IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Nieuwe Metallica CD, wie kijkt er nog naar uit ?? Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2003 10:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2003 10:29 schreef Sharteel het volgende:
Anthrax gaat terug touren in maart.. Ze slaan Belgiƫ uiteraard weer over, maar komen wel in Duitsland en Nederland..


Ik wil ze niet meer zien. Ik hou niet van hun laatste cd's. Eigenlijk ben ik afgeknapt op veel van hun spul na "Among the living". Anthrax tracht veel te veel in te haken op nieuwe trends jammer genoeg, terwijl hun ouder materiaal(plus hun typische stijl) super was.


Orion
Usericon van Orion
Posted 23-01-2003 13:47 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ja anthrax is ook niet meer zoals het geweest was.
anthrax werd toch altijd als "happy" metal gezien.
zoals bv Tankard ?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 23-01-2003 13:51 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 23 januari 2003 13:47 schreef Orion het volgende:
ja anthrax is ook niet meer zoals het geweest was.
anthrax werd toch altijd als "happy" metal gezien.
zoals bv Tankard ?
????????????? jij moe dringend eens Armed and Dangerous en Fistful Of Metal horen!!!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Orion
Usericon van Orion
Posted 23-01-2003 13:54 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Ik wist dat ik het ergens gelezen had:




Tankard is misschien wel de Happy Metal van de Thrash, zoals Anthrax dat ook ooit eens was.

Bron : lordsofmetal.nl


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 29-01-2003 22:38 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Op metallica.com is er nu een live-filmpje te downloaden! Metallica speelt battery live! Met Bob Rock als bassist. Ik vind het best gaaf.

Damn ik ben wel benieuwd hoor, naar het nieuwe album...

Oja, Ik denk niet dat metallica nou echt 'soft' is geworden. Ze kunnen vast nog wel harde nummers neerzetten, maar ik ben bang dat het gewoon, tja hoe zeg je dat, minder pit heeft. zoiets..



[Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 29-01-2003 22:55]


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-01-2003 20:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

en weer wat nieuws van onze vriend Lar$:

METALLICA drummer Lars Ulrich has posted the following update to the "Jump In The Studio" section of the band's official web site:

"Not much to report today. Not much to report today??!! What the fuck kind of a site are we running here? Somebody give me some fucking information here. Oh..it is supposed to come from me/us. I forgot that part.

"Boys and Girls, for helvede, welcome once again to what we in METALLICA world affectionately call 'CRUNCH TIME'! It's been a while since that crept up on us, actually about 3 1/2 years (since finishing up 'S&M'), but the shit is flying off the wheel BIGTIME. I'm starting to see the light at the end of the tunnel on the record, in between what seems like endless meetings about tours, production, art work, bass dudes...it's all a bit overwhelming, but challenging and in rare moments of not pulling out what little hair I have left, pretty fucking exciting to be doing this all over again, or rather, being fortunate enough to be given the opportunity to do it all over again.

"Sorry I haven't been as forthcoming with new information as I was before the holidays, but to be totally honest with you, I'm spending most of my time in the control room trying to put the best finishing touches on the latest 'floods of vomit' (hint, not the title) or, maybe that should read, sonic vomit from your friendly neighborhood San Francisco Heavy Metal Band. Right now I would love to spend the next ten sentences spewing at you about how much this is going to blow your minds, heaviest record ever made, the best thing we ever done, all that horse shit, but I know you have faith and I will just leave it at 'I think you will be very, very stoked'. Once again, the rest of the time is spent gearing the 'TALLICA monster up for some serious EAR SPANK on the road and everything that comes in the wake of that. Hence my time to post or go online is a little more limited than before, but Kirk is down there right now finishing up some guitar riffing, so I snuck out for a quick post and some love. We will share a lot of information in the very near future, as soon as the last few bits fall in to place. I know some of you are getting a little impatient and to be honest, so am I, but we're not much for spewing info out until it's pretty well set, and not much for answering silly rumors. There will be a tidal wave coming your way soon, OK! It's called METALLICA, motherfucker. Jump in, strap yourselves down and come along for the ride if you can handle it. Love from the Metal Factory on a Wednesday afternoon, LARS."


Orion
Usericon van Orion
Posted 30-01-2003 20:56 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

jump in de studio

p.s sound lijkt op messugah ofzoiets hoe hoe die band ook maar heet zou wel nu -"metal" zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 30-01-2003 20:59]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 30-01-2003 21:14 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 20:56 schreef Orion het volgende:
jump in de studio

p.s sound lijkt op messugah ofzoiets hoe hoe die band ook maar heet zou wel nu -"metal" zijn


Messugah is zeker geen nu metal!


Orion
Usericon van Orion
Posted 30-01-2003 21:16 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

nu daar valt de metallica cd mee te vergelijken.
is het beetje thrassy dan?
(zoals tallica was zou het nooit meer worden weet ikwel zeker )


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 30-01-2003 21:25 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

hebben jullie dat filmpje nou al gekeken?


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Orion
Usericon van Orion
Posted 31-01-2003 9:27 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 21:25 schreef chrishetmetaalhoofd het volgende:
hebben jullie dat filmpje nou al gekeken?


welk fimpje ik heb alle filmpjes al een tijd geleden gezien die op jump in the studio staan


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 31-01-2003 10:52 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Ik hoorde laatst ook al dat de nieuwe plaat weer lekker hard zou worden. In dat geval wil ik nog overwegen om naar Werchter af te reizen...

Wat zou dat toch een heerlijk iets zijn Metallica met nieuwe nummer in de Ride The Lightning sfeer


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 31-01-2003 10:54 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

dream on


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-01-2003 16:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 21:14 schreef Frietbal het volgende:
Messugah is zeker geen nu metal!


idd, hun laatste cd is zelfs slechter als dat.


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 01-02-2003 19:08 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

bennook grote mettalica fan, maar meer vannut ouwe dan vannut nieuwe...
dus als hun nieuwe schijfie net zo goed of iestje of juis beter hepk der nix op tege.
zolang ze maar geen nothing else matters nrs gaan make...
goed nr, maar tis geen mettalica!!!!!!


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 01-02-2003 19:10 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 1 februari 2003 19:08 schreef GalleryOfSuicide het volgende:
bennook grote mettalica fan, maar meer vannut ouwe dan vannut nieuwe...
dus als hun nieuwe schijfie net zo goed of iestje of juis beter hepk der nix op tege.
zolang ze maar geen nothing else matters nrs gaan make...
goed nr, maar tis geen mettalica!!!!!!



Zou je in het vervolg begrijpelijk kunnnen typen??
Het leest niet echt prettig op deze manier.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-02-2003 20:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Op Blabbermouth staat dat Metallica gaat touren met Linkin park en Limp bizkit!!!! Ik leid hieruit af dat hetnieuwe album NIET bomvol met vette thrash en speedmetal zal komen te staan.


Orion
Usericon van Orion
Posted 01-02-2003 20:49 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 20:46 schreef attila_de_hun het volgende:
Op Blabbermouth staat dat Metallica gaat touren met Linkin park en Limp bizkit!!!! Ik leid hieruit af dat hetnieuwe album NIET bomvol met vette thrash en speedmetal zal komen te staan.


uuh tallica en Bizshit? denk het niet die lui kunne elkaar bloed wel drinken ken je ff uun url geven ?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 01-02-2003 20:49 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

WHAHAHA! Ik had niet anders verwacht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-02-2003 21:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 20:49 schreef Orion het volgende:
uuh tallica en Bizshit? denk het niet die lui kunne elkaar bloed wel drinken ken je ff uun url geven ?


natuurlijk Orion:

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/index.aspx


METALLICA To Tour With LINKIN PARK, LIMP BIZKIT - Feb. 1, 2003

METALLICA will team up with LINKIN PARK and LIMP BIZKIT for a U.S. stadium tour this summer, according to LINKIN PARK DJ Joe Hahn.

"Once we hit the summer we're going to do a stadium tour with METALLICA and LIMP BIZKIT," Hahn told Launch. "We're excited about [doing] all those [different kinds of] shows because there's different levels of intimacy. You know, the smaller ones being more intimate, but when you get the bigger shows it gets crazier so, it's a trade-off."

Spokespersons for both METALLICA and LIMP BIZKIT couldn't comment on the tour, and no kick-off date or itinerary has yet been announced.





Orion
Usericon van Orion
Posted 01-02-2003 21:13 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht



WAAROM!!!
nou ja gelukkig niet in europa
ik ga met voivod zien in nijmegen
maar wel een spandoek met daarop dat ze moeten ophouden met kleuterschool"metal" spelen.
hehe
en daaronder THRASH TILL DEATH
binnekort zet ik een tattoeage met thrash till death en de skull van destruction ik hoop dat hij dr voor no mercy opzit of anders voor x-mas


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-02-2003 21:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 21:13 schreef Orion het volgende:

ik ga met voivod zien


Toch wel interessante bill, metallica en Voivod. In die laatse band speelt ene "Jasonic" bass! Mischien komt er nog wel een vechtpartij op het podium ofzo.

Maar als ik het verder goed herinner spelen er ook vele baggerbands die dag dus voor mij hoeft het niet.


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 01-02-2003 21:16 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Ik heb het een beetje gehad met Metallica maar.....
Het nieuwe album schijnt wel weer ouderwets hard te worden dus we zullen wel zien.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-02-2003 21:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 21:16 schreef gummibeer het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met Metallica maar.....
Het nieuwe album schijnt wel weer ouderwets hard te worden dus we zullen wel zien.


eerst horen , dan geloven. ik sta hier ZEER skeptische tegenover. maar goed, als het weer als de oude stijl blijkt te zijn zal ik zeer gelukkig zijn.


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 01-02-2003 21:19 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Ik ook!!!!!


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen