IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Nieuwe Metallica CD, wie kijkt er nog naar uit ?? Vorige pagina | Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 07-05-2003 19:36 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

nee, geef mij maar whiplash, heb frantc ook gehoord ben er niet weg van! die zang uugghhh!



Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 07-05-2003 19:37 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Dude, kan er nog weinig over zeggen, maar wat ik hoor is zeker niet verkeerd. Maar ik vind elke plaat die Metallica gemaakt hebt goed, dus denk dat deze ook een hele grote kans gaat maken om in die lijst te komen


Orion
Usericon van Orion
Posted 07-05-2003 19:39 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 19:36 schreef enforcer het volgende:
nee, geef mij maar whiplash, heb frantc ook gehoord ben er niet weg van! die zang uugghhh!


ze hadden beter dat laatste nummer moeten spelen met de kill em all achtige riff's erin
en ook heel veel op het numemr kill again van slayer lijkt


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-05-2003 19:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 19:25 schreef Orion het volgende:
ja



ik heb het gehoord en vind het niet slecht maar ook niet super. een soort mix tussen "load" en meshuggah of zoiets?? maar het is echt net super anticommercieel verbijsterend hard zoals het soms wel lijkt als je de reviews leest.


Orion
Usericon van Orion
Posted 07-05-2003 19:44 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ja maar als je dat ene weer leest van wat i kgepost had vanmorgen tracklist en commentaar van de nummers
lees je dat er bijna niks over dat nummer staat alleen dat het ene lang nummer is en dat het beste NOG MOET KOMEN


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-05-2003 19:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 19:44 schreef Orion het volgende:
ja maar als je dat ene weer leest van wat i kgepost had vanmorgen tracklist en commentaar van de nummers
lees je dat er bijna niks over dat nummer staat alleen dat het ene lang nummer is en dat het beste NOG MOET KOMEN


we zullen binnekort wel zien. ik ben nog steeds nieuwsgierig en als de cd in de winkel ligt ga ik die gewoon beluisteren.


Orion
Usericon van Orion
Posted 07-05-2003 19:49 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

10th of june the day that will shock the world

*hoop ik,maar ik hou me hart vast


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 07-05-2003 19:50 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik ben ook erg benieuwd zeg.... van mij mag het snel 10 juni zijn


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-05-2003 19:51 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Mij kan de nieuwe plaat niet rotten. Ik weet zo goed als zeker dat het een commerciele kutplaat wordt.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 07-05-2003 19:52 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Heb je toevallig het interview in de aarschok gelezen Wouter?


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-05-2003 19:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 19:51 schreef goblinjester het volgende:
Mij kan de nieuwe plaat niet rotten. Ik weet zo goed als zeker dat het een commerciele kutplaat wordt.

toch ben ik benieuwd ook vind ik alles na "and justice" bagger. ik denk dat bijna iedereen toch wel een beetje nieuwsgierig is geworden.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-05-2003 19:54 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 19:52 schreef Jebes het volgende:
Heb je toevallig het interview in de aarschok gelezen Wouter?


Nee. Dan ga ik nog harder lachen denk ik. Zeker zoiets van: We willen deze plaat niet commercieel laten worden.
Wedden dat de producer dat wel wilt. Nee jongen dat wordt net zoiets als Garage Inc.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 07-05-2003 19:58 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 7 mei 2003 19:54 schreef goblinjester het volgende:
Nee. Dan ga ik nog harder lachen denk ik. Zeker zoiets van: We willen deze plaat niet commercieel laten worden.
Wedden dat de producer dat wel wilt. Nee jongen dat wordt net zoiets als Garage Inc.


1) Op Garage inc staan best een aantal aardig nummers Alleen de nummers die ze uitgebracht hebben zijn redelijk commercieel. Er staan echt een aantal strakke nummer op.

2) Ik denk niet dat Metallica zich door een producer laat voorschrijven of ze wel of niet een commerciele plaat moeten maken.

3) (twijfelachtig argument) volgens de interviewer van de aardschok was het alles behalve een commerciele plaat.



Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-05-2003 20:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 19:58 schreef Jebes het volgende:
1) Op Garage inc staan best een aantal aardig nummers Alleen de nummers die ze uitgebracht hebben zijn redelijk commercieel. Er staan echt een aantal strakke nummer op.

2) Ik denk niet dat Metallica zich door een producer laat voorschrijven of ze wel of niet een commerciele plaat moeten maken.

3) (twijfelachtig argument) volgens de interviewer van de aardschok was het alles behalve een commerciele plaat.




garage inc bestaat uit een super cd en een superkut cd. de super cd is de cd met alle oude covers. de kut die met die nieuwe covers. zelfs de briljant riffs van mercyful fate en een briljant discharge nummer weten ze volledig te verknallen. maar die andere, nogmaals, echt supergoed.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-05-2003 20:01 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 19:58 schreef Jebes het volgende:
1) Op Garage inc staan best een aantal aardig nummers Alleen de nummers die ze uitgebracht hebben zijn redelijk commercieel. Er staan echt een aantal strakke nummer op.

2) Ik denk niet dat Metallica zich door een producer laat voorschrijven of ze wel of niet een commerciele plaat moeten maken.

3) (twijfelachtig argument) volgens de interviewer van de aardschok was het alles behalve een commerciele plaat.




Ach op zich ben ik wel benieuwd maar ik ga me zeker niet lekker maken omdat ik verwacht dat hij niks zal zijn. Maar ik heb wel erg veel zin in Fields of Rock. Ik hoop dat ze een hoop oude shit kopen. Garage Inc is zekers niet slecht maar hij werd net zo verkocht als Evanescence nu. Beetje jammer.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-05-2003 20:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 19:54 schreef goblinjester het volgende:
Nee. Dan ga ik nog harder lachen denk ik. Zeker zoiets van: We willen deze plaat niet commercieel laten worden.
Wedden dat de producer dat wel wilt. Nee jongen dat wordt net zoiets als Garage Inc.


Hmmm, aangezien Garage Inc. alleen maar covers bevatte, zal dat wel meevallen...

Maar na het stuk over Metallica in de Aardschok gelezen te hebben ben ik wel heel benieuwd geworden naar de nieuwe cd.

Geen gitaarsolo's en geen ballades... Hmz, dat klinkt verdacht veel als Slipknot...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-05-2003 20:03 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 20:01 schreef altx het volgende:
Hmmm, aangezien Garage Inc. alleen maar covers bevatte, zal dat wel meevallen...

Maar na het stuk over Metallica in de Aardschok gelezen te hebben ben ik wel heel benieuwd geworden naar de nieuwe cd.

Geen gitaarsolo's en geen ballades... Hmz, dat klinkt verdacht veel als Slipknot...


Daar ben ik dan ook zo bang voor. Van een aantal had ik gehoord dat ze veel laag gestemde gitaren hadden met extra veel bass. Oh help dan kan je er net zo goed een clown bijzetten die op een olievat slaat. Maar ik zal morgen wel even dat interview gaan lezen in de Bruna.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 07-05-2003 20:06 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 7 mei 2003 20:03 schreef goblinjester het volgende:
Daar ben ik dan ook zo bang voor. Van een aantal had ik gehoord dat ze veel laag gestemde gitaren hadden met extra veel bass. Oh help dan kan je er net zo goed een clown bijzetten die op een olievat slaat. Maar ik zal morgen wel even dat interview gaan lezen in de Bruna.


Moet je doen, is wel een lache interview


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-05-2003 20:08 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 20:06 schreef Jebes het volgende:
Moet je doen, is wel een lache interview


Hey Jaap, ben je morgen om 16.00 thuis dan kom ik even die twee CD's luisteren.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 07-05-2003 20:10 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 7 mei 2003 20:08 schreef goblinjester het volgende:
Hey Jaap, ben je morgen om 16.00 thuis dan kom ik even die twee CD's luisteren.


Yep dan ben ik er wel! Ik zie je wel verschijnen.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Orion
Usericon van Orion
Posted 07-05-2003 20:16 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

dat anti-commercieel is niet zo
hij word wel commercieel *heb ik ook al iets over gepost in een ander tallica topic
in de aardschok staat zoiets van dat het album GEEN singels zou bevatte.
nu lees ik ene paar dagen geleden dat metallica een CLIP aan het opnemen is op San Quentin *wel gaaf idee
dus het lijkt me wel dom dat ze een clip opnemen en hem niet gebruiken als singel
dus ja het word commercieel
maar ja dat fucked my niks gaat me nog steeds om de INHOUD !


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Orion
Usericon van Orion
Posted 07-05-2003 20:17 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 19:54 schreef attila_de_hun het volgende:
toch ben ik benieuwd ook vind ik alles na "and justice" bagger. ik denk dat bijna iedereen toch wel een beetje nieuwsgierig is geworden.



was er mis met justice ?
ok een andere sound maar bagger is hij totaal niet


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 07-05-2003 20:19 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 7 mei 2003 20:17 schreef Orion het volgende:
was er mis met justice ?
ok een andere sound maar bagger is hij totaal niet


euh... hij schrijft toch alles na 'and justice'......


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Orion
Usericon van Orion
Posted 07-05-2003 20:23 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 20:01 schreef goblinjester het volgende:
Ach op zich ben ik wel benieuwd maar ik ga me zeker niet lekker maken omdat ik verwacht dat hij niks zal zijn. Maar ik heb wel erg veel zin in Fields of Rock. Ik hoop dat ze een hoop oude shit kopen. Garage Inc is zekers niet slecht maar hij werd net zo verkocht als Evanescence nu. Beetje jammer.


dus heb je hem maar meteen als usericon gebruikt


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-05-2003 20:23 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 20:19 schreef Jebes het volgende:
euh... hij schrijft toch alles na 'and justice'......


Hey Jaapie,

Zin in een rakkertje? 24 Mei!

Wouter

Groeten van mijn broer


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen