IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Nieuwe Metallica CD, wie kijkt er nog naar uit ?? Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-05-2003 20:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2003 20:00 schreef bazzio het volgende:
Hey leuk, Opa tijd.

Wil het toch ook wel eens horen nu, is al zo erg dat ik MTV er voor op heb staan.
ja, ik zit er zelf ook al aan te denken. ik heb mijn vriendin al gezegd dat ze regelmatig naar MTV moet zappen. gek dat bij alle oudjes het toch een beetje gaat kriebelen als er een nieuwe metallica aan komt. waarschijnlijk een relict van vroeger(en nu net zo nuttig als het wormvormig aanhangsel bij de blinde darm)


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 29-05-2003 0:19 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

opa tijd.

gaafh. maarre, istie niet via kazaa nu beter te vinden? orion heeft 'em volgens mij al.


Oud Vuil.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 29-05-2003 9:26 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 28 mei 2003 19:56 schreef attila_de_hun het volgende:
Wim, de zin "klinkt beter als load/reload" is van toepassing op 99,99% van de huidige releases.
voor mij telt: is het vergelijkbaar met de begin periode? komop,laat die andere metal opa niet in spanning zitten.

ps: ik verwacht eigenlijk een keihard "NEEN".


Alsjeblieft ga nou niet zitten watertandden, het wordt echt geen master of puppets, ik heb het meeste gehoord en het zuigt, sorry!

Het is een soort SOAD/godsmack ripoff geworden, ik snap niet hoe iemand nou nog wat verwacht............

Straks iedereen teleurgesteld!

De eerste dagen als je hem koopt luister je hem nog tevergeefs proberen er nog wat van te maken maar als het oud niuews is ligt ie daar en hou je een kater over!

[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 29-05-2003 9:30]



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 29-05-2003 9:33 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Hoorde gisteren de nieuwe plaat. Mijn vermoedens bleken juist te zijn. Het is echt helemaal niks. Bah!!! Rot plaat. Misschien moet ik eraan wennen maar geef mij maar heerlijke Kirk Hammett solo's.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 29-05-2003 9:35 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Dat zegt iedereen "misschien moet ik er aan wennen" NEE NEE een plaat is goed of niet!

je gaat toch niet forceren hem "goed te vinden" omdat het hoort bij een neiuwe metallica plaat HAHHAAHHAHAHAHAH



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 29-05-2003 9:39 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2003 9:35 schreef enforcer het volgende:
Dat zegt iedereen "misschien moet ik er aan wennen" NEE NEE een plaat is goed of niet!

je gaat toch niet forceren hem "goed te vinden" omdat het hoort bij een neiuwe metallica plaat HAHHAAHHAHAHAHAH


Absoluut niet maar ik heb altijd dat ik moet wennen aan een plaat. Sorry, ik begrijp je wel en je hebt op zich ook gelijk. Maar ik ben te conservatief.
Ik heb Korn pas gewaardeert naar alle albums een keer gehoord te hebben. Iron Maiden na ze gezien te hebben. SLayer sinds ik gitaar speel, etc. Oftewel ik geef nummers altijd even de tijd. Het zal dan dus nooit een lievelingsplaat worden want dan had ik hem gelijk goed gevonden. Misschien ga ik hem nog redelijk vinden.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 29-05-2003 11:22 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2003 9:33 schreef goblinjester het volgende:
Hoorde gisteren de nieuwe plaat. Mijn vermoedens bleken juist te zijn. Het is echt helemaal niks. Bah!!! Rot plaat. Misschien moet ik eraan wennen maar geef mij maar heerlijke Kirk Hammett solo's.



ja klote dat er geen solo's zijn.. maar de zang is wel goed, en de rythm gitaar ook, luister maar naar Invicible Kid..
maar St.Anger, de nummer zelf,, zuigt wel wat..


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 29-05-2003 11:26 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Het nummer St.Anger viel me enorm tegen na mijn eerste luisterbeurt. Die zang tijdens de coupletten . System of a down indeed!

Maar na een tweede luisterbeurt is de teleurstelling toch al iets minder, en let je meer op de riffs tussen die coupletten door. Vooral die riff na de abrupte stops (=intro riff) heerscht gewoon, durf ik wel te zeggen.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 29-05-2003 11:36 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Tja als je hem goed WIL vinden vind je altijd wel wat HAHAHAHAHAHAH



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-05-2003 11:38 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht






0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-05-2003 12:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

st. anger is een waardeloos nummer. inspiratieloze herrie.
Bestaat in feite uit 3 gedeeltes waarvan ze de eerste 2 copieren en de laatste een deel van de eerste copieren.
Inspiratieloos, momentum is helemaal weg door de nogal slaperige langzame stukken. Slechte productie daar bovenop, snaredrum klinkt als een ketel.. Nee, er moet wel wat gebeuren met de rest van het album wil het nog wat zijn


"This one is older than shit, heavier than time!"


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 29-05-2003 14:48 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

Nou, ik vind het geweldig. Was Kirk z'n ge-soleer toch al beu.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 29-05-2003 14:50 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

St. Anger net gehoord, te gek nummer! Lekker groove en stevige riffs Als de rest van die plaat ook zo is ben ik blij


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-05-2003 14:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zit nu dat videootje te kijken ..

Dat mensen die zoveel voor metal betekent hebben zich zo kunnen verlagen, het hele nummer is gejat van de 'populaire' metalbandjes ...

Zang is bagger trouwens, James moet maar weer gaan zuipen.


Orion
Usericon van Orion
Posted 29-05-2003 15:10 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

van goed roken en zuipen krijg je zo'n stem


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-05-2003 15:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar wat een slecht nummer zeg ...
Alles is superpopi ... zal wel weer god verkopen bij de Free Record Shop ...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-05-2003 15:23 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2003 9:35 schreef enforcer het volgende:
Dat zegt iedereen "misschien moet ik er aan wennen" NEE NEE een plaat is goed of niet!


*raises an eyebrow* Zo, dus jij weet meteen of een plaat goed is of niet, interessant, kom je niet voor de redactie werken?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-05-2003 15:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2003 14:50 schreef Shredhead het volgende:
St. Anger net gehoord, te gek nummer! Lekker groove en stevige riffs Als de rest van die plaat ook zo is ben ik blij


Sommige zijn ook snel tevreden


"This one is older than shit, heavier than time!"


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 29-05-2003 15:30 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

sommige riffs vallen mee..
maar de rest..


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 29-05-2003 15:58 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik kijk er niet naar uit.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 29-05-2003 18:26 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Nieuwe clip vind ik wel aardig (bij nader inzien) het nummer vind ik wel vet!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 30-05-2003 9:33 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

mms://demand.stream.aol.com/wmg/us/eeg/metallica/stangerhi.wmv

Oh man, het is nog triester dan ik dacht


I can't shoot straight unless I've had a pint!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-05-2003 9:35 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

dat begin beukt wel, maar daarna, echt om te huilen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Orion
Usericon van Orion
Posted 30-05-2003 9:40 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

*droog je tranen ook al heb je veel verdriet, je kan treuren zoals ik maar het helpt ons niet *



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 30-05-2003 9:41 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

boehoehoe
het is VER-SCHRIK-KE-LIJK!!!!


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen