hier valt gewoon nix aan toe te voegen.
Voor degenen die nix anders doen dan een der grotere der metal van rond je jaren 80/90 afzeiken:


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2003 10:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2003 22:59 schreef Metallica-Freak het volgende:
Je hebt helemaal 100% gelijk. Hier valt gewoon nix aan toe te voegen.
Voor degenen die nix anders doen dan een der grotere der metal van rond je jaren 80/90 afzeiken:


Ik ben nog lang geen 80/90 hoor ...
Die gasten van Metallica echter wel ..


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-01-2003 10:29 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 14 september 2002 23:59 schreef attila_de_hun het volgende:
wel meer als een denk ik. ik vrees trouwens ook het ergste voor de nieuwe anthrax, maar goed, dat is weer een andere topic.


Anthrax gaat terug touren in maart.. Ze slaan België uiteraard weer over, maar komen wel in Duitsland en Nederland..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-01-2003 10:31 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 20 januari 2003 19:09 schreef Orion het volgende:

Rob Trujillo (ozzy osborne bassist beste kans )





Zijn naam werd genoemd in de Kerrang van deze week.. Maar hij gaat nooit Ozzy opgeven.. Metallica heeft een bassist nodig die zich 100% bezig houdt met hun muziek..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen