IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Nieuwe Metallica CD, wie kijkt er nog naar uit ?? Vorige pagina | Volgende pagina
Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 20-08-2006 23:10 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Ik begrijp er geen fuck van wat je nu weer schrijft. Kan ook aan de infantiele schrijfstijl liggen.
Godverdomme zeg, 21 jaar.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-08-2006 23:11 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Inderdaad, als ik bij een dergelijke post meer dan een half keer lezen nodig heb om het te begrijpen, houdt het op.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 20-08-2006 23:13 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Meer dan een half keer?

Ik lees posts altijd helemaal.

Maar die 2de zin zul je wel niet lezen dan.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 20-08-2006 23:13]



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-08-2006 23:18 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2006 23:13 schreef Oud Vuil het volgende:
Meer dan een half keer?

Ik lees posts altijd helemaal.

Maar die 2de zin zul je wel niet lezen dan.

Ik moet aan de eerste helft van het bericht kunnen zien of het ergens over gaat, dan lees ik door.

Bij jou lees ik ze altijd helemaal af hoor.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 20-08-2006 23:20 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En dat terwijl mijn posts 9 van de 10 keer nergens over gaan.

Boeiend?

Blijkbaar.




cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-08-2006 2:11 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2006 23:07 schreef Windir het volgende:
Om op de topic titel te reagere ja ik kijk er wel naar uit. ook al vond ik st anger geen al te goede plaats, was toch beter dan load en reload.
beste albums natuurlijk: ride the lightning en master of puppets. Maar het beste van de 2: kan ni kieze? Wie geeft de doorbraak?


om toch maar even te reageren op de inhoud:

Ride The Lightning


zo.


Faustian Spirit of the Earth


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 28-10-2007 13:18 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Velvet Revolver drummer Matt Sorum said in a recent interview, "Lars [Ulrich, Metallica drummer] is a good friend of mine. He played me the demos from San Francisco, and I turned and looked at him and I said, "Master that shit and put it out." It's ridiculous. The demos were sick. Eight-minute songs, all these tempo changes, crazy fast. "It's like, 'Dude, don't get slower when you get older, but don't get faster!? How are you gonna play this live?' And then me and Lars were out partying all night, and he had to go in the studio the next day and do this stupid like nine- or ten-minute song, and I was laughing at him — because he played me the demo of it, and it was [sings really fast drum part], so fast.


Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Metallica#Ninth_studio_album


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 28-10-2007 13:25 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

"Lars [Ulrich, Metallica drummer] is a good friend of mine."

Lijkt me duidelijk verder, he ?


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 28-10-2007 13:26 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Mja, ik wacht af, je weet maar nooit.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-10-2007 13:40 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2007 13:26 schreef Wansmaak het volgende:
Mja, ik wacht af, je weet maar nooit.
Rubin heeft wel vaker goede dingen uit artiesten gehaald die daarvoor in een impasse zaten. Dus, wie weet?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 28-10-2007 16:28 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Punt is: Metallica hoeft niets. Die zijn allang binnen. In Metallica spelen is hun werk dus ze doen precies waar ze zin aan hebben.

Al maken ze nooit meer een cd, dan spelen ze nog tot aan hun dood voor uitverkochte arena's. Ik kan me best voorstellen dat de honger en drive dan minder is.

Ullrich is altijd een middelmatig drummer geweest, maar hij heeft wel een eigen stijl. Met Burton in band was er weinig veranderd. Wellicht had Burton er een stonerrockband naast gehad als die dat mocht van James.

Die monster docu is een aanrader, nog mooier is het boek dat is geschreven door de mensen die die Monster docu hebben gefilmd.

oja, Hetfield=God



neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 28-10-2007 16:40 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Ik vraag me af waarom die nummers zo lang moeten zijn? De lengte van de nummers op Justice vond ik prima, maar dat oeverloos herhalen op Anger was, zwak uitgedrukt, irritant. (Net zoals Maiden dat tegenwoordig ook helaas teveel doet)

Die nieuwe nummers die ze her en der speelden en op you tube stonden, duurden ook véél te lang ondanks dat er indicenteel wat leuke stukjes tussen zaten. Terug tot de kern van de composities zou ik zeggen en de boel compacter maken.

Sowieso is en blijft het Metallica, zo'n band waar ik destijds mee opgroeide, en dus blijf ik heimelijk benieuwd naar wat ze nog gaan/kunnen doen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-10-2007 1:41 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2007 16:40 schreef neefherbert het volgende:
Sowieso is en blijft het Metallica, zo'n band waar ik destijds mee opgroeide, en dus blijf ik heimelijk benieuwd naar wat ze nog gaan/kunnen doen.



Feit, en mezelf kennende koop ik het toch sowieso.


Faustian Spirit of the Earth


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 29-10-2007 8:57 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 29 oktober 2007 1:41 schreef cataclysm child het volgende:
Feit, en mezelf kennende koop ik het toch sowieso.

+1


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-10-2007 10:41 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

-1

Ik ben zo blij dat ik van die "discografie compleet moeten hebben" mentaliteit ben afgestapt. Als iets ruikt naar kut en klinkt als kut, dan is het kut. Al was die (willekeurige) band nog zo geweldig ooit. Vervolgens komt het dan hier niet meer het huis in..
Mochten ze echter na een paar kut platen weer iets goeds uitbrengen dan zal ik het zeker kopen. Maar kopen voor de heb is gelukkig voorbij hier.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 29-10-2007 11:47 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ach...het is hetzelfde als Iron maiden...voor den collectie.
Ik koop wel eens vaker wat, wat achteraf onwijs kut is.
Dat weerhoud mij er niet van om ook de volgende schijf van Tallica te kaufen..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-10-2007 11:49 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2007 11:47 schreef Vikingblood het volgende:
Ach...het is hetzelfde als Iron maiden...voor den collectie.
Ik koop wel eens vaker wat, wat achteraf onwijs kut is.
Dat weerhoud mij er niet van om ook de volgende schijf van Tallica te kaufen..


Ik geb de "Blaze" cd's van Maiden niet, gaan er ook niet komen en Dance Of death heb ik gelijk weer weg gedaan. Ik koop tegenwoordig liever nog de toppertjes dan de vullertjes..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 29-10-2007 11:56 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ik zal wel een sentimentele klootzak zijn.
Hoewel ik bij St Anger wel wat traantjes heb moeten laten van verdriet.

Dat betekend dus niet dat ik naar andere bands zoek die beter werk afleveren.

Momenteel alles van Amon Amarth aan het aanschaffen


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-10-2007 11:59 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2007 11:56 schreef Vikingblood het volgende:
Ik zal wel een sentimentele klootzak zijn.
Hoewel ik bij St Anger wel wat traantjes heb moeten laten van verdriet.

Dat betekend dus niet dat ik naar andere bands zoek die beter werk afleveren.

Momenteel alles van Amon Amarth aan het aanschaffen


Het heeft niets met sentiment te maken.. Kutplaten vallen nml. niet onder sentiment. Ik ga een beetje een St. Anger kopen als er maandelijks 50 sterkere releases uitkomen. Nee sorry, een band moet het wel "verdienen" om een plaatje aan mij te slijten.

Enne, Amon heeft (nog) geen zwakke broeders uitgebracht i.m.o!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-10-2007 17:33 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 29 oktober 2007 11:59 schreef Staalman het volgende:
Het heeft niets met sentiment te maken.. Kutplaten vallen nml. niet onder sentiment. Ik ga een beetje een St. Anger kopen als er maandelijks 50 sterkere releases uitkomen. Nee sorry, een band moet het wel "verdienen" om een plaatje aan mij te slijten.




Helemaal mee eens.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-10-2007 18:01 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-10-2007 1:34 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2007 11:56 schreef Vikingblood het volgende:
Hoewel ik bij St Anger wel wat traantjes heb moeten laten van verdriet.



Volgens mij ben ik de enige die deze plaat nog enigszins kan appreciëren. Natuurlijk wel in veel mindere mate vergeleken met hun andere releases, maar toch.


Faustian Spirit of the Earth


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-10-2007 8:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2007 11:59 schreef Staalman het volgende:
Het heeft niets met sentiment te maken.. Kutplaten vallen nml. niet onder sentiment. Ik ga een beetje een St. Anger kopen als er maandelijks 50 sterkere releases uitkomen. Nee sorry, een band moet het wel "verdienen" om een plaatje aan mij te slijten.

Enne, Amon heeft (nog) geen zwakke broeders uitgebracht i.m.o!


maar dat sentiment heeft wel tot gevolg dat bij iedere plaat die op uitkomen staat toch weer een beetje dat gevoel ontstaat van: zal het(weer) de moeite zijn? en onstaat een bepaalde verwachting. zelfs na een reeks van shitcd's.
en ik ben zeer benieuwd naar de aanstaande metallica-cd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-10-2007 8:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 1:34 schreef cataclysm child het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die deze plaat nog enigszins kan appreciëren. Natuurlijk wel in veel mindere mate vergeleken met hun andere releases, maar toch.


nee, ik kan de cd ook waarderen en een deel van de nummers is (best) goed. verder is het ook een van de meest rare, gedurfde cd's die ik ken. ik vergelijk het maar als dat bon jovi opeens een cd vol blastbeats uit zou brengen of zoiets.

ed: en de bonus dvd is heel cool. dat zouden meer bands moeten doen

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 30-10-2007 8:33]


Windir
Usericon van Windir
Posted 30-10-2007 11:13 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2006 23:10 schreef Psychonaut het volgende:
Ik begrijp er geen fuck van wat je nu weer schrijft. Kan ook aan de infantiele schrijfstijl liggen.
Godverdomme zeg, 21 jaar.


Vwala, dat bedoel ik nu


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen