IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Nieuwe Metallica CD, wie kijkt er nog naar uit ?? Vorige pagina | Volgende pagina
humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 12-06-2002 16:06 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 11 juni 2002 21:59 schreef void sales het volgende:
Nog mensen, die uitkijken naar de Nieuwe Metallica Cd ??
NEE


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 12-06-2002 16:18 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

NEE


Drink met matuh............., nooit alleen.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-06-2002 16:20 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

JA


Jaco
Usericon van Jaco
Posted 18-06-2002 0:18 by Jaco Wijzig reactieProfiel van JacoQuote dit bericht

Ik niet. Hoe veel zal er nog metal van zijn? Die jongens zijn gewoon lekker aan het genieten van het muziekmaken en bekommeren zich echt niet over het feit of ze een metalplaat gaan maken: ze zijn binnen dus...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 18-06-2002 12:18 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Nee bedankt


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-06-2002 12:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik ben maar naar één nummer van metallica benieuwd.ik heb ergens gelezaen dat ze een tribute aan paul baloff hebben geschreven. dat moet wel een bruut thrashnummer zijn. als dat een ballad is of een nummer a la het (re)load-materiaal zakken ze nog dieper in de stront dan al mogelijk is.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-06-2002 12:45]


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 11-07-2002 21:35 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

yeah rock on void!! Metallica, hummm ik kijk er wel naar uit ik ben altijd fan van Metallia geweest...maar ik hoop toch dat het toch wel echt 'metal' wordt, dat zou toch wel het mooiste zijn, nietwaar? ? hummm ik ben ZO benieuwd, i can't wait..o plzplzplz Metallica don't let me down


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 11-07-2002 22:05 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ik vraag me wel af wat ze er dit keer van gebakken hebben, maar ik verwacht er geen aarsch van.
Dat nummer met die rapper lijkt me wel "leuk".


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 11-07-2002 23:14 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2002 12:43 schreef attila_de_hun het volgende:
ik ben maar naar één nummer van metallica benieuwd.ik heb ergens gelezaen dat ze een tribute aan paul baloff hebben geschreven. dat moet wel een bruut thrashnummer zijn. als dat een ballad is of een nummer a la het (re)load-materiaal zakken ze nog dieper in de stront dan al mogelijk is.


aangezien Kirk nog met hem in Exodus gezeten heeft, zal het wel een nummer in de oude stijl van exodus worden (bonded by blood enzo), hoop ik dan, want dan zou het een uitermate stoer nummer zijn Het enige nadeel is dat de stem van de jonge James er wel bij zou passen, maar tegenwoordig wat minder, maar goed.
En Cliff was een super goede bassist, maar Jason is niet veel minder, hij heeft alleen een andere stijl en (voraal een andere) functie.

en ja, ik ben benieuwd naar de nieuwe cd, al is het alleen maar om te weten wat ze er van gebakken hebben

[Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 11-07-2002 23:16]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-07-2002 23:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2002 23:14 schreef Bintmeister het volgende:

en ja, ik ben benieuwd naar de nieuwe cd, al is het alleen maar om te weten wat ze er van gebakken hebben


zo denk ik er eigenlijk ook over maar ik zal de cd zeker niet blind aanschaffen.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 12-07-2002 0:11 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik ken eigelijk alleen alles tot en met the black album maar van metallica.. load en reload en garage inq(zo hettie toch?) nooit gehoord eigelijk...niet bewust ofzo maar heb niet zoon groot budget ( en downloaden ben ik laatste tijd wat lui voor als et om cd's gaat ) maar ik zie dus eigelijk best wel uit naar et nieuwe album hopen dat et een mix tussen ride the lighting en black album is


My madness, my sadness


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 12-07-2002 0:17 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

hij heet garage inc.

ik kijk niet uit naar de nieuwe cd, ik heb liever het oude werk


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 14-07-2002 22:58 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Ik h00p ZO dat het weer zoals eerst wordt: HARD EN SNEL 'n HEAVY.....jaja dan piepen al die afzeikers wel anders...haha


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Lightning
Metropolis
Usericon van Lightning
Posted 19-07-2002 19:00 by Lightning Wijzig reactieProfiel van LightningQuote dit bericht

Uitkijken niet maar ik down em denk wel omdat te kijken om 'ut wat geworden is.


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 19-07-2002 19:35 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

quote:
Op 19 juli 2002 19:00 schreef Lightning het volgende:
Uitkijken niet maar ik down em denk wel omdat te kijken om 'ut wat geworden is.
heb je 'we did it again' al? die is al te downloaden hoor


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


TheDarkOne
Society?? I'm Not Part Of That!!!
Usericon van TheDarkOne
Posted 19-07-2002 19:36 by TheDarkOne Wijzig reactieProfiel van TheDarkOneQuote dit berichthttp://www.changeall.tk

khep nu dat nummer met die rapper (JAAH-RULE gloof ik), ik vind het nummer opzich nix aan, maar als je naar de muziek gaat luisteren hoor je dat ze wel weer richting het oude niveau gaan!!
Ik als metallica fan kijk naar de cd uit, ik ga hem ook meteen kopen! Ik hoop eerlijk gezegd op een combi tussen black album en master of puppets... maar we zien het wel..


Death Comes To Us All


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 20-07-2002 13:28 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

quote:
Op 19 juli 2002 19:36 schreef TheDarkOne het volgende:
khep nu dat nummer met die rapper (JAAH-RULE gloof ik), ik vind het nummer opzich nix aan, maar als je naar de muziek gaat luisteren hoor je dat ze wel weer richting het oude niveau gaan!!
Ik als metallica fan kijk naar de cd uit, ik ga hem ook meteen kopen! Ik hoop eerlijk gezegd op een combi tussen black album en master of puppets... maar we zien het wel..
jah jij heb et door!


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 20-07-2002 13:44 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 19:36 schreef TheDarkOne het volgende:
khep nu dat nummer met die rapper (JAAH-RULE gloof ik), ik vind het nummer opzich nix aan, maar als je naar de muziek gaat luisteren hoor je dat ze wel weer richting het oude niveau gaan!!
Ik als metallica fan kijk naar de cd uit, ik ga hem ook meteen kopen! Ik hoop eerlijk gezegd op een combi tussen black album en master of puppets... maar we zien het wel..


oh ffs, met een rapper... dat zal wel niet al te best zijn.... alhoewel, Disorder van Slayer ft. Ice-T gaat ook nog wel

[edit]
ff een reppernaam veranderd
[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 20-07-2002 20:28]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-07-2002 13:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2002 13:44 schreef SiQDiZ het volgende:
oh ffs, met een rapper... dat zal wel niet al te best zijn.... alhoewel, Disorder van Slayer ft. Vanilla ice gaat ook nog wel



ik denk dat je slayer met Ice-T bedoeld!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-07-2002 13:59 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

De enige metallica is t/m and justice for all... daarna is het gewoon geen metallica meer (noem het MoneyTallica ofzo.. weet ik het) en als ze gewoon weer een MoneyTallica album maken zal dat mij niets verbazen. Tjah als het weer ouderwets klinkt dan zal ik het eens luisteren....


Ik, Wil Schuurman


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-07-2002 14:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2002 13:59 schreef Snagger het volgende:
Tjah als het weer ouderwets klinkt dan zal ik het eens luisteren....


Ik ook maar ik heb weinig hoop nadat ik dat trieste rapnummer heb gehoord.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-07-2002 20:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

alweer eigenaardige metallica nieuws:

METALLICA Fan Bids Over $23,000 For Day In Studio With Band - July 22, 2002

A METALLICA fan reportedly made a winning bid of $23,200 for a day in the studio and dinner with the band. The charity auction, which concluded on Friday, July 19th was held on Ebay. METALLICA is donating the entire winning bid to the T.J. Martell Foundation.

The winner and a guest will spend an entire day with the members of METALLICA and producer Bob Rock in their new private studio in San Francisco, as the band continues work on its first studio album of original material in six years. Two round-trip coach class airline tickets, a two-night hotel stay, and a three-day car rental are also included in the charity package.

ze hebben dus nog fanatieke fans! en het geld gaat naar een goed doel dus de band valt eigenlijk niks te verwijten. maar gek is het wel dat iemand er zoveel voor over heeft!


alhoewel, een dagje in de studio met judgement day?? bieden maar!


joeri
Usericon van joeri
Posted 22-07-2002 20:32 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik kijk niet uit naar de cd, maar ik hoop wel dat hij weer zoals het oude werk is....zal wel niet, maar toch


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 23-07-2002 9:49 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

IK kijk erg naar de nieuwe cd uit van mij part word het klassiek wat verrot mij dat nou.
Je houd van hun muziek of niet moet je zelf weten.
Ikzelf kan het wel aanhoren (Load/RELoad)
(Zo super slecht is het niet)
Ik ben Gewoon blij Dat ze albums als Kill em all en ride the lightning hebbe gemaakt!!
Ik denk dat veel Bands wel geinspireerd werden door kill em all en dat zou dat album altijd blijven doen.
Of de nieuwe cd snel of traag hard of soft het maakt mij geen flikker uit ik koop hem toch wel.(al luister ik hem 1X ofzo)

ZE MOETEN WEER GAAN TOUREN !!!





beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


ingie
Usericon van ingie
Posted 26-07-2002 19:54 by ingie Wijzig reactieProfiel van ingieQuote dit bericht

Ik wacht af of ie goed is, maar je moet je goed voorstellen, dat ze al wat ouder worden, en dan veranderd je muziek smaak ook, kijk maar naar je ouders, vroeger vette hippies, nu moet de radio zachter als jij je cd op zet. Vergeet niet Metallica member worden ook ouder, en het veranderd, maar als je echt van Metallica houd hoor je de sound in al hun cd's terug. Oke hun oude cd's zijn top, maar ook Metaalica gaat met hun tijd mee.


passion is the source of our finest moments.


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen